U škodovky máš na ppřední nápravě 0% a vzadu 100% a taky se točí stejně
16:25:13 26.08.2009
Eidy
-> Syny: Vtip je v různých průměrech planet v mezinápravovém diferenciálu. Satelity jsou samozřejmě umístěny našikmo. Na výstupu s menší planetou je menší kroutící moment než na výstupu s velkou planetou. Satelity se při jízdě samozřejmě neustále otáčí narozdíl od běžného diferenciálu. Dokážeš si to představit?
12:28:22 26.08.2009
Marra - zrušená registrace
v to jsem tajně doufal, dík:) takže na zimní hrátky a sněhové smykodrifty jak dělané:)
12:26:58 26.08.2009
Luky
Právě když je viskozní spojka, tak s ručkou neni problém
s Justym by šlo driftovat, za podmínky, kdyby mělo tak 200 koní a taky by mě zajímala funkce ručky, když je tam viskózní spojka, zda když zatáhneš ručku za jízdy, vlastně brzdíš všechny kola, nebo jen zadní...
09:53:23 26.08.2009
Syny
-> Luky.: V pripade ze u toho ferrari vyuziju tech 400 koni, coz je nekde nevim v jakejch otackach a u skodovky tech 40 coj ze v cca 5000, tak nevim jestli pojedou stejne A nebo v tom mam bordel a nekdo mi to bude muset vysvetlit
09:00:58 26.08.2009
Luky
-> Syny: Když vedle sebe pojede škodovka a ferrari, tak se kola oběma točí stejně rychle, ale na jedný hnaný nápravě je 40 poníků a na druhé 400. A jedou stejně rychle. Teď už to chápeš?
Nechapu Kdzy na jednu napravu pude vykon 700 koni a na druhou 301, tak se to bude otacet stejne? Jestli neco nechapu tak to je prakticka funkce diferencialu a tohle
14:56:01 25.08.2009
Luky
-> Syny: Nápravy se samozřejmě točí stejně rychle. Je to myšleno tak, že na zadní nápravu jde třeba 700 koní a na přední jen 301, takže pod plynem je auto v zatáčkách mírně přetáčivé
(hodnoty samozřejmě nejsou převzaty z Justíka )
14:29:12 25.08.2009
Marra - zrušená registrace
ta stará je drak, já spíš koukám po té novější, z maďarska. Je fakt, že některé díly jsou na to za babku, některé dražší. Celkově jsem se ale dočetl, že to je celkem odolné auto. DOst mě zajímá typ od roku 96 (stále nevím jestli je zinek) s 1,3 benzin 50 kw. jinak teda ta novější má pevný náhon přes viskźní spojku, kdy na zadní nápravu jde normálně 10 %, při prokluzu se to zamozřejmě zvětší. KDyby někdo měl více info a zkušeností, bylo by to super
14:14:44 25.08.2009
Nwkt
-> Syny: Prostě to neni pevně spojený chápeš?
14:11:58 25.08.2009
Rooney - zrušená registrace
-> Syny: tak se nech vyšetřit...
14:05:26 25.08.2009
Syny
-> gim: Nechapu
12:11:42 25.08.2009
gim
-> Syny: nic nebrzdi, mas pohon tech naprav pres spojky- a proste se na zadni napravu prenasi 70% vykonu a na predek jen 30%, dalo by se rict ze ta spojka prokluzuje i kdyz tomu tak neni...
00:15:05 25.08.2009
Syny
-> gabo000000: Takze te vlastne jedna ta naprava brzdi... Nebo ja to nechapu
00:12:51 25.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: jendoducho sa ti menej vykonu prenasa na jednu z naprav..aby sa dosiahlo toho aby auto nebolo pretacave a ani nedotacave...teda idealne iduce...inac napriklad ani niva nema rovnaky SP na oboch diferakoch ked dobre viem..ale to bue aj prevodovymi pomermi dane urcite..bohvie no...treba sa opytat nejakeho konstruktera
00:04:36 25.08.2009
Jakub M.
hehe.. todle autíčko je v zimě dost legrační... jezdili jsme s 1,2jkou ... celkem slušná sranda, ale jezdit Finsko s tim šlo jenom ve dvou, pak už nebyly koně a uprostřed smyku docházel výkon...
23:53:53 24.08.2009
Syny
ja mozna polozim trapnej dotaz, ale k cemu je dobry ze se jedny kola otacej jinak nez ty druhy? Sem nekde cetly o nejakym Lambu, ze ma rozdelenej vykon na kola v pomeru 30% a 70%... Nejak mi to muj mozek nedokaze pobrat... Tak kdyz mam na jedny kola 70% tak ty na ktery je 30% se jako oci pomaljes nebo jak?
23:47:12 24.08.2009
magor-no1
čau , stará Justy má připojení zadku po připnutí na tvrdo , proto nesmí být puštěn na asfaltu , jinak rezne a to hodně . nová má zadek připojen přez viskózní spojku takže se rychlosti náprav vyrovnávají , díky tomu ztratila něco ze svých terénních vlastností a tolik nerezne . a celkově můžu tohle auto jen doporučit , pokuď budeš kupovat tu starší tak doporučuji obsah 1,2 spotřebou je na tom stejně jako 1.0 a má větší krouťák
12:26:33 22.08.2009
Marra - zrušená registrace
jo, stará justýna je solidní držák - co jsem četl. Má ale tuším přiřaditelný zadek, který ale nesmíš zapnout na asfaltu-kola mají jinou rychlost a mohl by se likvidovat náhon... ale ta novější justýna má trvalý, rád bych věděl jak to funguje, jestli tam je nějaká viskózní spojka nebo jak to funguje.. a jestli je to pozink kastle.. Jinak na těch videích je ta stará justýna mazec, co to umí je neuvěřitelné
12:20:40 22.08.2009
El_Burro
Já osobně se dříve toužil po Justy z roku tak 89 1.0 4x4 ,spotřeba prd a vyjede taky hodně co jsem koukal na videa
12:05:14 22.08.2009
Marra - zrušená registrace
Zdravím všecky, rád bych znal vaše zkušenosti nebo názory a rady na tyhle auta - čtyřkolky. Je toho o nich celkem málo napsáno, je faktem, že obojí je vlastně maďarský swift (mám na mysli model 97-2003). Zajímá mě výhledově jako spotřebák, se kterým se dá do lesa, v zimě v pohodě, po zahradě s vozíkem i na běžné ježdění. Je to pozink? CO motor 1,3 50 kw, celý pohon 4x4, jak funguje ruční brzda, jak je řešený trvalý pohon? Jestli máte nějaké info, byl bych moc rád. Dík