zapsani Kw na moto

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 20.12.2009 do 21.12.2009, založil/a Matt-110Rten druhej
řadit dle data
15:20:22
21.12.2009
Luky
No Afa jde víc wocpoda, ale hlavně je to v porovnání s tim komárem od Yamahy docela mastodont. DT sice jelo velmi slušně, ale tohle je přeci jen co se týká chování něco jinýho.

PS: Kdyby tenkrát vyšla ta LC8 na kterou jsem taky měl zálusk, tak nevim nevim... 63
15:04:15
21.12.2009
Suty
-> Luky.:

Neni to takovej skok, 2T DTčko letí. Větší kubatura mi to příde spíš o síle. Nebo je na vás, jestli budte lítat mezi vesnicema 200 :-)

Občas nemusí jít o frajerky že mám uškrcenou 600 na 25kw.

Třeba může být člověk takový že si jí v 21 odškrtí a bude na ní jezdit dál - to je úspora :-)

To se mě rozhodně netýká když jsem letos vystřídal 4 motorky :-)
14:38:36
21.12.2009
m8rinek
-> Luky.: Náhodou Africa a DT to mi přijde jako ideál, ono toho moc mezi neni ;) I když já jdu skoro po dvojnásobkách 50 - 80 (i Jawa 90:) - 250 (pak 350) - 650 a po zimě plnohodnotná 700:)
13:59:54
21.12.2009
Luky
Je to o rozumu konkrétního jedince. Já na Afriku přesednul z DT 125, to taky asi neni uplně ideální, i když Afa neni zrovna prototyp silničního dravce. No ale začínal jsem pomalu a během sezony zrychlil.

Moment - takže jsem vlastně asi rozumný jedinec. Hehe, to musím říct doma 3
13:49:30
21.12.2009
m8rinek
-> Zdeněk.: taky si sem tam něco píšu www.motorkari.cz/moto-uzi vatel?muid=44188
13:40:20
21.12.2009
Zdeněk.
-> m8rinek: Říká se to, že V-twin jde do zatáček snáž, asi to bude hodně o poloze toho motoru v rámu.

Ono oproti Hornetu nebo Bandasce se dá s podvozkem u supersporta něco dělat, já tenhle rok jezdil na seriovým nastavení a neměl jsem problém, ale určitě by šly vlastnosti ještě hodně vylepšit.



Jinak kdyby měl někdo zájem, tak si tady počtěte 4 www.motorkari.cz/moto-uzi vatel?muid=39588
13:31:14
21.12.2009
m8rinek
-> Zdeněk.: 4V dole nejede to víme, teda krom litrů a vejš, tam to už je zase jiná káva, nicméně co mi na těchle motkách vadí, teda nevim zda to je i vlastnost supersportů, měl jsem v rukou jen Horneta 6 a Bandita 4 a oboje to byly bestie, který uměly jet jen rovně, do zatáčky to člověk lámal těžko, takovej V-Twin, tam si člověk řekně, že chce na kolínko, motorku lehce pobídne a je tam kde chce, to je dle mě hodná motorka :).



Nicméně kamarádka měla GS500 a všechny 18cti letý frajery s otevřenejma 6kama v zatáčkách zle spráskala, všichni víme proč jí an rovině dali, ale jezdit rovně není umění...
13:14:34
21.12.2009
Zdeněk.
-> m8rinek: Tak jasně, to už je na každým, jak s tím naloží. Ale na motorce se dá jet i pomalu. Navíc tyhle šestkový supersporty jsou ve spodních otáčkách hodný.



Já na to posadil na letišti přítelkyni, která seděla jen na skůtru a kroužila tam, no paráda. Prostě když šestku netočíš, nejedeš! 4
upraveno 2x, naposled 21.12.2009 13:40:35
13:06:24
21.12.2009
m8rinek
-> Zdeněk.: v případě, že ta 600 bude mít opravdu to co má zapsaný v TP a teď ruku na srdce ;)
13:03:56
21.12.2009
Zdeněk.
-> m8rinek: A jakej je rozdíl, jestli bude jezdit na nějaký 250ccm s 25kw, nebo na 600ccm, která se mu líbí a bude mít taky 25kw? Není to jen o zkušenostech a kolik má najeto, je to hlavně o tom, co má v hlavě. Já taky na svoji přesednul ze Simsona...
12:49:31
21.12.2009
m8rinek
-> petr s: taky mam ten pocit



-> Matt-110Rten druhej: výběr motorek pro 18let je dneska dost velkej, to že ti to fota s mutty koupěj z Tebe nedělá motorkáře, spíš mi to přijde jako pózování u velký motorky a roštěnky vlhnou...
12:46:30
21.12.2009
Matt-110Rten druhej
-> m8rinek: na varanoj sem moc nenajezdil asi 2300km, od 10let taky na fichtlu ve 12 simson pak MZ a mezitim ještě motocross na 80desátce ale to mě nebavilo. Ptám se prostě jen ze zajmavosti
12:42:13
21.12.2009
Matt-110Rten druhej
-> m8rinek: Je mi to jasny , spíš se ptám jen pro zajmavost , když bych to takhle dělat tak bych jí určtě nechal zavřenou do neomezenyho řp, protože z tohodle sem už vylečenej. Jen mě spíš jde o to že 25kw motorky je kawasaki 250 ninja a vtr 250, vtr se mě moc nelibi a ta 250ninja je přostě malá , tak při sobotním večeru jsme v hostinci nahodili tohle tema. 4
12:40:51
21.12.2009
petr s
-> Matt-110Rten druhej: Nezvládneš ani tu slabou co jsi rozbil
12:37:39
21.12.2009
m8rinek
mmch sám mám motku 650cm V-twin, nezavřenou, takže mám nějakejch 40kW, což neni legální, ale zase to neni sebevražda, mít supersporta s dvojnásobkem výkonu tak nevim...



