Tak co říkáte na Schumachera v Mercedesu?:-)

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 24.12.2009 do 27.12.2009, založil/a anubis
řadit dle data
20:34:39
27.12.2009
rsvancara
-> Petkar1 26.12.09 17:08:01: Pravda, dá se říct, že kvůli Alonzovi v teamu Mercedes jsem se na F1 přestal koukat ... to se fakt nedalo :-)
17:08:01
26.12.2009
Petkar1
Pokud vim, tak telemetrie ti vyplivne nějaký data. Jezdec ti k tomu řekne svoje poznatky (auto je přetáčivé, nedotáčivé, někde mu chybí přítlak,...). Provedou v naladění nějakou změnu a telemetrie to zase analyzuje a porovnává s předchozímy daty a už vidí, jak se to projevilo a kde zrychlili....Přínos jezdce je tady podle mě v tom, že dokáže si držet bez chyb vysoký tempo a tím nejlíp pozná jak se to auto chová "na hraně" a to Šumák podlě mě má....



Pokud se jedná o Schumachra, jezdec to je dobrej, ale to jak kolikrát bojoval prasácky o titul i o pozice ho u mě pasovalo na roli hajzla, též jako ubrečený Alonso4
16:40:26
26.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Jarka130: Já vidím vliv člověka v F1 jinak.Nepopírám, že to o čem píšeš neexistuje a už vůbec nezpochybňuji tvůj názor.Kartingový sport je F1 sice hodně vzdlený ale (ne až tak moc) telemetrie které využívají špičkové týmy si s těmi v F1 mohou konkurovat.
16:27:30
26.12.2009
Jarka130
-> Bedřich: Nepovažuji se vubec za nakého znalce těhle motorsportu a už vubec ne počítaču uvahu jsem směřoval spíš tak že prostě dle mě se v f1 díky těmto technologiim vytrácí vliv člověka což je škoda.A protože jak jsem psal niže Schumachera nemusím vadí mi řeči o jeho vyvojovém nadaní prostě to vidím jinak
15:44:01
26.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Jarka130: Já bohužel nenám tolika leté zkušenosti se sledováním F1.Ale čtvrtou sezonu se pohybuji v okruhu lidí kteří jezdí kartingový sport a pár závodů sám jako mechanik absolvoval.A nejedná se o lidi kteří by se vozili.Vychovali pár mistru Čr a taky vítězů závodů WSK.A opravdu nechtěl by jsem slyšet to co by ti tito lidé řekli na tuto pohádku.

I když je to krátká doba povedlo se mi odpozorovat, že i kdyby nakrásně tento systém fungoval a auto se dalo dle toho co píšeš nastavit.Může se klidně stát, že nastavení přední a zadní části vozu dle tvého programu dohromady fungovat nebude.A taky se nestane to, že po nastavení auta na závod dle programu dojde k tomu že konkurence prostě nebude rychlejší.A pokud konkurence bude rychlejší už v pátek tak se pokrčí rameny a neudělá se nic proto aby bylo auto i pilot rychlejší.A právě proto musí sedět v autě člověk který používá hlavu a cítí co mu auto dělá.A dokáže to říct.V dnešní době počítačů je to pro tebe nepochopitelné, ale umělou inteligenci pokud vím člověk ještě nevyvinul takže tento prográm sám uvažovat určitě nedokáže.
14:04:43
26.12.2009
Jarka130
-> Bedřich: Seriozní psaní o tomhle systému nejsem schopen dodat protože o žádném nevim svoji teorii opírám pouze o to,že f1 asi 10 let celkem sleduji. O dokonalosti a vyspělosti elektroniky ale nemuže být pochyb vzpomenme treba aferu ferrari s protiprokluzem zadní napravy vedělo se o tom a tuším ze to nikdo neprokázal ale hlavně nepotrestal je tedy jasné že se o tom skoro nepíše. A k proměným v mé teorii právě že jich je tak moc nejsou řešitelné lidskými propočty zavodní víkend začína v patek měřenejma jizdama je tedy spousta času na nakladaní s daty navíc na některých tratích je možno v pruběhu sezony oficialně testovat.Ptám se tedy znova co jako konkrétně by tam měl Schumacher naladovat?
12:33:14
26.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Jarka130: A tu o Červené Karkulce znáš?

