skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Navaření zubů
13:30:31
25.10.2009
25.10.2009

mrťos
jo, dneska jsou metody vychytané ale musíš dodržet přesné technologie, materiály, a kolik firem to dělá... a když neví z čeho přesně to jeho konkrétní kolo je, to jde sice taky zjistit ale ne všude... to musí dotyčný posoudit jaké má možnosti a co bude jednodušší, levnější a nakonec to bude dobře fungovat...
15:39:35
21.10.2009
21.10.2009

Bedřich - zrušená registrace
-> mrťos: A s tvrdostí to taky není pravda.Existuje přídavný materiál který po navaření ma tvrdost tuším 90 HRB.
19:24:15
20.10.2009
20.10.2009

aceboss
-> mrťos: Která ocel nejde svařit?Při použití patřičné metody popřípadě využití tep.zpracování.
18:30:07
20.10.2009
20.10.2009

mrťos
i kdyby bylo ocelové, neni ocel jako ocel, některá svařit jde, nekterá ne, stačí mírný rozdíl ve složení a už to nesvaříš a i kdyby tak třeba nebude mít tu pevnost. a frézovat ozubení na talířovém kole taky neni prdel...
23:02:03
19.10.2009
19.10.2009

matisek
Ja som to raz robil ale to kolo čo som varil ja bolo kalené takže ho najskôr museli dať popustiť potom vyvariť chýbajúci materiál,opracovať a znova zakaliť.Ale ja som to zvaral normálka co-čkom.Tak to chcel,hovoril že to nieje moc zaťažené a stalo sa to kôli poruche niečoho iného.Neviem z akého stroja to bolo.Bol to proste príliš kvalitný materiál aby sa to dalo normálne zvarať.
22:42:24
19.10.2009
19.10.2009

ZdenoR
-> aceboss: To kolo má doma otec tak čekám až mi pošle fotky.
Z jakého materiálu jsou ti bohužel přesně nepovím. Jak jsem řek nemám ho u sebe a nejsem strojař tak mi rozpoznávání materiálu podle lomu moc nejde.
Z jakého materiálu jsou ti bohužel přesně nepovím. Jak jsem řek nemám ho u sebe a nejsem strojař tak mi rozpoznávání materiálu podle lomu moc nejde.
20:52:04
19.10.2009
19.10.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> aceboss: Snazil se o to starej mistr a ani si neskrt. Nevim co to bylo za srackomatros... 

20:48:51
19.10.2009
19.10.2009

aceboss
Matthes, záškodník z TechWebu 19.10.09 15:11:50 napsal:
Tak u oceli proc ne. My to zkouseli na litinovym kole z michacky a ani
hovno
Jdeto
jen to nemůžeš dělat doma na koleni.
-> ZdenoR: Chtělo by to fotku jak převodovky tak kola.Je dost pravděpodobné pokud je to převodovka staršího data tak že se její komponenty v časech RVHP používali i u jiných převodovek a strojů
.Ještě otázka z čeho je to kolo:ocel,ocelo-litina,li
tina...?
Tak u oceli proc ne. My to zkouseli na litinovym kole z michacky a ani
hovno


-> ZdenoR: Chtělo by to fotku jak převodovky tak kola.Je dost pravděpodobné pokud je to převodovka staršího data tak že se její komponenty v časech RVHP používali i u jiných převodovek a strojů


15:11:50
19.10.2009
19.10.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Tak u oceli proc ne. My to zkouseli na litinovym kole z michacky a ani hovno 

13:47:13
19.10.2009
19.10.2009

105
-> ZdenoR: zajimavy :)
11:02:00
19.10.2009
19.10.2009

Luky
-> ZdenoR: 9 sekund. LOL 

11:01:41
19.10.2009
19.10.2009

Luky
A neni to spíš tak že tam dovaří nějakou housenku a z tý potom vybrousí nové zuby?
11:01:32
19.10.2009
19.10.2009

ZdenoR
-> 105: Já to viděl na velkých strojích Udělá se návar tvrdokov elektrodou a vybrousi do tvaru zubu.
10:50:27
19.10.2009
19.10.2009

105
-> ZdenoR: slysel sem o tym ale nikdy nevidel... zajimalo by me jak by vypadaly svary (jakou technikou svarovany) a jestli by byli ''presne rovne'' az to nekdo udela hod sem fotku je to pro me zajimavy dik
10:46:23
19.10.2009
19.10.2009

ZdenoR
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: Nestraš tak morbidní téma bych nenapsal 

10:40:46
19.10.2009
19.10.2009

Tomaso435
uf já myslel že jde o zubaře..fuj toho se bojim

10:37:59
19.10.2009
19.10.2009

ZdenoR
Zdravím pánové řešíme teď problém s opravou jedné atipické převodvky (sněžná rolba škoda ratrac)
Na taliřovém kole stáleho převodu se vylomili 3 zuby.Výsledek je ze má mrtvé misto kde nezabírá. Nejlepší by bylo nechat celý stalý převod vyrobit znaova ,ale odhad ceny je 30+
No k věci:
- Co si myslíte o navařování zubů?
- Víte o někom šikovném kdo to dělá nejlíp v okolí Ostravy
Večer snad budu mit fotky možná někdo poznáte z čeho původně převodovka je.To by bylo asi nej řešení, ale nevěřím že klapne
Na taliřovém kole stáleho převodu se vylomili 3 zuby.Výsledek je ze má mrtvé misto kde nezabírá. Nejlepší by bylo nechat celý stalý převod vyrobit znaova ,ale odhad ceny je 30+

No k věci:
- Co si myslíte o navařování zubů?
- Víte o někom šikovném kdo to dělá nejlíp v okolí Ostravy
Večer snad budu mit fotky možná někdo poznáte z čeho původně převodovka je.To by bylo asi nej řešení, ale nevěřím že klapne