skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
centrální mazání u nákladních aut
16:15:34
21.10.2009
21.10.2009

Saky
-> aceboss: znáš někoho takového? já neznám byl jsem se poptat u jednoho překupníka se stroji a když mě za to řekl víc než co stojí u hennlicha nové-) tak sem poděkoval a šel..
13:44:16
21.10.2009
21.10.2009

aceboss
-> Saky: A nebylo by vhodnější to vyndat z nějakého staršího stroje popřípadě se bokem domluvit a chlapama co dělají servis,opravy určitě by o něčem veděli.A měl by jsi jistotu že to bude fungovat a nemusel nic moc vymýšlet

10:11:00
21.10.2009
21.10.2009

Tomicraw - zrušená registrace
-> Saky: Máš info na emailu.
23:17:22
20.10.2009
20.10.2009

Saky
-> Tomicraw: děkuji... případně to z nějákeho vymontuj-)
16:31:31
19.10.2009
19.10.2009

Tomicraw - zrušená registrace
-> Saky: No, tak zítra se Ti v práci podívám přímo do manuálu a zjistím co by to vše obnášelo.
15:47:24
19.10.2009
19.10.2009

Saky
-> Tomicraw: ridici jednotku vyřeším případně ovládáním přímo ze stroje.. jenže já potřebuju mazat každou hodinu v podstatě třeba 3cl tuku to bych tu patronu měnil dvakrát denně-).. nebo sem to nepochopil.. prostě jde mě o nějáký tlakový zdroj pro mazání tukem za nějákou hodně rozumnou cenu.. abych šlapal nožně to si můžu koupit ruční lis za pár korun a každou hodinu pumpnout tak to v podstatě dělám doteď rád bych to zuniverzálnil..
15:34:59
19.10.2009
19.10.2009

pinokio110
-> Saky: tenhle systém mělůi už ŠL+ŠD,chcala mazelína všude,ale bylo namazáno.Pak to montovala fabrika do tahaču Liaz110,když začli dělat Maxiky.Lepší system byl u Liazu 18,33TBV,to už byly stojáky motory-u elektrárny byla krabička,kde šlo regulovat časování,kdy to má mazat,mazání i ohřev signalizovali kontrolky.Zjednodušeně-ve
lký asi jako starej mixer,jednou za čas jsi to naplnil,mazalo to např.1krát za 4hodiny,pruser byl při -20,to se uvnitř ty lopatky točily třeba hodinu,než se vazelína ohřála na tu správnou teplotu a mohlo to tzam pumpnout.Když někdo byl aktivní a dal krátkej interval,tak to samozřejmě vytlačilo prachovky.Prubni Satalice,tam vrakovali autobusy,jestli ještě fungujou,byly tam dílny ČSAD.
15:19:56
19.10.2009
19.10.2009

Tomicraw - zrušená registrace
-> Saky: Problém je asi ten, že konkrétně u náklaďáku potřebuješ čerpadlo, rozdělovač a řídící jednotku. Myslím, že by ta řídící jednotka šla obejít nějakým časovačem, ale to přesně nevím. Každopádně bych to sháněl někde na vrakáči, protože jinak to stojí balík.
Druhá varianta je ta, která se používá na mazání čepů kabiny. Tam je jen jednoduchý rozvod a místo čerpadla jsou jednorázové mazací patrony, kde si nastavíš asi 12 rychlosti. Jedna rychlost = jeden měsíc, takže když to nastavíš na 6, tak za půl roku Tu patronu musíš vyměnit.
Druhá varianta je ta, která se používá na mazání čepů kabiny. Tam je jen jednoduchý rozvod a místo čerpadla jsou jednorázové mazací patrony, kde si nastavíš asi 12 rychlosti. Jedna rychlost = jeden měsíc, takže když to nastavíš na 6, tak za půl roku Tu patronu musíš vyměnit.
15:05:23
19.10.2009
19.10.2009

Tomicraw - zrušená registrace
-> Saky: Napiš co přesně potřebuješ a já Ti to zjistím.
14:42:11
19.10.2009
19.10.2009

petr s
-> Saky: To je nožní pumpa
14:39:02
19.10.2009
19.10.2009

Saky
no myslím že tohle je nějáký přehistorický systém ty moderní systémy mají dávkovače kde nastavíš požadované množství a to množství tam nacpe prostě vždycky stejný.. systémy dobové bez rozdělovačů fungují v podstatě na principu nějákého množství které se do systému dostane a přesně jak říkáš pokud bude někde prasklá trubka nebo opotřebnení tak vzhledem k tomu že to má nejmenší odpor tak všechno vyteče tamtudy a nic nemaže..
jako rozdělovač se dá dokoupit ten stojí řádově 2-3000 stejně tak jako trubka otázkou je jestli by t ošlo použít jako zdroj maziva? a na jakém principu to funguje?
jako rozdělovač se dá dokoupit ten stojí řádově 2-3000 stejně tak jako trubka otázkou je jestli by t ošlo použít jako zdroj maziva? a na jakém principu to funguje?
14:36:14
19.10.2009
19.10.2009

spartra
nu potm musíš posilovat ducha a mysl s ruční mazničkou
14:35:12
19.10.2009
19.10.2009

jerrom
jj Tudor to měl taky.
14:32:08
19.10.2009
19.10.2009

Luky
Něco takového měla tušim i 1202 STW. Problém byl když byly už v některých místech velké vůle. Mazání tam pak chcalo ven a na ostatní místa se pro nedostatek tlaku nedostalo. Tak na to bacha 

14:10:43
19.10.2009
19.10.2009

Saky
Nevyznáte se někdo v problematice náklaďáků? údajně některé z nich by měli mít centrální mazání olejem/tukem do různých mazacích míst jako kardany kříže atd.. v podstatě krabička s tukem s čerpadlem a nějákou řídící jednotkou která jednou za nastavenou dobu třeba hodina 100hodin 1000hodin atd zásobuje mazací místa mazivem
netušíte někdo kde by se to dalo vyškubnout jak je to asi velké a nějáké bližší info případně nemáte to někdo doma? případně jiný mazací systém třeba z frézek soustruhu atd.. potřebuju to právě na mazání CNCčka neboť se mě nechce každou hodinu obíhat s ruční maznicí mazací místa.. samozřejmě že se to dá koupit komerčně ale než abych za to dával 20 000 a víc tak to radši budu mazat ručně
děkuji za jakékoliv info
netušíte někdo kde by se to dalo vyškubnout jak je to asi velké a nějáké bližší info případně nemáte to někdo doma? případně jiný mazací systém třeba z frézek soustruhu atd.. potřebuju to právě na mazání CNCčka neboť se mě nechce každou hodinu obíhat s ruční maznicí mazací místa.. samozřejmě že se to dá koupit komerčně ale než abych za to dával 20 000 a víc tak to radši budu mazat ručně
