Jaký auto do 120 tisíc?

prohledat
137 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 08.06.2009 do 07.10.2010, založil/a Martin2705
řadit dle data
18:02:09
16.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: prečtí si druhou čast meho přispěvku:) já todle vim moc dobře3 4 fauvečka vubec nemusim celkově4 rodiče jezděj už 4 citröena a bez jedine závady.. 4
17:57:14
16.06.2009
MerHanz
-> Kaprof-Los Koramos: pasat není špatnej, ale ta jeho hliníková přední náprava má dobrý jízdní vlastnosti, ale strašně snadno se to vyklepe a pak se mní všech 8 ramen a to je ranec. Kámoš dělal n stáži v německo v servise koncernu a co povidal, tak je to mazec,že co pasat B5 a starší tak přední náprava vymlácená.
17:55:00
16.06.2009
MerHanz
-> Martin2705: sou, protože sou vošklivý, ale to už je věc vkusu
17:52:40
16.06.2009
MerHanz
-> JoseA: jo 406 chválej i tu 1,8 16V na spotřebu, kámoš ji má krátkou 96ku a jezdí povětšinou kratčí a okolo 7 na 100, jen v kombíku bude asi papkat víc. Top zase zpravý LPG, takže co sem koukal tak si připrav tak 100 a víc tic. Do 1999( do omlazení čirejma lampama ) maj problémy s elektrikou hlavně otáškoměr, rychloměr. Ročník 1999 až 2000 měli kompletní svazek elektro na piču, prej se to sere a nejde to diagnostykovat. Takže když koukneš po 2000 a vějš tak pokud nekoupíš vylítanej kus, tak by to mělo bejt v poho
17:00:38
16.06.2009
Martin2705
tak poslední dobou u mě začíná vítězit renault thalia, jdou skoro zadarmo..:-)
16:18:00
16.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> JoseA: já bych si vzal bejt tebou Passata...





ale jsem škodolibej:) zlaty frantici..
upraveno 1x, naposled 16.06.2009 17:53:52
10:25:10
16.06.2009
JoseA
Docela mě fascinuje, že ikdyž už je to ohrané a ani ne moc vtipné, tak vždycky se najde v podobných debatách idiot, co navrhne někomu, kdo shání lepší auto koupit starou škodovku. Sice je to web o škodovkách, ale zase ve vlákně pokec o všem proč neřešit novější auta a na chvilu zapomenout na ty staré hujdy, kterými sme si všichni prošli, ale většině už zůstaly jenom fotky a vzpomínky.

Ale k tématu. Minulý týden sem odevzdal svoje pracovní fáčko na likvidaci, ale v sedanu 306 mě trápí malý kufr. Tak pokukuju po něčem větším. Ideální představa by byla kombík s benzínovým motorem 1,8 nebo 2,0 a nádrž LPG v rezervě. Ještě teda podmínka pro další auto je klima, aspoň manuální. A co se tak dívám, tak nejvíc se mi zamlouvá Peugeot 406 combi. Vzal bych nejrači passata, ale ty sou cenově jinde, takže asi nejlíp vyjde zase ten frantík a nebránil bych se tomu, mám s nima dobré zkušenosti.
09:59:03
16.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Me slo o to jmeno... Jinak ma pravdu no 3
09:49:42
16.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale ma pravdu
21:36:48
15.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Grilované kuře: Tyvoe ty ses manas 3
21:34:44
15.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora 15.06.09 21:28:32: Ale on chce pro rodiče moderní auto, ne pastoušku. 1 To můžou pořídit rovnou žebřiňák s oslíkem, kožich z ovce, rádiovku, dřeváky a rákosku jakože brzda / plyn na oslíka.
21:30:44
15.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ty děvko70 147 chtěl jsi řct 742 jen ses přerek vid?3 145 145
upraveno 1x, naposled 15.06.2009 21:31:23
21:28:32
15.06.2009
myschaak AZNP K.Hora
do 120tkč doporučuju formana v top stavu + dalších deset na nd....
21:01:41
15.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Bobesh: Jakej máš rok ? Máš faceliftovanou už ? Doufám, že jí dopřáváš péči co vyžaduje. Tj. kapaliny, kule atd.
18:53:28
15.06.2009
Bobesh
-> Lachma Muchma: Koukám Jiříku,kdo jednou zkusil,nechce jinak1,po čtvrtroce s Xantinou už bych taky těžko měnil. Prostor a pohodlí,podvozek jak říkáš. 2,1TD s tou váhou cvičí celkem dostatečně při velice rozumné spotřebě vzhledem k váze vozu.
10:40:44
15.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> fine_ray: To je právě ono, stejně velký auto, jako je Frantík, tak vybavený a solidně zpracovaný těžko od jinejch značek seženeš. Teda seženeš, ale ne za tenhle dukát. V sobotu jsem šel kolem stříbrný C5ky v kombíku na 17" alu, byl to ten předposlední model po faceliftu (jak má znak z těch lamel jako C4 apod) a byla to paráda. Ty se tedy prodávají dráž, ale i tak je to hustokára velká. 1 Navíc já už jsem tak nějak zvyklej na to, že když do auta naložím tři pytle cimentu nebo si dozadu sednou tři lidi, tak že nesedne na špunty, ale dofoukne se zpátky na provozní vejšku. Páč vypadá pěkně trapácky, když kolem vás jede naložená Oktávie a dřepí jí zadek na zemi jak motorovej člun, jenom kvůli tomu, že se tam naložila pračka a tři igelitky s nákupem.

