
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> stepan: neboj niesi sam ,takych tu je dost 

-> stepan: Ale ten človek nemôže byť taký blbí že začne vyrábať bielé kryty
Veď je to hnusný tuning


-> stepan: to s stat nemoze ,to by sa trh zblaznil 

-> isti: Protože do tý formy je obtisknutej origo kryt včetně zbytků lepidla?
Sysláty v podobě zadních světel teď prudce ztratí hodnotu.
Sysláty v podobě zadních světel teď prudce ztratí hodnotu.

-> ondie: Skúsil som to iba suchou handrou
Čo hovoríš na to že na predných sklíčkách je made in CS a na bočných krytoch PAL?Je také jednoduché urobiť formu s origo označeniami? Zadné kryty sú zvlášť cúvačka a smerovka a ja na nich vidno lepidlo akoby boli zlepené ako komplet svetlo.
Mohol by som opítať aj predajcu ale to by bolo príliš jednoduché


Mohol by som opítať aj predajcu ale to by bolo príliš jednoduché


-> isti: Jsou to určitě nové odlitky,ten chlapík udělal formy.
Může jich natlačit tunu. Mastný to bude asi z formy.
To nejde nijak umejt / odmastit ? To je divný ne ? Čím vším si to zkoušel ?
Může jich natlačit tunu. Mastný to bude asi z formy.
To nejde nijak umejt / odmastit ? To je divný ne ? Čím vším si to zkoušel ?
Da sa to odlievat aj z polyuretanu do silikonovej formy, len treba mat idealne podtlakovu nadobu a aj tlakovu, aby neostali bubliny v odliatku. Možno aj tieto su odliatky, možno nie.
-> Bukaj: Na krytoch bočnej a prednej smerovky je nápis made in CS,na spodku zadného svetka je E8 a znak AR.Je vidieť ze už boli zlepené s hornou časťou.
-> isti: To je nějaká nová výroba? Mohlo by to být mastné od lubrikantu z formy, ne?
Dá sa z bielých krytov spraviť dymové?
auto.bazos.sk/inzerat/... /zadne-svetla-skoda-105-12 0-136-rapid-spiatockove-sk licka.php
Kúpil som sadu dymových a povrch plastu je mastný,nedá sa to čistou handrou utrieť tak aby to neostalo jemne mastné.
auto.bazos.sk/inzerat/... /zadne-svetla-skoda-105-12 0-136-rapid-spiatockove-sk licka.php
Kúpil som sadu dymových a povrch plastu je mastný,nedá sa to čistou handrou utrieť tak aby to neostalo jemne mastné.

-> Jarda: To se dá lehce zjistit,obdélník nataženýho plátna (bez větrolamu) u univerzálu má 113x83cm.
E: Když to doběhneš změřit
E: Když to doběhneš změřit

-> Bukaj 09.01.20 18:03:29: mozna je feldacka uzsi a kratsi (aby se vesla do prolsu strechy) uprava tech hlinikovejch profilu neni problem, je to v rozich nytovane, stahovani je pomoci bovdenu, zbytek je ta synteticka latka a uprava pohyblivych casti taky bez problemu...
-> Tom Troll 09.01.20 17:05:23: strecha vypada origo, D asi nebude...
-> Tom Troll 09.01.20 17:05:23: strecha vypada origo, D asi nebude...
-> Bukaj: Nechci lidem kazit auru vyjímečnosti,ale samozřejmě univerzál,kam by Webasto přišlo,kdyby měli kvůli pár set kusům pro komunistickýho pohrobka vyvíjet speciální výrobek
Možná se jen k danýmu modelu upravovalo nebíčko s ovládáním,a možná se jen ořezával plast,aby pasoval.
Čudlíky během let ale evolucí prošly (nemyslim v rámci Feldy).
Jinak je to víceméně furt to samý. Kdo chtěl utrácet tomu to dali.
A i dnes si ji můžeš koupit fungl novou.

