
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Potřebuju nutně Help nebo asi umřu!!!!!!!!
08:15:16
08.01.2009
08.01.2009

fine_ray
-> King: snaha byla 

20:33:21
07.01.2009
07.01.2009

myschaak AZNP K.Hora
echmechm...jsem tu pár dní nebyl a tady se teda dějou věci

16:33:00
07.01.2009
07.01.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> fine_ray: No mazec








16:12:19
07.01.2009
07.01.2009

King
-> fine_ray:
Líp bych to nepopsal :)

15:56:11
07.01.2009
07.01.2009

vaclav785
-> fine_ray:
ta délka a ten sloh nádhera



ta délka a ten sloh nádhera
12:17:26
07.01.2009
07.01.2009

fine_ray
Na začátku je podstatné stanovit si dráhy pohybu. Pojmenujme si je písmeny abecedy. Pohyb připažené levé ruky ve stoje do polohy levé polo-ohnuté ruky na volantu bude písmeno A. Následně písmeno B patří dráze pravé polo-připažené ruce ve stoje do polohy ruky na volantu. Pohyb nohou pak analogicky označíme C a D, pohyb boků ze stoje do sedících boků na sedadle budiž E.
Aby v této úvaze došlo k naplnění skutkové podstaty vysvětlení problému je třeba označit výchozí bod hlavy malým a, výchozí bod rukou b (levá) a c (pravá), bod stojícího zadku l, koncové body hlavy na sedačce před opěradlem hlavy d, ruce na volantu e a f, zadek na sedačce g nohy na pedálech pravá h a levá i, jejiž výchozí body jsou j a k.
Začneme-li studií pohybu pana Havlíka do automobilu nabízí se otázka, je rozměr dveří větší nebo roven rozměru dvou nejvzdálenějších míst Havlíka i po skrčení? Je-li odpověď ano, pokračujeme v diagramu dále. Do konkrétního konstrukčně pohybového schématu.
Nyní tedy začneme rukou z bodu c po dráze B až do bodu f, v průběhu této akce se nohy krčí a začíná pohyb z k do h přes dráhu D. Dod l posunujeme po E postupně až do g. často se vyplatí B dokončit rychleji až rovnou do f přidržet se volantu, aby právě b mohlo jít po A až do e v pohodě a bez zbytečných chytání se bodů x, y, a z, jež vyznačují neidentifikovatelné body na dveřním rámu, či na boku střechy auto a-sloupku atd.
K dokončení celé rekonstrukce pohybu je nyní už jne potřeba vzít bod i po C s ním pohybovat až přímo k e. Nyní, když už g je na svém místě, e i f taktéž, mělo by dojít k jistému tolerančnímu urovnání.
Každý bod nemá stanovenou pevnou souřadnici, čili si s ním můžeme aktuálně pohnout v rámci, řekněme 5% hodnoty dráhy celého pohybu. Toto uspořádání se taktéž mění s typem vozidla, jeho vybaveností atd. Například u gabrioletu je výrazně účinější všechny body a b c d j k l přesunout do bodů e f g h i přímým skokem tzn. dráhy A B C D E pak jsou čistě parabolického průběhu s maximem nad hranou dveří, aby nedošlo k zanechání bodu g v nevhodné poloze na dráze E.
Tento postup se častou aplikací stává čistě rutinní záležitostí, avšak dnešní vynechaný oběd sepisováním takovéto chujoviny, rutinní rozhodně nebyl:D
Aby v této úvaze došlo k naplnění skutkové podstaty vysvětlení problému je třeba označit výchozí bod hlavy malým a, výchozí bod rukou b (levá) a c (pravá), bod stojícího zadku l, koncové body hlavy na sedačce před opěradlem hlavy d, ruce na volantu e a f, zadek na sedačce g nohy na pedálech pravá h a levá i, jejiž výchozí body jsou j a k.
Začneme-li studií pohybu pana Havlíka do automobilu nabízí se otázka, je rozměr dveří větší nebo roven rozměru dvou nejvzdálenějších míst Havlíka i po skrčení? Je-li odpověď ano, pokračujeme v diagramu dále. Do konkrétního konstrukčně pohybového schématu.
Nyní tedy začneme rukou z bodu c po dráze B až do bodu f, v průběhu této akce se nohy krčí a začíná pohyb z k do h přes dráhu D. Dod l posunujeme po E postupně až do g. často se vyplatí B dokončit rychleji až rovnou do f přidržet se volantu, aby právě b mohlo jít po A až do e v pohodě a bez zbytečných chytání se bodů x, y, a z, jež vyznačují neidentifikovatelné body na dveřním rámu, či na boku střechy auto a-sloupku atd.
K dokončení celé rekonstrukce pohybu je nyní už jne potřeba vzít bod i po C s ním pohybovat až přímo k e. Nyní, když už g je na svém místě, e i f taktéž, mělo by dojít k jistému tolerančnímu urovnání.
Každý bod nemá stanovenou pevnou souřadnici, čili si s ním můžeme aktuálně pohnout v rámci, řekněme 5% hodnoty dráhy celého pohybu. Toto uspořádání se taktéž mění s typem vozidla, jeho vybaveností atd. Například u gabrioletu je výrazně účinější všechny body a b c d j k l přesunout do bodů e f g h i přímým skokem tzn. dráhy A B C D E pak jsou čistě parabolického průběhu s maximem nad hranou dveří, aby nedošlo k zanechání bodu g v nevhodné poloze na dráze E.
Tento postup se častou aplikací stává čistě rutinní záležitostí, avšak dnešní vynechaný oběd sepisováním takovéto chujoviny, rutinní rozhodně nebyl:D
08:59:42
07.01.2009
07.01.2009

Pavel P..
-> havlik:




06:39:55
07.01.2009
07.01.2009

MerHanz
-> havlik: sice nechápu proč tě to tak zajímá, ale já tam luopnu jednu nohu a zároveň si sedám, pak tam loupnu druhou nohu a jedéééééém na výýýlééét
Jen tak mimo hru, co s to chlastal?????





