skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
08:50:41
19.12.2018
19.12.2018

havlik
Nicméně podle toho že vnitřní kloub z fáčkové poloosy pasuje na vnitřní kloub 130tkové poloosy by tam měly jít přehodit ty vnitřní klouby celý a fáčková poloosa by do feldího diferáku měla taky pasovat v pohodě.
08:46:14
19.12.2018
19.12.2018

havlik
-> Markold: a neni to náhodou původně do feldy/fáčka i podle těch malých ložisek.
08:43:29
19.12.2018
19.12.2018

Markold - zrušená registrace
Foto 4
08:42:30
19.12.2018
19.12.2018

Markold - zrušená registrace
Foto 3
08:42:00
19.12.2018
19.12.2018

Markold - zrušená registrace
Foto 2
08:41:26
19.12.2018
19.12.2018

Markold - zrušená registrace
Ahoj kluci, mohl by mi někdo identifikovat původ samosvorného diferenciálu - případně výrobce? Původně byl ježděný v replice 120S - 5q převodovka.
Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
22:04:30
18.12.2018
18.12.2018

Kocvin
-> stepan: Ano
21:59:02
18.12.2018
18.12.2018

stepan
Jsou to hrnce na eMko oválný světla?
15:10:03
10.12.2018
10.12.2018

Lůďa
-> Pavel P..: děkuju...
21:15:13
09.12.2018
09.12.2018

Pavel P..
-> Lůďa: weber 34 adf
www.midwest-bayless.com/p -3926-34-adfa-u9-carbureto r-weber-34-adfa-u9-like-ne w.aspx
www.midwest-bayless.com/p -3926-34-adfa-u9-carbureto r-weber-34-adfa-u9-like-ne w.aspx
18:43:26
09.12.2018
09.12.2018

Lůďa
...
18:40:21
09.12.2018
09.12.2018

Lůďa
...
18:09:07
09.12.2018
09.12.2018

Lůďa
Kamarád shání pod vrchní víko tohoto karburátoru těsnění, dokáže někdo určit karburátor, případně poradit těsnění, děkuju.
21:39:01
08.12.2018
08.12.2018

Lůďa
...
21:35:27
08.12.2018
08.12.2018

Lůďa
...
21:29:37
08.12.2018
08.12.2018

Lůďa
Pozná někdo?
12:20:09
02.12.2018
02.12.2018

stepan
...
12:19:12
02.12.2018
02.12.2018

stepan
Co tohle světlo?
19:48:32
25.11.2018
25.11.2018

Tom Troll
-> Petrson: tohle má taky tři, jedna je nešikovně schovaná za páčkou.
Takže děkuju.

Takže děkuju.

19:37:49
25.11.2018
25.11.2018

Petrson
-> Tom Troll: na m25 bych to neviděl ta má 3polohy
19:15:39
25.11.2018
25.11.2018

radekra
-> Tom Troll: To není odpojovač, podle mě na žhavení třeba multicar M25
18:41:21
25.11.2018
25.11.2018

Tom Troll
18:41:10
25.11.2018
25.11.2018

Tom Troll
odpojovač baterky z traktoru... ?
09:43:19
24.11.2018
24.11.2018

Bukaj
-> Petrson: Asi ne, respektive nejsem si vědom...

09:40:10
24.11.2018
24.11.2018

Petrson
-> Bukaj: a ve svém skladě by jsi jí našel?odkoupil bych
09:06:52
24.11.2018
24.11.2018

Bukaj
-> Petrson: Drátek je stejný, jen ta nezakroucená část pružinky je delší...

08:52:37
24.11.2018
24.11.2018

Petrson
-> Bukaj: myslel jsem si to.a průměr dratku pružinky je stejný? A délku by jsi někde mohl dohledat.přecejen z litinovy je to dost naplý.
08:40:04
24.11.2018
24.11.2018

Bukaj
-> Petrson 23.11.18 20:55:19: Je delší, neboť 135/136 mají jiný filtrbox i sání a tedy jinde "nohu" , do které se pružinka zahákává ("nožka" je dále od karburátoru) 

20:55:19
23.11.2018
23.11.2018

Petrson
Jaký je rozdíl mezi pružinkama vracení plynu na karburátoru, dle katalogu je na hliníkový hlavy jiný
ale v čem?

07:47:10
23.11.2018
23.11.2018

Vojťas
-> Bukaj 23.11.18 07:34:37: jako vždy odpověď a výbornou, díky mistře.
07:35:45
23.11.2018
23.11.2018

krtecek
-> Bukaj: díky...nezklameš

07:34:37
23.11.2018
23.11.2018

Bukaj
-> Vojťas 22.11.18 21:18:54: Origo záslepka na díru pro hřebenové řízení na kastle modelu 84, které měly z výroby vyraženy obě dvě díry (na hřeben i matici) na hřídel volantu - druhá z děr byla zaslepená gumovou zátkou (ta na foto zaslepovala díru na hřeben)

07:32:42
23.11.2018
23.11.2018

Bukaj
-> krtecek 22.11.18 18:36:04: Odrušovací kondenzátor (kvůli ruchům od elektroinstalace při poslechu rádia)