Možná se jen k danýmu modelu upravovalo nebíčko s ovládáním,a možná se jen ořezával plast,aby pasoval.
Čudlíky během let ale evolucí prošly (nemyslim v rámci Feldy).
Jinak je to víceméně furt to samý. Kdo chtěl utrácet tomu to dali.
A i dnes si ji můžeš koupit fungl novou.
-> ondie: A to byl typ stahovací střechy Webasto konkrétně pro Felicii, nebo to vyráběli jako univerzál?
-> Tom Troll: Ta Webasto střecha není jen otázka čistokrevný edice BlueSky,třeba pro Rakousko se dělal "bluesky" pod názvem Sole a tam už sis moh nadefinovat motorizaci cos chtěl.. A věřim,že i různě po evropě to tam dealeři mohli příplatkově cpát..
Takže těch aut může bejt celkově víc než se píše.
Takže těch aut může bejt celkově víc než se píše.
-> dragon_cb_cz 09.01.20 10:23:51: tak zalezi z jake lady, ja tam mel z 1.5 nebo 1.6 uz nevim..., ale treba z 1.2 - to ma mozna jeste mensi, nez 130
-> Jarda - zrušená registrace 09.01.20 10:20:59: Na přírubu sedí kde co. Ale ty velké difuzory můžou být spíš na škodu - na sériovém motoru.
-> Bukaj 09.01.20 10:10:31: A na ten původní Pierburg sehnat nejdou? Jinak odlévání toho zinkohliníku je myslím jednodušší + má zinek dobré kluzné vlastnosti v uložení klapek atd. Ale prd tomu rozumím.
-> Bukaj 09.01.20 10:10:31: kdyz jsem prodal bilyho favorita a poridil zlutyho ( tenkrat oranzovyho :) rapida, tak jsem nekomu jen tak za daco nechal zanovniho lekra, mozna ani pouzitej nebyl, myslel jsem, ze uz s nim nikdy mit auto nebudu, davat ho do rapida by me nikdy tenkrat nenapadlo, ted mam s lekrem jen cerveny mtx
Neni do zadohrabovejch skodovek lepsi karb lada? Sedi na prirubu, ma velky difuzory a nektere maji mechanicke ovladani druhe komory, chvili jsem s nim jezdil ve zlutym na lpg a chodilo to pekne, ale na benzin se mi ho nikdy nepodarilo rozchodit :(.
Neni do zadohrabovejch skodovek lepsi karb lada? Sedi na prirubu, ma velky difuzory a nektere maji mechanicke ovladani druhe komory, chvili jsem s nim jezdil ve zlutym na lpg a chodilo to pekne, ale na benzin se mi ho nikdy nepodarilo rozchodit :(.
-> isti: Za 200 by byl tak možná ten stodvacítkovej SEDR, co nabízí...
A Lekr - s tím bude zanedlouho taky velkej problém - sice je z hliníku a těleso neodchází (proč vlastně ty starší Jikovy nedělali taky z AL slitiny, ale z blbýho měkkýho Zn?), ale zase je složitější a různé pryžové díly a membrány bude ještě větší problém sehnat - a vzhledem k tomu, že některé podtlakové a objemové ovladače, bimetalové topné spirály atd jsou nerozebiratelné, tak ani repasovat snadno nepůjdou...
A nový LEKR bude za ještě větší raketu, než SEDR...
A Lekr - s tím bude zanedlouho taky velkej problém - sice je z hliníku a těleso neodchází (proč vlastně ty starší Jikovy nedělali taky z AL slitiny, ale z blbýho měkkýho Zn?), ale zase je složitější a různé pryžové díly a membrány bude ještě větší problém sehnat - a vzhledem k tomu, že některé podtlakové a objemové ovladače, bimetalové topné spirály atd jsou nerozebiratelné, tak ani repasovat snadno nepůjdou...

A nový LEKR bude za ještě větší raketu, než SEDR...
-> Bukaj 07.01.20 22:33:54: Ponukol som mu 200€ a odpísal že to je málo,cena je 300€.Treba použiť lekrrr

-> Bukaj 07.01.20 22:33:54: To je vlastně pozitivní info - když stál SEDR novej cca 4500 Kč, tak "tovární" GO vyšla na 2400.. a je to už nějakejch 25 let zpět.

-> Bukaj 08.01.20 10:30:43: ... ale ušetřil bys pár tisíc a to je podvádění? 

-> dragon_cb_cz: Ani ne - ono je to téměř stejné, ale pár nalisovaných osazovacích prvků je jiných. Sice bych to asi nepoznal, ale...

