skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
20:41:16
05.06.2011
05.06.2011

alpin
-> David29: tých 8 priestrelov to stíha dofukovať
20:40:23
05.06.2011
05.06.2011

David29
-> alpin: A kdybych bylo 9, maj dofukování-)))
20:39:40
05.06.2011
05.06.2011

alpin
-> Michal N 283: boli aj 10 kolové
20:38:15
05.06.2011
05.06.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> afro100: osemkolák T 815 co nezná bratra,viezol som sa na tom niekedy:)
20:37:50
05.06.2011
05.06.2011

alpin
-> afro100: kua toto je mašina , guláky veľké jak hlava od psa a pneumatiky znesú 8 priestrelov zo samopalu
20:36:35
05.06.2011
05.06.2011

afro100
20:35:58
05.06.2011
05.06.2011

afro100
20:15:28
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
-> afro100: Tak to je slušněj kousek

20:12:08
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
-> bibendum30: Tady máš příklad jednoho z těch větších www.bigtruckdrivingjobs.c
om/trucking_resources/.../
66.html
nebo tady : www.hankstruckpictures.co m/pix/.../prime_inc_frtlnr _century_peru_il_06-09.jpg
nebo tady : www.hankstruckpictures.co m/pix/.../prime_inc_frtlnr _century_peru_il_06-09.jpg
20:05:40
03.06.2011
03.06.2011

afro100
-> jok3r: to je prd kabina ... a nemusime ist daleko, europske stroje maju podobne ... www.cowboysdoasfalto.com.
br/arquivos/.../scania_lon
gline_00025.jpg
www.radine-trucking.de/17 89.jpg
www.radine-trucking.de/17 89.jpg
20:04:44
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
-> jok3r: To nic není...tohle je malý "zázemí "
Jsou modely který to mají mnohem vetší...ale v ČR jich tolik nejezdí

20:01:46
03.06.2011
03.06.2011

jok3r
-> bibendum30: ty jo ten ma za tou kabinou jeste hotel ne?

19:53:06
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
Tak zas nějaké ty " úlovky" od nás z práce...tentokráte od soudruhu z USA

19:51:31
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
19:50:31
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
19:50:06
03.06.2011
03.06.2011

bibendum30
19:50:37
01.06.2011
01.06.2011

Bobesh
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
19:06:07
01.06.2011
01.06.2011

Rapid135
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
15:21:33
01.06.2011
01.06.2011

Bobesh
-> pinokio110: I na Volvu svítěj při motorovce. Daf to má fikaně zkrze nějakou krabičku,která je spíná,pokud je zpomalení výraznější,nikoliv plynulé. Ale stejně na americkej Jake Brake to nemá
www.daf-club.com/video/nh
c-250-cummins-jake-brake-7
62

16:22:51
29.05.2011
29.05.2011

pinokio110
-> David29: u Scanie brzdovky při motorovce nesvítí,pouze při retardéru nebo samozřejmě pokud ji aktivuješ brzdovym pedálem v poloze těsně před aktivací brzd.
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
14:36:10
29.05.2011
29.05.2011

David29
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?

→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?

14:35:53
29.05.2011
29.05.2011

David29
-> haso: Já si nemyslim, že by to byla nutnost. Ta intenzita neni zas tak silná jako když to zašlápneš
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
13:12:16
29.05.2011
29.05.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
13:06:25
29.05.2011
29.05.2011

Enggik
-> Rapid135 - doktor: Přesně tak, mám MANa TGX r.v.2008 a mám jen motorovku
-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)

-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)

13:05:54
29.05.2011
29.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rapid135 - doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira vyfuk a odpojuje palivo?
13:01:43
29.05.2011
29.05.2011

Rapid135
-> David29: já jezdím s avií E4 z roku 2007 a retardér nemá,jen má motorvku,co sem se díval i novější many mají taky motorovku.asi je to co si připlatíš to máš 

11:03:43
29.05.2011
29.05.2011

Jarda/felda
-> haso 28.05.11 23:22:26: těm co maji klasickou motorovku by svítit měli
10:31:25
29.05.2011
29.05.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: Pokud má retardér, tak tam by to mělo být podle intenzity brždění (pokud jen lehce přibržďuje tak ne, pokud víc tak ano). Pokud je to starší náklaďák, který má jen klasickou motorovku, tak ne.
10:16:51
29.05.2011
29.05.2011

haso
-> David29: takze to nesvieti? to by vysvetlovala preco som sa tak extremne rychlo blizil k dacomu co nevyzeralo ze brzdi, a pritom...brzdilo 