06:29:47
07.01.2009
07.01.2009

havlik
-> Pavel P..: ne takovou radost ti neudělam
22:26:09
06.01.2009
06.01.2009

Pavel P..
neporadim....
už jsi umřel?
už jsi umřel?

22:16:40
06.01.2009
06.01.2009

charon
-> Fén - Neznalej a neodborník: Jo, na Novej rok v lehké podnapilosti 

22:09:29
06.01.2009
06.01.2009

Fén
-> charon: Si sledoval Mr. Beana, že? :o))
21:29:46
06.01.2009
06.01.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Mno tak nějak

21:28:09
06.01.2009
06.01.2009

havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: jako napřed zakopnout a rozseknu si palici o střechu
21:25:30
06.01.2009
06.01.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> Rooney: jak bych mohl:D
21:23:45
06.01.2009
06.01.2009

Rooney - zrušená registrace
Vy už jste něco pili, co chlapi přiznejte se 

21:23:04
06.01.2009
06.01.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: tak to zkus úplně stejně i do auta:D
21:21:04
06.01.2009
06.01.2009

havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: když zakopnu na prvnim schodu tak po hubě:D jinak normálně napřed jedna noha pak druhá a tak jako když jdeš do schodů:D
21:18:17
06.01.2009
06.01.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: a jak do něj nastupuješ? Nohama napřed nebo hlavou?

21:16:26
06.01.2009
06.01.2009

havlik
-> osminohej: no timhle přibližovadlem se pohybuju každej den do práce

21:13:00
06.01.2009
06.01.2009

osminohej
-> havlik: -> havlik: Tak to ti neporadím, ale vím o približovadlu kde to nemusíš řešit. KAROSA

21:08:58
06.01.2009
06.01.2009

charon
Já bych si dal křeslo na střechu, k volantu přivázal špagát a plyn, brzdu a spojku bych ovládal násadou od koštěte. Řadit netřeba, v křesle se bude sedět pohodlně a jízda s věrem ve vlasech je in
21:08:43
06.01.2009
06.01.2009

Rooney - zrušená registrace
havlik 06.01.09 19:35:13 napsal:
→ aceboss: přibližuju okruh
→ aceboss: přibližuju okruh

20:52:14
06.01.2009
06.01.2009

Rooney - zrušená registrace
Ja bych to vzal na přímo, přes výfuk

20:49:37
06.01.2009
06.01.2009

LiMaK - 742 forever
ještě bych založil další vlákno, ve kterém bych se optal, na kterou stranu se odmyká klíč v zámku...pak další aby mi nekdo zmeril vzdalenost od volantu k operadlu...no a nakonec bych to završil dalším vláknem o tom, k čemu je volant a jestli ho mužu odmontovat...
a nakonec by celá sekce na virtu byla odrovnána pitomostí, a vyhledávání by se potilo v kolenech :-)
a nakonec by celá sekce na virtu byla odrovnána pitomostí, a vyhledávání by se potilo v kolenech :-)
19:38:25
06.01.2009
06.01.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Tak nejdřív bych si každopádně otevřel dveře, po obhlídnutí jak vypadá prostor u volantu bych se rozhodl pro pohodlnější způsob:-) A eventuálně praktivoal ten který byl zvržen jako první (protže toi co zavrhneš je nejlepší:D)
19:35:13
06.01.2009
06.01.2009

havlik
-> aceboss: přibližuju okruh
19:34:54
06.01.2009
06.01.2009

havlik
-> FORM: to už bych měl 60kg to už bych se pomalu mohl protáhnout i oetvřenym okýnkem
19:33:41
06.01.2009
06.01.2009

FORM - zlomená ojnice
když zhubneš o 30 kilo, tak můžeš skočít šipkuz pravé strany přes spolujezdcovu sedačku rovnou na řidičovu.
19:33:16
06.01.2009
06.01.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já skáču po nohách dveřma spolujezdce
19:32:48
06.01.2009
06.01.2009

aceboss
Podle mě by jsi měl u vést o jaký typ auta jde:seriové či závodní s rámem?A co je to za karoserii nějakej třeba terénák,sporták nebo sedan atd...?Trošku ten okruh přiblíž

19:28:47
06.01.2009
06.01.2009

havlik
Potřeboval bych vědět jak se nastupuje do auta? Jestli napřed hlavu pak se chytit rukama za volant a nasoukat pod něj nohy, nebo napřed polehynku zasunout jednu nohu pod volant přitom si zárověn kecnout prdelkou na sedačku a pak zastrčit do vnitř vozu zbytek těla nebo vlastně jak?