-> Bukaj 07.01.20 22:33:54: Hele a nechceš TAZ1500 a upravit si ho? Když už se v tom vrtáš 

-> isti: Pěkný. Kdyby byl do 5000 Kč, tak beru.
S těma Jikov karbecama je to bída - jsou z bláta. Z toho, co tu mám aktuálně na servis by jeden brečel - téměř všechny mají oválné stěny difuzorů, takže klapky netěsní, když nemají deformované tělo, tak mají vyběhané uložení klapek, polovina vík má uvolněný nátrubek na přívod paliva, prostě děs. Sotva jeden z deseti je natolik v pořádku, že se vejde do tolerancí, stanovených výrobcem...
Zrovna dneska jsem jeden stotřicítkovej dodělal - při přejímání zakázky jsem si pochvaloval, že nemá vůle v oskách klapek, jen byl hodně zoxidovanej, ale je to kus z roku 85, takže ještě slabá příruba a zkroucená jak prase. Přemýšlím, jestli by se nějak jednoduše (levně) z oválné díry v tělese karburátoru dala udělat opět kulatá - ovšem bez zvětšení průměru otvoru - aby šla použít původní klapka...
Jinak takováhle sranda, která sice dobře vypadá, ale k novému karburátoru má daleko, vyjde také na dost peněz - konkrétně tohle je za bratru 2000 Kč (cca polovina z toho je materiál, druhá půlka práce):

S těma Jikov karbecama je to bída - jsou z bláta. Z toho, co tu mám aktuálně na servis by jeden brečel - téměř všechny mají oválné stěny difuzorů, takže klapky netěsní, když nemají deformované tělo, tak mají vyběhané uložení klapek, polovina vík má uvolněný nátrubek na přívod paliva, prostě děs. Sotva jeden z deseti je natolik v pořádku, že se vejde do tolerancí, stanovených výrobcem...

Zrovna dneska jsem jeden stotřicítkovej dodělal - při přejímání zakázky jsem si pochvaloval, že nemá vůle v oskách klapek, jen byl hodně zoxidovanej, ale je to kus z roku 85, takže ještě slabá příruba a zkroucená jak prase. Přemýšlím, jestli by se nějak jednoduše (levně) z oválné díry v tělese karburátoru dala udělat opět kulatá - ovšem bez zvětšení průměru otvoru - aby šla použít původní klapka...

Jinak takováhle sranda, která sice dobře vypadá, ale k novému karburátoru má daleko, vyjde také na dost peněz - konkrétně tohle je za bratru 2000 Kč (cca polovina z toho je materiál, druhá půlka práce):

-> michael 02.01.20 20:19:11: Aha, odkazu na video jsem si nevšiml. Jo, po shlédnutí videa vidím, že motor je trochu zoxidovaný - zjevně to nebylo garážované auto a motor těsnil
Ale ty domky tlumičů - to, že na ostré hraně plechu, kde je jen tenoulinká vrstva laku, je povrchová koroze je detail - problém by byl, kdyby tam byly bubliny ve spoji plechů, ale nic takového nevidím. A zadní lemy vypadají původně - sice z toho videa to na jistotu nepoznám, ale plasty mohl majitel sundat, aby se pod nimi nedržel borčus a nehnilo to? Nebo po nějaké drobné kolizi - tomu by odpovídalo i to čínské světlo...
...dobře, není to auto v tiptop původním stavu, ale nevypadá to úplně zle a kupce si asi najde

Ale ty domky tlumičů - to, že na ostré hraně plechu, kde je jen tenoulinká vrstva laku, je povrchová koroze je detail - problém by byl, kdyby tam byly bubliny ve spoji plechů, ale nic takového nevidím. A zadní lemy vypadají původně - sice z toho videa to na jistotu nepoznám, ale plasty mohl majitel sundat, aby se pod nimi nedržel borčus a nehnilo to? Nebo po nějaké drobné kolizi - tomu by odpovídalo i to čínské světlo...
...dobře, není to auto v tiptop původním stavu, ale nevypadá to úplně zle a kupce si asi najde

-> Cumper: měl sem tento formát, neevropská,okresní, ale už reflexní(o spz se taky trochu zajimam)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ale formát nesedí, tohle už je ta větší, klasická velikost jako dnešní spz. Do roku 95-96 (nevím přesně, ale první feldy mají ještě starou spz) je spz o něco menší (nesedí do moderního rámečku na spz) a jiný font písma a měli předvrtané dvě díry na uchycení šrouby
-> Cumper: spz může být původní, na formanu 94 jsem měl PUN ....
-> michael: Souhlas chybí plasty u zadních kol, navíc jsou tam z výroby myslím nýtované (aspoň u mých dvou to tak je) a v lemu není po nýtech ani stopa, takže to původní nebude bych řekl
Za ty prachy mohl aspoň sehnat originál levé zadní světlo a nenechat tam čínu a škoda že nemá původní spz...

