skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pčr a odtah na laně
09:41:07
25.08.2009
25.08.2009

Kočislav
-> El_Burro: To si myslím, že vyjde levněji vyměnit sklo. Jedno čelní tu mám kdybys chtěl:)
21:40:26
24.08.2009
24.08.2009

David29
-> tunerlada: A ted dokonce se 136 

21:06:31
24.08.2009
24.08.2009

El_Burro
-> Kočislav: Já mám na druhym autě tak 10 cm odřený sklo od stěrače jako že tam nebyla gumička.Za to už asi pokutka je
ale prý se to dá nějak vyvařit ale moc firem to nedělá

20:32:08
24.08.2009
24.08.2009

Kočislav
-> Syny: No v podstatě vadí, protože teoreticky bys i za to mohl dostat pokutu, ale nejednalo by se o závadu bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu. Ale z praxe vím, že jenom takové drobné prasklinky se skutečně neřeší. Spíš kdybys policajta něčím naštval tak by se to třeba dalo využít jako záminka na flastr, ale jinak bych to neřešil...
20:29:11
24.08.2009
24.08.2009

Kočislav
-> COL: Tady trochu narážíme na špatné legislativní pojmosloví. Závada bezprostředně ohrožující ostatní účastníky je pojem z přestupkového zákona, avšak není nikde nijak definován. Naopak v legislativě zabývající se technickým stavem vozidel je pojem Závady na vozidle, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
V praxi se ustanovení vykládá tak, že za závady ohrožující ostatní účastníky silničního provozu se berou právě Závady bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu, ty lze nalézt v § 36 vyhl. MDS č. 341/2002 Sb.:
(2) Závadou podle odstavce 1 v osvětlení vozidla je vždy,
a) nesvítí-li potkávací nebo brzdové nebo zadní obrysové světlo alespoň na straně přivrácené do středu vozovky,
b) nelze-li přepnout dálková světla na potkávací,
c) způsobují-li světlomety oslnění,
d) jsou-li dodatečně namontovány nebo upraveny svítilny svítící dopředu nepřerušovaně světlem jiné barvy než bílé, kromě předních svítilen do mlhy žluté barvy a dozadu nepřerušovaně svítící světlem jiné barvy než červené,
e) jsou-li chybně zapojeny svítilny nebo chybně propojeny svítilny tažného vozidla a přípojného vozidla.
(3) Závadou podle odstavce 1 v zasklení vozidla je vždy
a) prasklé nebo poškozené čelní sklo ve stírané ploše o velikosti větší než 20 mm,
b) zatemnění čelního skla na propustnost zjevně nižší než 75 % nebo zatemnění předního bočního skla na propustnost zjevně nižší než 70 %.
(4) Závadou podle odstavce 1 na výfukovém potrubí vozidla je vždy netěsnost nebo neúplnost výfukového potrubí nebo zjevný zásah do tohoto potrubí mající vliv na vnější hluk vozidla.
(5) Závadou podle odstavce 1 na karoserii vozidla nebo na jeho podvozku je vždy poškození nebo deformace karoserie nebo podvozku, včetně řízení a brzd, které může bezprostředně ohrozit bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
(6) Závadou podle odstavce 1, která má vliv na znečišťování životního prostředí, je vždy zjevné unikání paliva, oleje nebo mazacích tuků.
(7) Závadou podle odstavce 1 na pneumatikách vozidla je vždy,
a) je-li hloubka dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů menší než 1,6 mm u vozidel všech kategorií a u mopedů menší než 1,0 mm,
b) obnažuje-li trhlina nebo poškození pláště pneumatiky na jejím vnějším obvodu (oblast koruny, ramene, boku a patky) kostru pneumatiky nebo ji narušují,
c) jsou-li namontovány pneumatiky různého rozměru na téže nápravě, nejde-li o nouzové dojetí.
(8) Závadou podle odstavce 1 je vždy překročení největší povolené hmotnosti vozidla nebo překročení největších povolených rozměrů vozidla nebo jízdní soupravy, není-li vozidlo v režimu zvláštního užívání pozemní komunikace podle zvláštního právního předpisu. 3)
(9) Závadou podle odstavce 1, která se týká spojení dvou nebo více vozidel do jízdní soupravy, je vždy porušení požadavků na vzájemné zapojení vozidel do jízdních souprav.
