Lpg - montáž použitého a zapsání do dokladů

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 28.12.2008 do 28.12.2008, založil/a charon
řadit dle data
11:07:24
28.12.2008
King
-> charon: Tak to je v pohodě, nádrž s multiventilem ti bez problémů zapíšou a těch starších BRC reduktorů se servama musí bejt mraky. Ty serva maj omezenou životnost a každá dílna má těch vadnej na dvorku hromádku :)
10:56:30
28.12.2008
charon
Bohužel nesedí ani nádrž a multiventil, nicméně když jsem se o tom bavil s revizákem, tak by celkem neměli problém to tam nechat a zlegalizova - je to vyrobený v roce 2005 nebo 2006



O tý arapě serva jsem taky uvažoval, koneckonců to byla vždycky první věc, kerý si každej všimnul
10:51:05
28.12.2008
King
Asi nejmíň bolestný by bylo domontovat tam použitej BRC systém pro stříkačku s R01 homologací (2001 a mladší, starší komponenty legálně namontovat nejdou). Revize i STK jde hlavně po nádrži a multiventilu (ten máš doufám v souladu s papírama).

Je ještě light varianta, kde vyměníš za správnej typ jenom reduktor, aby to nebilo tolik do očí a to servo se tam namontuje jenom jako atrapa - ve skutečnosti nemusí vůbec fungovat a rozumnej emisák to vezme. To je investice za pár stovek. Mě třeba už to servo před rokem kleklo, ale auto jezdí vesele dál a škrťák na hadici ho spolehlivě zastoupil :)

Horší by to bylo s nádrží a multiventilem, to je aspoň 6 litrů investice za novou (nebo případně míň za starší)
00:15:56
28.12.2008
charon
Věci se mejí asi takhle - mám auto překopaný na LPG. LPG v dokladech zapsaný je, nicméně v autě je ve skutečnosti něco úplně jinýho (v dokladech BRC na stříkačku, ve skutečnosti Lovtec pro karburátory), jsou s tim problémy - při revizi, při STK, při případný nehodě by mohl být problém ... A já to potřebuju nějak vyřešit - prostě to chci mít v cajku, pro klid duše. Ano, ml jsem si o při koupi pořádně zkontrolovat, když jsem to zjistil, měl jsem vylítnout na majitele a odstoupit od smlouvy nebo chtít nějakou slevu, ale to je teď vedlejší.



Možnosti mě napadli dvě - buďto sehnat starší použitej systém, ten do auta nechat zamontovat (případně zamontovat sám) a pak to nějak nechat přepsat v dokladech. A nebo nechat stávající systém pro karburátor upravit na systém pro stříkačku (takže dodat ŘJ plynu + servomotrek na přívod plynu do motoru + možná něco dalšího) a pak to taky nechat v dokladech přepsat. Má s něčim podobnym někdo zkušenost, případně nápad nebo návrh jak to vyřešit?

Na rovinu řikám, že na novej LPG systém těch minimálně 20 000 akuálně nemám, pořebuju investovat jinam. Možnost 3 - plyn vyhodit a jezdit jen na benzín nepřichází v úvahu, auto používám hlavně na dojíždění do práce, teď jsou sice ceny benzínu krásný, ale počítám, že v sezóně se to hejbne hodně rychle nahoru ...
Extreme Tyres