Kamioňáci :-)

prohledat
5396 příspěvků (zobrazeno 4801 až 4850) od 27.02.2009 do 12.11.2025, založil/a favoman
řadit dle data
20:45:09
25.12.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak do toho nelez když to neumíš4
20:41:58
25.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> myschaak AZNP K.Hora: Tyjo to je hrozny kdyz to ma kazdy auto jinak 3 To uz vidim jak tam misto dvojky davam zpatecku 3

Jinak ja nakladak nikdy neridil :( Nejvetsi s cim sem jel byl jumbo transit :(
20:39:49
25.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mates má zas...stejně jak 815ka...
R24
135
upraveno 1x, naposled 25.12.2010 20:40:22
20:38:53
25.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vejtru jsem taky neměl možnost zkusit...tady jsou ty půlky dobrý že si předvolíš a pak když chceš tak jen špápneš spojku,liána to má že to přehodí hned,,takže šlápneš spojku a pak přecvakneš na velkou...
20:38:26
25.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> myschaak AZNP K.Hora: No karosa to ma
135
R24

Ja bych zkusil jakoukoli tatru, ale radsi jen tam kde je misto... 3 Meziplyn jinak pouzivam i ve skodovce :-D
upraveno 1x, naposled 25.12.2010 20:38:45
20:36:59
25.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: karosu neznám...jo při podřazení meziplyn ale to víš....s 815kou je větší sranda,všechny 148 co jsem kočíroval tak snad kromě jedný měli tak vymrd*ný řazení že šaltrpáka chodila přes metr do stran.....s 815kou šlo nakopat všech deset kvaltů na pár metrech3
20:35:29
25.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> myschaak AZNP K.Hora: Jako treba u V3S co sem jako malej jezdil s dedou hovnocucem tak radil normalne a jen zapinal redukce do terenu. U ty Tatry je to takovy slozitejsi :-)
20:34:03
25.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> myschaak AZNP K.Hora: Aha. Diky za objasneni 1 Este si to tak nekde zkusit... 9
Jinak koukam ze to razeni je presne opacne nez u karosy1
20:31:15
25.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
"U novych 815 co jsem koukal na trubce jak to nejakej typek ucil svou borku 3 tak jede na malou dva a hned muze prepnout prepinac na velkou dva a az ji tam chce zaradit, tak jen proslapne spojku…"u 148 je to stejný-malou bo velkou si předvolíš! u liazky je to jinak,tam šlápneš spojku a pak přepneš....
20:29:24
25.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: řazení:
42R
531

z malý na velkou přepneš a pak šlápneš spojku,z velký na malou je lepší to udělat když je vyřazeno,jde to i bez toho ale jsou to hrozný rány...

nejsou synchrony -2xspojka
20:24:04
25.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Borci dotaz.
Kdo znate Tatru 148, muzete mi prosim rict jak se tam radi? Jednak kdyby nekdo ukazal stromecek a potom zda by mi nekdo ozrejmil jak se tam radi.

Rekneme ze se chci rozjet. Mam prazdny auto, zaradim malou dva, rozjedu se a pak co? Jak hodim velkou dva? Musim slapnout na spojku, vyhodit dvojku, prepnout prepinac a zas zaradit dva? Nebo jen slapnout spojku a prehodit prepinac?

