skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
18:44:50
11.12.2013
11.12.2013

jourin
4 :)
18:09:18
11.12.2013
11.12.2013

Bukaj
-> Jozka: Tuším, že starý Mergly, případně Báwa měly ozdobné lišty všude možně...
...přikláněl bych se k tomu, že -> Duri: špatně identifikoval materiál a jde o nerez...
...přikláněl bych se k tomu, že -> Duri: špatně identifikoval materiál a jde o nerez...

11:42:48
11.12.2013
11.12.2013

Jozka
-> Duri: Dělá to dojem ozdobný lišty lemu zadního blatníku.. ale nesedí mi ten hliník. A už vůbec nevím z čeho by byla..
11:12:33
11.12.2013
11.12.2013

Duri
-> Bukaj: Dikes :) musim to preverit s tym motorcekom. Ja som nemal vobec tucha, co to moze byt a ci je to vobec z auta. Zapeklitejsie to je ale s tou hlinikovou listou. Bola v 1000MB co som kupil, ale z litra ocividne nie je...
10:12:19
11.12.2013
11.12.2013

Bukaj
-> Duri 02.12.13 20:37:06: Hele, zkus použít google ;-)
Z fotek nepřečtu značení, ale když zadám
www.google.cz/search?q=ve ntilat...
tak se to montuje do všeho možnýho Evropskýho...
zadej to číslo, co tam je, do googlu a najdeš to přesně
Jen nebýt líný
Z fotek nepřečtu značení, ale když zadám
www.google.cz/search?q=ve ntilat...
tak se to montuje do všeho možnýho Evropskýho...
zadej to číslo, co tam je, do googlu a najdeš to přesně

Jen nebýt líný

08:36:37
11.12.2013
11.12.2013

Duri
nikdo nic ?
20:39:16
02.12.2013
02.12.2013

Duri
druha strana, z dola je take U-cko na nasadenie do niecoho a na jednom boku taky divny 'zamok'...
20:38:21
02.12.2013
02.12.2013

Duri
a este daka hlinikova okrasna lista bez oznacenia, z coho?
20:37:40
02.12.2013
02.12.2013

Duri
z druhej strany
20:37:06
02.12.2013
02.12.2013

Duri
Dajaky cudny motor, viete z coho a na co?
08:37:35
02.12.2013
02.12.2013

Pavel P..
-> Michal N 283: náhrada prodávaná ve východním raichu... VEB Pappenheim.... ten tvůj vypadá jako na starou octávku, podle spojky.
08:30:04
02.12.2013
02.12.2013

Jozka
-> cPetan 29.11.13 19:00:42: Furt mám v hlavě tu Čezetu.. musím někde vygooglit, jakou měla výbavu..
22:32:10
01.12.2013
01.12.2013

Michal N 283 - zrušená registrace
vnútro
22:30:10
01.12.2013
01.12.2013

Michal N 283 - zrušená registrace
vedel by mi niekto poradiť z čoho môže pochádzať tento rozdeľovač?...je to DDR-výroba
17:05:34
01.12.2013
01.12.2013

knapido
To byl jen momentální nápad. Dělat to fakt nehodlám.
16:53:59
01.12.2013
01.12.2013

m8rinek
-> knapido: To by nešlo, šlo by vyřezat kotevní mésta z Fa bloku, totéž vyřezat ze 130 bloku, povařit to a celý to přerovnat. Výsledek nejistej, práce habaděj, jestli ono fakt není lepší vzít spodek z Fa...
16:48:01
01.12.2013
01.12.2013

stepan
-> knapido: To je ale blbost. To je skoro jednodušší vzít normálně celej motor z favorita, ne?
16:41:56
01.12.2013
01.12.2013

knapido
Kacířská myšlenka: Zkoušel už někdo udělat díry do bloku podle fa hlavy ? Nebo by šrouby vyšly tak blbě, že to prostě není možný ?? Těsnění 130/Fa bohužel nemám k porovnání.
16:31:53
01.12.2013
01.12.2013

