
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5652 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 28.03.2009 do 18.07.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Jozka: Je to klasika. Tam bych se chtěl podívat jednou..

-> MVM: No, koule teda maj..

-> Jozka 28.11.20 17:25:55: Tak oni k tomu přistupují jako k regulérnímu závodění se vším vsudy .. a o tom ryzim předháněni to je..

-> MVM: Zacházení až trochu "neveteránistický&qu
ot; - nebo se mi to zdá?
-> Jirik_Tuňák1983: Absolut souhlas.
-> Hurdis 15.11.20 18:56:11: Škoda, mohl uplatnit svůj talent někde ofiko. Každopádně si myslím, že uměl a navíc ještě s takovou krávou.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pozůstatek tehdejšího plánování. Když sjedu z kopce do sídlišť, místy je to podobné, jen je dílem posledních let všechny budovatelské víceproudy dělit po 200 m ostrůvky a křižovatky na geometricky neurčité obloukovité obrazce kostkami z legolandu. To by se Giorgi divil upravené geometrii.
-> Hurdis: Skoda ho, nemel tehda to auto pujcovat... Jinak mi prijde, ze tam jsou lepsi silnice jak u nas 

-> isti: Do frasa,chcel som dať niečo iné ale to neviem nájsť.
-> isti: Já bych řekl, že jo. A ta za kamerou ji říká, že je to automat. Ale rusky neumím, to musí přeložit nějaký zdejší soudruh 

-> Shader: Hej,práve to chcem zistiť

-> isti: Ta ženská v červeném? Nehledá spojku? 

-> Eidy: Ďakujem za vysvetlenie,myslel som že to vyrábá ale o tom nebolo nič vo videu(iba som to preklikal)
-> ZdrubT 30.10.20 16:29:35: Pirelli
-> isti: -> ZdrubT: Prostě o tom, jak sbírá kola. Za kolik, kde a od koho. Někde zavařil díry a navrtal jiný, pak o vícedílných kolech a jak se dá co udělat.
Zkusil bych ho spojit s Tomasem, ten taky rád sbírá. 

-> ZdrubT 30.10.20 10:56:37: O čom to je?
-> vhml: BBS r15 na Golfa?
-> ZdrubT 30.10.20 10:56:37: trochu mi děsí, že jedno z těch vystavených kol mám na Mazdu na zimu :-D
-> ZdrubT: jestli tam nemá KN Jupiter tak hovno ví co jsou vzácný a drahý kola 

-> Tomaso435 20.10.20 17:22:46: nebude to nejaky bus-downhill? Je tam videt kuzelky na vnitrku zatacek.
-> Tomaso435: Traba mel zpozdeni...
-> Luky: Tak vzhledem k záznamu bude vypátratelnej...
-> Tomaso435: Nejdřív jsem nevěděl, jestli mu náhodou nefandí. Ale pak jsem si řekl, že asi ne. 

www.mojevideo.sk/video/..
./ked_si_mal_byt_rally_jaz
dec_ale_zobrali_ta_len_za_
autobusara.html
ten má tu trasu solidně najetou




-> Jirik_Tuňák1983: nejsmutnější na tom je že ten zmrd nakonec ujede
Jako neříkám že ho měli sešrotovat úplně do mrtva, ale fakt škoda že se o něj žádné z těch aut neopřelo

Ale nějak jsem se tam vešel. Vlevo 5cm od špíglu, vpravo 2cm od špíglu, nahoře dle slov kolegy "bys tam neprostrčil ani papír". No, pak věř navigaci 

-> David29:
No já znám třeba tenhle podjezd. Schválně sem dávám výřez z map i se značkou. "Papírově" OK, podle značek taky, reálně jsem měl stažený půlky až hrůza, a nemít s sebou kolegu, co šel ven a kontroloval to, tak bych to asi celý vycouval do pryč a někde se otočil. Je to silnice od Křenovic do Holubic.
No já znám třeba tenhle podjezd. Schválně sem dávám výřez z map i se značkou. "Papírově" OK, podle značek taky, reálně jsem měl stažený půlky až hrůza, a nemít s sebou kolegu, co šel ven a kontroloval to, tak bych to asi celý vycouval do pryč a někde se otočil. Je to silnice od Křenovic do Holubic.
-> palinator 24.09.20 15:26:18: Namitka! :-) Uz od zacatku virtu se tady vedou tyhle diskuse a klasikou je mylnej zaver, ze kdyz v Cedrychovi je graf minimum MERNY spotreby paliva nekde v 3500rpm, ze nejspornejsi je jezdit v techhle otackach. Ja jsem poslednich deset let dlouhodobe nejezdil s nicim pod 2 litry objemu a s nezanedbatelnou vahou, a na spotrebu vzdycky nejlip vychazela co nejplynlejsi jizda, pokud mozno bez akceleraci a brzdeni.
-> David29: Ja to fakt riskovat nebudu :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 15cm? To je krásná mezera, to bych ani nepřibrzdil 
Jednou jsme projížděli 3,3m u Fidlovačky, horní guma se sklápěla o troleje... Na Zenklovce je tuším taky 3,3m a tam se jezdí s 3,8m normálně bez problému
A v Klatovech maj snad tři mosty 3,7m a vejdu se všude - akorát už nevím, jestli to bylo Mercedesem nebo Volvem

