Jak parkuje blbec...

prohledat
6631 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.12.2009 do 25.09.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
řadit dle data
12:59:57
25.09.2025
ajok
-> King 25.09.25 11:52:24: presne jak pises na me gestikuloval ridic superbu, kdyz jsem ho predjel nedavno rapidem, tak kdy vedle me zastavil jsem mel strach, co bude, ale on, ze pry ho takto tydle auta naposled predjizdela nekdy pred 30 lety :)
12:07:45
25.09.2025
Jarda/felda
-> Borderer 24.09.25 23:55:55: předepínače jsem měl i u trojky golfa z roku 95 a to airbag neměl :D
11:52:24
25.09.2025
King
-> Bukaj 25.09.25 09:53:35: Jo, zvlast ted "v motoristicke sezone " je zvysenej vyskyt motovidel, co kdyz opustej dalnici nebo 1. tridu, a jedou po silnicce, co ma, o hruzo, zatacky, a nema 8m na sirku, tak jedou 50. A kazdej, kdo je predjizdi, je pyrat a na pyrati plati jedine palba dalkovych svetel, rozhazovani rucickama a ostentativni klepani si na palici3
A pak najedou konecne na dalnici a navzdory vsem asistentum nejsou schopny predjet kamion ve zuzeni s omezenim na vrazednych 2,2m sire auta.
upraveno 1x, naposled 25.09.2025 11:55:55
10:07:44
25.09.2025
saskyn2
-> Bukaj: V lidech to samozřejmě je také, např.už není běžný chlastat a řídit, což bylo na vesnicích kdysi úplně normální. Ale hlavní důvod je fakt to kam se posunula bezpečnost aut. A to nemyslím jen deformační zony nebo airbagy, ale hrozně moc dělá ABS a ESP atd. který spoustě nehod úplně zabrání.
09:53:35
25.09.2025
Bukaj
-> saskyn2:
Zmírňování následků dopravních nehod není jen o bezpečnosti vozidel, ale o bezpečnosti silničního provozu obecně - je to hlavně v lidech.
Nerozporuju zde, že čím novější vůz, tím vyšší bezpečí posádky, nicméně statistiky jaksi nezahrnují to, že do pozdních 90. let sotva půlka řidičů používala bezpečnostní pásy a dost řidičů, hlavně novějších a silnějších vozů, lítalo jak čuňata. A dost těch smrťáků z výše zmíněných důvodů bylo tehdy právě v těch "moderních bezpečných západních vozech"...
...dnes se obecně jezdí klidněji - jednak často hustota provozu neumožňuje rychlejší jízdu a také je spousta "vlastníků ŘP", kteří jsou rádi, že se udrží v jízdním pruhu a kdykoli v jejich okolí někdo jede rychleji, než se jim líbí, můžou utrhnout páčku přepínání světel...3
Samozřejmě i dnes se najdou "nízko letící šílenci", ale spíše je to (vzhledem k hustotě provozu) výjimka. Když si vzpomenu na mé řidičské začátky, jak se jezdilo v Praze po půlnoci na přelomu milénia (když jsem máminou škodovkou rozvážel kamarády z čajovny)...
00:39:59
25.09.2025
saskyn2
-> Borderer: Jo rozdíl v tom dost je velkej, já nepsal nic o předepínačích, to je úplně jinej systém, tohle ti přitáhne pás před nehodou ještě než k ní vůbec dojde, ne až ve chvíli kdy se ti bortí plechy. Teda samozřejmě když je někdo kokot a nepoutá se, tak mu to bude k hovnu, ale když si to psal konkrétně Synymu na zlomenou nohu, tak tam předpokládám že tam připoutání proběhlo.
23:55:55
24.09.2025
Borderer
-> saskyn2: V tom je nějaký rozdíl? Předepínače pásu měla už i Felicie, respektive každé auto s airbagem, ne?