U novych 815 co jsem koukal na trubce jak to nejakej typek ucil svou borku 3 tak jede na malou dva a hned muze prepnout prepinac na velkou dva a az ji tam chce zaradit, tak jen proslapne spojku...
11:14:20
25.12.2010
Bobesh
-> havlik: Ne,jen jsem si u toho hodinku postál.
11:12:57
25.12.2010
havlik
-> Bobesh: ne ja myslel zdali tys to tam proboural tim privesem. JInak to že ty auta vozíš sem pochopil dávno:)
11:11:24
25.12.2010
Bobesh
-> havlik: No,převoz velkých aut po vl. ose. Víc najezdím v cizině jak doma.
11:07:08
25.12.2010
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ne zcela ,milý vole5 poveze se lodičkou,něco jako tohle v Callais:
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 25.12.2010 11:07:08
11:04:46
25.12.2010
havlik
-> Bobesh: 25.12.10 11:02:55 tvoje práce?
11:02:55
25.12.2010
Bobesh
Není každý den posvícení. Co zbylo z návěsu po smyku na ledovce pod Hannoverem.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 25.12.2010 11:02:55
11:00:39
25.12.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 25.12.10 10:45:46: Ono je vodotěsné? 1
10:59:02
25.12.2010
Bobesh
-> petr s: Oboje,co zrovna potřeba. Nejmenší asi Iveco Daily,největší 3osý bus nebo 5osý voj.speciál.
10:57:40
25.12.2010
Bobesh
A tohle z Portugalska do Englandu. Pravák,moc pěkný ježdění,zaplaťbůh jsem to přežil já i bus.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 25.12.2010 10:57:40
10:50:39
25.12.2010
petr s
-> Bobesh: Jsem myslel že rozvážíš autobusy
10:50:35
25.12.2010
Bobesh
Tenhle jsem vezl do Portugalska.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 25.12.2010 10:50:35
10:45:46
25.12.2010
Bobesh
Další Volvo pro machometány,trasa Kiel-Trieste 1430km. Dál už poplave.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 25.12.2010 10:45:46
12:31:23
24.12.2010
Jožynek
-> myschaak AZNP K.Hora: 24.12.10 10:41:28156 157
11:18:58
24.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: Mi pripomine Trucky na lede neboli Ice Road Truckers 3
11:15:52
24.12.2010
Jarda/felda
sauto.cz/detail-inzeratu/ .../8521034 tohle je krásnej stroj
10:46:02
24.12.2010
bibendum30
-> myschaak AZNP K.Hora: Parádní video156 105
10:41:28
24.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
ČSAD TIR & historie
10:33:18
24.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: to já kanál neměl...jen paleťák...a v leže bych jí teda v rukách na místo nedal3
-> su.tech: dobrý!
22:42:33
23.12.2010
StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: Nevím jak na furgonu, ale na valníku jsem převodovku (řádně nas*anej) dával sám a rukama. :-D Ale pravda, že z kanálu...
22:34:52
23.12.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak jeden pořádný stroj - SCANIA
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 23.12.2010 22:34:52
22:29:23
23.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: i spojka na furgonu nebyla problém,já a pan paleťák3
22:28:39
23.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> bibendum30: jo,to jo...on u má tu f12 jen jako fanda,občas nám převáží za tím na podvalu bagry...
22:26:23
23.12.2010
bibendum30
-> myschaak AZNP K.Hora: Koukal jsem,pěknej kousek,i ten vyproštovák mají fajnovej6
22:25:25
23.12.2010
StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: woe. :-) O avii mi nemluv... Tam je alternátor nejlepší vyndavat autogenem... Celý to pokrátit na 1,5 metrů dlouhý kusy a odvýzt to tam, kde to už pár let mělo bejt. :-D
22:23:33
23.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: "při takový výměně čerpadla, nebo alternátoru"....nemě l jsem problém1
22:22:21
23.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> bibendum30: www.hnilicka.eu/fotogaler ie
tam je vidět F12ka....není to nic extra starýho jako si sem dal ty ale je to krasavec,
22:19:28
23.12.2010
StepaNoFUN
aceboss 09.12.10 21:37:21 napsal:
20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl
dotyčný(navrhář)vy­jádřit …8
Nechtěl tím vyjádřit celkem nic. Tahle maska byla z nouze ctnost. potřebovali posadit světla o kousek blíž ke kraji kabiny, protože se rozšiřovala korba a už to na tu úzkou kabinu nevycházelo kvůli legislativě.

Hurdis 11.12.10 17:50:35 napsal:
→ David29: Motorizovat uzavřený trh lehkých nákladních
automobilů v ČSSR.
Bez letňanských Avií by prostě to plánované socialistické hospodářství
nemohlo tak dlouho bezvadně fungovat.
Dneska už je fajn snad jen turbo s kontejnerem.