stepan
-> isti: Nepasuje ani s úpravama.
Edit: Teda pasuje bez úprav, jenom nejde přišroubovat.
Edit: Teda pasuje bez úprav, jenom nejde přišroubovat.
16:28:34
01.12.2013
01.12.2013

isti
Na motor 130 pasuje bez úprav favo hlava?
15:36:43
01.12.2013
01.12.2013

Jarda/felda
-> isti 01.12.13 14:51:26: sehnat 130 hlavu už bude celkem problém 

14:51:26
01.12.2013
01.12.2013

isti
-> stepan: Práve to som chcel napísať že neviem ako to vypadá u 130l lebo to som ešte nevidel,tak asi je to rovnaké.To by bolo fajn lebo tá hlava čo na ňom mám asi je prasknutá a tak nebude až taký problém zohnať druhú.
14:47:08
01.12.2013
01.12.2013

isti
Keď som písal že má vypuklé piesty tak som myslel na toto.Horná časť piestu nie je rovné,ale má vypuklinu.
14:44:47
01.12.2013
01.12.2013

stepan
-> isti: A takhle vypadaj všechny motory (písty) 130.
14:43:42
01.12.2013
01.12.2013

isti
Aby som bol istý v tom čo som tvrdil tak som si pozrel do motora..Je to pôvodný motor z mojej 130gl rv.86
12:56:26
01.12.2013
01.12.2013

Radza
-> Cumper: bezva,díkes

10:22:34
01.12.2013
01.12.2013

m8rinek
-> macko KE: 130 a vejš kliku poznáš podle tvaru vyvažováků, rozdíl mezi 68 a 72mm klikou nevidno, dost možná, že jsou vyráběné ze stejného polotovaru, jen ložisko je broušeno o 2mm za každý strany jinde...
00:21:26
01.12.2013
01.12.2013

dragon_cb_cz
-> isti: Ale prdlajs, písty jsou u 130 celou dobu stejný a hlava taky. Klika se možná změnila v materiálu, ale rozměry jsou pořád stejné.
Rozdíl mezi jedno- a dvouřádkovým blokem je ve velikosti pánví - starý blok má všech 6 hlavních pánví stejných, nový už má shodné s favoritem, tzn 3 a 3. Protože jsou jinak tlusté, tak je i blok pro ty pánve upraven.
Rozdíl mezi jedno- a dvouřádkovým blokem je ve velikosti pánví - starý blok má všech 6 hlavních pánví stejných, nový už má shodné s favoritem, tzn 3 a 3. Protože jsou jinak tlusté, tak je i blok pro ty pánve upraven.
00:07:40
01.12.2013
01.12.2013

isti
-> macko KE: To viem že u 130 je väčší semering u zotrvačníku čiže aj väčší priemer kluky než u 105-120.Možno že kluka 130 a 130gl je totožný,ale komplet motor nie.U gl sú vypuklé piesty a k tomu prispôsobená hlava.Ja to viem tak že u motoru 130 starý typ(jednoriadkové číslo) a nový typ(dvojriadkové číslo) nejaký rozdiell je u kluky a aj v bloku.Do nového typu by malo pasovať favo kluka a do starého nie.
23:10:11
30.11.2013
30.11.2013

stepan
-> dragon_cb_cz: Vysvětlovalo. Tu horší bys moh nahradit tou lepší, protože ta horší by se už stejně nevyráběla.
23:06:59
30.11.2013
30.11.2013

dragon_cb_cz
-> stepan: Což by ale nevysvětlovalo, proč není možná záměna staré místo nové... ale ona nejspíš je, jen to soudruzi nechtěli do katalogu napsat.
23:01:56
30.11.2013
30.11.2013

macko KE
-> dragon_cb_cz: -> m8rinek: nedávno som mal doma erkový motor s pôvodnou nebrúsenou kľukou a myslím že + tam nebolo. No motor je fuč takže nemôžem to overiť
. No nejak to musí byť značené, aby v tom súdruhovia nemali bordel hlavne v rokoch 1977 - 1980.
-> isti: kľuka 130 má priemer na hlavných ložiskách 60mm, kľuky 100-120 len 55mm (nebrúsené). To GL je označenie výbavy auta, motory sú rovnaké