Poprosil bych a jakýkoliv seriozní článek o tomto systému.Tedy pokud o něm neví pouze Michael,Ross a Ty.Jinak tvá teorie má malinkou trhlinu.Vstupuje do ní tolik proměnných, že ten systém bude počítát aktualní data vždy na další závod.
upraveno 1x, naposled 26.12.2009 12:35:39
11:56:18
26.12.2009
Jarka130
-> Bedřich: Data získané z telemetrie jsou spolu s dalšími fakty např typ trati zatačkovita,rovná větší či menší převýšení,druh povrchu,teplota vzduchu a asfaltu,směr a síla větru atd zadána do programu který vyhodnotí idealní přítlak rozložení brzd učinku specifikaci časováni motoru a s tím sladění řazení.Jistě je toho všeho víc co mi laikové ani nevíme a tohle všechno přece nemuže clověk vyhodnotit lepe. A tet mi řekni co by tam jako konkrétně měl Schumacher ladit? Dle mě se muže asi tak vyjádřit zda mu to vyhovuje nebo ne jako každý jiný jezdec. S troškou nadsázky bych řekl že jezdci se nejvíc podílejí na vývoji sedačky na jejiž výrobu davají otisky svích zad a řiti.
10:35:50
26.12.2009
rsvancara
Vždyť je to do nebe volající velebnosti (prostě je to žoldák) :-D.



Je pravda, že každý jezdec jezdí jinak a auto se musí upravit jeho potřebám, takže komunikace inženýr - jezdec být musí (to co vypadne z telemetrie je jen jedna věc :-)).
09:50:07
25.12.2009
spartra
co říkám, zlom si hnát ty falešná potvoro66 je mě to u prdele, pač je to taky fair play jako každej sport260
06:46:13
25.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Jarka130: Telemetrie vyhodnocuje data ne souvislosti.