A to mam naježděno hodně, od 10ti na fichtlu, ve 14cti Kawa KX80 na trati, pak blbej pád a hospic a pak už zas jen Jawy, o prázdninách jsem si zas konečně dopřál ,,dospělou,, motorku, na kterou jsem si sám vydělal a ne že mámo/táto.



A to, že ta moje mrdka nejede? Jede, na bejka jít umí a 200taky pokoří, ale k čemu to je?
12:33:51
21.12.2009
darklord
-> m8rinek: no konecne to tu niekto zarazil....

-> Matt-110Rten druhej: sak od 16 moze byt 125ccm nie? tak pekne vyhrabat staru CZtu a nevymyslat blbosti ako osrat zakon a naslapnut si do rakve
upraveno 1x, naposled 21.12.2009 12:34:00
12:31:42
21.12.2009
m8rinek
a co si takhle v 18cti pořídit nějakej míň zabijáckej stroj? Ono mít 100k motku otevřenou, nachomejtnout se k nehodě, což na motorce není problém, navíc u 18cti letýho ucha, který má naježděno pár km (Matte kolik jsi najel na Varanoj?). Přijít na to, jestli má motka 25kW není žádnej problem a vinu pak ve všech případech nese motorkář. Stojí to za to?



Navíc jak tak koukám tak ti je nějakejch 16 let, tak nevim co řešíš ono se za 2roky může ledacos změnit, třeba se v čechách inspirujou u sousedů v Říši a budem tu mít přenosný válcový brzdy, kde se motka změří a jak nebude mít motorka to co je v TP tak máš problem ;).
12:11:34
21.12.2009
Zdeněk.
-> Matt-110Rten druhej: Protože Yamaha Czech Republic nesvěří supersport 18letýmu. Jediná cesta jak do TP 25kw dostat je, že ji přihlásíš na někoho v Německu, tam Ti ji zavřou bezproblémů a zase ji pak přihlasíš na sebe tady.

U Gixxera se to řeší výměnou řídící jednotky, proto ta cena no...
12:09:41
21.12.2009
Maxx
to není jednoduché musíš tam dát tu rezo soustaru na snížení výkonu (respektive to tam musí dát nejaka odborná firma,potom s tím musíš před kontrolní komisi ta to zapíše potom si to musíš vyndat doma sám...
11:57:18
21.12.2009
Matt-110Rten druhej
-> Zdeněk.: a yamahu nezapišeš proč?9
01:58:09
21.12.2009
Matt-110Rten druhej
-> Zdeněk.: přesně tak 20tis , tak GSX-R má vstřiky ne?
upraveno 1x, naposled 21.12.2009 01:58:21
01:23:34
21.12.2009
Zdeněk.
-> Matt-110Rten druhej: Jj, Kawasaki je v tomto ohledu nejlepší, u GSX-R tahle sranda stojí tuším přes 20tis. kč...
01:19:45
21.12.2009
Matt-110Rten druhej
-> Zdeněk.: Ted sem se dočetl že cena je 6000 + práce což ještě docela jde, času mam zatím dost a dík4
01:15:24
21.12.2009
Zdeněk.
-> Matt-110Rten druhej: Nejjednoduší a nejlevnější je motorku už s 25kw koupit a zx6r je uškrcenejch hodně. Jinak dát do autorizovaného servisu, oni Ti to namontují, dají papír, dojdeš na úřad, tam Ti to zapíší a je hotovo. U Kawasaki do papírů 25kw dostaneš, ale u Yamahy ne, to kdybys náhodou dostal zálusk na R6...
upraveno 1x, naposled 21.12.2009 01:16:27
01:07:01
21.12.2009
Matt-110Rten druhej
-> Zdeněk.: To chapu , ale spíš mě jde o to že to přiškrtím na 25kw a jak postupuju při běhaní po uřadech , kde mě to změřej kde potvrděj atd.

4 budu mít totiž časem asi zalusk na ZX6R
00:55:34
21.12.2009
Zdeněk.
Úplně normálně, prodávají se škrtící sady, která dostane motorku na výkon 25kw, necháš to zapsat do TP a pak tu sadu vyndáš. Buď to může být výměna řídící jednotky, takže jen precvakneš jeden konektor, nebo u karburátoru klapka ve výfuku nebo v karburátoru, popř. se to řeší dorazem na plynu.



Kámoš jezdí taky R6, akorát tu novější a má taky 25kw a druhej kámoš má 25kw dokonce u CBR1000RR Fireblade 4
upraveno 1x, naposled 21.12.2009 00:56:12
22:59:35
20.12.2009
Matt-110Rten druhej
Dneska sme řešili jak někdo dokaže z motorky co má od výrobce v TP 600ccm zapsat do tp 25kw. www.motoinzerce.cz/motork y/.../351869-yzf-r6.html



Máte s tím někdo nake zkušenosti jak postupovat?
Extreme Tyres