Kamioňáci :-)

prohledat
5362 příspěvků (zobrazeno 4501 až 4550) od 27.02.2009 do 09.06.2025, založil/a favoman
řadit dle data
21:24:34
25.02.2011
Enggik
David29 24.02.11 23:10:52 napsal: → haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části – 3h a 6h

Jinak 2× do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.

A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
po 10h. jízdy můžeš mít v klidu jen 9h pauzu. nikde není napsáno že musí být 13h. Pravda, policajt na to může koukat blbě, ale nemůže říct ani Ň. A to samí po 15h denního výkonu. Vždyť ti pak do 24h zbyde jen 9h !
21:19:29
25.02.2011
Enggik
-> David29: Neuchladí. Vez jsem pod tím v létě banány, když bylo 25stupňů. ty vepředu to ještě zvládly, ale ty zadní už chytaly takovou divnou barvu 3 3 3 Mi to používáme jinak. Máme stálou práci z německa, vozíme průmyslový barvy a abych je mohl vozit i přes zimu, tak pod tím topím. Na to nepotřebuješ nějakou přesnou teplotu v rozmezí třeba dvou tří stupňů. Já tam nastavím třeba 12stupňů a vím že na předku bude 11 a vzadu třeba 5. A to mi bohatě stačí,vím že už nezamrznou.
23:28:02
24.02.2011
adamisko
-> haso: vikendy jsem mel vzdycky napsany na malym papirku v penezence mozna je tam i najdu :-D ja to totiz nemam jako stalou praci tak jsem si t vsechno nepamatoval. Jinak da se to na netu samozrejme vsechno pohledat
23:24:19
24.02.2011
adamisko
-> David29: to je primo vynatek z ministerstva, a vzhledem k tomu ze oni zpravidla po sobe nic nectou, muze t byt spatne, jak prijedu domu kouknu se na to poradne, mam to presne nekde rozepsane.
23:22:19
24.02.2011
haso
-> David29: jo uz som si to precital na tom odkaze co tu bol dany...



a jak je to o weekendoch? ci sa nemoze jazdit uz od piatka poobede?
23:10:52
24.02.2011
David29
-> haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h

Denní odpočinek se dá dělit na dvě části - 3h a 6h



Jinak 2x do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.



A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
upraveno 1x, naposled 24.02.2011 23:11:07
23:06:25
24.02.2011
David29
-> adamisko: Nenapsal si to trochu blbje?



Po 4,5h řízení musí mít řidič bezpečností přestávku, pokud nenásleduje doba odpočinku. Přestávka může být rozdělena na dvě části, přičemž první část má 15min a druhá 30min
upraveno 1x, naposled 24.02.2011 23:06:32
23:05:37
24.02.2011
haso
-> adamisko: Ď
22:44:43
24.02.2011
adamisko
22:43:27
24.02.2011
adamisko
-> haso: Po 4,5 hod. řízení musí mít řidič nepřerušenou přestávku nejméně 45 minut, pokud mu nezačíná doba odpočinku.Tato přestávka může být nahrazena přestávkou v délce nejméně 15 minut, po níž následuje přestávka v délce nejméně 30 minut.
22:33:23
24.02.2011
David29
-> Enggik: A to uchladíš s tou plachtou v létě v pohodě?
22:30:22
24.02.2011
haso
a jak to je...po kolkych hodinach sa musi robit pauza? ako dlho? kolko je minimalna povinnost spat? ak ide 1 sofer, pripadne ak idu 2... iba tak pre zaujimavost...
22:19:06
24.02.2011
afro100
-> Enggik 24.02.11 22:18:49: 3 3 3
22:18:49
24.02.2011
Enggik
-> haso: Prodat izbu, koupit MANa 3 3 3 3
22:18:15
24.02.2011
afro100
-> haso 24.02.11 22:17:01: chá chááá :D
22:17:01
24.02.2011
haso
to je v riti ja mam v izbe 76cm postel...11
22:09:00
24.02.2011
Enggik
-> David29: A teď si vem tu legraci, když večer přijedeš na parkoviště, vidíš že tam stojí plachta,tak to postavíš vedle že se v klidu vyspíš a po půl hodině ti to začne vrčet u kabiny. Myslím, že už jsem tak pár kolegů asi pěkně vytočil 3 3 -> haso: jinak spím normálně v trenkách pod peřinou, bufíka cca na 3/4 výkonu a ještě mám pootevřenej střešák (aby se mi nepotily okna) a naprosto v pohodě. vyspinkanej do růžova 6 6