03:13:06
29.05.2011
29.05.2011

David29
-> haso: Ne. Tuhle specialitu má Scanie a snad možná i Volvo
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě
btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě

btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
23:22:26
28.05.2011
28.05.2011

haso
ma tak dneska napadlo, ked kamion brzdi motorovou brzdou tak mu svietia brzdove svetla?
22:13:36
28.05.2011
28.05.2011

red.bill
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tam platí to samý kombinuješ rychlost podlahovýho dopravníku a rychlost pojezdu, malá 1, velká 1, malá 2, velká 2 víc asi neutáhá... a navíc ty RMAčka na trambusech/liazkách stojej za houno kurevsky zatěžuje zadní nápravu a rychle pak odcházej ale dost OT
17:49:21
28.05.2011
28.05.2011

palinator
-> kamikaze:
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.

17:49:02
28.05.2011
28.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> red.bill: None to bylo mysleny trochu jinak... Ze pojedes trambusem po poli treba 50 

17:14:50
28.05.2011
28.05.2011

red.bill
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kamarádka má pravdu třeba zmiňovaný RUR5 má asi 7 rychlostí podlahovýho dopravníku + rychlost pojezdu (je rozdíl jestli pojedeš na redukovanou 1-5 nebo celou 1 2)
14:17:42
28.05.2011
28.05.2011

venni
-> kamikaze 27.05.11 21:40:03: nádherný video,díky...
22:11:18
27.05.2011
27.05.2011

Romik
-> kamikaze: kašlat na gumáky já je měl na sobě tak všhovšudy 2x

22:05:11
27.05.2011
27.05.2011

kamikaze
-> Romik: Jen ty holínky jsou stále třeba
Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797

Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797
21:56:56
27.05.2011
27.05.2011

Romik
-> kamikaze: to video nemá chybu v takovém zemědělství bych chtěl pracovat 

21:40:03
27.05.2011
27.05.2011

kamikaze
21:25:36
27.05.2011
27.05.2011

Romik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moje praxe je celj podzim povětšino s Trambusem ale nějaké dny sem lítal i traktorem. Dá se to dá řídit jenom tou rychlostí posuvu dopravníku a tím jak šlapu na plyn. takže na rozmetadle jednička a málo plynu tak to jenom tak sypalo ale zase válce hovno krájely ty sračky takže se to zarvalo, já měl na konci zavařené ty spojky na ty kolíčky a rval to jak rus ale na úkor převodovek ale výdělěk byl od rozmetadla tak se nedalo svítit
21:10:53
27.05.2011
27.05.2011

Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To zrovna ne, ale byl bych špatný vidlák, kdybych neměl k podobným věcem přístup. :o)
21:08:09
27.05.2011
27.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Fén: Ty jezdis s rozmetadlem?
21:06:21
27.05.2011
27.05.2011

Fén
-> kamikaze: Nejlepší výhled. :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
21:01:51
27.05.2011
27.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Fén: To je prave problem. Nam predelavali letos garaze ve skole a vetsina techniky je pod plachtou
Takze v realu jen kdyz tady jezdili trambusem...
-> kamikaze: Vole

-> kamikaze: Vole

20:57:51
27.05.2011
27.05.2011

kamikaze
-> Fén: Nejlépe chodit za rozmetadlem

20:53:19
27.05.2011
27.05.2011

Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A co to okouknout v reálu jak to chodí.
20:49:39
27.05.2011
27.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Romik: Jo mas recht, regulace (teoreticky) je vejskou vrstvy (u nekterych typu rozmetadel, tady skutecne ne) hnoje a rychlosti pohybu dopravniku na podlaze. Ovsem kamaradka me tvrdi, ze se to da regulovat i rychlosti pojezdu, coz je dle me blbost. Po poli s trambusem prece clovek nepojede 60, aby mohl snizit mernou davku hnoje



20:46:37
27.05.2011
27.05.2011

Romik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nevím jak regulovat tu výšku ale u toho RMA a to sem ho tahal za traktorem i na tom Trambudu se to dalo regulovat akorát pákou na boku byla tam jednička a dvojka jakože pomaleji a rychleji a otáčkama motoru, u toho Trambusa to na velkou jedničku na plný kotel rozmetalo fakt krásně ale asi tak 5 minut než se střihly kolíky
takže většinou rozmetadlo na jedničku a v autě malou jedničku a tak půl plynu a piánko
