
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> vhml: na to se říká: nic moc rychlost, ale pohyb to je 

-> Luboš: se 110kg jsem jezdil 6 let na Simsonu vcetne 35km do skoly a 50km na brigadu :-D
-> Pivodak: no musím připustit, že s mými 95 kg to zas takový brko není 

-> Luboš: jojo MZty byly dobré brka

Z víkendových skoro 200 km. Drahá mi půjčila stroj, moje jsou už v údržbě.
-> m8rinek: podblatníček toho tady moc nevyřeší, mokrý záda budou stejně :)
-> Klubko_: Má podblatníček, myslim že inženýři v Ducati vědí co dělají...
-> tunerlada: napiš dovozci...
Takovej dotázek opět bych měl :-) dají se dokoupit přezky nebo protikusy k přezkám na motoboty gaerne? hledal jsem na netu ale asi blbě
je to reálné nebo když je bota bez těch protikusů tak se nedělají žádné univerzály a je na vyhoz?

-> m8rinek 12.10.11 23:06:10: ted zadek, jako hezky, ale v desti dojedes na takove motorce dom a bude to uplne jak "kde jsou moje blatniky?'" 

-> Max: mě nějakej motocross ani neláká. Spíš mě baví cestovat krajinou po polňačkách, lukách a tak
-> Luky.: tak všechny tyhle stroje nejsou do terenu...já se bojim že s tim spadnu a zkurvim to... :o)) navíc bez padáků...na jaro budou. ;o)
Kámoši maj různý XT nebo Xl bez Tp na polňačky atd. Ale i ty jednoválce jsem těžký...
Pořídil bych nějakej 2T 250, asi věrnej značce..takže KTM. To je pak ta správná váha na motocross :o))) Ale už se o sebe trochu víc bojim a času je čim dál míň...tak třeba zůstane je u keců u piva :o)))
Kámoši maj různý XT nebo Xl bez Tp na polňačky atd. Ale i ty jednoválce jsem těžký...
Pořídil bych nějakej 2T 250, asi věrnej značce..takže KTM. To je pak ta správná váha na motocross :o))) Ale už se o sebe trochu víc bojim a času je čim dál míň...tak třeba zůstane je u keců u piva :o)))
-> Max: je to stejne tezky jako africa, jen ty mas o 40 koni vic... :) Na motocross to neni, ale na pole je to idealni. Padaky urcite porid
-> Matt-110Rten druhej 12.10.11 23:24:56: kde jsou ty časy když jsme jezdili na letiště s fichtlama a koukali jak Pepík zkouší nový triky a padá na hubu 

-> m8rinek: no tak tyhle motorky jsou o ceně od nepaměti a pořád budou..
-> skodovak: no já mám pořád jasno Duc 998, jediná nepříjemná vlastnost je to, že přes stáří 10let stojí stále kolem 200tkč...
-> Matt-110Rten druhej: nojo copak Pepík



-> m8rinek: jojo vím,koukal jsem,ale za ty prachy to neoslovuje mne
krutopřísný to bezpochyb,je a bude.. je to vrchol o kterém nemá cenu vést debatu..



-> m8rinek: naprostá nadhera :) já jsem se ted zamiloval do Triumpha street triple 675 R, motorka kterou bych si chtěl koupit opravdu novou , přidávam video většího brášky očima Pepika Sršně
je to takovej běh na dlouho trat, ted to vidím na afriku což je taky dle mě užasna motorka
je to takovej běh na dlouho trat, ted to vidím na afriku což je taky dle mě užasna motorka

-> patapuf: tak se to dá taky říct..
-> skodovak: VTX mě asi neosloví, ale taková Ducati mi právě vyrobila další snovou motorku image.superstreetbike.com
/f/.../1109-sbkp-02-z+2012
-ducati-1199+mock-up.jpg
ale houbelec....na nahači jde klidne lítat hodne pres 200 ale po hodine jizdy se jde clovek vyspat na dalsi vyjíždku 