-> afro100: tak to moje postel má cca těch 85 šířku po celý dílce. a vrchní je to samý.
21:58:49
24.02.2011
Enggik
-> adamisko: Nepopírám že ten automat je úplně na .... Člověk si na něj zvykne rychle. Já mám jen prostě radši vedle sebe ten fofrklacek a řadit si podle svýho. Nedej bože, když si někde v kopcích zapomenu přepnout na manuál, to je schopnej mi nechat s 23 tunama na návěsu nechat spadnout otáčky pod 950 a to už pak můžeš podřazovat jak chceš, stejně už jsi v pr... A nejlepší je, to co mi občas udělá ten řídící počítač. To si takhle valíš po dálnici, z ničeho nic podřadí o kval či dva, otáčky div ne do červenýho a zůstane na tom kvaltu co si tam zařadil. jediný co s tím uděláš, tak je zastavit, chcípnout motor, vytáhnout mu pojistky (reset 3 3) natočit a valíš dál 3 3
21:58:31
24.02.2011
afro100
-> David29: tak u Dafa XF je spodna postel siroka dost (odhadom 80cm), aj ked je tam take vybratie na krajoch na sedacky ... vrchna je pravda uzsia ... v LFku so spacou kabinou je ta postel ale asi tak 60 cm max ...
21:57:22
24.02.2011
haso
-> David29: to som si uz kukal u scanii rozmery postele a kabiny atd...to som ako tak nastudoval...ale skor mi ide o tu teplotu ked je vonku fakt ze zima...
21:56:01
24.02.2011
David29
-> haso: Záleží co máš za auto (značka, druh kabiny). Ale postele bejval užší než doma
21:54:40
24.02.2011
haso
-> David29: no to ze je bufik viem, ale myslim tak ze ci je to ako spat doma 1 v trenkach a pod perinou alebo clovek je zabaleny jak cibula, bufik ide na plne obratky a stejne sa vodic tesi az bude moct zas pokracovat v jazde 3



je to prehnane prirovnanie...lebo ked mam auto super vykurene a zaparkujem na 15min tak hned zacinam citit ze je tam zima...
21:49:27
24.02.2011
David29
-> Enggik: Ono stačí, když si chce člověk na parkovišti dáchnout, a vedle mě zaparkuje mrazák
21:47:48
24.02.2011
Enggik
-> David29: Přál bych ti bejt v tom návěsu, když je ten agregát puštěnej 3 3 3 3
21:47:36
24.02.2011
adamisko
-> Enggik: ja myslim ze s tou elektrikou to je skoro u vsech stejny :-D ikdyz jsem sedel v MB nebo volvo nebo scania nedej boze Iveco (rocniky 00 az 07) vzdycky se nejade nejaky chybovy hlaseni, od prevodovky az po ruzny snimace. Mne prave Man prijde jako sympaticky tahac, proto bych se nezlobil kdybych se k nemu zatoulal. A stejne jako ty mam radsi manual (+ comforshift ). Prece jenom automat neni muj salek kavy. Na druhou stranu kamarad co nepoznal nic jinyho nez manual ted jezdi s automatem a zalibil si to. je to urcity komfort. a na ten se zvyka celkem dobre :-D
21:42:55
24.02.2011
David29
-> haso: Máš bufíka, a v létě nezávislou klimu - když dopravce neni úplnej škrt
21:20:32
24.02.2011
Enggik
-> adamisko: Jízdně si na něho nemůžu stěžovat,jezdí se mi s ním parádně,jen škoda toho automatu. Manuál s comfortshiftem by byl na můj vkus lepší. A v interiéru, co si budem povídat, koncern VW je tam znát. Na kvalitu auta si celkem nejde stěžovat a na to že u nás na firmě to jde poslední dobou s údržbou aut nějak z kopce,tak se ani nejeví nějak poruchovej. Jen občas pozlobí elektrika v podobě různejch chybovejch hlášení. A občas si zastávkuje řídící jednotka převodovky (automat 10 10). Nemůžu posoudit oproti jinejm značkám,jezdil jsem jenom s Manama, a ikdyby, asi by to nebylo objektivní, jelikož je MAN pro mne 1.