21:20:43
22.11.2018
22.11.2018

Vojťas
Ale předpokládám ze to neni origo, cely to bylo desnej bastl kastle kdysi pravostranej rapid na papirech š100 vcetne naprav a motoru.
21:18:54
22.11.2018
22.11.2018

Vojťas
A cetl sem tu nekde zminku o zaslepce do kastle pri predelavani snek hreben? Nebo pravak levak? Nevim. Kazdopadne v tom kdysi pravakoj bylo toto
21:17:25
22.11.2018
22.11.2018

stepan
-> krtecek: Tipnul bych to na odpor ke zmenšení jiskry, něco jako je na cívce 120 z výroby. Tuning nejspíš.
21:16:50
22.11.2018
22.11.2018

Vojťas
-> krtecek: to je pripojeny na civku? Vypada to jako odrusovaci kondik, ale nevim.
18:36:04
22.11.2018
22.11.2018

krtecek
Může prosím někdo pomoct? Co je tohle? Podle dílenské příručky mi to tam nepasuje...



06:31:37
22.11.2018
22.11.2018

Bukaj
-> stepan 21.11.18 21:53:32: Čílko měly bodované všechny blatníky - tak složitý tvar nejde udělat z jednoho kusu. A druhovýroba blatníků v pravém smyslu neexistuje - vyráběly se jen v CS/CZ, po skončení "povinné" výroby automobilkou formy odkoupila česká (moravská) firma a do cca 2013, nebo 2014 se blatníky vyráběly v Horce n. M. ...

21:53:32
21.11.2018
21.11.2018

stepan
A další dotaz, eMkový přední blatníky měli vždy čílko vařený, nebo jen druhovýroba? A proč, když užovkový jsou pokud vím z jednoho kusu?
10:20:33
18.11.2018
18.11.2018

stepan
-> Bukaj: A jak je to se zaměnitelností? Jdou do těch vpravo taky dlouhý trubičky a matky bez osazení?
08:10:09
18.11.2018
18.11.2018

Bukaj
-> stepan 17.11.18 15:02:39: různé verze na různá auta 

08:09:28
18.11.2018
18.11.2018

Bukaj
-> stepan 17.11.18 09:49:16: A tohle neznám, ale pokud je to na tuzemské vozy, hledal bych někde od padesátých let a dále do minulosti...

08:03:33
18.11.2018
18.11.2018

Bukaj
-> stepan 17.11.18 10:14:00: Silentblok chladiče Spartak, Octavia atd...
-> stepan 17.11.18 09:41:00: Sací ventily škoda 100 (1000)
-> stepan 17.11.18 09:35:36: Sací ventily na starší škodovky (Spartak, Octavia, 1201-1203 atd)
-> stepan 17.11.18 10:11:41: Když na to koukám pořádně, tak ten jeden pásek se dvěma zobáčky je k heveru na 1000MB do 8. série (měl bych o něj zájem) a ty dva s bočními packami jsou myslím na kilo k témuž účelu...
-> stepan 17.11.18 09:41:00: Sací ventily škoda 100 (1000)
-> stepan 17.11.18 09:35:36: Sací ventily na starší škodovky (Spartak, Octavia, 1201-1203 atd)
-> stepan 17.11.18 10:11:41: Když na to koukám pořádně, tak ten jeden pásek se dvěma zobáčky je k heveru na 1000MB do 8. série (měl bych o něj zájem) a ty dva s bočními packami jsou myslím na kilo k témuž účelu...

15:02:39
17.11.2018
17.11.2018

stepan
Všechno do horních ramen, jen různý verze?
10:34:56
17.11.2018
17.11.2018

Bukaj
-> stepan 17.11.18 09:47:54: Guma hadice teplého vzduchu k banju filtrboxu - s tenší drážkou pro plechové banjo, s širší drážkou pro plastové.
-> stepan 17.11.18 09:50:27: k posilovači (tuším Favorit, pokud mne neklame fotka)
-> stepan 17.11.18 09:51:41: pod kliku 1000 MB
-> stepan 17.11.18 10:11:41: Příchytky do rezervy tuším Favorit/felda
-> stepan 17.11.18 10:15:11: tuším doraz zadní kapoty kilo?
-> stepan 17.11.18 09:50:27: k posilovači (tuším Favorit, pokud mne neklame fotka)
-> stepan 17.11.18 09:51:41: pod kliku 1000 MB
-> stepan 17.11.18 10:11:41: Příchytky do rezervy tuším Favorit/felda
-> stepan 17.11.18 10:15:11: tuším doraz zadní kapoty kilo?
10:29:23
17.11.2018
17.11.2018

stepan
-> saskyn2: Kterej z těch pásků, horní nebo spodní dva?
10:26:33
17.11.2018
17.11.2018

saskyn2
-> stepan 17.11.18 09:47:54: Trubka filtrbox-> stepan 17.11.18 09:51:41: klika embéčko-> stepan 17.11.18 10:11:41: uchycení heveru v kufru
10:15:11
17.11.2018
17.11.2018

stepan
Délka cca 50
10:14:00
17.11.2018
17.11.2018

stepan
Průměr 45, závity m8, šestihran napevno.