skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak jelikoz je to do kopca a ten tahac ma za sebou prakticky dva navesy (ku koncu videa je vidiet oje druheho) tak na polenu jednicku si myslim ze to neni s takou vahou za prdelou vubec problem :D ale este som to ani nezazil ani nevidel ...
-> Bobesh 09.10.10 19:26:18: A nemají tam ještě místo?
Tomu říkám job snů... tak ať ti to fičí bez problémů! 


-> Bobesh: Tak to jo tak ati to to vyjde a práce dělá radost. 

-> Pavel P..: Dík Pavlíku,no doteď to šlo,tak to snad nepo.eru



-> Bobesh: tak ať se daří a nepotkaj tě žádný průsery

-> Kaprof: Sám nevím,uvidím ale asi Irise z Mejta.
-> Jožynek : Dakujem pekně :-)
-> Jožynek : Dakujem pekně :-)
-> Bobesh: pekne, tak prajem veľa šťastných km...

-> Bobesh: Ani se ti nedivim
v Buse bych jezdit nemohl ale kamion krásnej..no neváhal bych ani minutu a propo jakou značku budeš primárně vozit?:-)

-> petr s: Po Evropě,převoz velkých aut po ose z fabriky k odběratelům. Teď jsem začal,zatím to jde,sice je to kočování,doma sporadicky ale zase kde bych si čuchnul k nový panensky neposkvrněný káře? A hlavně jednou takový škvarky,než za jebání autobusem okolo komína za hodinovku,za kterou kosmetička podlahových krytin nemáchne hadrem,žádný kyselý xichty,sbírání lístku a všemožnýho bordelu po čuňatech,které přepravní řád kvalifikuje jako cestující veřejnost.
-> Hurdis: Jo,vozím vítr a mám čistou hlavu,nebudu muset řešit,zda přežijem do další výplaty a kde vzít na dostavbu baráku.
-> Hurdis: Jo,vozím vítr a mám čistou hlavu,nebudu muset řešit,zda přežijem do další výplaty a kde vzít na dostavbu baráku.
Ten druhý DAF měl být 95 ati.Sorry.

Já jsem jezdil převážné s DAFama a na misto v kabině dobrý.Třeba konkrétně můj první DAF85 ati s nízkou kabinou,to byl taková trochu lepší LIAZka,vysoký tunel motoru a na misto taky nic moc,ale dalo se to přežít
.Pak DAF85 ati a to už bylo jiný kafe.Hlavně už měl otevírací dvířka úložných schránek na bocích kabiny
.Taková blbost,ale potéší
.No a potom DAF95XF SUPER SPACE CAB,to je prostě fakt obývák na kolech.Jedna z největších kabin na evropských kamionech spolu s MANem TGA.



-> favoman: když mně se vnitřky obyč Dafů moc nepačej respektive ty stredové konzole... Ale jinak Volva a Dafy mám ze silničních nejraději:o)
-> Bobesh: Copak, začínáš vozit náklad co nemluví?
-> Bobesh: Tuzemsko nebo do světa?
Tak jezdil jsem jak s FH12kou tak Dafem XF 45 a jako lepší se mi jevilo to Volvo.U Dafa je trošku nezvyk to řazení ale jinak na něj taky nemůžu říct špatný slovo.
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 09.10.10 15:04:56 napsal:
→ Bobesh 09.10.10 12:50:24: Nový job? Moc pěkné! Taky
bych se svezl…
Nojo,vyšlo to,už jsem tam

→ Bobesh 09.10.10 12:50:24: Nový job? Moc pěkné! Taky
bych se svezl…



-> favoman: tak s tym DAFom suhlas
volvo I shift je nejlepší automat na světě. na něj nemaj ani osobáci
jinak volva na místo nic moc..takovej DAF super space cab v plný palbě je luxusnější než většiny z Vás v obýváku






-> Kaprof 09.10.10 16:44:39: mazec kára
-> Bobesh: Krásnej -tchán má taky Volvo je super 
Jinak toto jsem našel na německém serveru :o)

Jinak toto jsem našel na německém serveru :o)
-> Bobesh 09.10.10 12:50:24: hmm, moc pekné ...
síce by mi automat asi trosku vadil, pretoze "rozmysla" trosku inak ako ja a sem tam sa nezhodneme ale to bude o zvyku ...
Inak teda 460 koni je dost, na manuali sa da aj s poloprazdym navesom tahat kopce 80 ... (kdo pod kopcom zaspi a nenazenie otacky, ma smolu a uz musi radit postupne dole a samo spomaluje ... )
síce by mi automat asi trosku vadil, pretoze "rozmysla" trosku inak ako ja a sem tam sa nezhodneme ale to bude o zvyku ...
Inak teda 460 koni je dost, na manuali sa da aj s poloprazdym navesom tahat kopce 80 ... (kdo pod kopcom zaspi a nenazenie otacky, ma smolu a uz musi radit postupne dole a samo spomaluje ... )
Já jsem se teď v rámci zvyšování profesní kvalifikace vozil se soupravou Iveco Eurocargo s courákem. Nic luxusního, ale dalo by se s tím jezdit.
-> Bobesh 09.10.10 12:50:24: Nový job? Moc pěkné! Taky bych se svezl... 

