skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bmw - jít do něho?
23:53:57
03.04.2009
03.04.2009

PeterP136
-> Labros: Mozno by si sa divil ale chrochtaky idu v sr ako teple rozky a to aj len na 1km dochadzani e do roboty alebo na nedelnu navstevu tesca. Za 5 rokov ked skonci zaruka aj na poslednu skrutku to najazdi mozno 50kkm nanajvys 100 a podla majitela je to auto stare a motor ojazdeny "pred smrtou". Ak bude chodit servisovat do toho "spravneho" servisu tak mozno to uz bude po smrti ale vacsinou je to len motor po zabehu aj ked nie vzdy idealnom. Potom este par rokov vahaju s predajom a nakoniec to strelia ako 6 az 8 rocne so 150kkm na krku a ludia uz nad tym ohrnaju nos ze je to olietane. Rodinne auto toho vela nenajazdi a vsetci kolegovia co si kupovali nove auta si ich kupovali ako rodinne alebo mozno raz rodinne a vsetci chcu chrochtaky pretoze to "menej zere". To ze palivo je len zlomok z celkovych nakladov uz nevidia :). Akurt to ma vyhodu ze to nemusia chodit tak casto tankovat.
22:02:23
03.04.2009
03.04.2009

Apple STS Chvojkovice-Brod
já mám na mí e30poctivejch 275tisíc km a šlape jak hodinky, olej od výměny k výměně a když nepočítám běžné věci tak bez investic
14:37:59
03.04.2009
03.04.2009

Labros
-> Zdeněk.: to máš přesně pravdu, že lidi u nás se bojí aut, co mají na tachometru přes 200.000, radši si koupí hujdu se stočenýma 120.000 a skutečnýma 300.000. Mně se teď podařilo slušně prodat auto s 225.000, ale uznávám že jsem měl docela štěstí. Pokud si budeš kupovat auto s 200.000 na tachu, nepočítej, že ho ještě nějak výhodně střelíš. Tak nějak jsem taky uvažoval.
Přitom, když si lidi kupujou třeba 10 let starej diesel, tak by měli počítat, že většina těch aut bude mít najeto kolem 300.000. Nikdo si nekupuje drahý TD, aby mu pak stálo v garáži.
Přitom, když si lidi kupujou třeba 10 let starej diesel, tak by měli počítat, že většina těch aut bude mít najeto kolem 300.000. Nikdo si nekupuje drahý TD, aby mu pak stálo v garáži.
14:33:12
03.04.2009
03.04.2009

Labros
-> PeterP136: ohledně těch nexií nevím, nebudu se hádat, ale že třeba koncernová auta vydrží víc, než francouzská ti potvrdí každý mechanik. S těma taxíkama nevím - možná tam mají větší teplo, než v Praze, protože v Praze jsem už slyšel pár oktávek TDi s vymlácenýma motorama a vždycky to byly taxíky.
19:22:02
02.04.2009
02.04.2009

PeterP136
-> Labros: pri km nejde o znacku ale ako to nabehali ci po meste par km do prace alebo dialky alebo ako. Nexia je povazavana za lacnu znacku a v RV jazdi taxik s vyse 700kkm na konte, menili sa jej vraj len 3x tlmice (samozrejme aj rozvody tie ani nepocitam kedze sa menia po 60kkm) inak nic. Vacsi rekorder je niekde v juznej amerike tam bola nexia ktorej tahalo na 900kkm. Zase taxik, lenze taxiky maju vacsinou vzdy zahriaty motor, takze je jasne ze dlhsie vydrzi. Alebo rovoz pizze v KE feldou s pol milionom na tahometri.
18:45:49
02.04.2009
02.04.2009

Zdeněk.
-> Labros: myslím stále BMW, v německu je jich s těmahle km strašně moc, s mnohem větší výbavou...nějak extra se těch km navíc když mají servisní knížku nebojím (a němci jsou na to dost pečlivý), ale neumím si představit, že to auto budu třeba za rok prodávat a bude mít najeto 250tis. km...čech jako první na co kouká jsou km a pak teprve stav a abych to kvůli prodeji stačel to se mi nechce, na to nemam povahu

