skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nafta z Jzd
22:32:58
16.01.2010
16.01.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> Rapid135 - doktor: jasný..l.do PDčka bych jentak něco nelil,ale starý tdi sežere hodně....
22:13:44
16.01.2010
16.01.2010

Rapid135
-> myschaak AZNP K.Hora: proto sem taky napsal PD,ja vim ze mezi TDI 66kw,81kw a TDI PD je rozdil.jen sem se to snazil tak rikajic upresnit 

22:12:16
16.01.2010
16.01.2010

Honzik105S
co jsem slysel ale namam to nijak podlozene tak do te nafty co je v jzd pridavali bio, mam VW vento tdi 66 a klidne bych to tam nalil
21:51:13
16.01.2010
16.01.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> Rapid135 - doktor: nikdo tam taky o PD nepíše...není TDI jako TDI
21:31:16
16.01.2010
16.01.2010

Rapid135
MerHanz 16.01.10 12:53:32 napsal:
→ Labros: ono není sračka, ale taky nic moc. Co sem
slyšel tak brali i naftu od vojáků z jejich zásob co obnovoali. Takžr to
byla nafta poměrně stará.Tak nevim co se v tom muže dít. Inač JZD naftu
určitě líp přechroustá TDI, nebo TDDI, než TDCI, HDI neboDCI. Prostě
comonrail.
nevim odbornikem nejsu ale nemyslim si ze by TDI PD dobre kousalo horsi naftu
→ Labros: ono není sračka, ale taky nic moc. Co sem
slyšel tak brali i naftu od vojáků z jejich zásob co obnovoali. Takžr to
byla nafta poměrně stará.Tak nevim co se v tom muže dít. Inač JZD naftu
určitě líp přechroustá TDI, nebo TDDI, než TDCI, HDI neboDCI. Prostě
comonrail.
nevim odbornikem nejsu ale nemyslim si ze by TDI PD dobre kousalo horsi naftu
19:16:37
16.01.2010
16.01.2010

afro100
-> MerHanz: 16.01.10 12:55:29 mam rovnaky pocit ... 

12:55:29
16.01.2010
16.01.2010

MerHanz
inač přiznám se, že se mi jednou ve stresu a spěchu povedlo do HDI nalít cca 3 litry 100oktanu, ale doředil sem to do plný naftou a po 200km znova a zatím v poho ani nijaký podivný zvuky, jen bych řek, že to lip chytá. Alr to je jen pocitový, nemužu to prokázat
12:53:32
16.01.2010
16.01.2010

MerHanz
-> Labros: ono není sračka, ale taky nic moc. Co sem slyšel tak brali i naftu od vojáků z jejich zásob co obnovoali. Takžr to byla nafta poměrně stará.Tak nevim co se v tom muže dít. Inač JZD naftu určitě líp přechroustá TDI, nebo TDDI, než TDCI, HDI neboDCI. Prostě comonrail.
12:50:43
16.01.2010
16.01.2010

MerHanz
-> Kaprof: nj, je to boj. Třeba dafy doporučovali v zimě naftu šmrncnout benzínem.
12:48:41
16.01.2010
16.01.2010

MerHanz
-> Milan 123: jo 320 s timhle nafťákem má kámoš v kombíku a i s automatem je to slušný šídlo, ale žere to. Po městě to jezdí jak benzínovej 2litr.
10:35:48
16.01.2010
16.01.2010

venni
Já teda naštestí už dehťáka nemám,ale Máti dělá učetní v jednou zdejším obchodním družstvu (JZD) a po ránu vydává naftu a zapisuje to kdo si co bere.Když jí vydává tak tam samozřejmě je ikdyž ji dovezou.A podle slov řidiče cisterny,tuhle naftu vozí i do ostatních normálních benzinek.Jinak v JZD jezdí přes pulku novejch strojů a myslím že ještě žádnej neměl problém kvuli naftě,takže asi záleží jak moc je to JZD pečlivý...
09:59:59
16.01.2010
16.01.2010