-> Bobesh: -> Bobesh: Já v práci jezdím stabilně na Renaultu Midlum,nedávno jsem vezl solo tahač Renault Magnum do servisu 480koníků jede to jako střela ale prvních pár zatáček hrozný nezvyk na tu houpající se kabinu a ta výška od země

Klasika bez spojky,je to takový nezvyklý ale sčuchneš se s tím za pár kilometrů,hlavně jedový brzdy.
-> Bobesh: Tyjo a jaky davaj do tohohle automaty? Hydrodynamicky menice nebo klasicka prevodovka s automatickou spojkou? Popripade razeni pres lamelove spojky
Ja myslel ze tady je furt fofrklacek.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: V pohodě,prostě osobák,jen jsi 2m nad zemí,automat bez spojky,jen šlapeš pedály,na dálnici ani to ne,stačí tempomatem dorovnávat,nohy na trnož a jen tahat opratě.
-> David29: to jo,pokrok nezastavíš,vše pro pilota,těch úložnejch míst po boudě,vnitřní osvětlení na reostat ve třech režimech,stavitelnej multifunkční koženej volant,loketní opěry,xenony,šíbr,bufík,r ádio CD s Bluetooth s 6ti repro dělá z odhlučňěné boudy koncertní síň,na palubce vstup USB a AUX jack atd. A při sólo jízdě cvičíš i osobáky na zrychlení.
-> David29: to jo,pokrok nezastavíš,vše pro pilota,těch úložnejch míst po boudě,vnitřní osvětlení na reostat ve třech režimech,stavitelnej multifunkční koženej volant,loketní opěry,xenony,šíbr,bufík,r ádio CD s Bluetooth s 6ti repro dělá z odhlučňěné boudy koncertní síň,na palubce vstup USB a AUX jack atd. A při sólo jízdě cvičíš i osobáky na zrychlení.
-> Bobesh: Úááááá... Já jsem se svez tím starším, ale i tak super...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Určitě by ses rozjel
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Určitě by ses rozjel

-> Bobesh: To bych se taky svez, jestli bych se rozjel

Tak jsem si zkusil novýho švéda,460ka,2pelechy,šíbr
,moc pěkný svezení od dob Liaze...
Mates to je fajn stroj ono všeobecně liazky jsou pracanti jako hrom:-) ale já v práci jezdím s Renaultem Midlum R.V.2001 najeto 668000tkm :-)
-> myschaak AZNP K.Hora: Zrovna jeden mě přes zimu čeká u táty v práci
Po ročnim staní zas potřebujou všechny nákladáky i 148ky jezdí v plném nasazení 
-> Hurdis: No pravda je že matesa potkáš častěji než stovku no...



-> Hurdis: No pravda je že matesa potkáš častěji než stovku no...
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak "mates" už se mimo zemědělské akční scény moc nevidí. Stejně jako stodesítky, které už vychcípaly téměř docela a stopadesátku abys taky pohledal.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : njn...ale ta má deset válců,on to zbytek utáhne)
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak hlavně ať nedopadne jak ta Tatra... 

máme ve firmě novou káru,čerstvej leasing,hovno najeto,bejvalej silničář
občas mu taky proženu pavouky ze sání

-> Matthes, záškodník z TechWebu: kombinace...
-> Matt-110Rten druhej: Iveco=Italská Liazka

-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi hydropneumaticky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to víš že to bude kombinovaný se vzduchem
-> Matt-110Rten druhej: To ma hydraulicke brzdy? Nebo hydropneumaticke?
Proklinam tu italskou mrdku
dneska jedem s eurocargem kolega přibrzdí a nic tak našestí byl przdnej a s ručkou se to dobrdilo, praskla hadice kapalina začala chcat na vejfuk takže hulan jako prase, vyměnila se a při odvzdušnovaní prdla i ta druha
to bych ještě přežil ale když sme vzali dailynu a začalo "něco" klepat v přední napravě a na servisu prej no má to nalitanejch sice jen 90tis ale ale přední naprava je v piči, zadní dame do kupy, kardan v prdeli, ložiska, kotouče, pakny prostě všechno nehledě na to že před měsicem se tam vysralo komplet turbo
krasnej den



-> Tomaso435:




-> David29: Pokud by jsi vedle něho byl vyfocený i ty, tak zcela určitě... 

-> David29: kuurna tech světýlek na tom 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já tam nebyl... to sou fotky od kamaráda
Iveco by bylo v sekci Obludárium
Iveco by bylo v sekci Obludárium

-> David29: A kde máš vyfocený Iveco? 
