Koupě požární stříkačky

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 18.07.2009 do 22.07.2009, založil/a waca
řadit dle data
19:49:20
22.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
To by chtelo aspon dvouhmotou spojku nebo hydro prevodovku1
19:41:19
22.07.2009
milano
mrťos 22.07.09 14:35:36 napsal: jak vidím ty mladíky , první co je tak dají plný plyn a pak do toho rozjetého motoru a čerpadla teprv hodí vodu, no děs. 121



presne. dneska sme kus trenovali s novou masinou. 1800ccm, velké koleso čerpadla, stala udajne okolo 200 000 skv prepocte. ja som okrivel na kríže, tak strojníčil mladý. a spravil presne toto. dilino
14:35:36
22.07.2009
mrťos
taky záleží jak velké máte povolené úpravy stroje... měkde jsou ve směrnicích zakázány viditelné úpravy take jedině motor z 1203 který tam je origo. nás jednou vypakovali i s laďákem, že to nemá tlumič... tak se na ty laděné svody navařila plechová piksle aby to vypadalo jako tlumič a je klid. jinak našim dorostencům nedávno na tréningu taky vypochodovala ojnice, měli dvoulitra.jinak taky doporučuju někoho kdo to dělá na zakázku. u nás se v tom jeden pitomec furt hrabe, myslí si jak tomu nerozumí a přitom není schopný synovi složit pincka co má v garáži.... no děs. nechal se udělat motor a už je v pr... ale výdrž stroje hodně záleží i na strojníkovi. jak vidím ty mladíky , první co je tak dají plný plyn a pak do toho rozjetého motoru a čerpadla teprv hodí vodu, no děs. otáčky jdou prudce z nějakých 5000-6000 na možná nějakých 3000, co má potom ten motor dělat, po chvíli musí něco povolit.121
10:11:49
22.07.2009
fine_ray
pak taky malinko od diskuze, velmi často stačí k lepším výkonům pořádně trénovat a nespolíhat na lepší mašinu (kdo ví, pochopí)...
22:08:27
21.07.2009
red.bill
-> myl@s: oficiálně za jilemnici, občas za horní štěpanice



-> waca: jinak ať se vrátíme z5 k tématu, záleží kolik do toho chcete pustit... www.sportservisps.cz/ www.nevrela.com/ www.vincker.cz/ www.tommutuning.cz/ nebo jak už tu padlo koupit starší motor
20:18:25
21.07.2009
fine_ray
-> waca: doporučuji přes www.firesport.cz se dostat k profi úpravám, každá podomácku udělaná úprava neudělá tolik, jako když se mašina svěří někomu kdo tomu rozumí. Není to jen o motoru. To zvedneš výkon a čerpadlo už řeže vodu atd.. tak ho rozbrousíš a už nestačí výkon... donekonečna.

Nechají se taky zakoupit třeba starší, jetý 16tky.. co by pro Vaší spotřebu možná stačilo. Mašiny se lišej taky jestli běháš na ouzký nebo na široký... go to firesport.cz 4
19:45:40
21.07.2009
myl@s
-> red.bill: aha, na nocni jsem nebyl a ty cvicis za koho?
16:23:57
21.07.2009
red.bill
-> myl@s: to sem neviděl, já slyšel sem akorát rachot a pak ticho3 oni měli smůlu celej den ráno ta mašina a večer v jablonečku taky nedokončili buď nesešroubovali sání nebo jim prdla hadice
20:52:14
19.07.2009
myl@s
-> red.bill: přesně tak, bylo to docela zajimavý, hlavně vidět mašinu v plamenech
16:12:39
19.07.2009
David29
Ty jo... my máme PS12 a PS8 někde zahrabaný... možná už nejsou ani na hasičárně-)
16:00:51
19.07.2009
red.bill
-> myl@s 18.07.09 19:34:39: to je focený v peřimově?? mašina frýdštejnu myslim... to byl slušnej rachot



