čo je špatné na tomto motore

prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.01.2010 do 06.01.2010, založil/a suri
řadit dle data
11:37:10
06.01.2010
Kaňa
otoceny filter. benzinovy
10:54:55
03.01.2010
suri
-> Borin - Král tuzerů: ale prečo kurviť plech alebo viko? radšej si budem všímať a zakladať veci dobre
10:53:34
03.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> suri: Chvilku práce s flexou a nakonec sedne 4
10:35:15
03.01.2010
suri
-> gabo000000: každý si myslí že sa nedá na výmene hlavy nič zmrviť , toto je prvá vec , ktorú som urobil prvý raz aj ja , ventildekel tam ledva nasadíš a tlačí ho a dole je fuga
09:06:39
03.01.2010
gabo000000 - zrušená registrace
paanecku...to je fakt...ale nikdy som sa nezamyslal nad takymniecim3 3
01:06:45
03.01.2010
Gemini
-> radekp: to je tlmic a rezonator sania, kedze webre vydavaju riadny rachot
23:03:36
02.01.2010
Klubko_
22:29:42
02.01.2010
suri
-> radekp: zaujímavé sáni :)
22:27:33
02.01.2010
radekp
-> suri: dobrá hádanka, taky ti jednu dám, co je špatně na tomto sání?:-)



sporting-reliants.com/ima ges/Cortina1%20(6).jpg
21:59:57
02.01.2010
suri
-> Jakub M.: u náš prezmenu majú niečo iné , TEMAC na feldu a TEMAC na fabiu každé z iného materiálu to fábia bude asi lepšie . inak v elite v katalogu majú tesnenia dve prvé GOETZE za 23€ a druhé Elring za 7€ akurát ten elring je v skutočnosti temac
21:51:50
02.01.2010
suri
-> m8rinek: RS je VIKA čína
20:35:26
02.01.2010
Jarda - zrušená registrace
jo a temac mi drzi i na motoru, ktery ma KP 11,5:1 uz neco pres 10 tis. km
20:30:32
02.01.2010
Jarda - zrušená registrace
-> Jakub M.: tak ja mam s tesnenim temac zkusenost nejdele 5 let a je OK, ale hlava pujde dolu kvuli uprave...
19:42:06
02.01.2010
Jakub M.
-> m8rinek:

to se těžko vysvětluje .. taťka je poměrně dost šikovnej motorář a strojař .. a všechny tyhle podmínky jsou mu jasný .. přesto má zkušenost, že všechny těsnění krom Elringu ( a na zakázku dělaného - to jsme nezkoušeli) mají na jeho a nejen jeho motoru výdrž se 100% jistotou že se neodporoučí cca 1 - 2 roky. Používá se nemrznoucí směs Agip pro celohliníkové motory .. takže by měla být minimálně agresivní .. bohužel těsnění Temac v něm zrezne, protože nemá nerezový těsnicí kroužky kolem vložek válců. pouze pozink a polskej Donit nejen že rezne.. ale rozpouští se papír ze kterýho je vyrobenej .. jedině Elring neudělá nic .. proto těsnění za 800,-
upraveno 1x, naposled 02.01.2010 19:42:33
19:32:50
02.01.2010
Vojtisek
-> m8rinek: jen jsem to střelil, no3
19:24:47
02.01.2010
m8rinek
-> Jakub M.: tak na co sakra potřebujete těsnění za 800? :D
19:18:38
02.01.2010
Jakub M.
-> m8rinek:

máš pravdu .. tajemství toho, proč neodejde ani těsnění z autokelly s označením RS - jak píšeš tkví v dobře usazenejch vložkách nevyžraný a neprohnutý hlavě a funkčním chladícím systému .. 4
19:14:21
02.01.2010
m8rinek
-> Jakub M.: Nikdy jsem neměl problém, že by mě nedrželo těsnění, dokonce mi drží i nějaký těsnění z Kelly (jediny co na něm je napsaný je RS) za 120kč na motoru s KP 10/1



na 120LS KP 10,5/1 drží Temac



na motor 136 KP 11,3/1 bude asi celoplech o něco nižší než serie



E: tim jsem chtěl říct, že pokud mam dobře usazený vložky, nevidim důvod proč by to nevydželo...
upraveno 1x, naposled 02.01.2010 19:15:26
19:11:26
02.01.2010
Jakub M.
-> m8rinek:

jenže drží .. a je to originál .. teda .. Das Original 1 www.elring.de/
19:10:31
02.01.2010
Jakub M.
-> suri:

no.. byla to hromadná objednávka přes jeden servis ještě v příbrami .. ale nedávno ho náš kamarád sehnal ... prodává se to jako těsnění na fabii 1,4 MPi 50kw .. tedy na náš motor (vrtání a hlava jsou identické)
19:09:34
02.01.2010
suri
-> m8rinek: u nás 660sk ale je to kvalitka , na lacných motoroch musíme jazdiť aj na temacu
19:08:28
02.01.2010
m8rinek
kua tesneni pod hlavu za 800? tfuj, to i atypicky stoji mnohem mene
19:06:58
02.01.2010
suri
-> Rapid05: a hlavne dosť ťažký :)
19:03:49
02.01.2010
suri
-> Jakub M.: 2,5 ročná fotka ak nie viac ... kde si kúpil elringa? u nás vidávali temac za elring a samozrejme som ho kúpil
19:02:53
02.01.2010
Rapid05
-> Jakub M.: Pěkně pane :)