-> m8rinek: však nemám nic proti,jen říkám,že to jde (tim nechci říct,že ty řikáš že ne!)
200km/h se ještě dá,ale stojí to jak řikáš za hobno,220km/h už je fakt skoro vražda
to už i těsná helma frčí z hlavy..
Já teď jezdil na mastodontním VTX 1800,vypadá to kdo ví jak hrozivě,ale super stroj,parádně se vede,vše jde hladce a na to,kolik to váží,to letí jak nakopnutá sviňa,krásný zrychlení
S tim že šlo o test,samo že se na tomhle jezdí malinko jinak..
200km/h se ještě dá,ale stojí to jak řikáš za hobno,220km/h už je fakt skoro vražda

Já teď jezdil na mastodontním VTX 1800,vypadá to kdo ví jak hrozivě,ale super stroj,parádně se vede,vše jde hladce a na to,kolik to váží,to letí jak nakopnutá sviňa,krásný zrychlení

S tim že šlo o test,samo že se na tomhle jezdí malinko jinak..
-> skodovak: na Hawkoj jsem si 200kmph zkusil a na naháčoj to prostě smysl nemá, navíc V-Twin je doma v zatáčkách, kam se příští sezonu vracíme díky novýmu obutí Conti RoadAttack II. :).
-> m8rinek: dá se víc,ale udržet se

ovšem se skoro 190cm,se pak za kapotáž leze velice zle


ovšem se skoro 190cm,se pak za kapotáž leze velice zle
-> kachník: wow, to je docela slušnej kalup, 140kmph na naháčoj se docela dá, víc už je to nepříjemné ;).
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: už tady je, na předchozí stránce, já s modrym obláčkem za mnou

-> m8rinek: Ideální rychlost pro ní je tak těch 90-110, ale zkusila jsem fullgas na 5kvalt a 140 jsem letěla



-> Pavell: pekna zidlicka



-> kachník: dej tu fotku z rakouska 

-> kachník: viděl jsem, tak je to správně, sice se pohybuješ v rychlosti 50-90kmph, ale přesto Tě někdo může sestřelit a letos to prej bolí...
Já kupoval bundu za 6tkč, kalhoty za 3 a k tomu páteřák za 4,5, karbonovou helmu za 5,5, jen boty mam nějaký obyčky... Bunda už má jeden šrám a vim, že to byla dobrá investice.
Já kupoval bundu za 6tkč, kalhoty za 3 a k tomu páteřák za 4,5, karbonovou helmu za 5,5, jen boty mam nějaký obyčky... Bunda už má jeden šrám a vim, že to byla dobrá investice.
-> m8rinek: naprostej souhlas, oblečení je dost důležitý. Já jezdim v kožený kombi i na tý mojí MZtce.
-> Matt-110Rten druhej: neměnila bych
ikdyž nejdřív jsem se bála, že to bude na mě moc silný( jsem úplnej začátečník, ani fichtla jsem nikdy neřídila), ale musim říct, že jsem moc ráda, že jsem šla právě do ní. Už spolu máme najeto 2500km (za 3 neděle:-D) Jezila bych pořáááááááááááád!!!!!
Tady v tomhle případě je blbý, že má limit do 125, neni moc velkej výběr v daný cenový kategorii.


-> tunerlada: upřímně dneska už na motorce bez peněz jezdit nejde! Doba kdy to bylo levnější než auto už je dávno pryč, navíc to nekončí motorkou, jezdit v šusťákách a helmě od vietnamců je vzhledem k rychlosti okolního provozu o hubu a je zbytečný kupovat motorku, když nemam ani floka a nemůžu si pořídit pořádnou výbavu, nicméně pokud se potřebuješ přítelkyně zbavit, tak doporučuju ony vylítaný japonský 2T za málo peněz, ale jestli si jí chceš nechat, začni pořádnou helmou, motooblečením, rukavicema, botama a taky pořádnym páteřákem a v tuhle chvíli už Ti 10 nebude stačit ani na výbavu.
PS: Martinu bych si bez týhle dnes základní výbavy za sebe nevzal a na její motorce bych ji bez toho taky nerad viděl!
PS: Martinu bych si bez týhle dnes základní výbavy za sebe nevzal a na její motorce bych ji bez toho taky nerad viděl!
-> tunerlada: jo celkem dobrý kamarád to rok měl a ni neodešlo žralo mu to dva litry 

