Co ty Shinko gumy, nezná někdo? Případně DURO, ale z té h mám vítr, Motla má sice ale jen 40 koní (no, kdoví kolik jich už zdechlo) ale rád bych, aby guma na mokru držela ...na suchu drží lecos
Chlapci, jezdil někdo z vás gumy Shinko na motce? Co jsem tak pročítal různá zahraniční fóra, tak by to nemusel bejt šunt, potrebuju na Stinofku novou zadní gumu, přední mám VeeRubber a je dobrá, bohužel zadní guma od VeeRubberu v rozmeru 170/80B15 se sice dá koupit, ale nemá evropskou homologaci. Byl jsem vícemen rozhodnutej pro Maxxis, ale ta Shinko guma se jeví vicemen lepe za podobne penize - SR777 by mel bejt hodne meka a mit velmi slusnej grip i na mokru a to je to co me zajima asi nejvic ... Ted je tam 12 let starej Metzeler ME 888
-> charon 24.10.23 10:58:36: to je cista kokotina....nie to jazdit denne ale ze ladak nieco riesi. MAx obtazuje okolie ale ta urcite nepocuje v aute....max ked pri nom preletis.
-> charon 24.10.23 10:58:36: U motorky kterou někdo vytáhne na víkend ještě prosím, ale jinak jak píšeš.... máme tu novýho souseda co parkuje mašinu mezi bytovkama a jezdí na tom i relativně brzo ráno nebo naopak večer. Ale on teda vypadá, že je kokot tak nějak všeobecně...
-> radekp 24.10.23 09:07:51: Ono se říká že "Loud pipes save lives", nicméně odsud - potud ... Pokud je slyset, ze nekdo ve vedlejsi vsi nastartoval, je neco spatně ... A ideálně když se pak takový troubové projíždějí o půlnoci všude možně ...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 23.10.23 15:09:28: Tak me se zvuk tech mejch vyfuku libi. Ale kdyz s tim jedu ráno do prace, dalo by se to klidně klasifikovat jako rušení nočního klidu ... Řešením by teda bylo i vyjíždět až po šesté ranní
Bohužel na tu mojí hujdu je homologovanej jen Silver Tail za bratru 20 000 a to teda nedám a radši si za to koupim nový gumy, brzdym řetězovku a tak podobně. A nehomologovanej vejfuk nechcu
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ty víš co děláš, ale když si někdo objedná za 100 000 vyfuk z Ameriky a pak ho řežeš ven protože se v tom nedá jezdit... a smlouvá o ceně jak u nějaký seriovky, tak je mi z toho na blití
killery a tichý výfuky jdou do módy, potvrzuji. dělám teď hodně takových- ať to má trochu zvuk, ale ať to neřve. stačí jen trochu hlubší tón apod...a to nejsem ani ladič a už ani pian.
-> Bukaj 23.10.23 07:48:32: Ona je na výfuku omotávka. Stejně jsou ty vejfuky odrany a skaredý a hrozne uřvaný, pres zimu je sundám a chcu orifo nebo nejak upravit tydle (db killer?). Ze jsou hnusný mi nevadí, k tý punkový motorce to sedí, ale když s tim jedu ráno do práce tak pravidelně řvou všichni psi v každé vsi, protože to střílí do výfuku když uberu plyn.
Já jsem ted o vikendu taky popojel - konecne mam taky kloudnou fotku, kde ten kvelb neni rozebranej ...
Niicméně jsme pak jezdili s mladým po vsi a jemu se přiškvařila podrážka z novejch bot k vejfuku. On je malej, tak dycky dával nohy na kartery a tentokrát dal jenu na vejfuk ...
Boty měl poprvý na sobě a manželka nebyla zrovna šťastná. No hlavně ze si nespáli nohu ...
jezdit 20.10 v mikine a triku s dlouhým rukávem je celkem slusnej úlet. prdel mám po3,5 hodinách pekne namasirovanou, o rukách ani nemluvím. normálně sem se doma na všechno vy... a jel lítat po polích.
kdyby někdo chtěl par referencí na forzu 300,tak jsem k dispozici.prechod od yamahy na značky od H považuji za celkem úspěšný)))
na denní nájezd 60 km+ je to 3kilo super. za 3 l/100km mě to baví moc. bez problémů to predjizdi a v kratasech,krátkém triku si trochu uvedomuju rizika letět s tím 145km/h;-)
1500 km zpet to začalo zlobit- kontrola trakce, ABS, dobíjení špičky az 16V..pak i starty, takže honda pro mě dost zklamání- co se to tak sere najednou... ale vše se vysvetlilo, bývalý majitel byl mudla a já taky než mě to trklo. povolené kontakty na baterce. na zimu ji vydával.
stačilo utáhnout a funguje.
tak ja se jdu přesunout do tématu tuning domu a jedu do stavebnin.
-> Borderer: Proste se to cely rozklepe, jak kdyby clovek jel po pravzdne pneumatice nebo bylo kople kolo. Ale dela to zejmena na jednu stranu. Predni kolo trochu skace ve svaru a to se mi nepovedlo docentrovat do nuly, zdani kolo je rovne. Kyvka je origo a vule nema, predni vidlice vule taky nema ale original to neni. Je z Gilery XR1, ktera ma suchejch 140 kg, shadow ma suchejch 195 kg ... Je otazka, zda ta vidle taky neni podrazena v brejlich proti originalu a ma predsunutou predni osu, takze proti originalu je jina geometrie. Coz ale stale nevysvetluje to trepani na jednu stranu.
