skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
toto ma pobavilo
12:13:02
03.03.2009
03.03.2009

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> gim: Neviem, co na to povie znalec Kubina,a le vraj pri nejakych CCCP masinach to bolo dost bezne, ze na vymedzenie voli a dotesnenie sa na isty cas do prevodovky prisypali velmi jemne dubove piliny... potom sa prevodovka preplachla a jazdilo to.... a na motor to vraj tiez zaberalo... berte to s rezervou, informacia je od mechanika z JRD :-)
23:19:57
27.02.2009
27.02.2009

gim
-> Syny: to sice jo, ale zadani znelo at projde a co nejlevneji, tak to resili takle :-D
16:54:44
27.02.2009
27.02.2009

zidlik
zväčšuje životnosť motora minimálne 2-krát, a to se vyplatí

14:06:28
27.02.2009
27.02.2009

Syny
-> gim: Ucinejsi by bylo GO motoru 

11:44:29
27.02.2009
27.02.2009

Trax
-> gim: Tos tady neměl ani řikat, brzo tady bude téma "Jak snižit emise přídáním pilin do motoru"



18:09:40
26.02.2009
26.02.2009

gim
to mi pripomelo vypraveni kamose, delal v tatrovackym servisu, a kdyz tam nekdo privez nejakou vrazdu 613 co vynechavala a cudila jak kdyz palis pneumatiky, a chtel aby mu ji protahli technickou tak do oleje pridali dreveny piliny, ktery ucpali netesnosti a dokonce to s tim proslo emisema, pak jen vymenili olej a jezdilo se dal
10:30:58
26.02.2009
26.02.2009

Majklsto
-> Eidy: mozno ze obsahuje cili papricky a tie v metabolizme motoru sposobuju palenie a tym pocit tepla

14:40:21
25.02.2009
25.02.2009

red.bill
-> Eidy: když to je studený startér s tim nehne
ale pak je tam "uľahčuje štartovanie pri extrémne nízkych teplotách" mají v tom asi bordel

14:39:11
25.02.2009
25.02.2009

mb136gl
-> Eidy: cez noc udržuje izbovú teplotu motora
14:00:57
25.02.2009
25.02.2009

Eidy
A ještě by mě zajímalo, jak zvládne toto:"zabraňuje studenému štartu"


22:34:24
24.02.2009
24.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
PREČO je RESTORER UNIVERZÁLNY?
Pretože ho môžete použiť v každom druhu staršieho benzínového alebo dieselového motora.

Pretože ho môžete použiť v každom druhu staršieho benzínového alebo dieselového motora.










22:09:12
24.02.2009
24.02.2009

Kuladmin
Staci jezdit na nejhustci olej co se da sehnat a je to to sami. Aspon ze uz nenabizeji (snad) tydle vecicky a ze to udela teflonovy povrch z toho jsem uz vubec nemohl. Pac teflon se nanasi za sakra velke teploty a na odmasteny povrch coz v motoru v oleji moc dobre nejde.
Kamos si todle taky kdysi koupil nalil to do 120 zadne zmeni jen proste hustsi olej ale kdyz po case menil olej vysrouboval zatku a ejhle nic - byl na dne z tohodle sajrajtu spunt - takova placka na dne ze musel sundat vanu a sroubovakem to vyskrabat.
Kamos si todle taky kdysi koupil nalil to do 120 zadne zmeni jen proste hustsi olej ale kdyz po case menil olej vysrouboval zatku a ejhle nic - byl na dne z tohodle sajrajtu spunt - takova placka na dne ze musel sundat vanu a sroubovakem to vyskrabat.

21:57:03
24.02.2009
24.02.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to tam rovnou můžu nasypat kovový špony nebo tak něco, ne? 

21:38:00
24.02.2009
24.02.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja bych tomu i veril. Motor to nasaje, sracky se uchyti na dne pistu a ve spalovaku hlavy a tim se co? Zvysi kompresni pomer 

21:33:38
24.02.2009
24.02.2009

Bucin
takovich sr**ek je na trhu mhoho 

21:26:19
24.02.2009
24.02.2009

Gemini
big LOL
20:41:17
24.02.2009
24.02.2009

Majklsto