22:17:13
24.09.2025
Nwkt
Kdo si jednou koupí hnujdaje
zvětšit Jak parkuje blbec... - obrázek od Nwkt vložen 24.09.2025 22:17:13
19:51:08
24.09.2025
David29
-> saskyn2: No tak brzdit ze 110 a více na cca 80 - 90 a cpát se doprava mezi kamiony fakt nemíním, navíc se pak nemusím ani dostat tak snadno zpátky do levýho

Kdyby mi nebylo proti srsti házet bordel okolo, tak bych při stažené střeše jen nadhodil papírek a pak by se snad klidil 3
18:51:25
24.09.2025
King
-> saskyn2 24.09.25 11:13:50: Mluvis mi z duse :-) Nema cenu resit dalnicni "levopruhareni " - to je vječný jak Lenin, ale agresivniho lepice, kterymu to slusne jede rad pustim pred sebe a sekunduju mu pak predpisovym vracenim do pravyho pruhu. "Vudce " kolony v levym to obvykle trkne a uhne do pravyho....a nebo taky ne a pak halt nastupuje "soubezna jizda "3
11:13:50
24.09.2025
saskyn2
-> David29 24.09.25 10:27:29: no kdyby si ho schválně vybrzdil tak taky nevím co bys dělal, protože by tě asi bez papírů vyhodili z práce3 Jinak jo já vím co máš na mysli, některý kokoti se lepí naprosto zbytečně když není kam uhnout a fakt jsou schopný jet 150 metr za autem, ale jinak jak říkám to lepičství v rozumný míře v levým má svoje důvody, fakt mě nebaví držet mezeru kterou musím neustále zvětšovat protože se mi do ní vždycky někdo nasere. No a neviím jak ty, ale já jsem z tohohle závodění na dálnici asi vyrostl a když se na mě někdo lepí tak mu uhnu at jede a lepí se zase na někoho předemnou, mimochodem je to celkem fajn taktika, protože se pak držím za ním a on mi pěkně rozráží cestu stylem brzda plyn, zatím co já za ním letím krásně plynule a prakticky stejně rychle jak on3
upraveno 1x, naposled 24.09.2025 15:48:58
10:55:58
24.09.2025
Syny
-> Sita: 3
10:33:05
24.09.2025
Sita
-> David29 24.09.25 10:27:29: když mu prostě cákneš, tak ten nárazník seženeš snáž? 1
upraveno 2x, naposled 24.09.2025 11:52:59
10:27:29
24.09.2025
David29
-> saskyn2: Autopilotem mám namysli jednání stylem "včera tu nic taky nejelo" nebo "hlavní tady vždycky byla takhle" apod.
Netuším co by s tou ovcí dělal, kdybych šel do brzd. A jelikož by mě fakt nasral a nevím jak bych sháněl ten zadní nárazník, tak bych mu ji prostě cáknul.

Fakt mě tohle lepení úplně k ničemu vysírá - netuším jakou měl představu co mám asi jako dělat a je to běžnej jev.
To samý když dojedu předjíždějící kamion - uberu, držím si odstup a auto za mnou mám skoro v nárazníku. Jednou mi rupne v kouli, zastavím a půjdu se zeptat
08:36:06
24.09.2025
saskyn2
-> David29: Ted nevím o jakým autopoilotu mluvíš, autopilota v ČR asi moc aut nemá nebo? Jinak když říkáš o té spoustě nehod, tak to je určitě vidět ve statistikách že. Jen je teda divný jak se počet nehod i usmrcených snižuje, když je spousta nehod navíc kvůli těm zlým autopilotům3
Jinak já na dálnici v levým jezdím taky přilepenej(rozumně ne ve 160 na nárazníku), jednoduše proto že když nejsem nalepenej tak mi to tam někdo z pravýho pošle, ideálně nějakej kamion co jede 90,1km/h a potřebuje předjet kolegu co jede jen 90. Ale samozřejmě to auto předjedu když můžu. Lepení v pravým nepraktikuju, tam to není potřeba.
upraveno 1x, naposled 24.09.2025 08:36:43
08:14:01
24.09.2025
David29
-> saskyn2: Jo, jenže spousta nehod vznikne prostě v režimu autopilota nebo tomu jdou lidi naproti.
