skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čo je špatné na tomto motore
11:37:10
06.01.2010
06.01.2010

Kaňa
otoceny filter. benzinovy
10:54:55
03.01.2010
03.01.2010

suri
-> Borin - Král tuzerů: ale prečo kurviť plech alebo viko? radšej si budem všímať a zakladať veci dobre
10:53:34
03.01.2010
03.01.2010

Borin - Král tuzerů
-> suri: Chvilku práce s flexou a nakonec sedne 

10:35:15
03.01.2010
03.01.2010

suri
-> gabo000000: každý si myslí že sa nedá na výmene hlavy nič zmrviť , toto je prvá vec , ktorú som urobil prvý raz aj ja , ventildekel tam ledva nasadíš a tlačí ho a dole je fuga
09:06:39
03.01.2010
03.01.2010

gabo000000 - zrušená registrace
paanecku...to je fakt...ale nikdy som sa nezamyslal nad takymniecim



01:06:45
03.01.2010
03.01.2010

Gemini
-> radekp: to je tlmic a rezonator sania, kedze webre vydavaju riadny rachot
23:03:36
02.01.2010
02.01.2010

Klubko_
-> radekp: zeby abarth? img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/6136_2009-09-20_
21-51-24_55.jpg 

22:29:42
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> radekp: zaujímavé sáni :)
22:27:33
02.01.2010
02.01.2010

radekp
-> suri: dobrá hádanka, taky ti jednu dám, co je špatně na tomto sání?:-)
sporting-reliants.com/ima ges/Cortina1%20(6).jpg
sporting-reliants.com/ima ges/Cortina1%20(6).jpg
21:59:57
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Jakub M.: u náš prezmenu majú niečo iné , TEMAC na feldu a TEMAC na fabiu každé z iného materiálu to fábia bude asi lepšie . inak v elite v katalogu majú tesnenia dve prvé GOETZE za 23€ a druhé Elring za 7€ akurát ten elring je v skutočnosti temac
21:51:50
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> m8rinek: RS je VIKA čína
20:35:26
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
jo a temac mi drzi i na motoru, ktery ma KP 11,5:1 uz neco pres 10 tis. km
20:30:32
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
-> Jakub M.: tak ja mam s tesnenim temac zkusenost nejdele 5 let a je OK, ale hlava pujde dolu kvuli uprave...
19:42:06
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
-> m8rinek:
to se těžko vysvětluje .. taťka je poměrně dost šikovnej motorář a strojař .. a všechny tyhle podmínky jsou mu jasný .. přesto má zkušenost, že všechny těsnění krom Elringu ( a na zakázku dělaného - to jsme nezkoušeli) mají na jeho a nejen jeho motoru výdrž se 100% jistotou že se neodporoučí cca 1 - 2 roky. Používá se nemrznoucí směs Agip pro celohliníkové motory .. takže by měla být minimálně agresivní .. bohužel těsnění Temac v něm zrezne, protože nemá nerezový těsnicí kroužky kolem vložek válců. pouze pozink a polskej Donit nejen že rezne.. ale rozpouští se papír ze kterýho je vyrobenej .. jedině Elring neudělá nic .. proto těsnění za 800,-
to se těžko vysvětluje .. taťka je poměrně dost šikovnej motorář a strojař .. a všechny tyhle podmínky jsou mu jasný .. přesto má zkušenost, že všechny těsnění krom Elringu ( a na zakázku dělaného - to jsme nezkoušeli) mají na jeho a nejen jeho motoru výdrž se 100% jistotou že se neodporoučí cca 1 - 2 roky. Používá se nemrznoucí směs Agip pro celohliníkové motory .. takže by měla být minimálně agresivní .. bohužel těsnění Temac v něm zrezne, protože nemá nerezový těsnicí kroužky kolem vložek válců. pouze pozink a polskej Donit nejen že rezne.. ale rozpouští se papír ze kterýho je vyrobenej .. jedině Elring neudělá nic .. proto těsnění za 800,-
19:32:50
02.01.2010
02.01.2010