-> suri: Dobrej kvíz 5
19:02:47
02.01.2010
Jakub M.
-> suri:

tak to JATE.LINEovi napiš... teda.. bůhví jak je ta fotka stará .. ale zjistit tohle až když mám definitivně dotažený těsnění od elringu .. který dneska stojí kolem 800,- kč .. tak by mě to asi mrzelo no ...
19:01:42
02.01.2010
suri
-> m8rinek: Tečka po vašom
19:01:30
02.01.2010
suri
-> su.tech: mne neďakuj ja som to nerozlúštil :)
19:01:26
02.01.2010
m8rinek
-> suri: co je to bodka? :D
19:00:38
02.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> suri: Díky, zas jsem o něco chytřejší...4 Nikdy jsem to dole neměl, tak bůhví jak by to dopadlo, ale teď už o tom vím, tak se to stát nemůže...
upraveno 1x, naposled 02.01.2010 19:01:12
19:00:07
02.01.2010
suri
-> Jakub M.: ani ja neviem , ja som ho tiež prvý raz dal naopak odvtedy si to pametám
18:59:35
02.01.2010
Jakub M.
-> suri:

-> m8rinek:



když sem nedávno stavěl 136tku do Gardečka.. tak jsem ten plech obracel v rukách a dokud jsem ho na tu hlavu nepřiložil a nezkusil si to.. vrtalo mi hlavou .. proč sou sakra ty díry excentrický 1
18:59:03
02.01.2010
suri
-> Jakub M.: BINGO!!! Vzdávam ti hold , a to stačilo len premýšlať :)

áno páni , ten plech má excentricky umiestnené diery , a tou bodkou musí smerovať k remenici , inak tlačí na vikoventilov ktoré sa aj zle zakladá lebo je napružené a na rohu tečie olej :)
18:57:32
02.01.2010
suri
-> m8rinek: dosť podstatná čápovina , únik provoznej kvapaliny býva aj 1dcl za dva týždne
18:57:29
02.01.2010
m8rinek
-> Jakub M.: presne tak, posouva to dekl
18:57:14
02.01.2010
m8rinek
uz vim
18:57:04
02.01.2010
Jakub M.
-> suri:

asi tušim ... má danej obráceně ten černej plech pod šroubama hlavy vedle sacího (myslim že se používá pro zdvihání motoru při montáži/demontáži do auta ..) .. ty díry v něm nejsou umístěný přímo v podélný ose toho plechu a výsledkem špatný motáže je, že nepůjde nasadit víko ventilů ...
18:56:40
02.01.2010
m8rinek
-> colaczech: ten tam má bejt



To zas bude nejaka capovina :D
18:56:10
02.01.2010
suri
-> colaczech: ale to nemá vplyv na únik kvapalín ani na funkčnosť . divné že to ešte nikto neuhádol , na dosť motoroch som to videl zle založené pritom je to banalita
18:54:48
02.01.2010
colaczech
-> suri: tak jedine ten stinici plech mezi karbem a sacim potrubim. U 135/6 to tusim pozbyva funkci.
18:53:58
02.01.2010
Pavel P..
-> suri: já ti nevim ale má obráceně benzinovej filtřík...4
18:53:53
02.01.2010
suri
-> m8rinek: no dobre , na fukčnosť to vplyv nemá ale na tesnosť motora áno , hádaj Ďalej
18:52:23
02.01.2010
m8rinek
-> suri: hele nevim, dalsi napovedu ;)
18:51:48
02.01.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: velmi spatne ho tam vidno..mozno nejaky drziak filtru
18:51:23
02.01.2010
m8rinek
neni ten motor celej nejak na svislo? :D
18:51:14
02.01.2010
suri
-> su.tech: to je prevarené vravím nič z funkčnosťou to nemá -> m8rinek: to bude asi nejaký úchyt na filterbox
18:50:57
02.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> m8rinek: SEDR možná, ale otázka v jaké poloze...
18:50:15
02.01.2010
m8rinek
-> su.tech: dyt tam je saci se sedrem? Nejspis teda prevareny, proc by to nefungovalo?
18:49:15
02.01.2010
m8rinek
-> suri: na co je ten prisroubovanej pasek na zvedaci pasovine?
18:49:09
02.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> suri: No podla mna to mozno fungovat bude, ale bohvie ako... v 742 mat motor FA a na nom sacie z 781...? Aspon typujem podla natrubka na vodu namiesto mrazovky...
upraveno 1x, naposled 02.01.2010 18:49:40
Extreme Tyres