Navíc z mýho pohledu je hydropéro fantastickej systém, při běžné jízdě houpačka jak na lodi a při rychlých změnách směru, chcete-li slalom, tak auto přitvrdí a sedí jak motokára.

Tudíž mám už jiný měřítka a požadavky. Co se týká jízdních vlastností, tak i ta 406 je paráda.
01:38:52
15.06.2009
fine_ray
Nu tak už jsem někde u P406 kombi 2.0Hdi, 130tis najeto 2001 do provozu. 110tis kč.

asi to bude konečná volba.

Octy jsou drahý a stočený jaxviň všechny. A spolehlivostí asi jiný auta v téhle cenové kategorii auta nejsou.
17:28:40
10.06.2009
Trax
Ja bych tak fabii s nakym normalnim motorem neodsuzoval... Jizdni vlastnosti nejsou spatny... Pohodli je otazkou každyho... Ja jsem relativne malej, tak mi vyhovovala... Pak prichazi v uvahu renault megane prvni generace. Jel jsem v ty 1.4 16V a jede to slusne. Podvozek taky dobry, docela slusne naladenej, razeni neni uplne nejlepsi ale da se na to zvyhnout... Ale perfekti jizdni vlastnosti ma focus. Jel jsem 1.8tdci a paradni motor a paradni podvozek, kam se na nej hrabe octavka... Akorat dost mojich znamejch ma problemy s dislovejma motorama u forda, takze ja bych diesel nedoporucoval, ale v 1.6 benzin klidne4
17:04:35
10.06.2009
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nj ty si vlastně ta hlava na tyči3
14:30:30
10.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Ze se v ni dobre sedi? To tak mozna kdyz jsi prostorove narocnejsi, ale pro hlavy na tyci je to uplne na hovno 8
14:02:27
10.06.2009
Pipo26
Ja mam v robote Fabiu 1,2 htp, r.v. 2007, 27000km, spotrebu to ma ako hovado, auto je castejsie v servise ako na firme, menena komplet cela prevodovka, tankovacie hrdlo - pokazena klapka na pretankovanie, motor - riadiaca jednotka menena. Ako riadenie a radenie je na afte super to je pravda, ide to krasne lahucko, soferovat afto viac ako 200km je podla mna za trest, ja osodne fabiu EE... 69
13:37:27
10.06.2009
Tampajs
Nechápu.. Fábka je luxusní povoz.. Široká škála motorizací i provedení karoserie.. Až na Hajťapky se ani moc neserou.. Nehledě na to že se v ní dobře sedí má příjemný řazení i řízení.. A to že sem už z pár fabiema jel4 Dokonce sem měl jednu pujčenou místo svýho auta když sem boural.. jednim slovem bral bych sfleku ale je strašně předražená4
11:00:08
10.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Lachma Muchma: jojo citroen c3 jsme měli v 14,hdi a bez jedine poruchy:) ale při 150tis nam ho ukradli.. ovšem to auto jezdilo za směšnou spotřebu okolo 4 l:)
upraveno 1x, naposled 10.06.2009 11:01:10
10:49:30
10.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Kdyby přihodili, tak Citroën C3, dále pak možno Citroën Xsara, Peugeot 307, Peugeot 206.