Tak je pravda, že na svoji dobu udělali naši celkem dobře, že tu licenci od francouzů koupili. Jenom to auto nemuseli v podstatě beze změn vyrábět 30 let. :-D Nebo do něj mohli dát alepoň v rámci renovace motor a udělat k němu trošku přístup. Ne nadarmo se tomu říká modrá brzda provozu a mezi námi mechaniky pak ještě modrá pomsta z Letňan, protože při takový výměně čerpadla, nebo alternátoru když vynechám sprostý slova, tak vlastně celou dobu jenom mlčím...
Ale turbo s kontejnerem (nejlépe ještě EUROII s intercolerem) je opravdu už slušný auto. ;-)
22:08:39
23.12.2010
bibendum30
-> myschaak AZNP K.Hora: Fákt?Fotky asi nemáš co?pokud jo poslal bys mi je na maila prosím??6
22:06:23
23.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> bibendum30: jo,tady u nás co maj borci jednu kamionovku tak taky maj pár starších kousků,taky volvo...jednoho kozla v top stavu asi z r 85,pak nějakej kloubovej nakladač taky volvo...
22:03:35
23.12.2010
bibendum30
-> myschaak AZNP K.Hora: Měl ještě jeden...ten samej,ale v červený barvě-s podobným osudem(vzkříšení z vraku).Prostě blázen do Volva,co ale vím zbylo mu jen tohle-to červený byl nucen prodat z důvodů finančních potíží jinýmu nadšenci tohodle typu1
21:59:33
23.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> bibendum30: luxus kára!
21:03:56
23.12.2010
afro100
-> bibendum30: to je spravny tahac, dve napravy vzadu, na zimu ideal ... jo holt ti zo severu sa nam smeju, ze sa tu jazdi s dvojnapravakami ...
20:55:47
23.12.2010
bibendum30
Jeden "legendární" stroj...mýho kamaráda z Moravy6
Rok výroby 1975,po vytažení z "kopřiv" a rekonstrukci....jezdí tohle VOLVO F89 dodnes v plném nasazení6
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od bibendum30 vložen 23.12.2010 20:55:47
00:30:24
13.12.2010
pinokio110
Tak u tahaču na místo vítězí jednoznačně Daf.Stralis je na uložáky bezvadnej,ted mám letos už 2novou Scanču G,ale Scania at R nebo G je na místo bídná,5měsícu jsem jezdil v D chemii,plná ADR-cisterny mimo tř.1a2,všechny přechodky,redukce a hadice v kabině,žádnej zázrak v té kabince.
Ale co si stěžovat,v Matesu místo lehátka byla ta volejbalová sít,a jak jsme za to byli rádi4
17:57:38
11.12.2010
Hurdis
Iveco zase až taková tragedie není. Takové 180 HR valníky jsou k nezaplacení, Trakker 8koly a 6koly kromě pár drobných dětských nemocí a občas prasklých listů na zadních nápravách jdou, 160 kontejner je nezmar.
Nejhorší jsou asi modernizované 160 v podobě 150tek. Taky odvedou spoustu práce, ale těch závad a nedostatků. Elektrika celkově, řemenice, spojky. Po loňské zimní reklamaci rok starých aut, novém SW se letos budou měnit kompletně celé diferenciály a převodovky se změněnými parametry, které měli být uvedeny do výroby od začátku.
Jinak jsou to fajn stroje, pokud se od nich neočekává práce mimo zpevněnou komunuikaci, pak už je nahradí dvojnásobný počet 815tek.
17:55:13
11.12.2010
Fén
Hurdis 11.12.10 17:50:35 napsal:
→ David29: Bez valníku by se nedali převážet vypůjčené trámy, cihly a palety cementu.
:o)))
17:50:35
11.12.2010
Hurdis
-> David29: Motorizovat uzavřený trh lehkých nákladních automobilů v ČSSR.
Bez bednabusu by se nedostali jézeďačky do kolchozu, esenbáci by neměli kam zavírat demonstranty a příživníky, dělnické party montérů, spojařů, plynařů apod. by neměli čím jezdil ráno pro svačinu a po obědě na rum a fernet.
Bez valníku by se nedali převážet vypůjčené trámy, cihly a palety cementu.
Bez kukaní by nebyly gumové rohlíky a zelenina, nebýt mrazíren nemohli by řezníci dovážet kotlety a svíčkovou pod pult a načerno zbouraná prasata na objednávku.

Bez letňanských Avií by prostě to plánované socialistické hospodářství nemohlo tak dlouho bezvadně fungovat.

Dneska už je fajn snad jen turbo s kontejnerem.
16:50:36
11.12.2010
David29
aceboss 09.12.10 21:37:21 napsal:
20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl
dotyčný(navrhář)vy­jádřit …8

Já jsem nikdy nepochopil, co chtěl výrobce vyjádřit celou serií Avia, takže tak 3
Extreme Tyres