(10) Jsou-li na vozidle závady na brzdovém systému, které znemožňují nebo by mohly znemožnit účinně zastavit vozidlo (například prasklé brzdové hadice) nebo hrubé závady na řídicím ústrojí (například zjevné deformace a nadměrné vůle), je vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích
V praxi se ustanovení vykládá tak, že za závady ohrožující ostatní účastníky silničního provozu se berou právě Závady bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu, ty lze nalézt v § 36 vyhl. MDS č. 341/2002 Sb.:
(2) Závadou podle odstavce 1 v osvětlení vozidla je vždy,
a) nesvítí-li potkávací nebo brzdové nebo zadní obrysové světlo alespoň na straně přivrácené do středu vozovky,
b) nelze-li přepnout dálková světla na potkávací,
c) způsobují-li světlomety oslnění,
d) jsou-li dodatečně namontovány nebo upraveny svítilny svítící dopředu nepřerušovaně světlem jiné barvy než bílé, kromě předních svítilen do mlhy žluté barvy a dozadu nepřerušovaně svítící světlem jiné barvy než červené,
e) jsou-li chybně zapojeny svítilny nebo chybně propojeny svítilny tažného vozidla a přípojného vozidla.
(3) Závadou podle odstavce 1 v zasklení vozidla je vždy
a) prasklé nebo poškozené čelní sklo ve stírané ploše o velikosti větší než 20 mm,
b) zatemnění čelního skla na propustnost zjevně nižší než 75 % nebo zatemnění předního bočního skla na propustnost zjevně nižší než 70 %.
(4) Závadou podle odstavce 1 na výfukovém potrubí vozidla je vždy netěsnost nebo neúplnost výfukového potrubí nebo zjevný zásah do tohoto potrubí mající vliv na vnější hluk vozidla.
(5) Závadou podle odstavce 1 na karoserii vozidla nebo na jeho podvozku je vždy poškození nebo deformace karoserie nebo podvozku, včetně řízení a brzd, které může bezprostředně ohrozit bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
(6) Závadou podle odstavce 1, která má vliv na znečišťování životního prostředí, je vždy zjevné unikání paliva, oleje nebo mazacích tuků.
(7) Závadou podle odstavce 1 na pneumatikách vozidla je vždy,
a) je-li hloubka dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů menší než 1,6 mm u vozidel všech kategorií a u mopedů menší než 1,0 mm,
b) obnažuje-li trhlina nebo poškození pláště pneumatiky na jejím vnějším obvodu (oblast koruny, ramene, boku a patky) kostru pneumatiky nebo ji narušují,
c) jsou-li namontovány pneumatiky různého rozměru na téže nápravě, nejde-li o nouzové dojetí.
(8) Závadou podle odstavce 1 je vždy překročení největší povolené hmotnosti vozidla nebo překročení největších povolených rozměrů vozidla nebo jízdní soupravy, není-li vozidlo v režimu zvláštního užívání pozemní komunikace podle zvláštního právního předpisu. 3)
(9) Závadou podle odstavce 1, která se týká spojení dvou nebo více vozidel do jízdní soupravy, je vždy porušení požadavků na vzájemné zapojení vozidel do jízdních souprav.
(10) Jsou-li na vozidle závady na brzdovém systému, které znemožňují nebo by mohly znemožnit účinně zastavit vozidlo (například prasklé brzdové hadice) nebo hrubé závady na řídicím ústrojí (například zjevné deformace a nadměrné vůle), je vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích
13:39:01
24.08.2009
24.08.2009

Syny
-> Kočislav 24.08.09 12:40:11: Takze (nezvetsujicise) pavoucek o velikosti cca 1,5cm ve stiranej plose nevadi ? :) V tom pripade neresim :)
13:16:02
24.08.2009
24.08.2009

COL
-> Kočislav: ty zavady bezprostredne ohrozujici bezpecnost ostatnich ucastniku asi budou vymezene nejak jinak (jestli vubec), treba ostre hrany jsou na STK zavada B, takze te s tim nechaji vyjet - a pred budouvou ti za to policajt da 5b? Takhle to uplne nebude. Celni skolo za neohrozuje ostatni ucastniky....
12:40:11
24.08.2009
24.08.2009