Stačí třeba sledovat bezpečné rozestupy na dálnici v levém pruhu.
Jedu v levém cca 120, protože přede mnou jede auto - a na nárazníku mám pověšenou ovci. Když mi auto uhnulo zrychloval jsem ke 150 a ta ovce měla ten rozestup furt stejnej. Pak mu to nejelo, tak jsem ten rozestup zvětšil.
Samozřejmě po nějaké době jsem opět dojel vozidlo, musel jsem ubrat - a kde byla ovce? Ano, zase na nárazníku

Blížím se na dálnici k autu, co táhne vozejk. Hlídám si co je před ním, jak se mu vozejk chová a rychle pryč.
Většině lidem to je u prdele a kdyby se mu vozejk kymácel nebo se před ním udělala blbá situce, nechaj se tím vozejkem smést

A mohl bych pokračovat... Tak nějak vždycky mám nějaký zadní vrátka.
V Saabu jsem měl krizovku asi jednu - jel jsem po okresce, najelo mi na hlavní auto přede mě a čekal jsem že pojede. Omyl, záhy zastavil a nevěděl jestli pojede dál nebo odbočí doprava - takže jsem musel skoro naplno do brzd.
00:16:48
24.09.2025
saskyn2
-> Bukaj: Zabít se můžeš samozřejmě v čemkoliv, ale jde o to nějak rozumně snížit riziko. Každý tohle má trochu jinak a není žádná jedna univerzální hranice. Taky jezdím na skůtru a je to určitě nebezpečnější než jakákoliv shnilá 120, ale když nechci abych dostal infarkt z těch všudepřítomnejch kolon, tak mi nic jiného nezbývá3
-> Borderer 23.09.25 13:08:06: Tak to není o škopku, ale o tom že máš trochu rozum. Já bych si tou zlomenou nohou v nový ovci teda nebyl tak jistej, pre crash pás tě před nehodou přitáhne do sedačky a na nohu pak nebude působit taková síla, ale těžko říct jak by to dopadlo, hůř určitě ne, líp nejspíš ano.

Tyhle věčný debaty a obhajování hovadin jsou naprosto směšný, stačí se podívat na statistiku úmrtnosti při nehodách za posledních 40 let, přičíst k tomu hustotu dopravy a snad i úplnýmu ignorantovi musí být jasný, že bezpečnost aut se posunula někam úplně jinam. Jak pasivní, tak aktivní.
18:32:59
23.09.2025
minno
-> Bukaj: Tak to už je len o "slovičkárení" a štatistikovaní, ale pointa je iná. 100% bezpečnosť a istota nie je nikdy a nikde.
Ale to nie je dôvod hovoriť o pokroku s ohľadom na pasívnu i aktívnu bezpečnosť áut v zmysle "ja auto nemám na búranie, ale na jazdenie". I keď viem ako to myslíš. Sám to vnímam podobne, ale napriek tomu som za bezpečnostné prvky a pevnejšie karosérie rád. Ale nikdy, ani v škodovke som sa necíl prehnane "zraniteľne" s obavou sadnúť za volant len preto, že tam nemám airbagy. Gro bezpečnosti je na vodičovi (vodičoch), všetko ostatné je už len akási "záloha", ak by sa predsa len niečo neočakávané stalo.
18:20:50
23.09.2025
Bukaj
-> minno: Ono moc vlaků nevykolejuje. Ve srovnání s tím, kolik aut bourá...
...navíc když vykolejí vlak, tak většinou nejsou zranění, ale když vykolejí auto, tak je to tak 50/503
18:12:59
23.09.2025
minno
-> Bukaj 23.09.25 17:56:20: A ten vlak sa vykoľají...3 Takto sa na to pozerať nejde.