17:00:49
02.04.2009
02.04.2009

Labros
-> Zdeněk.: 200 tisíc skutečných není tak moc, ale jde o to u jaké značky. U koncernu, u Toyoty, Hondy nebo Mazdy to má ještě dost před sebou, ale u levnějších značek už bude kus auta za hranicí životnosti.
15:37:39
02.04.2009
02.04.2009

Zdeněk.
-> Bohyn: -> Labros: jestli sedan touring nebo kupé je mi jedno. Je jasný že kombík je určitě praktičtější, ale kolikrát ten prostor využiju. Z velké části jezdím sám nebo ve dvou a sedan by na ty zavazadla zatím stačil...Ale mě je to víceméně fuk, když se naskytne pěkný touring proč ne
Je fakt, že tyhle auta si vzhledem ke stáří stále drží nějakou cenu, a že bych místo toho mohl mít mnohem novější auto, ale BMW se mi líbí a navíc jich nejezdí tolik, jako třeba oktávek, passatu apod. Ještě když si vezmu, že značky jako BMW vyrobí auto, který dokáže 7 let takřka beze změn konkurovat jiným značkám, které za tu dobu vymyslely 3 nové evoluce (octavia třeba) to už o něčem vypovídá...
Tohle báwo asi nakonec nevezmu, chtěl jsem minimálně ten šetiválec 320i a výš nebo diesela. A myslíte že se mám bát poohlídnout po autě, který má kolem 200tis. km najeto ale za to má servisní knížku??

Je fakt, že tyhle auta si vzhledem ke stáří stále drží nějakou cenu, a že bych místo toho mohl mít mnohem novější auto, ale BMW se mi líbí a navíc jich nejezdí tolik, jako třeba oktávek, passatu apod. Ještě když si vezmu, že značky jako BMW vyrobí auto, který dokáže 7 let takřka beze změn konkurovat jiným značkám, které za tu dobu vymyslely 3 nové evoluce (octavia třeba) to už o něčem vypovídá...
Tohle báwo asi nakonec nevezmu, chtěl jsem minimálně ten šetiválec 320i a výš nebo diesela. A myslíte že se mám bát poohlídnout po autě, který má kolem 200tis. km najeto ale za to má servisní knížku??
12:24:32
02.04.2009
02.04.2009

Labros
-> Zdeněk.: jako když odhlédnu od té značky, o který moc nevím, tak nějakých 160 tisíc za auto z roku 2001 se mi zdá dost, má to ale zase málo km, což má málokterý auto z toho roku, tak tím se ta cenová nevýhoda částečně smazává, další plus bude motor (neznám to ale vím že na BMW byly vždycky nejlepší motory) a za další si s tím na silnici asi poměrně užiješ.. Výbava je taky dobrá, zvlášť na rok 2001. Takže když to sečtu, kdybych chtěl BMW a chtěl vysolit 160 hadříků, tak bych do toho asi šel. Já bych ale šel do kombajnu, kombajny od bavorů se mi docela líbí a je to praktičností někde jinde, než sedan. A kouknul bych se aspoň orientačně do elite katalogu, kolik co stojí, abych pak nebyl smutnej.
22:58:19
01.04.2009
01.04.2009

Bohyn
->Zdeněk.: já mám teda 320d Touring s M paketem(nárazník,prahy,se
dačky,kola,tužší a o 25mm nižší podvozek a všude možně znáčky M) 110kW 150HP rok 11/2002,digi klima,el. okna,tažný na 1600kg,parkovací asistent,ABS, ESP,ASR,airbag 4x(standartně mají 6x i tenhle co ukazuješ určitě-já mám jen 4 kvůli anatomickejm sedačkám) xenony,sedačky všelijak štelovací v kombinaci látka alcantara no jinak nic zvláštního, najeto to má tedka 152 000km a cena byla lehce pod 250,-
ten sedan
...to je každýho věc přece jenom třeba já občas potřebuju převést nějaký ty kola nebo něco většího takže proto dávám přednost kombíku jako nevim co víc ti napsat...jako jede to líp než felda to je jasný zas díly jsou cenově jinde a vůbec i drobný opravy co se daj doma na feldě udělat na tomhle tak dobře nejde
Spotřeba podle PC 5 - 5,5L/100km ale nevím zda se tomu dá věřit možná ten půlitřík navíc se musí přičíst ale i tak dobrý a nejlepší na tom je že jedeš 120 za 5,5L ale i 170 pořád za 5,5Litru, jakmile tohle jednou rozhejbáš na stálou rychlost tak jedeš a čím dál po dálnici tím to klesá jako většina aut
ten sedan