Kočislav
-> Nwkt: O trestný čin se v případě, že jen řídíš vozidlo v nevyhovujícím tech. stavu nikdy jednat nebude, uvažovat by o tom šlo samozřejmě jen v případě dopravní nehody.
Jinak čistě za propadlou technickou:
blokové řízení: pokuta do 2 000,-
správní řízení: pokuta 1 500-2 500,-
Pokud by tam byly ještě závady ohrožující bezpoečnost provozu (sjeté pneu, prasklé čelní sklo, ostré hrany, nemožnost přepnout dálková světla na potkávací atd. atd...to si snad každý ještě pamatuje z autoškoly), jedná se o přestupek, který se (nepřimhouří-li policajt obě oči) projednává ve správním řízení. Pokuta 5-10 tis. Kč a zároveň zákaz řízení na 6-12 měsíců a poté ještě těch 5 bodů.
Ale nelze obecně spojovat propadlou technickou a závady bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu.
Auto může mít propadlou technickou, ale při silniční kontrole nejsou zjištěny závady ohrožující bezpečnost provozu, vozidlo je vizuálně OK, tudíž se netřeba obávat jiné sankce než pokuty za propadlou technickou.
A nebo naopak, auto může mít technickou ještě na rok a půl, ale má třeba prasklinu ve stírané ploše čelního skla v délce větší než 2 cm a bez ohledu na platnost technické prohlídky je to přestupek spojený s tou zmíněnou sankcí a zákazem ve spr. řízení.
Jinak čistě za propadlou technickou:
blokové řízení: pokuta do 2 000,-
správní řízení: pokuta 1 500-2 500,-
Pokud by tam byly ještě závady ohrožující bezpoečnost provozu (sjeté pneu, prasklé čelní sklo, ostré hrany, nemožnost přepnout dálková světla na potkávací atd. atd...to si snad každý ještě pamatuje z autoškoly), jedná se o přestupek, který se (nepřimhouří-li policajt obě oči) projednává ve správním řízení. Pokuta 5-10 tis. Kč a zároveň zákaz řízení na 6-12 měsíců a poté ještě těch 5 bodů.
Ale nelze obecně spojovat propadlou technickou a závady bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu.
Auto může mít propadlou technickou, ale při silniční kontrole nejsou zjištěny závady ohrožující bezpečnost provozu, vozidlo je vizuálně OK, tudíž se netřeba obávat jiné sankce než pokuty za propadlou technickou.
A nebo naopak, auto může mít technickou ještě na rok a půl, ale má třeba prasklinu ve stírané ploše čelního skla v délce větší než 2 cm a bez ohledu na platnost technické prohlídky je to přestupek spojený s tou zmíněnou sankcí a zákazem ve spr. řízení.
11:13:47
24.08.2009
24.08.2009

COL
Za 5b je jizda technicky nezpusobilym vozidlem, pokud se tim bezprostredne ohrozuji ostatni ucastnici silnicniho provozu. Jinak by mela byt jizda bez stk "jen" za pokutu.
10:40:59
24.08.2009
24.08.2009

tunerlada
-> David29:
hlavně že to jede


23:58:35
23.08.2009
23.08.2009

Kaprof-Pisařík




23:57:03
23.08.2009
23.08.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Moc tohle všichni hrotíte... mě jeden tlumič chybí úplně, stabík neni k nápravnici přišroubovanej a v pohodě 

23:53:21
23.08.2009
23.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: njn prežil sem bez odkladu papiru tak v klidu ale bylo to vo držku
po druhy bych do toho nešel skakalo to že sem měl co dělat..