Za ty prachy mohl aspoň sehnat originál levé zadní světlo a nenechat tam čínu a škoda že nemá původní spz...
-> SO545: plastový podběhy sem měl jak na rapidu, tak sem je montoval i na obě rodinné feldy a i po letech jsou netknuté, do lemů sem samozřejmě nic nevrtal. Favorit je má na zadku a je to uplně bez rezu, předek dodám po doskládání taky
-> Jarda - zrušená registrace 02.01.20 22:01:16: toto je aj moj nazor mal som to 13 rokov na 120ke a bolo to pod nimi ako nove...
Na G4 to potrebuje raz za 2roky dat dole vywapkovat a zavoskovat...stale v paradnom stave..
Na novych autach uz za 1-2roky je hlavne v prednych podlblatnikch neskutocne vela bordela....
a ten mne vadi viac ako jemne zasrane nastupne prahy...
Na G4 to potrebuje raz za 2roky dat dole vywapkovat a zavoskovat...stale v paradnom stave..
Na novych autach uz za 1-2roky je hlavne v prednych podlblatnikch neskutocne vela bordela....
a ten mne vadi viac ako jemne zasrane nastupne prahy...
-> SO545 02.01.20 21:53:42:
jak u rapida, tak u feldy mi zachranily hodne... jen je potreba je obcas sundat a pod nima to vycistit a vyvoskovat, ikdyz to plati i u vetsiny aut, kde jsou z vyroby, u octy jsem to mel udelat hned po koupi a ne az po roce a pul
a teda i u nivy, diky nim dlouha ma z celeho auta nejlepsi predek, kdyz jsem ji koupil, tak tam byly jen zbytky, dal jsem nove a samo uz je mam nekde popraskane, kratka ma za sebou mnohem min a predek ma jako jedinej horsi, protoze je nikdy nemela
-> SO545 02.01.20 21:53:42: neresil jsi to kolem toho tlumice a pruziny? uz jsem videl, jak tam nekdo dal gumu...


a teda i u nivy, diky nim dlouha ma z celeho auta nejlepsi predek, kdyz jsem ji koupil, tak tam byly jen zbytky, dal jsem nove a samo uz je mam nekde popraskane, kratka ma za sebou mnohem min a predek ma jako jedinej horsi, protoze je nikdy nemela
-> SO545 02.01.20 21:53:42: neresil jsi to kolem toho tlumice a pruziny? uz jsem videl, jak tam nekdo dal gumu...
-> michael 02.01.20 21:49:47: preco ? mam tu na ulici jednu feliciu pred face... namontoval som na nu osobne plastove podlblatniky a auto sice jazdi ale je pekne starane...stav ako nove.
Je pravda ze aj tie plasty treba vediet nainstalovat aby nebolo viac skoda ako osohu.
Je pravda ze aj tie plasty treba vediet nainstalovat aby nebolo viac skoda ako osohu.
-> Jarda: Já nic o plastových podbězích nepsal, ale jinak dodělávané plastové podběhy jsou k ničemu.
-> michael 02.01.20 20:19:11: korozi okolo domku tlumicu nezabrani ani plastove podbehy
protoze tam bordel nalita okolo tlumice s pruzinou


-> Bukaj: Neviděl, ale já vidím třeba v odkazu v inzerátu na videu počínající korozi okolo tlumičů v motorovém prostoru a proč nemá plast u zadního kola, protože to tam, už někdo opravoval. A jinak motorový prostor je jedna velká oxidace.
-> michael: Viděl jsi to naživo? Z fotek v inzerátu rozhodně nejde ani náznakem poznat, zda je tam někde koroze... Jediná oxidace je vidět na fotce sady hliníkáčů...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Koroze 

->Michael:Co se ti zas nezdá? Stav dost nadprůměrný vzhledem k dlouhodobé nabídce
-> Luky 02.01.20 13:50:58: gazik ma alespon nahon na vsechny 4
, pokud teda nerikas gazik treba volze :)
a vzhled je spis defik...

a vzhled je spis defik...

auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-favorit-silver-line
-ve-vyjimecnem-stavu.php
Do vyjimečného stavu má hodně daleko.
Do vyjimečného stavu má hodně daleko.
-> Dušan 31.12.19 12:16:51: nj, ty mas zkusenosti se zamenama agregatu, moje nejvetsi zamena je vlastne 742.136 namisto 130

-> Jarda: zase tak tezky to nebude