Spotřeba podle PC 5 - 5,5L/100km ale nevím zda se tomu dá věřit možná ten půlitřík navíc se musí přičíst ale i tak dobrý a nejlepší na tom je že jedeš 120 za 5,5L ale i 170 pořád za 5,5Litru, jakmile tohle jednou rozhejbáš na stálou rychlost tak jedeš a čím dál po dálnici tím to klesá jako většina aut

18:05:17
01.04.2009
01.04.2009

Zdeněk.
-> Bohyn: ty máš vlastně toho touringa viď...jakej máš rok, najetý km, výbava, cena (jestli můžeš říct) apod? Tenhle se mi zalíbil protože vypadá hodně slušně a nachází se kousek ode mne, akorát ten motor no, chtěl jsem minimálně tu 320tku. Na bmw klub jsem se už taky kdysi proklikal

17:44:42
01.04.2009
01.04.2009

Bohyn
já bych ti tohle auto doporučil (sám mám 320d) až na ten motor, bratranec ho má a jezdí tak za 8-L/100km ale to je každého věc ta spotřeba jinak nějaký moudra ti neřeknu páč sám mám E46 teprve měsíc.
Hodně dobrých rad je tady e46.bmwklub.cz/
Hodně dobrých rad je tady e46.bmwklub.cz/
14:17:34
01.04.2009
01.04.2009

Luděk
no já mám 518cku (E12) a dával jsem za ní 2,5k Kč (r.v. 1974) a už jsem se svezl i na laně,jo a zazaa už taky 

23:23:54
31.03.2009
31.03.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Jsem zapomněl, nemá d ale stejnej motor jako je v tomhle příspěvku.
22:53:20
31.03.2009
31.03.2009

PeterP136
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Ja to furt hovorim, nejde o to ake auto, typ, znacky si kupite ale kam s nim budete chodit do servisu. ;)
Ja si zatial vystacim vo vlastnom dvore, ale garaz by bola lepsia.
Ja si zatial vystacim vo vlastnom dvore, ale garaz by bola lepsia.
22:34:28
31.03.2009
31.03.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Kolegyně na to kupovala zrcátko a chtěli po ní 10 000,- v Inveltu.
Nakonec byla ráda, že se povedlo sehnat ojeté a syn jí ho tam přidělal + se to poprášilo tuším taky v home podmínkách. Počítám, že když má 320d a vejš rozvody řetězem, tak stejná starost odpadne i u benzínu. Jinak má kompakta (to samé, jen tomu chybí kus prdele a dvoje vrata) s tímtéž motorem a je to celkem letargický, ale jezdí se s tím hezky. Koncepce a kvalita podvozku používaná BMW je osvědčená a pro většinu řidičů velmi příjemná už kvůli rozložení hmotnosti. Zabouchnutí dveří vydává dost levnej zvuk na muj vkus. Zkus se zaregistrovat na tom BMW klubu, tam se dozvíš víc. Volat, příp. se ptát ve značkovým servisu je na prd. Jak se ti to ve šrajtofli nemodrá litránkama, tak na tebe koukají jak na najvětšího hovnaře. O tom se přesvědčila i kolegyně, jak povýšeně s ní jednali, jak z nějakou sockou (Invelt Plzeň). Totéž našich sousedka zažívala v Inveltu v Praze. Jako bránit bych se nebránil, ale musel bych mít známé, který se v tom dokáže jako servisák spolehlivě porejpat, abych nemusel navštěvovat ty buzeranty ve značkových servisech, kteří z tebe servou kůži. Krom toho se vyplatí jezdit na servis a díly do DE a to je jako fakt pravda. Lepší služby a lepší ceny, které se rentují i s náklady na cestu.
Já zůstanu věrný žábám, páč na to mám hafo známých (i profíků se servisem) a značkový servis Citroén pro své zákazníky dělá skvělé služby a skor prostírá červený koberec s okvětními lístky růží (Plzeň Letná) a ne vždy hledá nejdražší řešení.
Papa