23:51:11
23.08.2009
23.08.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Ono je mnohem víc o hubu to táhnout v noci... v provozu se spíš na tebe vyserou, než když táhneš v noci škodovku-)
23:44:15
23.08.2009
23.08.2009

stovkar
-> Syny: ja už som bol poučení od fizlou že nemám jazdiť a dostanem iba 1 rok odklad + 641 eur pokutu mna už raz chytili za volantom bez vodičaku ale bežal som rýchlejšie ako oni tak čil už nejazdím na ceste
23:33:38
23.08.2009
23.08.2009

Syny
-> stovkar: hmm, tak vas potkat na ulici a bejt fizl, tak to nevim :) Kazdpadne by ste si ani jeden nezaridili minimalne 2 roky 

23:29:40
23.08.2009
23.08.2009

stovkar
-> Syny: a este sranda bola e tu tahanu Škodovku šoféroval kamoš ktorí ma iba 15 rokov a to už bolo šťastie že nepýtali či ma vodičak
23:26:36
23.08.2009
23.08.2009

Kaprof-Pisařík
ted sem si vzpomněl jak sem jel 5 km ve 125 bez tlumiču stabíku a ostatnich nesmyslu navic brzdici spiš z recese
ale pravda že sme jeli radši v 1 ráno...

23:24:19
23.08.2009
23.08.2009

Syny
-> stovkar: Tak to mas kliku... Protoze za tohle by te mohli sejmout velice pekne...
23:21:33
23.08.2009
23.08.2009

stovkar
-> Syny: no ako čo sme ťahali 6 škodoviek do šrotu takto upravenich tak nás iba z jednu zastavili a nerobili problém okolo toho že to tahame ale problemi boli skor s tim že sme uz nemali doklady od nej tak si mysleli že je kradnutá, tak neviem ci budu velke problemy ked zastavia ťahane auto bez stk
23:19:53
23.08.2009
23.08.2009

Syny
-> petr s: jj
A pak vyjede neco proti a bude prdel 


23:18:47
23.08.2009
23.08.2009

petr s
-> Syny 23.08.09 23:16:01: Tak zapnu blinkr že chci předjet
23:16:01
23.08.2009
23.08.2009

Syny
-> stovkar: Co myslis?
-> King: No zase na druhou stranu coby ridic tazeneho vozilda sem si uzil jizdu ve felicii zaprazenou 3m za Escortem, kterej to valil 130km/h a jeste chtel predjizdet jiny auto
Asi zapomel, ze ty 3m zanim, 130 na tachu a bez posilovace brzd neni zrovna optimalni kombinace 

-> King: No zase na druhou stranu coby ridic tazeneho vozilda sem si uzil jizdu ve felicii zaprazenou 3m za Escortem, kterej to valil 130km/h a jeste chtel predjizdet jiny auto


23:09:53
23.08.2009
23.08.2009

Nwkt
-> stovkar: Za to tě zastřelí na místě
23:08:25
23.08.2009
23.08.2009

stovkar
A keď taham skodovku ktorá nemá stka emisnu ani značky je odstrojena do šrotu bez skiel svetiel a podobne tak to by sa už nesmelo tahat na lane ???
23:07:05
23.08.2009
23.08.2009

King
-> Syny: Ty jseš asi nějakej magnet na průsery či co :) Věřím, že se to stát může, ale už jsem co by tahoun nějakou tu stovku km najel a nikdy se mi nic podobnýho nestalo i když si naše "souprava" předpisy "necustomizovala&quo
t; 

22:58:25
23.08.2009
23.08.2009

Kuladmin
A nejhorsi je kdyz to mas sice pojisteny, ale nema to platnou technickou nabouras nedej boze ,,medaka za 3 melouny,, a pokud se nepletu tak pojistovna te posle nekam a calujes z vlastni kapsy. Takze na to sakra bacha oproti tomu je pokuta a par trestnej bodu prkotina.
22:38:53
23.08.2009
23.08.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> tunerlada: spíš je to zajímat nebude...prostě to nemá po ose nikde co dělat....a je jen velmi malý procento že bys chytil rozumnýho kterej mávne rukou a jeďte

22:33:14
23.08.2009
23.08.2009

tunerlada
-> Nwkt: pojistený to mám to si platim aj kdyz nejezdim 

22:31:37
23.08.2009
23.08.2009

Nwkt
-> tunerlada: Za nepojištěný je další sazba
22:31:04
23.08.2009
23.08.2009

tunerlada
-> Nwkt: aj když je to pojištěný a snažil bych se snima domluvit že jedu na stk ?ono když nechytnu nějaký čuráky tk by se to dalo ukecat na nějakou pokutu nebo něco jim od kapsy ne?
22:30:20
23.08.2009
23.08.2009

myschaak AZNP K.Hora
kdo se bojí nesmí do lesa....je to tejden co jsem jel na emise s dvouma tatramatkama...jedna propadlá půl roku,druhá rok a půl
22:25:31
23.08.2009
23.08.2009