-> waca: motor z faválu tam jde taky (Dolní Kalná to tak má) ale ten jde převrtat na max 1,6 víc sem neviděl. 1203 1,5 motor jde překopat až na 2,0 2,1 myslim že jinolice nebo sedmihorky to měli nebo s tim nějako laborovali
20:18:32
18.07.2009
myl@s
-> waca: s tim jsem se nesetkal, většinou to jsou všechno klasika z 1203 pak jsem jednou videl neco z mazdy 20 a pak raritka u nas Octavia TDi6
19:51:14
18.07.2009
waca
-> myl@s: Fotřisko mi řikalo že někde viděl že by se snad mohla sehnat stříkačka s motorem z Fa/Fe prostě PS13 prej...ale buhví kde to zase viděl 5
19:49:21
18.07.2009
waca
Taky jsem měl tu čest podat ruku ojnici v mé stařičké stodváce
zvětšit Koupě požární stříkačky - obrázek od waca vložen 18.07.2009 19:49:21
19:34:39
18.07.2009
myl@s
jinak, ještě jsem našel foto, proč je vhodný mít omezovač, dnešní soutěž a 19 možná 20 bez omezovače
zvětšit Koupě požární stříkačky - obrázek od myl@s vložen 18.07.2009 19:34:39
19:08:23
18.07.2009
waca
Na pana Dlouhého jsou docela dobré informace 8 www.firesport.cz/diskuze/ viewtopic.php?t=24195&am.. .
19:07:19
18.07.2009
myl@s
ještě pro ilustraci, takhle šla stará 18 www.youtube.com/watch?v=5 eMwATdfffk
19:04:10
18.07.2009
myl@s
-> waca: co se týče zkušeností s motory na PS,tak my používáme motory od p. Miky ze Studénky, naprostá spokojenost, měli jsme od něj 12, 18 a ted 19 topku, důležitý je mít na takovýmhle motoru omezovač, pak je to spolehlivý, jinak stačí pročíst pár diskuzí třeba na firesportu a tam určitě kontakty nebo zkušnosti budou
19:02:50
18.07.2009
waca
-> Petkar1: Obory nedovalí vodu ani na ten terč, protože se ani nesejdou 3
18:19:30
18.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
jinak za nás,taky máme 12ku....jsme rádi když voda dojde do terče,o rychlosti nemluvim.....3
18:15:06
18.07.2009
Petkar1
-> waca: My máme 12ku a to nemá ani těch 40kw. Je to snad nejslabší stroj na okrese...3
17:44:05
18.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> waca: pan dlouhý z ledče tyhle motory dělá,co se týče zpracování a dodacích lhůt ti řeknou ty co zkušenost mají....
15:52:27
18.07.2009
vhml
Jenom mimochodem. Závodní motory se většinou nepoužívájí i na hašení protože by se neuchladily. řešením je pak nechat vylítanej motor na požáry a novej na závody
15:35:54
18.07.2009
waca
Zdravím, určitě se tu najde nějaký profík který se vyzná v požárním sportu. Jelikož nyní vlastníme stříkačku PS 15 s klasickým motorem 1203. Sehnal se nový karburátor, nová olejová vana (je vodou chlazená), atd, tak furt "nemá" výkon při plném zatížení. Samozřejmě musíme brát v potaz že ten motor je už pár let starý, furt se něco sere, praskla chladící trubka ve vaně, škrtící klapka měla vůli 1mm,ruplo těsnění pod hlavou atd, člověk se v tom víc hrabe než aby to fungovalo tak jak má...Nyní se dohodlo že by se mohla koupit nová požární stříkačka. Nebudu říkat kolik se prý na to vyčlení peněz, nyní na penězích nezáleží,jenom chci zjistit zda tu je nějaký borec na tuto záležitost. Dle mého názoru je lepší tuhle stříkačku kompletně zrapasovat, než kupovat novou. Jsme SDH, za rok se objede cca 10 požárních útoků, takže za jednu soutěž ten motor třeba jde 4X do červeného pole, takže že by byl nějak extra vytížený, to zas ne. A mimo soutěže tu hoří jednou za milion let, takže tak...Koukal jsem př soutěžích na konkurenci a ty maji občas slušně potuněný motory, svody vedoucí až pod motor prostě ála rally auto, atd...Takže jestli víte kdo tu v ČR skládá kvalitně, nebo vyrábí, prodává požární čerpadla tak sem s tim :-) . Docela jsem se podivil že nikdo nemá v tom stroji třeba motor z Favorita, protože 1.5 z trosky má nějakýcn 40kW, ale zase nevím kolik to má Nm,o což jde u toho požárního stroje nejvíc. Bylo by pěkné pořádně udělat motor, hlava z feldy mpi, klika z Fábie, vložky 1.4 taktéž, atd...to by měl ten motor víc krouťáku než z tý trosky, ale jak to zase spasovat s tím čerpadlem...Za každou radu díky 6
Extreme Tyres