17:56:20
23.09.2025
Bukaj
-> Syny 23.09.25 11:10:55: To máš samozřejmě pravdu, ale pak je těžké stanovit, kde je hranice toho, aby auto bylo "dost bezpečné"? Jestli ono nakonec nebude bezpečnější do auta vůbec nesedat a radši jezdit vlakem...?
15:44:13
23.09.2025
Syny
-> Borderer 23.09.25 13:08:06: No, ale i tak, kdyz s tim autem jezdis denne, tak se zkratka muze stat, ze se zamyslis, budes unavenej, nebude te dobre apod. a uz jsi prusvihu o kus bliz. Navic to co udela nekdo kolem tebe vubec neovlivnis...
13:08:06
23.09.2025
Borderer
-> Syny: Jenže jinak jezdíš, když si uvědomuješ, že tě případná chyba ve starým škopku může stát život. Já už přistupuju k ježdění autem jako kdybych jel na motorce a světe div se, krizovek řeším řádově míň. Takže věřím, že svým řízením dokážeš snížit riziko poměrně hodně a už je pouze na daném jedinci, jestli to riziko bude akceptovat nebo ne. A to ani nejde o dětské nehody, kdy je spíš rozdíl v tom, že starej škopek jede rovnou do lisu, zatímco tys toho Golfa opravil. A zlomenou nohu z pedálu bys měl i z Felicie nebo nový Ovce. Reálnou hrozbou jsou podle mne akorát těžký nehody typu těch nepřipoutaných dělňasů u Choustníkova hradiště, co tu proběhlo nedávno.
11:10:55
23.09.2025
Syny
-> Bukaj 19.09.25 15:14:12: Ja bych se jen chtel vyjadrit k jednomu bodu - ze auto nemas na barierove testy, ale na jezdeni. To je podle me argument uplne stejnej, jako "zbrojit nepotrebujeme, my chceme mir". I ja mam auto na jezdeni a ne na crash testy a i presto, ze se neskromne nepovazuju za uplnou lamu za volantem, tak jsem auto dvakrat naboural, kdy u te druhe rany jsem skoncil (i presto, ze jsem nesedel v nejakym starym aute) se zlomenou nohou. A ver, ze schvalne to nebylo. A to byly oboji v podstate dost "detsky" nehody. I presto, ze muzes tak nejak castecne ovlivit svoje rizeni, tak rizeni druhych neovlivnis...
upraveno 1x, naposled 23.09.2025 11:11:46
10:05:17
23.09.2025
palinator
-> Bukaj:
3 Vole
19:45:16
19.09.2025
k.jarek
-> Bukaj: 3
19:39:26
19.09.2025
Sita
3
18:59:26
19.09.2025
Bukaj
-> palinator:
ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat

40
16:22:50
19.09.2025
Jozka
-> vhml 19.09.25 11:15:08: Ono nakonec je ze současnejch vozidel vidět velký kulový.. jen o něco málo lepší výhled, než z BVP..3
-> palinator 19.09.25 12:04:37: Inu, ani nevím, kolik jsem potkal exotů, co vozej v těch Q a X jen aktovku s kreditkou - obludy prostě nikdo reálně nepotřebuje a kdyby nebyly, nikoho by nenapadlo je chtít..4 -> Bukaj 19.09.25 14:58:13: Širší mi nevadilo, ale prostě jsem měl dojem, že jsem blízko pangejtu, svodidel apod. Stejně to fungovalo, když jsem se kdysi projížděl po Praze s RHD embéčkem - ale to jsem rychle překonal na rozdíl od těch Nissanů Trade.