Nakonec byla ráda, že se povedlo sehnat ojeté a syn jí ho tam přidělal + se to poprášilo tuším taky v home podmínkách. Počítám, že když má 320d a vejš rozvody řetězem, tak stejná starost odpadne i u benzínu. Jinak má kompakta (to samé, jen tomu chybí kus prdele a dvoje vrata) s tímtéž motorem a je to celkem letargický, ale jezdí se s tím hezky. Koncepce a kvalita podvozku používaná BMW je osvědčená a pro většinu řidičů velmi příjemná už kvůli rozložení hmotnosti. Zabouchnutí dveří vydává dost levnej zvuk na muj vkus. Zkus se zaregistrovat na tom BMW klubu, tam se dozvíš víc. Volat, příp. se ptát ve značkovým servisu je na prd. Jak se ti to ve šrajtofli nemodrá litránkama, tak na tebe koukají jak na najvětšího hovnaře. O tom se přesvědčila i kolegyně, jak povýšeně s ní jednali, jak z nějakou sockou (Invelt Plzeň). Totéž našich sousedka zažívala v Inveltu v Praze. Jako bránit bych se nebránil, ale musel bych mít známé, který se v tom dokáže jako servisák spolehlivě porejpat, abych nemusel navštěvovat ty buzeranty ve značkových servisech, kteří z tebe servou kůži. Krom toho se vyplatí jezdit na servis a díly do DE a to je jako fakt pravda. Lepší služby a lepší ceny, které se rentují i s náklady na cestu.
Já zůstanu věrný žábám, páč na to mám hafo známých (i profíků se servisem) a značkový servis Citroén pro své zákazníky dělá skvělé služby a skor prostírá červený koberec s okvětními lístky růží (Plzeň Letná) a ne vždy hledá nejdražší řešení.

21:27:32
31.03.2009
31.03.2009

petr s
-> Zdeněk.: Poradí ale nikdo nemá tolik zkušeností jak lidi kteří s tím přijdou denně do styku ideálně servis ten ti řekne nejlépe nejčastější závady u tohoto typu
21:16:46
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
-> petr s: nechce se mi tam zatím registrovat, myslím, že tady lidi dokážou taky poradit
-> osminohej: konkrétně po BMW e46 koukám už pěknou dobu ať v ČR nebo D. Tady v ČR sehnat nějaký pěkný kousek pod 200tis. kč není možné a v D se občas něco objeví, jinak je to buď bouračka, ale ve větším rozsahu než je tohle, nebo má najeto přes 200tis. km, to není sice vada, když to má servisní historii ale...
-> osminohej: konkrétně po BMW e46 koukám už pěknou dobu ať v ČR nebo D. Tady v ČR sehnat nějaký pěkný kousek pod 200tis. kč není možné a v D se občas něco objeví, jinak je to buď bouračka, ale ve větším rozsahu než je tohle, nebo má najeto přes 200tis. km, to není sice vada, když to má servisní historii ale...
21:04:29
31.03.2009
31.03.2009

osminohej
-> Zdeněk.: Za tu cenu by musel být bez vady.
20:39:44
31.03.2009
31.03.2009

petr s
-> Zdeněk.: Spíše se zeptej na foru BMW
20:38:08
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
20:37:35
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
20:37:14
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
20:36:42
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
20:36:27
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
20:36:04
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
20:35:18
31.03.2009
31.03.2009

Zdeněk.
Zajímá mě Váš názor, jestli byste šli do tohoto auta.
BMW E46 318i
- najeto 108,500 km
- 105 kW / 143 PS
- r.v. 10/2001 -> nový model
- ABS, centrální zamykání, automatická klimatizace, el. ovládání oken, ESP, Imobilizér, parkovací senzory, posilovač řízení, tempomat, střešní okno, úplná servisní historie...
- cena by byla do 6000€
BMW E46 318i
- najeto 108,500 km
- 105 kW / 143 PS
- r.v. 10/2001 -> nový model
- ABS, centrální zamykání, automatická klimatizace, el. ovládání oken, ESP, Imobilizér, parkovací senzory, posilovač řízení, tempomat, střešní okno, úplná servisní historie...
- cena by byla do 6000€