Nwkt
-> tunerlada: Přestupek / trestný čin podle ustanovení Počet bodů Pokuta ve správním řízení Zákaz činnosti
Řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu 5 5000-10000 6 měsíců-1 rok
Řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu 5 5000-10000 6 měsíců-1 rok
22:23:18
23.08.2009
23.08.2009

tunerlada
lidi zrovna tohle teď řešim na rapidu mam propadlo stk 2 roky a chystam se ted na ni,mam to za kopcem přez 1 dědinu do města a řešim jak to udělat.Plán je takovej že já pojedu z rapide a předemnou kilak pojede tatik z autem a bude me mobilem volat estli tam stoji policie nebo muzu jet,pak me napadlo hodit tam 3uhelník a táhnout rapida ae i to je takovy nějaký.Podval nemám a odtahovka by byla drahá jak sviňa,Ptám se tedy jak nejlíp to udělat a jaká může být sazba když mě chytnou?
22:09:42
23.08.2009
23.08.2009

Syny
Vzdycky kdyz sem tahnul auto, tak sem mu dozadu vrazil trojuhelnik a vystrazky jsme meli... Pred kazdou krizovatkou jsme ale vzdy zaply blinkr do psravnyhi smeru... A proc? Je to jednoduchy... Neni nad to, kdyz se nejakej kokot ujme predjizdet tahnuty auto, nevsimne si pouze trojuhelniku za oknem a najednou kdyz je vedle tazenyho auta v protismeru vyjede dalsi auto... Kokos na to slap a snazil se tazeny auto pedjet a zaradit se pred nej (s tim, ze mu kdyztak pribrzdi a narve se tam), ale ejhle... Ono tam lano... Takze kour od kola pomalu smykem zaplul zase dozadu a jen tak tak se mynul s protijedoucim... Takze vystrazky ano a muze mi kazdej jebat... Pokud pred krizovatkou kazdej da spravnej blinkr, tak je to dobrej zpusob jak upozornit na to ze se auto tahne... A co se tyce TK... Nesmi se to, ale az dodelam svetlusi (snad), tak si na TK dojedu po ose i pres to ze bude TK propadla asi 5 let... A pokud budu mit to stesti, ze me zastavi, tak mam holt smulu no...
21:51:59
23.08.2009
23.08.2009

King
Jsem docela rád, že tady opakovaně padlo o tý neuvěřitelný hovadině s blikáním výstražnejma (ať už na tahnoucím či taženým autě) - je to takový klasika a spousta lidí to zblble používá, což zvlášť při odbočování doleva dokáže pěkně pocuchat nervy ostatním driverům...
14:39:16
23.08.2009
23.08.2009

Kočislav
-> El_Burro: Štěstí jsi měl určitě, protože auto bez TK nemá na silnici co dělat bez ohledu na to, jestli jede vlastní silou nebo je taženo. Pokud nejsou zjevné další závady - ohrožující bezpečnost provozu (např. prasklé čelní sklo ve stírané ploše v délce větší než 2 cm, sjeté pneu atd. atd.) tak se řidiči ukládá pokuta až 2500,- ve správním a 2000,- v blokovém řízení, provozovateli, tj. tomu, na koho je to napsané, je-li fyzickou osobou, tak je to tuším až 50 000,-.
Jinak obecně platí, že při vlečení za nesnížené viditelnosti je mít třeba vzadu viditelně umístěn výytražný trojúhelník, varovky v žádném případě. Za snížené viditelnosti navíc rozsvícené obrysovky.
Jinak obecně platí, že při vlečení za nesnížené viditelnosti je mít třeba vzadu viditelně umístěn výytražný trojúhelník, varovky v žádném případě. Za snížené viditelnosti navíc rozsvícené obrysovky.
13:55:25
23.08.2009
23.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> El_Burro: to jo ale bud v klidu mi nedavno tahli jednu z P-Petriny až do kolína