16:17:47
19.09.2025
saskyn2
-> Bukaj: to bude stejnej případ jako proč všichni dneska mají teplou vodu a ještě k tomu zavedenou až do koupelny. Přitom po staletí stačila studna venku na náměstí zejo 3
16:15:14
19.09.2025
minno
Aj garáž sa mi akosi zmenšila3
zvětšit Jak parkuje blbec... - obrázek od minno vložen 19.09.2025 16:15:14
16:03:33
19.09.2025
minno
Jedna veselá fotka z minulosti1
zvětšit Jak parkuje blbec... - obrázek od minno vložen 19.09.2025 16:03:33
15:41:01
19.09.2025
minno
Problém so šírkou vozidla som začal vnímať dosť výrazne už aj ja, ako som začal jazdiť s Golfom, ktorý je snáď o 20 cm širší než Š120. Sranda je, že nikdy predtým by ma nenapadlo, že by to mohlo byť tak obmedzujúce.

Tá šírka auta je na jedno super, je to bohovsky pohodlné a priestranné, ale jazdiť s tým po (často bežných) úzkych uličkách a cestách (napr. v obci), je dosť stresujúce11 To som u škodovky nikdy nevnímal, nie len kvôli rozmerom, ale aj kvôli výhľadu.

A tak na priúzkych cestách som často aj ja ten, čo zastavuje a bezpečne sa vyhýba protiidúcim autám8
Blbé je, že často po takto úzkych cestách ide v protismere stredom cesty ešte širšie SUV + ignorant za volantom, a nie je sa kde pomestiť :-(
upraveno 2x, naposled 19.09.2025 15:51:59
15:40:51
19.09.2025
vhml
-> Bukaj 19.09.25 15:20:21: jo Yeti si dost drží cenu na to jak je to obvykle schnilý
15:33:18
19.09.2025
palinator
-> Bukaj:
Nesouhlasím v podstatě v celém rozsahu 3
Na jednu stranu tady tvrdíš, jak je Volvo moderní vůz se všemi nedostatky moderních vozů, ale obávám se, že sedadlo s pamětí, stejně jako jakákoliv personalizace, u něj není možná, stejně jako u drtivé většiny dnes prodávaných nových i ojetých vozidel. Dokonce i ten Enyaq za milion elektrickou sedačku ve standardu nemá...
Navíc moje poznámka k zrcátkům se týkala především toho, že víc než polovina lidí ani netuší, jak mají správně nastavená zrcátka vypadat. Totéž platí i o sedačce a volantu. A můžu ti říct, že jelikož se v autě s ženou pravidelně střídáme, tak na krátké vzdálenosti seru v podstatě na jakékoliv nastavování... takže sedim s hlavou nalepenou u stropu. Na vnější zrcátka nesahám vůbec. Sedačku taky moc nepotřebuju řešit, protože precizní nastavení kvůli citu na spojce není potřeba.
Šířku dveří jsem myslel ve smyslu, jak jsou ty dveře masivní, ne jak doširoka se otevřou. Tzn že od hrany čalounění k oknu nemáš 1 cm plechu a z venkovní strany 4, ale v součtu třeba dvojnásobek.
Pokud myslíš, že se dřív vozilo víc - vozily se autosedačky? Pokud vezmeme devadesátky, kdy už nějaké autosedačky byly - jak rozměrné tyto autosedačky byly a jaké jsou dnes? Nemůžeš to brát z pohledu, že dřív se jezdilo málo a když už, tak se něco vezlo...
A o tom vnitřním prostoru - nevim jestli si ze mě už neděláš vyloženou legraci nebo trollíš. Do stodvacítky se nevejdu pohodlně ani dopředu, natož dozadu, a to ve všech směrech. Ale chápu, že tě omezuje středovej tunel, protože zcela logicky řidič zpravidla vystupuje dveřma spolujezdce.