-> tunerlada: koukni po MZ ETZ 150 co mají papirově 123cmm a 9kw, dříe byla tato přestavba možná, dnes ti teda na to stačí ŘP A1, je na to lepe sehnatelny než original etz 125, leč taky si jich majitele ceněj pač tahle motorka je nezmar a je o mnoho živější než většina nových 125, další vyhodou je to pohodly a živost motoru opravdu od nizkejch do vysokejch otaček, cena se pohybuje i od 10tis kde je nutna lehka investice ale za příplatek seženeš krásnej stroj a nejhezčí na tom je že je to po naučení i dobry přibližovadlo např. na cestu na nakup nebo do práce za který se myslím (nebo alespon já) si někdo nemusí stydět
určitě by kolegině kachník mohla vypravět i když má silnější verzi 


-> Max: takže simson bude
snad nekoupím nějakou mrdku
v nejhorším ju do ledna zakapotuju aby to vypadalo jako silnička 



-> tunerlada: Dandynu nekupuj...to je fakt jebka.
Já bych se taky držel toho símáka. Všechno relativně opravitelný...
NSR 125 je na vyblbnutí pro mladý kluky..taky jsem na tom něco odjezdil. Co píše Matt je pravda..můžeš počítat s tím že dříve či později tě čeká GO, novej nikasil a píst na 2takt neni za hubičku. navíc je to nenažraný. Ale celkem to jede...na naučení bych volil pomalejší stroj.
-> Luky.: jj, LC8 to vše potřebný v základu
mám tam cestovní plexy - dobrá věc. Ještě plánuju padáky, ty nemám.
já jsem s tim v lehkém terénu byl,ale má to 220kg, na blbnutí to neni...navíc se o to bojím :o)
Já bych se taky držel toho símáka. Všechno relativně opravitelný...
NSR 125 je na vyblbnutí pro mladý kluky..taky jsem na tom něco odjezdil. Co píše Matt je pravda..můžeš počítat s tím že dříve či později tě čeká GO, novej nikasil a píst na 2takt neni za hubičku. navíc je to nenažraný. Ale celkem to jede...na naučení bych volil pomalejší stroj.
-> Luky.: jj, LC8 to vše potřebný v základu

mám tam cestovní plexy - dobrá věc. Ještě plánuju padáky, ty nemám.
já jsem s tim v lehkém terénu byl,ale má to 220kg, na blbnutí to neni...navíc se o to bojím :o)
simsona už mám tedy vyhlídlého ale ještě sem narazil na tohle :
www.motoinzerce.cz/motork y/.../560624-sport-125.htm l co povite na totok ? prý sehnatelnost dílů dobrá a že prý i spolehlivá
www.motoinzerce.cz/motork y/.../560624-sport-125.htm l co povite na totok ? prý sehnatelnost dílů dobrá a že prý i spolehlivá
-> tunerlada: tak vem toho simsona, je lepší než dandyna. I když nevím proč jsou pořád tak drahý. Nebo sežeň MZ 125 ETZ, ale to bude dost těžký a 10tis. taky nebude stačit.
A co kouknout po ČZ 125? Ale já taky relativně bez problémů vydržel do 18 na Simsonu, na naučení je výbornej, po městě taky není problém stíhat, ale utrpení je mimo město, no 
www.motoinzerce.cz/motork y/.../565606-125-476.html