Jednou jsme projížděli 3,3m u Fidlovačky, horní guma se sklápěla o troleje... Na Zenklovce je tuším taky 3,3m a tam se jezdí s 3,8m normálně bez problému
A v Klatovech maj snad tři mosty 3,7m a vejdu se všude - akorát už nevím, jestli to bylo Mercedesem nebo Volvem

-> gim: Ja tomu klidne verim, ale staci, aby z nejakyho nakladaku vypadla hromadka hliny, Ducato nadskoci a je po ptakach :-D
Kdyby mi vysla vypoctena mezera mezi mostem a autem treba 30 cm, tak na to prdim, ale 10 - 15 cm to je hodne malo... Staci aby nekdo prifouknul mechy na zadni naprave...
Kdyby mi vysla vypoctena mezera mezi mostem a autem treba 30 cm, tak na to prdim, ale 10 - 15 cm to je hodne malo... Staci aby nekdo prifouknul mechy na zadni naprave...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Martin S. už to projel, nějak na to zapomněl. Trochu mu zatrnulo, ale dobrý. Hlásil to víc jak před rokem, ale nikdo mu nevěří.
-> David29 24.09.20 13:29:57: Když vidim ten náhled videa, s kamionem vezoucim most, tak mi to připomnělo, jak jsem dneska měřil (ultrazvukovym měřičem z Lidlu :-D ) mostek, kterej máme u práce... Bohužel naše auto má 3,43 m a na mostu je 3,4 m. Měřič ukazoval 3,55 - 3,56. Auto jsem měřil metrem a mělo by mít přesně 3,4 m. Bohužel nikdo nemá odvahu to jet zkusit :-D
-> David29 24.09.20 13:29:57: Když vidim ten náhled videa, s kamionem vezoucim most, tak mi to připomnělo, jak jsem dneska měřil (ultrazvukovym měřičem z Lidlu :-D ) mostek, kterej máme u práce... Bohužel naše auto má 3,43 m a na mostu je 3,4 m. Měřič ukazoval 3,55 - 3,56. Auto jsem měřil metrem a mělo by mít přesně 3,4 m. Bohužel nikdo nemá odvahu to jet zkusi :-D
-> vhml 17.09.20 20:36:58:
Já v létě brzdim klimatizací.
E: jinak reálně nemusí bejt úplně pravda, že ustálená rychlost je nejúspornější... Pomineme-li přechodový jevy v motoru při změně zatížení, tak nejúčinnější je motor v maximálním zatížení a nejnižší ztráty má naopak při volnoběhu... takže někdy se může vyplatit rozkutálet motor skoro na plnej plyn do kopce a pak to nechat plachtit v neutrálu... a nižší rychlost také někdy nebývá k užitku, protože některé spotřeby (např. volnoběžná, spotřeba pomocných pohonů, osvětlení, atd.) se nepočítá na 100 km, ale na hodiny provozu.
Já v létě brzdim klimatizací.

E: jinak reálně nemusí bejt úplně pravda, že ustálená rychlost je nejúspornější... Pomineme-li přechodový jevy v motoru při změně zatížení, tak nejúčinnější je motor v maximálním zatížení a nejnižší ztráty má naopak při volnoběhu... takže někdy se může vyplatit rozkutálet motor skoro na plnej plyn do kopce a pak to nechat plachtit v neutrálu... a nižší rychlost také někdy nebývá k užitku, protože některé spotřeby (např. volnoběžná, spotřeba pomocných pohonů, osvětlení, atd.) se nepočítá na 100 km, ale na hodiny provozu.

-> David29: Parkinson nebo tak něco?
cnn.iprima.cz/rychle-a-zb
esile-v-tunelu-blanka-skok
anky-vysypane-kufry-a-pror
azene-zavory-9646
LOL některý se povedly....hlavní role VAG obecně - ta filcka, pak ty kola....
LOL některý se povedly....hlavní role VAG obecně - ta filcka, pak ty kola....
