
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Syny: Aha, tak to je logický. 

-> Danster: Vybrání má být na palec - a koukni se na symbol na vypínači a na kontrolce na budíkach 

-> Syny: -> Bukaj: Vim, že se to, tady historicky řešilo, ale nedá mi to. Kde berete tu jistotu, že je ten vypínač špatně ? Jedině mě napadá že to vychází na palec. Já to totiž nikdy neřešil 

-> Bukaj: A ty zaprasený koberce, ale nebude to ořech.
-> Syny: Jo, jo. Taky, když to někde vidím, to hned přendám nebo aspoň upozorním majitele...
Ale víc by mne štval ten čínskej blinkr, propálenej sedák nebo ta síťka na dveřích řidiče (to se musí krásně stahovat okno)
Jinak je zajímavá ta barva - tohle je snad první 125, kterou vidím v "ořechu"...
A dost zavádějící titulek článku - "dodnes nejetá" se jaksi neshoduje s realitou

Ale víc by mne štval ten čínskej blinkr, propálenej sedák nebo ta síťka na dveřích řidiče (to se musí krásně stahovat okno)

Jinak je zajímavá ta barva - tohle je snad první 125, kterou vidím v "ořechu"...
A dost zavádějící titulek článku - "dodnes nejetá" se jaksi neshoduje s realitou

-> michael: Za ten otočený knoflík na světla bych chtěl rozhodně slevu - z toho mam vždy psychickou újmu 

-> isti 22.07.23 18:19:32: Já do 45 l nádrže (po přihnutí plováku) natankuju u čerpaček se slabším čerpadlem někdy i 44 l (s drnčením kuličky v hrdle a v multiventilu posledních cca 10 litrů
), ale u většiny čerpaček se silným čerpadlem to utne někde kolem 38 l a víc ani ťuk.
-> vhml 22.07.23 18:24:22: -> Jarda/felda 22.07.23 19:17:48: Když jsem začínal jezdit se 130LPG, tak jsem měl spotřebu kolem 8,5 l LPG. Když jsem si auto "ošahal" a začal jsem "pirátit", tak posledních 8 let byla spotřeba kolem 10 l/100 (někdy, když jsem jel někam do neznáma po okreskách, tak třeba 9, když jsem drtil podlahu pedálem plynu s vlekem po dálnici, tak klidně k 11). Na průměrnou spotřebu někde mezi 9,5 a 10 l/100 km jsem si tak nějak zvykl, proto mne překvapilo, že teď je tak nízká...

-> vhml 22.07.23 18:24:22: -> Jarda/felda 22.07.23 19:17:48: Když jsem začínal jezdit se 130LPG, tak jsem měl spotřebu kolem 8,5 l LPG. Když jsem si auto "ošahal" a začal jsem "pirátit", tak posledních 8 let byla spotřeba kolem 10 l/100 (někdy, když jsem jel někam do neznáma po okreskách, tak třeba 9, když jsem drtil podlahu pedálem plynu s vlekem po dálnici, tak klidně k 11). Na průměrnou spotřebu někde mezi 9,5 a 10 l/100 km jsem si tak nějak zvykl, proto mne překvapilo, že teď je tak nízká...
-> Bukaj 22.07.23 10:28:33: mě felda žrala 9-10l lpg
ale byla dobře krmená protože se nekonalo pověstný snížení výkonu 


-> Bukaj 22.07.23 10:28:33: mpi pikap zral kolem 7
-> Bukaj: Ja mám v kombi felicii toroid 43,5l a natankoval som do toho 43,7l
. Dojazd mám okolo 500km.

