skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
má to smysl???
prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 11.08.2009 do 11.08.2009, založil/a hany26 - zrušená registrace
18:52:30
11.08.2009
11.08.2009

hany26 - zrušená registrace
-> m8rinek: to vím to mám jen ilustračku z kabra lux
18:38:59
11.08.2009
11.08.2009

Labros
docílíš tím možná menších ztrát průchodem vzduchu přes karbec.
Ale představ si jaký odpor asi klade vzduch procházející přes karbec, a jaký odpor klade hmota auta při akceleraci.
Pak možná dosáhneš při určitém naladění bohaté směsi, což tady spousta lidí považuje za terno.
Ale představ si jaký odpor asi klade vzduch procházející přes karbec, a jaký odpor klade hmota auta při akceleraci.
Pak možná dosáhneš při určitém naladění bohaté směsi, což tady spousta lidí považuje za terno.
18:35:31
11.08.2009
11.08.2009

m8rinek
-> hany26: na většinu motorů tady na virtu to smysl nemá
a karbec na foto je DellOrto 40DHLA
a karbec na foto je DellOrto 40DHLA
18:14:42
11.08.2009
11.08.2009

hany26 - zrušená registrace
kdo má zkušenost s touto vestavbou.čeho tím docílím mimo spotřeby.myslel jsem že bych to moh pořešit ale karbec mám trochu jinej solex dhh 40