Nevim kolikrát ročně jezděj lidi na dovolenou, já v podstatě nikdy. Ale Citigo by nám v žádným představitelným případě nestačilo i bez dovolenejch. Stejně jako nestačí Octavie (do který jde dát sedačka s dítětem jen za předpokladu, že bude žena sedět na místě spolujezdce a vypadat při tom jak po těžkým čelním nárazu 3 Já bych se s dítětem za sebou nedokázal ani rozjet, protože bych nedokázal pustit spojku) a stejně jako v určitých případech nestačí Golf - a kdyby se náhodou narodilo druhé, tak je to game over snad i na návštěvu k babičce 3.

Tím samozřejmě nezpochybňuji, že spousta aut má problém s využitím obestavěného prostoru.
upraveno 2x, naposled 19.09.2025 15:36:10
15:20:21
19.09.2025
Bukaj
-> palinator 19.09.25 12:29:20: Jo, třeba můj táta má už pár let dost velké problémy s nohama, z jeho O1 se mu dost blbě vystupuje, F2, kterou má v užívání, je na tom jen o chlup lépe. Líbil by se mu Yetti, ale na "nové" auto nejsou v důchodu peníze...
15:16:47
19.09.2025
Bukaj
-> Tomaso435 19.09.25 12:18:45: To je zajímavý počin. Ještě by to chtělo omezit i šířku... S těmi 5m bych měl asi problém i s Volvem...3
15:14:12
19.09.2025
Bukaj
-> palinator 19.09.25 12:04:37: Tak to je snad první věc, co udělám, když sednu do auta, kterým předtím jel někdo jiný - sešteluju sedačku, zrcátka (dneska i volant). Spousta aut už má "paměť" na několik nastavení pro různé řidiče, takže stačí zmáčknout čudl. A i u levných aut už dneska nemusíš stahovat okýnko u spolujezdce a vyklánět se přes středový tunel štelovat zrcátko, ale prostě otočíš čudlíkem na dveřích a zrcátko si nastavíš absolutně bez námahy... Takže tento argument se zamítá.
Šířka plně otevřených dveří stodvacítky je srovnatelná s šířkou dveří dnešních běžných vozů nižší střední třídy, třeba škodovácká Coupé naopak potřebovala mnohem víc prostoru. Takže taky argument mimo. Množství přepravovaných věcí bylo dříve naopak větší, než dnes - když už se někam jelo, tak se zpravidla něco vezlo, ne jen KMB a šup za volant. Bezpečnost - to říkám odjakživa, že auto mám na jezdění a ne na bariérové testy...
...a prostoru v interiéru bylo v tehdejších vozech naopak více, než v moderních (tedy v MB/kile toho prostoru zase tak moc nebylo, ale nic tam nepřekáželo volnému pohybu, na rozdíl od moderních keplů, ve vozech řady 742 nebo Fa/Fel bylo mnohem víc místa uvnitř, než u současných běžných vozů, kde pasažéry z nějakého pro mne nejasného důvodu obklopují ze všech stran hroudy plastu, že se ani otočit nejde a vystoupit z místa řidiče spolujezdcovými dveřmi je úkol hodný akrobata...
Ad Citigo na dovolenou - kolikrát ročně jezdí průměrný člověk na dovolenou? Nestačilo by to Citigo a jednou, dvakrát do roka si na tu dovču auto půjčit? Rozhodně by to vyšlo levněji...4
14:59:58
19.09.2025
Bukaj
-> Jumbo 19.09.25 11:27:57: Přesně to jsem chtěl napsat 3
Stačí pár jízd, aby si člověk na ten rozměr vozu zvykl. Blbý je, když někdo střídá třeba několik aut a není moc technický typ...