13:52:51
23.08.2009
23.08.2009

El_Burro
Takže jsme měli docela štěstí

13:44:54
23.08.2009
23.08.2009

StepaNoFUN
-> venni: Trojůhelník vždy... Ať světla jdou nebo ne. Varovky jsou pěkná blbost, pokud nejdou ani normální blinkry, měl by řidič v taženým vozidle ukazovat... Světla na tažným vozidle vždycky obrysové a potkávací (světla pro denní svícení nestačej) a na taženým vozidle za nesnížené viditelnosti nemusí svítit nic, za snížené alespoň na straně přivrácené ke středu vozovky v předu bílá neoslňující a vzadu červená neoslňující.
13:39:56
23.08.2009
23.08.2009

StepaNoFUN
-> El_Burro: Myslím si, že Tě poslal pryč z toho důvodu, aby Ti nemusel sebrat občanku a na místě Tě zastřelit... :-D Jsou občas docela soudný a nechtěj si přidělávat práci navíc s papírováním.Je jednodušší dát pokutu za světla nebo pásy, než řešit auto bez STK (případně pojistky, na jinejch SPZ...), protože to se docela protáhne. A u policajtů (alespoň co jsem se dozvěděl od pár známejch) není podstatný kolik vybere na pokutách a za jak závažný přestupky, ale kolik těch pokut má.... Podle toho jsou prémie... :-/ Nicméně to, že by nesměli zastavit auto, který táhne jiný je blbost...
Pokud auto nemá STK, tak nemá co dělat na silnici, protože je "nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích". Takže ANO - můžeš dostat pokutu jako řidič taženého vozidla. A to nejen pokutu, ale i bodový hodnocení, který je za jízdu s autem bez STK celkem vysoký. Takže auto bez STK (nebo jinejch náležitostí) = podval, nebo odtahovka.
Pokud auto nemá STK, tak nemá co dělat na silnici, protože je "nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích". Takže ANO - můžeš dostat pokutu jako řidič taženého vozidla. A to nejen pokutu, ale i bodový hodnocení, který je za jízdu s autem bez STK celkem vysoký. Takže auto bez STK (nebo jinejch náležitostí) = podval, nebo odtahovka.
13:36:42
23.08.2009
23.08.2009

venni
-> El_Burro: tak za 1.když taháš auto nemsíš mí puštěné varovky (auta za tebou neví jestli budeš odbočovat či ne) Musíš mít puštěny obrysovky a když nejdou ty tak se musí umístit na zadní část trojúhelník takže to jste měli správně.
Za 2. s tim stavěním to nevim :)
za 3. auto bez TK se na laně tahnout nesmí,(jedině podval) hrozí za to velká pálka a myslím že jak řidiči tažného tak řidiči taženého vozidla.Známí tahly auto do bazaru na laně které nemělo STK a byl z toho velký elent...už nepamazuju kdo všechno to odskákal...
Za 2. s tim stavěním to nevim :)
za 3. auto bez TK se na laně tahnout nesmí,(jedině podval) hrozí za to velká pálka a myslím že jak řidiči tažného tak řidiči taženého vozidla.Známí tahly auto do bazaru na laně které nemělo STK a byl z toho velký elent...už nepamazuju kdo všechno to odskákal...
13:26:28
23.08.2009
23.08.2009

El_Burro
Před prázdninami se mi stala taková věc tahal jsem na laně za mou Feldou auto co nemělo 2 roky technickou a neblikaly varovky jenom na zadním okně trojúheník,jeli jsme z druhého konce prahy přes baranďák,trošku byla kolonka ale nic hrozného no a nahoře na baranďáku stavěli policajti a zrovna chtěli zastavit mě takže už mávat plácačkou...Tak jsem zastavil a on jakmile viděl že máme to auto na laně za náma tak nás hned poslal dál ať jedem.A od spousty lidí sem slyšel že když se takhle tahá auto tak to stavět nesmějí?Co je na tom pravdy?Ale zas mi přijde divné proč nás hned poslali dál ani nic neřekl jen ukázal ať zase jedem.A ještě jeda věc mohl by někdo dostat pokutu za to že taháme auto bez TK na laně?Jako třeba já nebo řidič tahaného vozidla?Je to hodně otázek ale zajímá mě jak to vlastně je