-> vhml 22.07.23 08:53:15: Netvrdím, že dnes neexistuje, ale že to není žádná výhra. Jednak je menší (nižší dojezd - to by mne štvalo), a taky je dražší, než válec (a LPG si většinou pořizují kolenovrti). Uznávám, že v kufru Fáčka nebo Feldy si válcem zabiješ možnost zvětšení objemu sklopením či vyhozením zadních sedaček...
Ve 130LPG mám 45 l nádrž (větší se nevejde) a stejně musím tankovat každou hcvilku.
Teď mne překvapilo, že po komplet rozborce a vyčištění reduktoru mám nejnižší spotřebu LPG za dobu, co to auto mám - myslel jsem, že se musím mýlit, ale teď jsem tankoval asi popáté od rozborky reduktoru a spotřeba mi vychází kolem 8 l/100 km, při posledním tankování jsem ujel na LPG dokonce 550 km
Ve 130LPG mám 45 l nádrž (větší se nevejde) a stejně musím tankovat každou hcvilku.
Teď mne překvapilo, že po komplet rozborce a vyčištění reduktoru mám nejnižší spotřebu LPG za dobu, co to auto mám - myslel jsem, že se musím mýlit, ale teď jsem tankoval asi popáté od rozborky reduktoru a spotřeba mi vychází kolem 8 l/100 km, při posledním tankování jsem ujel na LPG dokonce 550 km

-> darklord 22.07.23 08:58:11: hele ja mel ve felde valcovou. Kdyz nepotrebujes neco stehovat se sklopenejma sedackama, tak je ten kufr porad mnohem vetsi v kratky.
-> Bukaj: no ja som mal v oboch fomanoch toroidku a jazdit s tym slo uplne normalne. Rezerva zavadzia, ale tu mozes aj vyhodit ci dat inde v aute. Takto s valcovou nadrzou je komplet zabity kufor. V skodovke budis, ale tu je to nezmysel.
-> Bukaj 22.07.23 08:46:09: jasne ze existuje, starej to ma uz v tretim aute. Ono pri spotrebe Felicie to dojede stejne jako Sharan s 50 litrovou.
-> Bukaj 22.07.23 08:46:09: nádrž byla, ale dost malá 

-> darklord: Jednak "toroid" nebyla zrovna běžná věc v době přestaveb škodovek a favoritů na plyn a druhak myslím, že tak malá toroidní nádrž, aby se vešla na místo 13" rezervy snad ani neexistuje (a i kdyby, tak je tak malého objemu, že to nemá smysl). Navíc aby se pak v kufru furt povalovala rezerva - to je dost nahouby...

-> darklord: To LPG je na tom to nejsmutnější. Ale pamatuji, že to bývala (válcová nádrž) dost častá zástavba napříč karoseriemi.
-> růža: toto nepochopis, do kombika dat valcovu nadrz a ne toroid...
-> darklord: tomu vůbec nic neni.... na to že to stojí v nevětraný garáži a nejspíš to těch 20let nejelo.... viděl jsem daleko horší plíseň v interieru u auta co stálo venku ale pro dobrý pocit ho majitel přikryl plachtou... tam pak rostly houby i na bakelitovém volantu

-> Bukaj: Taky to nevidím tak blbe. 

-> darklord 17.07.23 10:24:16: -> Matthes, záškodník z TechWebu 17.07.23 10:29:18: Neviděl bych to tak černě - takhle vypadal interiér Å po třech letech stání v nevětrané, ale nikoli vlhké garáži. Jednu bílou 105 z vlhké garáže, kde stála deset let, jsem kdysi vrakoval, auto s krásným interiérem a blyštivým lakem, ale bez prahů a z náprav se sypaly šupiny rzi...

-> Pavel P.. 17.07.23 10:04:03: Tybrďo, že bych se jel podívat? 105S s prepregama...

-> darklord: To bude chtit hodne spreje proti plisni 

-> Pavel P.. 17.07.23 10:04:03: lenze garaz kde sa pestovali sampiony... tvl za toto vobec pytat nejake peniaze 

Nechce někdo zkusit štěstí? Vypada to na nějakou garážovou uloženku .... poslední STK před 20 lety.
www.nabidkamajetku.cz/Hom e/.../102285
www.nabidkamajetku.cz/Hom e/.../102285
..možná lepší z toho na začátku vypadnout..
Že jo