Vojtisek
-> m8rinek: jen jsem to střelil, no

19:24:47
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> Jakub M.: tak na co sakra potřebujete těsnění za 800? :D
19:18:38
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
-> m8rinek:
máš pravdu .. tajemství toho, proč neodejde ani těsnění z autokelly s označením RS - jak píšeš tkví v dobře usazenejch vložkách nevyžraný a neprohnutý hlavě a funkčním chladícím systému ..
máš pravdu .. tajemství toho, proč neodejde ani těsnění z autokelly s označením RS - jak píšeš tkví v dobře usazenejch vložkách nevyžraný a neprohnutý hlavě a funkčním chladícím systému ..

19:14:21
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> Jakub M.: Nikdy jsem neměl problém, že by mě nedrželo těsnění, dokonce mi drží i nějaký těsnění z Kelly (jediny co na něm je napsaný je RS) za 120kč na motoru s KP 10/1
na 120LS KP 10,5/1 drží Temac
na motor 136 KP 11,3/1 bude asi celoplech o něco nižší než serie
E: tim jsem chtěl říct, že pokud mam dobře usazený vložky, nevidim důvod proč by to nevydželo...
na 120LS KP 10,5/1 drží Temac
na motor 136 KP 11,3/1 bude asi celoplech o něco nižší než serie
E: tim jsem chtěl říct, že pokud mam dobře usazený vložky, nevidim důvod proč by to nevydželo...
19:11:26
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
19:10:31
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
-> suri:
no.. byla to hromadná objednávka přes jeden servis ještě v příbrami .. ale nedávno ho náš kamarád sehnal ... prodává se to jako těsnění na fabii 1,4 MPi 50kw .. tedy na náš motor (vrtání a hlava jsou identické)
no.. byla to hromadná objednávka přes jeden servis ještě v příbrami .. ale nedávno ho náš kamarád sehnal ... prodává se to jako těsnění na fabii 1,4 MPi 50kw .. tedy na náš motor (vrtání a hlava jsou identické)
19:09:34
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> m8rinek: u nás 660sk ale je to kvalitka , na lacných motoroch musíme jazdiť aj na temacu
19:08:28
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
kua tesneni pod hlavu za 800? tfuj, to i atypicky stoji mnohem mene
19:06:58
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Rapid05: a hlavne dosť ťažký :)
19:03:49
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Jakub M.: 2,5 ročná fotka ak nie viac ... kde si kúpil elringa? u nás vidávali temac za elring a samozrejme som ho kúpil
19:02:53
02.01.2010
02.01.2010

Rapid05
-> Jakub M.: Pěkně pane :)
-> suri: Dobrej kvíz
-> suri: Dobrej kvíz

19:02:47
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
-> suri:
tak to JATE.LINEovi napiš... teda.. bůhví jak je ta fotka stará .. ale zjistit tohle až když mám definitivně dotažený těsnění od elringu .. který dneska stojí kolem 800,- kč .. tak by mě to asi mrzelo no ...
tak to JATE.LINEovi napiš... teda.. bůhví jak je ta fotka stará .. ale zjistit tohle až když mám definitivně dotažený těsnění od elringu .. který dneska stojí kolem 800,- kč .. tak by mě to asi mrzelo no ...
19:01:42
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> m8rinek: Tečka po vašom
19:01:30
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> su.tech: mne neďakuj ja som to nerozlúštil :)
19:01:26
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> suri: co je to bodka? :D
19:00:38
02.01.2010
02.01.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> suri: Díky, zas jsem o něco chytřejší...
Nikdy jsem to dole neměl, tak bůhví jak by to dopadlo, ale teď už o tom vím, tak se to stát nemůže...