Honza120L
taková nafta prospívá zdraví traktůrku náramně a ještě více vylepšuje jeho již tak dosti hlučné kvality..kámoš jezdí na naftu z povodí Labe - prímová věc tato naftička - jeho Voyager při náznaku zimy vydává zvuky, že jsem s hrůzou s rukama v dlaních utekl o dvě ulice dále, čekajíce kdy se ozve děsivá rána...jeho tatík to leje do starého Opla a jak sám říká, když to nepajcnu 50:50 mám pocit, že to auto klepe, bouchá, čoudí a nejede... každopádně je to za 15/litr pičo, tak to musí bejt dobrý :-))
14:33:21
14.01.2010
14.01.2010

Kaprof-Pisařík
MerHanz 14.01.10 11:50:15 napsal:
Asi bych to svýho HDI nenalil. Al když si vezmu, že co maj u nás džona
dýra v JTZD tak to je taky rail. A jezdí to. tak nevím, to samý jako
stavební podniky co maj HDI dodávky a berou lacinnou naftu. Nevím asi by to
mělo přežít, ale já bych to neryskoval. U benzinky sice nemáš nijakou
záruku, že to bude lepší, ale přece jenom tam pravděpodobnost sajrajtu
je menší
Ani ten john deer z ty obyč nafty nemá radost otec držkuje porad že divně chyta...
když tuhle naftu tak do naky feliny, golfa,,205...
Asi bych to svýho HDI nenalil. Al když si vezmu, že co maj u nás džona
dýra v JTZD tak to je taky rail. A jezdí to. tak nevím, to samý jako
stavební podniky co maj HDI dodávky a berou lacinnou naftu. Nevím asi by to
mělo přežít, ale já bych to neryskoval. U benzinky sice nemáš nijakou
záruku, že to bude lepší, ale přece jenom tam pravděpodobnost sajrajtu
je menší
Ani ten john deer z ty obyč nafty nemá radost otec držkuje porad že divně chyta...

14:04:20
14.01.2010
14.01.2010

gabo000000 - zrušená registrace
kadett ide na vsetko len nie na obrubnik
13:29:43
14.01.2010
14.01.2010

afro100
joo, to ja som sa kedysi prehmátnul o kanister a do golfa mk2 1,6GTD nalial dvacku topnej nafty, motor to prechrochtal bez újmy, akurát ten čierny mrak letiaci nízko nad zemou za mnou nasvedčoval že tam nie je to čo tam má byť 

13:20:21
14.01.2010
14.01.2010

Labros
Starý TDi stejně jako starý tranďáky/mondea/fočusy TDDi jsou rotační čerpadla s přímým vstřikováním (vstřik.tlak ~900bar), takže bych tam určitě nelil žádnou sračku. Ještě starší tranďáky/mondea/escorty TD jsou předkomůrkový motory, ty nejsou tolik náchylný na kvalitu nafty.
ONO podle mě sračka není, ale stejně to radši neriskuju. Kupuju naftu na čerpačkách s velkým obratem a většinou s Pečetí kvality Ústavu maziv (Globus) anebo na značkových čerpačkách. Do neznačkovejch přilejvám aditivum pro navázání vody, zvýšení mazivosti a cetanovýho čísla.
ONO podle mě sračka není, ale stejně to radši neriskuju. Kupuju naftu na čerpačkách s velkým obratem a většinou s Pečetí kvality Ústavu maziv (Globus) anebo na značkových čerpačkách. Do neznačkovejch přilejvám aditivum pro navázání vody, zvýšení mazivosti a cetanovýho čísla.
12:36:54
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
A malej kufr / sedan
12:30:34
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
-> MerHanz: Proto ignoruji inzeráty a upoutávky na nafťáky a zajímají mě jenom auta na benzin. I když pravda, 320d se 120 kW a pěkným kroutidlem je fajn a jezdilo se mi s tím příjemně, leč drahota a ne moc dobré servisní zázemí v mém okolí.
12:11:16
14.01.2010
14.01.2010

