Najde se tu znalec fekálů?

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 25.04.2009 do 26.04.2009, založil/a Pedros
řadit dle data
20:21:37
26.04.2009
red.bill
-> Pedros: ten startér byl jen u 350, 250 ho neměly a je jich málo, už si ale nepamatuju jak přesně je ten ventilátor hnanej, jak je přidělaná řemenice atd. nucený chlazení měly taky ještě skůtry. schválně zjisti typ motoru pak se dá radit víc, jestli je to origo nebo nějak dobastlený
17:43:31
26.04.2009
Pedros
-> red.bill: ee,startér to nemá,je to klasika našlapávací jako u fichtla4 Ale to chlazení je nějaký divný,možná to bude z něčeho takovýho,nicméně tou řemenicí z dynama je to hodně debilní řešení,ta hřídel na to není dělaná a prostě to dřív nebo pozdějš ulítne
16:50:04
26.04.2009
red.bill
-> Pedros: to by moch bejt motor z velorexu ty měly chlazení. u 350 fungovalo dynamo i jako startér. řemen by se měl napínat řemenicí je půlená, podle toho kolik podložek dáš mezi půlky ji buď roztáhneš nebo stáhneš, stejně jako u 1000/100 na ventilátor chladiče
10:58:36
26.04.2009
Pedros
-> Bagrr- máma mele Emu: Díky moc,já jsem na tu jehlu koukal,v tom co mi poslal Petr je to tak napsaný,na tý jehle v traktoru je vidět,jak tam dřív byla,je světlejší a pak tmavší. Vyzkouším to udělat. On je celý ten traktor nějakej nemocnej,včera jsem díky tomu málem proletěl zavřenou stodolu,protože ta jehla tam byla přihnutá :) No a celý ten plyn je v řiti,je tam pedál na plyn,ale nikde žádná pružina na zpětnej tah toho pedálu,vše se vrací jen přes tu pružinu co je na karburátoru,a to si myslím stačit nebude,uvidím,až koupím tu závlačku a nový lanko.Navíc je ten pedál trochu víc nahoře,takže to lanko je tam v blbým úhlu vedený a dře. Další,má to tam naprásknutý chlazení,nevím z čeho,ale je to braný řemeničkou z toho dynama nebo co to je na fichtu..včera jak byly ty vysoký otáčka.mi ta řemenice prosvištěla kolem hlvy,je podle mě tenká z bláta,tžakže to nevydrží..navíc je to natvrdo udělaný,takže nejde nastavit napnutí řemenu :/
03:55:51
26.04.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Pedros: Jehla má několik zářezů a nastavuje se většinou na druhý od shora... Záleží motor od motoru... Jinak postup montáže lanka jest následující: na lanko se nasadí víko, pružina. Do šoupátka se vsune jehla a pak se to celý navlíkne na lanko a lanko se zapustí do drážky v šoupátko provlečením a zaklesnutím...
upraveno 2x, naposled 26.04.2009 03:58:31
23:40:43
25.04.2009
Pedros
-> petr s: díky moc,už to s Tvojí pomocí chápu,teď už to půjde,alespoň u toho karburátoru,ještě se tam musí vymyslet,jak udělat pedál plynu,asi si vypůjčim pedál ze stodvacky
23:36:47
25.04.2009
petr s
-> Pedros: je to 7 dole nahoře 4
upraveno 1x, naposled 25.04.2009 23:38:18
23:35:20
25.04.2009
Pedros
-> petr s: Petře je to prosímtě ta sedmička? na rozpisce dole? A nebo čtyřka nahoře?
upraveno 1x, naposled 25.04.2009 23:36:22
23:34:20
25.04.2009
Pedros
-> petr s: Díky,zkusím to z toho pochopit,všechny ty díly poznávám,ale plíšek nevidím :D
23:22:38
25.04.2009
petr s
-> Pedros: Lanko se uchycuje trochu jinak ale na tom popisu to je vidět
23:20:13
25.04.2009
Pedros
-> petr s: ok,takže sehnat plíšek a to lanko se do toho sevře? jehla se chytí do půlky,nasadí pružina,zavíkuje a seřídí se vůle v lanku?
23:17:24
25.04.2009
petr s
23:14:47
25.04.2009
petr s
-> Pedros: Originál tam je lanko
23:12:09
25.04.2009
Pedros
-> petr s: prosímtě a nevíš ještě,zda tam musí být struna a nebo myslíš,že by se do toho plíšku vešlo i lanko? Já nevím,jak to vypadá detailně
23:06:59
25.04.2009
petr s
Normálně to jde koupit
23:02:50
25.04.2009
Pedros
švagr si pořidil traktor do lesa a je tam motor z Jawy 250tky,ale má to v háji plyn,koukal jsem na to a je tam nemocnej jehlovej ventil,podle mě tam chybí takovej ten plíšek,co drží jehlu a lanko,nevíte,zda se to dá v mototechně normálně koupit?
Extreme Tyres