www.motoinzerce.cz/motork y/.../565606-125-476.html
-> tunerlada: tak MZ existujou taky jako 125, ale buď hodně starý, nebo uplně nový. Tak jí kup Simsona, já ho chtěla na začátek taky a kdybych náhodou nenarazila na tu mojí MZ, tak teď drandim na Símovi. Do 10tis ho budeš mít i s kupou náhradních dílů. Moderní motorku do 10tis budeš asi těžko shánět v dobrym stavu a když se něco vykaká, tak tak tam budeš o dost dráž. Asi bych nevymejšlela a nekombinovala a jesli chce opravdu jezdit a nemá větší finanční prostředy tak bych šla do toho Simsona
A jestli si někdy udělá papíry na velkou moto, tak tam už bude výběr větší.

-> Matt-110Rten druhej: dobrá tedy ale tady je problém to že ta mz je 150 a mladá má papíry na 125 ju stím někde zastaví a bude průser jak mraky 

-> tunerlada: nsr je na nic,
- je to dvoutakt
- ve vysokejch otačkách je strašnej skok
- těžko seženeš nevyběhanej kus pač všechny jsou otevřený a motor to nenese dobře
- další slabina jsou brzdy, nemají žadnou citlivost a efekt ve vyšších rychlostech
- je to nepohodlny a není to posez na kterým se naučí zezačatku řidit, na to je omnoho lepší ta MZ
- žere to jak mesršmit
- a nsr za 10tis v bezproblemuvým stavu by jsem chtěl vidět, chapu že se třeba slečne líběj kapoty ale doposud to na ně nejezdí to bych řešil až po zkušenostech a větší kasičce
vychvalovat si to mužou ale každej 16ti letej kluk na foru si bude vychvalovat to jeho at je to co je to, ale z NSR by byla opravdu neštastna
edit: stále bych se držel tý MZ, lepší starší vymazlena osvědčená motorka za 10tis než vyběhanej japonec do kterýho budeš muset ještě x tisíc nasypat ... další věc je to že ty MZ atd. jsou dělany jako motorky pro normalní ježdění do prace a maj větší životnost než levny 125tky, vyhnaný otačkama :)
- je to dvoutakt
- ve vysokejch otačkách je strašnej skok
- těžko seženeš nevyběhanej kus pač všechny jsou otevřený a motor to nenese dobře
- další slabina jsou brzdy, nemají žadnou citlivost a efekt ve vyšších rychlostech
- je to nepohodlny a není to posez na kterým se naučí zezačatku řidit, na to je omnoho lepší ta MZ
- žere to jak mesršmit
- a nsr za 10tis v bezproblemuvým stavu by jsem chtěl vidět, chapu že se třeba slečne líběj kapoty ale doposud to na ně nejezdí to bych řešil až po zkušenostech a větší kasičce

edit: stále bych se držel tý MZ, lepší starší vymazlena osvědčená motorka za 10tis než vyběhanej japonec do kterýho budeš muset ještě x tisíc nasypat ... další věc je to že ty MZ atd. jsou dělany jako motorky pro normalní ježdění do prace a maj větší životnost než levny 125tky, vyhnaný otačkama :)
a co něco takového ? je to reálné přihlásit ? nebo co je ktomu potřeba na moto? www.motoinzerce.cz/motork
y/.../543093-nsr-125-r.htm
l
Ještě dotaz co řikáte na Hondu ns-1 75ccm - jsou nějaké zkušenosti ? co sem se dočet na moto klubech tak tam si to každý vychvaluje
Ještě dotaz co řikáte na Hondu ns-1 75ccm - jsou nějaké zkušenosti ? co sem se dočet na moto klubech tak tam si to každý vychvaluje

-> Luky.: jestli na ni naškudlim , tak jsem pro takovýhle dobrodružství 

no tak to ste mi moc nepomohly teda
na to kašlu to bych neriskoval sám natož takhle nechat jezdit mladou
takže pořád ve hře ta dandy 50 a nějakej ten simál 