MerHanz
-> Milan 123: tak u nás u benziny mělo v naftě vodu a známího mladá s HDI ujela jen k němu dom a konec, Nic se nestalo, jen alektroniika to zastavila, ale oni tvrdili, že mu to ta, zkondezovalo někde v nádzži, a co jim na to pak máš řict, když možný to je.
12:08:47
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
-> MerHanz: Jenomže když naleješ sajrajt u benzinky, tak pokud máš účtenku, tak se můžeš záhy po natankování domoci reklamace a příp. i náhrady škody.
Stává se to často a nezřídka je škoda i nahrazena. Co si vybavím z poslední doby, tak bývalé Esso u nás v ulici. Tam prohodili při doplňování podzemní nádrže naftu s benzinem.
U táty v práci jeden natankoval a škoda mu byla nahrazena, neboť si schoval účtenku a ujel pár metrů od pumpy.
Stává se to často a nezřídka je škoda i nahrazena. Co si vybavím z poslední doby, tak bývalé Esso u nás v ulici. Tam prohodili při doplňování podzemní nádrže naftu s benzinem.
U táty v práci jeden natankoval a škoda mu byla nahrazena, neboť si schoval účtenku a ujel pár metrů od pumpy.
11:51:27
14.01.2010
14.01.2010

MerHanz
-> Pavel P..: Starý tranďáky sou rotační čerpadla, ty seřerou docela dost, ale musí to bejt dostatečně mastný aby se nepřidíralo čerpadlo.
11:50:15
14.01.2010
14.01.2010

MerHanz
Asi bych to svýho HDI nenalil. Al když si vezmu, že co maj u nás džona dýra v JTZD tak to je taky rail. A jezdí to. tak nevím, to samý jako stavební podniky co maj HDI dodávky a berou lacinnou naftu. Nevím asi by to mělo přežít, ale já bych to neryskoval. U benzinky sice nemáš nijakou záruku, že to bude lepší, ale přece jenom tam pravděpodobnost sajrajtu je menší
11:03:00
14.01.2010
14.01.2010

vhml
Já teď viděl na ONU borce, jak leje naftu do Tourana. Mohlo bejt -5 maximalne. Ta vrtulka ve stojanu se obcas pootocila a 10 litru tankoval dobrejch 5minut (natankoval jsem mezitim plyn a zaplatil)
11:01:07
14.01.2010
14.01.2010

havlik
-> Milan 123: jo mam a kupodivu nejak jezdí:D
10:19:32
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
-> havlik: Oni to právě lejou do Passata, kterej je tuším PDčko a Oktáfky 66 kW. Passat prej startuje hůř. A Oktáva v ušmudlanejch -8 taky moc nic.
10:18:15
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
-> havlik: Ještě máš tu 406ku, nebo už ne ? Resp. už jezdí nebo nejezdí ?
10:15:34
14.01.2010
14.01.2010

Pavel P..
kamarád kdysi jezdil na naftu do kamen, vypustil toho skoro 120litrů z nádrže ve který to leželo 20let a jak si pěkně transit na to chrochtal

10:12:57
14.01.2010
14.01.2010

havlik
Mno já bych do toho do těch novejch motorů nešel koupil sem jedno takhle a nalil sem to do obyč D a to co zustalo v tý flašce kterou sem použil místo nálevka za hnus snad ani nebudu popisovat
10:09:46
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
Zapomněl jsem ještě zmínit lamentování nad na píču startováním u kolegyně.
10:08:21
14.01.2010
14.01.2010

Milan 123
Co si myslíte o takovém tom kanystrování a sudování traktor-nafty do garáží z místních družstev apod. ? Nebudu jmenovat ani konkretizovat, ale takovejch lidí bude nemálo, kteří si vozej naftu za pár šušňů v bandasce ze zmíněnejch oragnizací.
Vyřehtaný TD se s tím nějak popere, co na to ale PD a moderní common-rail ? Já nevím, ale kde je nějaká záruka původu a kvality nafty ?
Vyřehtaný TD se s tím nějak popere, co na to ale PD a moderní common-rail ? Já nevím, ale kde je nějaká záruka původu a kvality nafty ?