19:00:07
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Jakub M.: ani ja neviem , ja som ho tiež prvý raz dal naopak odvtedy si to pametám
18:59:35
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
-> suri:
-> m8rinek:
když sem nedávno stavěl 136tku do Gardečka.. tak jsem ten plech obracel v rukách a dokud jsem ho na tu hlavu nepřiložil a nezkusil si to.. vrtalo mi hlavou .. proč sou sakra ty díry excentrický
-> m8rinek:
když sem nedávno stavěl 136tku do Gardečka.. tak jsem ten plech obracel v rukách a dokud jsem ho na tu hlavu nepřiložil a nezkusil si to.. vrtalo mi hlavou .. proč sou sakra ty díry excentrický

18:59:03
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Jakub M.: BINGO!!! Vzdávam ti hold , a to stačilo len premýšlať :)
áno páni , ten plech má excentricky umiestnené diery , a tou bodkou musí smerovať k remenici , inak tlačí na vikoventilov ktoré sa aj zle zakladá lebo je napružené a na rohu tečie olej :)
áno páni , ten plech má excentricky umiestnené diery , a tou bodkou musí smerovať k remenici , inak tlačí na vikoventilov ktoré sa aj zle zakladá lebo je napružené a na rohu tečie olej :)
18:57:32
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> m8rinek: dosť podstatná čápovina , únik provoznej kvapaliny býva aj 1dcl za dva týždne
18:57:29
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> Jakub M.: presne tak, posouva to dekl
18:57:14
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
uz vim
18:57:04
02.01.2010
02.01.2010

Jakub M.
-> suri:
asi tušim ... má danej obráceně ten černej plech pod šroubama hlavy vedle sacího (myslim že se používá pro zdvihání motoru při montáži/demontáži do auta ..) .. ty díry v něm nejsou umístěný přímo v podélný ose toho plechu a výsledkem špatný motáže je, že nepůjde nasadit víko ventilů ...
asi tušim ... má danej obráceně ten černej plech pod šroubama hlavy vedle sacího (myslim že se používá pro zdvihání motoru při montáži/demontáži do auta ..) .. ty díry v něm nejsou umístěný přímo v podélný ose toho plechu a výsledkem špatný motáže je, že nepůjde nasadit víko ventilů ...
18:56:40
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> colaczech: ten tam má bejt
To zas bude nejaka capovina :D
To zas bude nejaka capovina :D
18:56:10
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> colaczech: ale to nemá vplyv na únik kvapalín ani na funkčnosť . divné že to ešte nikto neuhádol , na dosť motoroch som to videl zle založené pritom je to banalita
18:54:48
02.01.2010
02.01.2010

colaczech
-> suri: tak jedine ten stinici plech mezi karbem a sacim potrubim. U 135/6 to tusim pozbyva funkci.
18:53:58
02.01.2010
02.01.2010

Pavel P..
-> suri: já ti nevim ale má obráceně benzinovej filtřík...

18:53:53
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> m8rinek: no dobre , na fukčnosť to vplyv nemá ale na tesnosť motora áno , hádaj Ďalej
18:52:23
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> suri: hele nevim, dalsi napovedu ;)
18:51:48
02.01.2010
02.01.2010

gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: velmi spatne ho tam vidno..mozno nejaky drziak filtru
18:51:23
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
neni ten motor celej nejak na svislo? :D
18:51:14
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> su.tech: to je prevarené vravím nič z funkčnosťou to nemá -> m8rinek: to bude asi nejaký úchyt na filterbox
18:50:57
02.01.2010
02.01.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> m8rinek: SEDR možná, ale otázka v jaké poloze...
18:50:15
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> su.tech: dyt tam je saci se sedrem? Nejspis teda prevareny, proc by to nefungovalo?
18:49:15
02.01.2010
02.01.2010

m8rinek
-> suri: na co je ten prisroubovanej pasek na zvedaci pasovine?
18:49:09
02.01.2010
02.01.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> suri: No podla mna to mozno fungovat bude, ale bohvie ako... v 742 mat motor FA a na nom sacie z 781...? Aspon typujem podla natrubka na vodu namiesto mrazovky...