14:58:13
19.09.2025
Bukaj
-> Jozka 19.09.25 10:59:35: Já to spíš mám opačně - kdykoli přesednu do něčeho širšího, než škodovka, tak krajnice místy vymetám i bez auta v protisměru3
Když jsem si před 3 lety pořídil Volvo, tak během prvního měsíce jsem tak zlikvidoval 3 pneu (což se mi u škodovky podařilo jen jednou v životě a to s ní prasím daleko víc. Ty moderní nízké pneumatiky na těžkých vozech prdlačky vydrží - zatímco škodovka jakoby se vznášela nad všemi výmoly, Volvo vždycky hrozná rána a pak pár kilometrů trnu, jestli auto nezačne někam táhnout...8
12:36:01
19.09.2025
vhml
Nasedání do běžnýho kombíku mi sere odjakživa a přesednout ze Sharana do Passata bylo hodně smutný v tomhle ohledu.
12:29:20
19.09.2025
palinator
-> Sita:
Já bych to číslo taky posadil vejš, ale naopak mě s tím konfrontovali lidi mnohem mladší, který žádný pohybový problémy nemaj, jen jsou prostě líný. 3
12:18:45
19.09.2025
Tomaso435
-> Bukaj 19.09.25 10:11:21: dneska sem v UO narazil na krásnou zónu. Zákaz stání vozidel nad 5m délky. Konečně to donutí lidi si kupovat auta a je nějaký pošahaný raptory, kterýma ježděj stejně jen 3km do lidlu.
12:13:41
19.09.2025
King
-> Bukaj 19.09.25 10:40:30: To je proste jenom o tom, ze dneska bezne sedaj za volant jedinci, bez odhadu vzdalenosti a rychlosti. Specialne v lete tenhle efekt jeste mohutni a tecu hlavne z kastanku, co se bojej predjet traktor snad i na silnici 1. tridy.
12:10:04
19.09.2025
Sita
-> palinator 19.09.25 12:04:37: souhlas, akorat mi ten limit "55" dej vejs, do zadnyho vyssiho posazu se zatim nechystam 3
upraveno 1x, naposled 19.09.2025 12:10:14
12:04:37
19.09.2025
palinator
-> Jumbo:
To bys ho ale musel mít nastavený správně. 3

S tou velikostí to bude obtížnější... jaká byla šířka dveří u 120 a jaká je u téměř každýho dnešního auta? Jaká je jejich bezpečnost? Co v průměru vlastnili (a vozili) lidi v 80. letech a co mají dnes? O kolik je každá generace lidí zpravidla vyšší/širší, než ta předchozí?

Tim se samozřejmě nezastávám módy jezdit co největším SUVčkem do centra města, ale Citigo zas na dovolenou není úplně ořechový.
Kompromisem mohou bejt běžný kombíky, ale z nějakejch důvodů (který mi kromě vyššího posezu pro lidi 55+ nejsou jasný) to není in.
11:27:57
19.09.2025
Jumbo
-> vhml: Tak od toho je snad pravé zrcátko, aby se člověk podíval, jak daleko je od krajnice...
11:15:08
19.09.2025
vhml
-> Jozka 19.09.25 10:59:35: tak ono treba z Kodiaqa najit kde je krajnice je znacne problematicky. Pro me co ma skoro 2 metry a sedi rovne. Utopena paninka z toho nemuze vubec nic videt. On ten vysokej poses proti vejsce kapoty vubec vysokej totiz neni a obecne bejva z SUV videt velky hovno.
upraveno 1x, naposled 19.09.2025 11:16:07
10:59:35
19.09.2025
Jozka
-> Bukaj 19.09.25 10:40:30: Stupid Useless Vágen a jízda prostředkem silnice.. jsem nabyl dojmu, že většina populace ten vysokej posaz ještě vůbec neumí - na sobě jsem to kdysi pozoroval taky, když jsem jezdil s velkou dodávkou (ze který se vyskakovalo). Taky se mi zdála pravá krajnice mnohem blíž, než ve skutečnosti byla.
10:46:01
19.09.2025
Jakub05
Zrovna včera u nás na sídlišti parkoval mamut (MB W140). Já to auto vždycky považoval za ohromný koráb, ale teď vedle toho stál nový Superb a ten Mamut mi přišel menší.
Extreme Tyres