Výběr tedy docela je.
10:32:19
10.06.2009
Kočislav
Já bych po zkušenostech z práce Fábii domů nechtěl ani náhodou. Nepohodlná, jízdní vlastnosti mi taky nevyhovují, špatně brzdí, velmi choulostivé podvozky - po průletu nějakým kráterem hned prasklé rameno apod., vysoká poruchovost. Jediné co oceňuju oproti feldě je posilovač řízení a velký rejd. JInak jsem jezdil s více Fabiemi (vždy 1,4) a bylo to pokaždé totéž. Po 80 tkm lítání po Praze je to auto víceméně v háji a každý měsíc chodí do servisu.
08:09:30
10.06.2009
Pipo26
-> Martin2705: Sevas ...

Ja som pred rokom a pol kupil Ranault Megan Combi, 1,9 dci r.v. 2/2001 a nemozem na to afto povedet jedno zle slovo... Nie je to ziaden trhac asfaltu ale 150km/h bez problemou a spotreba na dialnici 4.5l a v meste v poho do 5.5l samoizrejme normalnou jazdou . 1

Mam tam komplet elektriku, climu, pal. pocitac a kufor to ma ako prasa3 (aspon pre mna).

Co som pocul od ludi ked som to kupoval sa vobec nepotvrdilo (zatial), s autom nemam ziaden problem a co sa tyka jazdnych vlastnosti tak som tiez spokojny, este ani raz sa mi nestalo ze auto neudrzalo stopu... (a stava sa ze tomu aj dupnem ...)

Takze tot moj nazor na toto auticko, dufam ze vyberies auticko ktore bude posluchat a sluzit... Vela stastia ... 1
05:26:36
10.06.2009
MerHanz
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): každýmu vyhovuje něco jinýho, ale taky každý auto chce jinej jízdní styl. Třeba předohrab musí do zatáčky pod plynem a najet si je tzřeba taky jinak, než u zadokolky a tím spíš s motorem v zadu. Takže jde o to jak jezdíš. Jinak tvý empatie k fábibi ti neberu.
01:42:20
10.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Rapid135 - doktor: Uz som to viackrat pisal, mam urcitu referencnu trat, po ktorej som sa previezol s kazdym autom, ktore si dovolim porovnavat. Na nej je jedna specificka zakruta kttora sa asi v polovici dost brutalne zatvara. V tej zakrute sa prejavi podvozok auta v plnej krase.... tam pocitis, co sa s konkretnym autom da.... zatial to vyhrava Xsara s obutim 195/55 R15 s maximom 120 tachometrickych, Erkou na 165 SR 13 som to dal s prehladom na 110 tachometrickych a s dlhou fabiou 1.4 na gumach "netusim co to tam seriovo davali" som to v 90 takmer neudrzal na ceste. Ked som sa bavil s par majitelmi fabii v akejkolvek verzii, tak hovorili, ze viac ako 80 v tej zakrute je daleko za hranicou zdraveho rozumu..... Ale prznavam, som voci fabii zaujaty, mne to auto nevyhovuje a podla mna jeho jazdne vlastnosti vobec niesu citatelne...
21:29:39
09.06.2009
Baghira
Načnu to z trochu jiný strany...V týhle ceně jsou auta v rozmezí let 2001-2004 a bohužel je to období, kdy začali automobilky v rámci snížení nákladů masivně využívat levné pracovní, výrovní a surovinové síly zemí, kde se auta v nějakých urovních nikdy nedělala a podle toho taky auta z tehle let vypadají (Mercedes-turecko, Suzuki-maďarsko, atd.). Navíc se měnili specifikace výrobků a třeba Ford kolem roku 2001-2 pro všechny svoje modely zmenil požadavky životnosti na originální brzdové kotouče a obložení ze 100 tkm na 70 tkm....bohužel totéž se týká spousty dalších originálních dílů a až časem spousta výrobců zjistila, že tudy cesta nevede a pomalu opatrně mění kvalitu dílů trochu zpět ke kvalitě. Nicméně třeba Opel a Ford mají v dnešní době na brzdy požadavek 50-60 tkm, Mercedes měl před 10 lety požadavek 120 tkm, dnes je to 80 tkm. A to zrovna brzdy nejsou made in china, ty se dělají u nás, jen prostě z většího bláta. Takže je potřeba to ohlídat i z tohodle pohledu a opravdu to chce hodně dát na reference na konkrétní model a konkrétní ročník...nejlíp i konkrétní VIN, protože Passat prodávanej v německu, není Passat prodávanej u nás...
20:49:26
09.06.2009
Crestik
-> Rapid135 - doktor 09.06.09 18:20:56: nejde ti to do hlavy, bo je to totální kravina 4
19:32:55
09.06.2009
Martin2705
Chlapci, sem rozhodnutej že chci zánovní auto, tak max těch 40 - 50 tisíc, pokud možno první majitel, serviska, prostě zajetý. Nechci nic co má najeto 150 apod. Sám mám alfu 156 se 150tkm a je taky v poho, ale prostě pro rodiče chci něco s málo kilometrama, bay na to nemuseli min 30 tisíc sáhnout
18:20:56
09.06.2009
Rapid135
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 09.06.09 14:10:02 napsal:

→ fine_ray: No ja mam na fabii este menej najazdeneych a som

rad, ze do togo nemusim sadat… niekomu to moze vyhovovat, ale ja by som to

nechcel, podla mna je to megahnusne, jak interier tak exterier aj foxterier,

pohodlie 0.0 nic a podvozok ma snad aj erka lepsi, na nasich cestach som si

skoro vytlkol zuby… (vsetko je o Fabii 1, motor 1,4, F 2 som videl len

z vonka a nemozem posudit nic okrem hnusneho vzhladu)






je to samozrejme Tvuj nazor ale nejde me do hlavy prirovnani podvozku Fobie a eRka. s eRkem sem nejel ale pochybuju ze by oplivalo lepsim podvozkem v serii oproti seriovce Rapid136.kde uz me chtel Rapid uhybat tak fobie drzi uplne bez problemu.kdyz sem jezdil s 1,2 HTP tak se me auto podvozkove zalibilo a ted v kombajnu elegance s motorem 1,9TDi se chova uplne vpohode.spokojenost.

samozrejme ne kazdymu musi to auto sednout po te ci te strance nicmene me se libilo dycky .
upraveno 1x, naposled 09.06.2009 18:21:49
15:58:15
09.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Lachma Muchma: Ja mam X II tiez in Exclusive, cize vybava takmer vsetko okrem koze.... Nastastie zatial nemam ziadne velke problemy s elektrikou, snad az na lamanie kablov v prechodkach do dveri.... hmmm, X II nema hydro podvozok, ale ak tak je to paradne vozenie a ta 1,4 je celkom rozumny kompromis vykon/spotreba
15:47:06
09.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 09.06.09 14:10:02: Xsara je velmi slušný vozítko. Kamarád kupoval z DE a dnes má 174 000 km a je to pořád paráda.

Má 1.8 benzín. Žádnej výkřik úspornosti, ale velmi pěkné vozítko. Výbava Exclusive.

Já mám faceliftovanou Xantii II v Exclusivu (viz. karta mého auta) a taky velká spokojenost, ale to je zase spíš pro lidi, kteří tomu při koupi rozumí a jsou ochotni se specificky starat. Jinak je to nenáročné a nadprůměrně spolehlivé auto. Pohodlí a jízdní vlastnosti parádní. Kdo nezažil Hydractive, tak to asi nikdy nepochopí. Proti tomu už jsou VW, BMW dost tvrdá vozítka.

Navrhovaný Peugeot 406 v HDi je taky velmi dobrá volba.

Nebo třeba Peugeot 306 facelift, ta Xsara taky. Jako výběr je....
15:26:59
09.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Ja s ropakovym focusem nejel no 10
15:19:33
09.06.2009
Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo na tom naftovým Focusu už je znát ten těžší předek, není to tak hravý jako s hliníkovým Zetec-SE 1.6, ale podvozek je pořád nadprůměrnej.
15:17:44
09.06.2009
Labros
-> MerHanz: no ty Common Raily první generace Delphi jsou neštěstí, viz diskuze na fordích fórech, proti tomu ty rotační čerpadla Bosch byly v roce 2001 už aspoň vychytaný (předchozí ročníky ale taky vysoce poruchový.) V podstatě se dá říct, když odejde rotační čerpadlo na TDDi, tak oprava nejde pod 30 tisíc, když odejde common rail, tak oprava nejde pod 50.