-> isti: kľuka 130 má priemer na hlavných ložiskách 60mm, kľuky 100-120 len 55mm (nebrúsené). To GL je označenie výbavy auta, motory sú rovnaké
22:53:28
30.11.2013
30.11.2013

stepan
-> dragon_cb_cz: Mám dojem, že se pozdějc používal lepší materiál, ale nevim jistě.
22:44:04
30.11.2013
30.11.2013

dragon_cb_cz
-> isti: GL je stupeň výbavy, takže rozdíl v klice fakt nebude. Jinak jaký je rozdíl mezi starým a novým typem? Podle katalogu lze nový použít místo starého, naopak ne, ale vůbec netuším co je tam za rozdíl.
22:00:20
30.11.2013
30.11.2013

isti
Teraz som si natrafil na moje kluky a majú také isté značenie(trojuholník)ako na foto.Ja som to typoval na 130-ku,raz som si zmeral priemer kluky u semeringu pri zotrvačníku s tým čo mám v motore 130gl a to je rovnaké.Už len nejak zistiť či to je do novšieho či staršieho typu.Klula 130 a 130gl je rovnaká?
21:41:53
30.11.2013
30.11.2013

dragon_cb_cz
-> macko KE: To plusko je myslím i na 68čkových klikách - některých.
20:56:43
30.11.2013
30.11.2013

m8rinek
-> macko KE: jestli má zdvih 68, ak to ze 120 nebude. 130cová klika je zas něco jiného...
19:28:49
30.11.2013
30.11.2013

macko KE
-> baal 27.11.13 20:49:57: Tvoja kľukovka by mala byť na Š 105,120, vedľa škodováckeho znaku je +, ak si dobre pamätám takto sú značené kľukovky so zdvihom 72mm. Kľukovky pre Š 1000,100,110 so zdvihom 68mm sú asi bez značenia alebo je tam krúžok, fakt si nepamätám a nemôžem ani pozrieť lebo ich mám mimo domu.
Túto kľukovku mám doma, je to zo Š 130 GL a vedľa znaku je trojuholník:
Túto kľukovku mám doma, je to zo Š 130 GL a vedľa znaku je trojuholník:
12:26:37
30.11.2013
30.11.2013

cPetan
Nevi nekdo na co to je tuning? Co pamatuju tak je to v garazi a na favorita to neslo, protoze je to moc uzky.
23:17:18
29.11.2013
29.11.2013

Cumper
-> Radza: Ten s tou hranatou plovákovkou by měl bejt na skůtr čezeta 501 nebo 502.
22:57:01
29.11.2013
29.11.2013

Radza
-> Jarda/felda: to jsou ty dva na jedný fotce,nebo ten Jikov?mě přijde,že je to stejný

19:49:04
29.11.2013
29.11.2013

Jarda/felda
-> Radza 29.11.13 15:31:24: java čz 175/250 podle difuzoru 

19:00:42
29.11.2013
29.11.2013

cPetan
-> Jozka: Tak na vejfuky to není...
15:32:11
29.11.2013
29.11.2013

Radza
.
15:32:03
29.11.2013
29.11.2013

Radza
.
15:31:55
29.11.2013
29.11.2013

Radza
.
15:31:43
29.11.2013
29.11.2013

Radza
.
15:31:24
29.11.2013
29.11.2013

Radza
Nevíte někdo,do kterýho motoru se dávaly tyhle karby?
09:11:04
29.11.2013
29.11.2013

Jozka
-> cPetan 27.11.13 14:17:21: inu, průměr.. červená kóta 39 mm, žlutá 44 mm. Jen tak letmo pravítkem.
18:07:38
28.11.2013
28.11.2013

krtik
-> tomapa: neblázni, to nevyhazuj. Vždyť je to nový!