Na druhou stranu pokud ta motorka dlouho stala na stojanku (coz u prechoziho majitele tak stala casto), tak bych si myslel, ze je proste otlacena pneu na boku - jak kdyby tam byla probrzdena ploska - a proto to trepe jen na jednu stranu. Ale jestli to neni jen muj myslenkovej konstrukt se uvidí, az ji vymenim.
Guma jako taková se oskákaná nezdá, ale na vzorku hrany jsou - nicmene opet na obou stranách, motorka se trepe hlavne pri náklonu doleva
-> charon: Nemůžeš mít tu gumu nějakým způsobem oskákanou od nefunkčního podvozku, když slyším o tom bastlení? Nějak si totiž nedokážu představit "vibrace" při zatáčení. Jak sem jezdil na zcela vyrajtovanejch motorkách po ty, které jsou v pořádku. KO podvozek se projevoval od různého plavání pod rozkejvání v zatáčce v příčném směru po pocit, že mi motorka hodí zadní kolo za krk.
-> SO545: Zadni guma stojí od 3000 ... Ja budu asi chtit bridgestone nebo Dunlop, coz je kole 3500 - 4000. Ale na tomhle ta guma par sezon vydrzi.
Já se na to koukam spis optikou toho, ze me ta motorka stala 30 000, cca 10 000 jsem vrazil do servosu a doplnku (kufry, brzdy, predni pneu, baterka, naplne, ...) a najezdil jsem s tim tak 500 km zatim. Gumu stejne objednam. Nicmene jsem vcera pregumickoval predni trmen a vylestil pistky a zda se trepani byt lepsi. Uvidime odpo az pojedu z prace, ja su po tme na motorce dycky priposranej a jedu pomalu.
-> Bukaj: V teleskopech - no, tam vůle není, ale vidlice je z motorky co má 150 kg, todle moje ma 200.
Nicmene kdy premejslim nad tou ploskou na pneu - horsi to je, kdyz se naklonim na stranu kde je stojánek. A zadni guma je z roku 2010. Predni jsem uz vymenil. To by skoro davalo smysl a ja se mozna honim za chimerou. No, objednam si asi novou zadni gumu a uvidim ... Stejně jsem ji chtel vymenit. jen skoda, ze tendle rozmer (170/80-15) je zrovna docela drahej ... Za dobré peníze je VeeRubber, kterej ale nemá evropskou homologaci. Zvláštní je, že přední evropskou homologaci má (mám ji obutou)
-> Bukaj: Vuli myslíš v ložiskách v krku řízení, případně v uložení zadní vidlice? Tam si nejsem jistej jak to je. No o víkedu jsem vyndaval zadní kolo, takže jsem s vidlicí zkoušel hejbat a krouti různe do stran a vůli jsme nepozoroval. Což teda neznamená že tam není. Přední vidlice je tam nepůvodní, přes zimu je plan to přestavět zpět do origa ale rovnou s progreivníma tlumičema. Ložiska v krku řízení těžko ríct co tam je, toho se trochu bojim. Je pravda, že bych se nedivil ničemu - třeba použití pouzder vidlice co sedí rozměrem ale absolutně nesedí druhem použití a hned se vydřou ... Ti původní majitelé byly solidní bastlíři. A to jich ani nebylo tolik. Aspoň že se všichní báli zásadní zásahů do elektroinstalace ...
-> charon: Nemáš vůli někde ve vidlici? Nebo zadní gumu vprostřed běhounu sjetou do plochy, ale to se mi nezdá. Spíš bych zkontroloval přední (případně i zadní) vidlici na vůle...
Jinak rozeta vypadá úplně v pohodě. Opotřebení poznáš buď pouhým okem (jak psali kluci), nebo když měníš řetěz a uprostřed rozety jde s novým řetězem pohybovat ve směru otáčení kola (podobně, jako když zkoušíš vytahaný řetěz jeho zvednutím ze zubů rozety)...
Mpohu mít ještě technický dotaz k ložiskům? Jak se projevují vadná ližiska na motce v kolech? Kola jsem měl obě sundaná, v osach ani v ose vyvazovacky nemají vůli, když kolo ve vyvažovace roztočím, tak netiká, ale tam je to stažené kuželama proti sobě. Ale na motorce se mi zda za jízdy, že v náklonu se to celý rozklepe, nak kdyby byla prázdná pneu, ale dělá to v podstatě jen na jednu stranu. Přední pneu je nová, vyváýžená, zadní kolo se vyvážený ale tam budu pneu měnit v zimě, pakny zadního bubnu chodí volně, vnitřní plocha bubnu i plocha paken je rovná bez škrábanců a drápanců. jediný co se zdá, tak se možná nevrací úplně oprimálně jeden pístek přední brzdy, ale kotouč hned po jízdě teplej není, když ¨předek zvednu a kolo roztočím tak je slyšet že si to sem tam škrtne ale kolo nějak extra nepřibržďuje ... Nekontroloval jsem ještě ložiska v krku řízení, to ještě zkusim dotáhnout. Neměl by někdo nějak tip, co by mohlo to rozvibrování způsobit? kdyby to dělatlo na obě strany, tak řeknu že je to od motoru protože vidlicovej dvouválec, ale proč by se to projevovalo hlavně v náklonu na ješdnu stranu?