TDDi jede velice pěkně s dobrou spotřebou, zvuk je naftovej, ale dělníkovi se určitá nekulturnost promíjí, ne... 1.6 benzín je na kombík už moc slabej a 1.8 zase moc žere.
upraveno 1x, naposled 09.06.2009 15:18:10
15:09:04
09.06.2009
Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kupodivu je to velice kulturní jízda, já předtím traktory ani zaboha, ale zvyknul jsem si, nebylo to úplně kvůli mně, ale říkám zvyknul jsem si. Ovládání auta úplně nádhera, spojka paráda, jen pod 1200 otáček to duní až z toho bolí uši, ale dá se tomu vyhnout. Jen už není tak komunikativní řízení a podvozek, ale doveze co potřebuješ kam potřebuješ.
upraveno 1x, naposled 09.06.2009 15:14:36
14:24:01
09.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Svata pravda, velebnosti, laska alebo nenavist na prvy kontakt prdele a sedadla tvori rozhodujucu cast nazoru na auto... ked sa prdel v sedadle citi zle, tazko sa nazor meni1
14:15:30
09.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: -> fine_ray: No tak pokud clovek neni idiot tak snad pozna jaky to auto je hned jak do nej sedne, ne? Nemyslim samozrejme meze co zvladne podvozek a tak, ale proste sednu a cejtim se pohodlne nebo ne... Kdyz jedu tak koukam jak se chova auto atd... No nic no :-)
14:10:02
09.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> fine_ray: No ja mam na fabii este menej najazdeneych a som rad, ze do togo nemusim sadat... niekomu to moze vyhovovat, ale ja by som to nechcel, podla mna je to megahnusne, jak interier tak exterier aj foxterier, pohodlie 0.0 nic a podvozok ma snad aj erka lepsi, na nasich cestach som si skoro vytlkol zuby.... (vsetko je o Fabii 1, motor 1,4, F 2 som videl len z vonka a nemozem posudit nic okrem hnusneho vzhladu)



Ale by som napisal aj nieco k veci:

Mozem vrele odporucat Citroen Xsara II, relativne pekne, pohodlne a priestranne auto, mam 1,4 benzin, taha to pomerne dobre, spotreba je nadherna, podovzok mi plne vyhovuje, nerovnosti zvlada nadherne, v zakrutach sedi perfektne, X II ma nejaky system riadenia zadnej napravy, fabia sa s tym neda ani porovnat
13:49:50
09.06.2009
U-Geen
-> fine_ray: tak nejak :)
13:41:43
09.06.2009
fine_ray
Matthes, záškodník z TechWebu 09.06.09 13:16:23 napsal:

→ U-Geen: Moc ne nastesti. 1000km?
vypovídající hodnota na hodnocení auta, co?
13:16:23
09.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Moc ne nastesti. 1000km?
13:13:29
09.06.2009
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kolik mas s fabii najezdeno?
13:09:41
09.06.2009
MerHanz
-> Labros: jj ja píšeš, forďácká podvozky sou v poho, jen ty TDDi se mi příčej, a občas u TDCI sou ko vstřiky, klidně i po 150 tisících. A naprostej souhlas s radši větším autem a víc KM ( samo, že v rámci mezí )
13:06:50
09.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> fine_ray: No muj problem je ze nesnasim fobie... Takze za me ne fobii 100%. Zas tolik zkusenosti nemam, ale co znam tyhle novy fordy tak jezdej pekne. Vzdycky sem byl spis na benziny, asi bych bral 1,8 nebo 2,0. Urcite ne 1,4 to bude lina potvora. Ta 1,6 staci na dobry svezeni ale kdyz jedes s plynem na podlaze jede za 8,5l Zalezi jak je to auto zatizeny no. Kdyz das do kufru 6 metrovej obrubniku k zamkovy dlazbe tak je to citit. Brzdy sou dobry, rizeni taky supr, jizdni vlastnosti velmi dobry, na okreskach nema konkurenci.
13:02:45
09.06.2009
fine_ray
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co bys teda doporučoval ze zkušeností, který zřejmě máš...
12:58:06
09.06.2009
stika87 - Maschinenführer
-> fine_ray: tak referencni vuz je takovy co meli na predvadeci jizdy ;-) tudisz maj najeto kolem 20 tisic daj se samozdrejme najit i s 5. a cena je na 60 procentech od novyho vozu ;-) a hlavne nebili servisovany nikde jinde nez v aut.servisech ;-)
upraveno 1x, naposled 09.06.2009 12:58:31
12:45:24
09.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Za 89 litru? To je jeste TDDi? 66kW? Ja ty fordi diesely znam jenom z dodavek. Je to kulturni jizda? Benzinovy focusy co znam sou super, hlavne ten podvozek 3 2
Extreme Tyres