
Řekl bych že si to představujete jako raketovou vědu, a přitom to z nějakejch ohledů tu manufakturu klidně připomínat mohlo.
Těch paskvilů byly spousty, a čela fakt, fakt nikdo neřešil.
skoda.virt.cz
odkaz

Těch paskvilů byly spousty, a čela fakt, fakt nikdo neřešil.
Máš k tomu nějaké bližší info? Třeba datum výroby? A že je to původní stav je jak ověřené? Jestli to tvrdí majitel a není to opravdu člověk, kterému bys mohl 100% věřit, tak to nelze brát jako jistotu... Já jsem se setkal se "zaručeně originálním" rapidem, který měl 2-písty a kyvku a v pořadí asi 8. majitel mi tvrdil, že je to tam zaručeně už z výroby 







Takový bordel v té fabrice fakt nebyl...


Taky znám lidi, kteří v té době v AZNP dělali, znám i lidi, kteří pracovali ve značkových prodejnách AZNP a vycházím i z dobových tištěných pramenů... A v neposlední řadě i z osobních zkušeností, protože novou 742 měla polovina příbuzenstva a známých... Nechci zpochybňovat, že ti to pamětníci takto líčí jako extrémní peklo, ale lidi rádi přehánějí a s odstupem těch 30 až 40 let tím tuplem... 





Jelo se prostě z toho co bylo.













Byl předem připravený plán a každá karoserie měla předem určenou výbavu a odběratele, čímž byla jasně daná specifikace provedení, to mělo návaznost na zásobování od subdodavatelů atd. Existovaly tak pro každý modelový rok desítky, možná i stovky kombinací provedení podle typu a země, kam auto putovalo (popř. i dle konkrétního prodejce) - tím byl jasně daný systém, co na které auto patří... Takhle to bylo i s těmi garde-čely a prepregy. Věř mi, systém v tom byl a rozhodně to nebylo tak, že by to plácali náhodně... 

















To si tam lidi montovali až dodatečně sami v 80. letech, aby auto opticky omladili... Dokonce první M z předsérie (1983) měly taky ještě čelo z Garde - viz představení M84 v časopisech
. A asi i úplně první sériovky... Jednu takovou M1 1983 znám.













Se divim,že tam nemá copánkovej dráťák 

Ak to auto nie je jeho tak to ani nie je smiešné.

