Forman karburátor - vzácnost?

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 30.04.2009 do 01.05.2009, založil/a Jumbo
řadit dle data
21:50:28
01.05.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
waca 01.05.09 10:43:09 napsal:

Snad sem vložim pár poznatků…Favorit karburátor –781.135 se

vyráběla do cca června/července 1993 (osobně mám karbec 25.6.93, takže

se řadím mezi ty poslední „šťastlivce“)­.Favorit karburátor 50kW se

vyráběl do konce roku 1993,Tohodle motoru bych si moc vážíl mít v té

staré bandasce, těch motorů je dost málo, má jinou vačku, karbec je

trochu upraven, rozdělovač se prý nepatrně liší od ostatních

modelů…Pak střikování BMM, klasika 781.135B od 1.ledna 1993 a pak

781.136B tehdá mělo nahrazovat 50kW karbec, ale někde se píše že už ta

136B naběhla do výroby nějak na jaře roku 1993. Spíše si myslím že

136B naběhla až mezi létama 1993/1994. Jenom dodám že i do Felicíí se

dávali karburátory, někdo tvrdí že to neni pravda, ale je :-) sice pro

východní státy, ale byli…
Jojo musím potvrdit - Felicia v rusku byla na karbec... docela dobrá stíhačka.4
10:43:09
01.05.2009
waca
Snad sem vložim pár poznatků....Favorit karburátor -781.135 se vyráběla do cca června/července 1993 (osobně mám karbec 25.6.93, takže se řadím mezi ty poslední "šťastlivce").F avorit karburátor 50kW se vyráběl do konce roku 1993,Tohodle motoru bych si moc vážíl mít v té staré bandasce, těch motorů je dost málo, má jinou vačku, karbec je trochu upraven, rozdělovač se prý nepatrně liší od ostatních modelů...Pak střikování BMM, klasika 781.135B od 1.ledna 1993 a pak 781.136B tehdá mělo nahrazovat 50kW karbec, ale někde se píše že už ta 136B naběhla do výroby nějak na jaře roku 1993. Spíše si myslím že 136B naběhla až mezi létama 1993/1994. Jenom dodám že i do Felicíí se dávali karburátory, někdo tvrdí že to neni pravda, ale je :-) sice pro východní státy, ale byli...
11:01:52
30.04.2009
105
-> Jumbo: myslim neco klem toho rokupresne ti to nepovim :(
10:16:20
30.04.2009
Jumbo
-> krup: Díky za info. Já právě viděl snad jen Favority a Formany po faceliftu s bmm 40kW, tak sem si rikal jestli to treba nevyrabeli jen mesic, nez presli na novy motor...
09:27:55
30.04.2009
krup
-> Jumbo: za vzácnost se dá chápat forman z počátku jejih výroby - kdy se dávaly i 136tky .. a za o kousek menší zajímavost se dá považovat 136X - karbik ( 50kW ), což mohlo být i ve faceliftu .. ( ovšem zajímavý je snad asi jen ten motor .. )



-> tadeas: to určitě není pravda, mimo 136x bylo 50kw i bmm :-)



( 136x se dávala snad někdy do poloviny roku 93 .. a většina jich byla na vývoz .. - pokusim se to někde vypátrat a linknu to sem :-) )
08:44:56
30.04.2009
Jumbo
-> 105: A jaký rok výroby? Už 1993, nebo starsi?
upraveno 1x, naposled 30.04.2009 08:46:43
08:38:05
30.04.2009
105
my meli taky formana s karbecem :)
08:12:22
30.04.2009
Jumbo
Díky za info. Nebyl sem si jistý jak přesně tenkrát ty úpravy probíhaly, takže teď už do toho začínám trochu vidět. Jinak procházel sem velký techničák a našel sem tam vloženou ještě originální účtenku...9 A ony ty Formany nebyly zrovna zalevno...
08:01:02
30.04.2009
tadeas
No moc jich není, ale žádná vzácnost to rozhodně není taky. S úpravama začali už v 92 a postupně se přidávali další, takže už mohl mít zlepšení kromě motoru. Navíc 50kW vereze měla karbec až do 94
00:04:30
30.04.2009
Jumbo
Zdravím. Přemýšlel sem o jedné věci ohledně svého Formana a rád bych se zeptal někoho kdo to zná trochu víc. Mám Formana rok výroby 1993, nový interiér, "nový" vzhled z venku, ale motor ještě pořád karburátor 43kW. Téhle kombinace asi moc vyrobeno nebylo, že? Všechno je původní, tak jak to vylezlo z výroby a když tak procházím svou pamět, tak co znám nové Favály tak už sou to stříkačky. Setkal se s tím už někdo, nebo je to opravdu vzácnější kousek? Jako pochybuju o tom že je, ale myslím že pokud jo, o důvod víc ho zrenovovat a pečovat o něho (což mám stejně už teď...5
Extreme Tyres