-> haso: Já v tom mám naftovýho bufíka a celkem to v těch mrazech jde. Přežil jsem v tom už i horší mrazy a neumrznul. 6 6 V nejhorším si dát špunty do uší, pustit agregát na návěsu na max a jít spát pod plachtu 3 3 3
upraveno 4x, naposled 24.02.2011 21:38:20
20:32:27
24.02.2011
adamisko
-> Enggik: jaky z neho mas za tu dobu pocit? Zajima me jak se v TGAckach jezdi bo jsem v tom jeste nesedel a subjektivne bych ho prirovnal k FH16 myslim kvalitou a komfortem. Da se to?
20:30:23
24.02.2011
haso
-> Enggik: da sa vtom v pohode spat ak je vonku okolo tych -10°C v noci?
20:28:31
24.02.2011
Enggik
Zdravím vás kolegové kamioňáci. Tak já lítám na tomhle ,,zlatíčku" 6 Man TGX 18.440, Schwarzmuler návěs s termoplachtou. Dostal jsem před ho 2,5 rokem téměř novej (byla to předváděčka, najeto cca 40000). Bohužel už jsem se na něm trochu za tu dobu podepsal (přední nárazník) 10 10
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Enggik vložen 24.02.2011 20:28:31
21:38:52
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: Tak to potom jo. 4
21:25:28
17.02.2011
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To s tima plastama je Volvo FMX, to chladírenský pouze FM. Stejnej rozdíl, jako Octavia a Octavia Scout
upraveno 1x, naposled 17.02.2011 21:25:52
21:24:07
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hřib: Do Afriky se montují jiná světla?
21:23:34
17.02.2011
David29
-> Hřib: Jo? Ode kdy? Na cargu to máme taky, a na tom novějšim co sem jezdil, tak taktéž 4



-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Chladírenskej nebude stavební speciál 1
21:16:59
17.02.2011
Hřib
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : možná proto, že jde do Afriky ?
21:16:24
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 17.02.11 20:45:24: Pěknej jezevčík. 4
21:14:12
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Tak proč ta chladírenská má ještě "normální" světla?

A s tou barevnou kombinací červená+černáěžlutá máš pravdu, taky se mi moc líbí.
upraveno 1x, naposled 17.02.2011 21:15:40
21:04:58
17.02.2011
Hřib
-> David29: voe, svjetla co říkáš mají jenom kinder Iveca, dospělý mají tyto 4 , myslím od eurocarga výš, sralis, trekár a tak 3
21:03:37
17.02.2011
Bobesh
-> David29: Ano. -> alpin: To druhý.
20:50:37
17.02.2011
alpin
-> David29: hej

-> Bobesh: zadna sa da aj dvihnut a odpojit od riadenia ci je stale online ?
20:48:22
17.02.2011
David29
-> Bobesh: Koukám, že ajveco začalo montovat normální zadní lampy. Ty předchozí jsou děsný, jenom jedno couvací světlo, a ještě napravo - takže vlevo si můžeš akorát blikat mlhovkou 3

Jinak, to je 6x2?
20:45:24
17.02.2011
Bobesh
Tuhle hrůzu udrncanou jsem vezl z rajchu do Irska,automat ale 3 nápravy,poslední řiditelná. Tam z toho bude letišťní speciál.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 17.02.2011 20:45:24
20:43:41
17.02.2011
Bobesh
-> David29: I Tatru zahrabeš1 a na moderní techniku a pohodlí se zvykne rychle5
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 17.02.2011 20:43:41
20:36:33
17.02.2011
David29
-> Bobesh: To víš že jo, mě se to FMX moc líbí - ale Tatra je Tatra 1
20:30:36
17.02.2011
Bobesh
-> David29: No neříkej,že bys zadarmo nebral,každej aviatik nebo matesák by prstem škrábal1
20:21:05
17.02.2011
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nový Volovo-) Speciální stavební.

Teda vzhledově 3 Podvozek je stejnej jako normální FM... pár vychytávek má, ale...
20:16:31
17.02.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Novej předek,to vidíš prvně?
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 17.02.2011 20:16:31
20:11:05
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 17.02.11 20:09:29: Ta světla vypadají zajímavě, co to je za "tuning"?
20:10:33
17.02.2011
Bobesh
4ervené boudě moc slušely černé plasty a žluté doplňky.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 17.02.2011 20:10:33
20:09:29
17.02.2011
Bobesh
A jedno Volvo FMx,respektive FM 13 64R 6x4ka.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 17.02.2011 20:09:29
Extreme Tyres