Souvislosti zůstanou vždy na pilotovi a inženýrech.
upraveno 1x, naposled 25.12.2009 06:48:09
21:29:20
24.12.2009
Jarka130
-> Bedřich: Inženýr ví co se s autem na trati děje díky zařízení s nazvem telemetrie ta mu to zdelí dřív než by se kterýkoliv jezdec vyjadřil. A novinařské blaboly o tom že Schumacher auto ladí mě nechavají v klidu ano muže přidat svuj nazor nebo pocit ale není možné aby jakykoliv člověk vyhodnotil souvislosti lepe než špičková elektronika kterou je jak auto tak zazemí teamu vybaveno
18:46:35
24.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Jarka130: Jenomže pokud hlavní inženýr neví co se s s autem na trati děje a jezdec mu to není schopný říct, tak může být sebelepší a auto dopředu neposune.Navíc tento rok byl specifický protože Ross měl na vývoj auta o rok déle než ostatní.A to bylo hodně poznat.
upraveno 1x, naposled 24.12.2009 18:47:51
18:17:58
24.12.2009
Jarka130
-> Bedřich: Spíš bych řekl kde by byl Schumacher bez Rosse měl ho v Benetonu ve Ferari a bude ho mít i tet letos udelal mistra z pruměrného Butona to mluví za vše. I když Schumachera nemusím považuji ho za nadpruměrného jezdce a za jeho hlavní zbran považuju pravě Brawna
16:16:39
24.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> anubis: Myslím si, že to byl jeden z důvodů nástupu...vzhledem ktomu, že před půl rokem nemohl k Ferrari (bez Rose) a teď po půl roce k Rosovi může je to celé nějaké čudné...Ale vše se ukáže až při první kvalifikaci.
upraveno 2x, naposled 24.12.2009 16:16:59
15:57:51
24.12.2009
anubis
-> Bedřich: Úplnej souhlas... a ve Ferrari ty tituly vyhrával s hlavním inženýrem - Rossem Brawnem1 Takže si myslím že předpoklady pro zajímavou sezónu jsou zde5
15:30:05
24.12.2009
Bedřich - zrušená registrace
Kde bylo Ferrari bez Schumachera?Asi tam kde bylo letos.Poháry jako na bežícím pásu začali sbírat až s tímto pilotem.Ani jeden jezdec není schopný naladit auto a v tom je Schumacherova síla.Ať je jaký je neskutečným způsobem urychlí vývoj nového auta na který pan Brown tentokrát nebude mít tolik času jako minulý rok...Umí být rychlý a ještě používá hlavu což se dneska tak moc nevidí.Alfonso ve Ferrari, to bude waterloo.
13:07:30
24.12.2009
Staf1221
-> Kuladmin: super, uz som si uzavrel stavku :D zajtrajsie.sme.sk/stavka/ .../372
12:54:19
24.12.2009
I-Ionzalo
-> Jakub M.: Plně souhlasim4
12:52:01
24.12.2009
Jakub M.
je možný že F1 po dlouhý době nebude nuda ... 4
12:49:16
24.12.2009
I-Ionzalo
-> Jaktak: Blbost!
12:46:30
24.12.2009
Jaktak
Doufam jen ze si neudela ostudu ve stylu navratu byvalych borcu, ktery uplne vyhoreli.
12:41:57
24.12.2009
anubis
já loni fandil mclarenu, jenže v roce 06 např jsem fandil Schumákovi takže tak nějak mám komu fandit... uvidíme jak si povede Mclaren bez mercedesu např a i kdyby byl Hami s Mcl lepší než Schumák tak hlavně aby nebylo lepší ferrari - loni mi nevadili ale teď maj toho španělskýho ubrečenýho ubožáka... To zas budou scény jestli si Massa dovolí bejt rychlejší než on...5
12:38:39
24.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mejot: 158
12:36:23
24.12.2009
Mejot
Je mi to jedno Schumachera mám za největšího hajzla co kdy jezdil F1 tak je mi to jedno.
12:34:57
24.12.2009
Kaprof-Pisařík
je mi to uplne jedno Formuli neuznavám4 Rallye to sou jiny borci:o)
12:31:37
24.12.2009
kury
Schumi je borec. Na jednu stranu mám velkou radost, na druhou se trochu bojím,jak mu to po takový pauze pujde.Ale aspoň budu zase koukat na formule,už mě přestávaly bavit1
12:31:14
24.12.2009
I-Ionzalo
No to je prostě bomba! Sic mě trochu mrzí, že není ve ferrari... ale držím mu palce, návrat krále! 6
12:23:59
24.12.2009
Ondra N - zrušená registrace
za aspon bude na co koukat5
12:07:19
24.12.2009
Kuladmin
-> Staf1221: Melo by byt.

www.formule.cz/formule
upraveno 1x, naposled 24.12.2009 12:07:54
12:00:04
24.12.2009
Staf1221
-> anubis: uz je to iste?
11:18:44
24.12.2009
rolls
mercedes je moj favorit uz dlhe roky, ale sumaka teda nemusim vobec8 tak ci tak drzim mercedesu5
10:24:51
24.12.2009
Jožynek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Schumak patrí do pohára zaliať vodou keď ti je špatne..3
10:10:15
24.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Diky 3 Nekdo je treba Häkkinnen, Tlacitko, Alonso... Ale ne Schumak 3
10:07:22
24.12.2009
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a ty si bůh

-> anubis: pocky alonso je ve ferrari?
09:19:06
24.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Schumak je debil.
09:02:25
24.12.2009
Borin - Král tuzerů
Neříkám nic...
00:24:46
24.12.2009
anubis
co si myslíte o tom že bude jezdit za mercedes... Dle mého kombinace Schumacher v kokpitu a Ross Brawn jako hlavní inženýr by mohla bejt v příští sezóně vidět:-) hlavně aby pokořili ferrari (kvůli Alonsovi)5
Extreme Tyres