Že jo


Jako přes střechu bych nechtěl ve spouste aut i se střechou, ono hlavní faktory všeho je jak rychle to přes tu střechu nestrechu bude rotovat..kabrio bez rámu nebo těch oblouku za hlavou je smrt..možná lepší z toho na začátku vypadnout..
-> 11mAjA11 16.07.23 09:50:41: Taky jsem měl E30 a o tom rozdílu v bezpečnosti žádná. Já jen reagoval na ten oblouk. Cabria bez něj jsou hezčí, ale přes střechu v tom jít nechceš.
-> isti 11.07.23 22:49:55: nikdy by som nepovedal ze to reM ezanka kabrio chapem.
Ale ten lamino paskvil....to je na odstrel.
Ale ten lamino paskvil....to je na odstrel.
E30 sem měl v kupé a podle konstrukce všech nosných částí to se škodovkou nelze srovnavat. Přes střechu to bude nahowno, jinak si troufnu říct že BMW bude mnohem bezpečnější..
Jinak ten volant co je v Rapidu mám si myslím doma..
Jinak ten volant co je v Rapidu mám si myslím doma..
-> Jirik_Tuňák1983 12.07.23 21:34:29: Stejná jako u cabrioletů z tý doby bez oblouku. Třeba BMW E30 ho taky neměla.
-> Syny 12.07.23 22:19:23: To byl porad na Streamu nebo nekde ne? Zaslapane projekty 

-> Syny 12.07.23 22:19:23: Já to Nwktemu neřeknu. 

-> Jirik_Tuňák1983 12.07.23 21:34:29: Můžem zkusit, až to tady jeden nejmenovaný člen někdy v důchodu snad doskládá 

Ako ďas...
-> isti 11.07.23 22:49:55: Jaká je bezpečnost u toho Rapida bez oblouku? 

Ospravedlňujem sa za svoju nevzdelanosť.
-> Tomaso435: v papirech karoserie cabrio
-> isti 11.07.23 22:49:55: domaděl, "prestavbou" na papírech klasické škody 100.
-> isti: nebo o Pavlu Kalinovi. Jeden čas tu byl taky aktivní, nick Kalic
-> isti: neříkej, že si o Oldtimer gallery nikdy neslyšel 

Na prvej fotke stovka bez strechy
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-130-spyder-replika- porsche-550.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-120-rapid-graf-stif t-rakousko.php

auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-130-spyder-replika- porsche-550.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-120-rapid-graf-stif t-rakousko.php
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dost záleží, kdo a kde s tím jezdí. Byl jsem s mým ve 180t na geometrii a žasli, že spodek je jako nový. V týdnu tam skočí 200t. "Můj" dovozce běžně vozí auta z D, která mají po 3 - 4 letech kolem 150t a jsou na tom o hodně lépe, než po důchodci s 50t hrkající po městě.
Bohužel ceny šly nahoru. Kdybych chtěl teď obměnu, tak to samé (±), tak bych dal ca. o 80t více
Bohužel ceny šly nahoru. Kdybych chtěl teď obměnu, tak to samé (±), tak bych dal ca. o 80t více
-> Syny: po prvnim majiteli v D. od dovozce. Provereno a vse OK....
Na tyhle kecy ani nemá smysl reagovat. Za 10 let a dalších 300tkm si to pak jednou koupíš a budeš onanovat jak je to super nejspolehlivější kchár

Proste ty "novy" auta nejsou co driv... Dnesni auto je po 200 K rozhrkany jak moje bejvaly Volvo po 450 K.
-> Matsoft: Tak manuál je levnější než DSG, nájezd už to taky nějakej má, 5 let starý a neorigo kola... Ale ano, není to špatná cena dle toho co píšeš. To je od soukromníka?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.06.23 15:55:51: Tak se podívej na ceny aut dneska. 170 tkm není před smrtí prosímtě, vždyť i moje auto co jsem včera pokřtil má bezmála 260tkm a až na výměnu vstřiků a čidla diference tlaku pro DPF jsem na tom v motoru nic neřešil - a to bůh ví proč byly ty vstřiky načatý. A co z dnešních aut (tím myslim třeba do těch 5 let stáří) koupíš za 300 kkč s nějakou rozumnou výbavou?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.06.23 15:55:51: Tak se podívej na ceny aut dneska. 170 tkm není před smrtí prosímtě, vždyť i moje auto co jsem včera pokřtil má bezmála 260tkm a až na výměnu vstřiků a čidla diference tlaku pro DPF jsem na tom v motoru nic neřešil - a to bůh ví proč byly ty vstřiky načatý. A co z dnešních aut (tím myslim třeba do těch 5 let stáří) koupíš za 300 kkč s nějakou rozumnou výbavou?