Seriove zapojeni rucni brzdy

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 25.07.2008 do 28.07.2008, založil/a TTomas
řadit dle data
15:30:07
28.07.2008
darabos
-> petr s: Madarska 5
14:32:41
28.07.2008
petr s
-> darabos: Divná řeč
14:31:16
28.07.2008
darabos
14:30:21
28.07.2008
darabos
-> TTomas: cau no nasiel som ten clanok, keby daco nebolo jasne z obrazkov mozem Ti z casti aj prelozit a aj gabo00000 4 ovlada rec nasho kmena 1
11:22:40
27.07.2008
TTomas
-> Tomicraw: ja nikde netvrdim, ze se to musi pulit. Ja to prave ani pulit nechci. Jiste ze se to pouziva, proto se ptam, jakej valec tam mam dat. Jde mi hlavne o zkusenost4
09:33:31
27.07.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> TTomas: To není pravda, že se vždy muselo na zadku půlit obložení, to co myslíš se taky už dávno používalo.

skoda-virt.cz/cz/.../4777 1-rucni-brzda-130lr
00:30:31
27.07.2008
Pavel P@nkáč
-> TTomas: na co omezovac a vahadla?
10:56:47
26.07.2008
TTomas
-> jezkos: Tak je teda zpetnej ventil soucasti valce? Pripadne nekdo o solo ventilu nevite?

-> petr s: Prebrzden zadek nebude..mam tam vahadla a jeste omezovac brzdneho ucinku, takzo to urcite doladim.
23:17:21
25.07.2008
jezkos
řešení je stejné jako když se dělá hydraulická ruční brzda na bubnové zadní brzdy např. u š100,používá se spojkový válec ze škodovky
22:40:01
25.07.2008
PetrDNX
-> petr s: Budu to muset vyzkoušet,už mi to vrtá hlavou hrozně dlouho.
22:32:41
25.07.2008
petr s
-> PetrDNX: Má to jinak vedeno
22:30:21
25.07.2008
PetrDNX
-> petr s: když ale zatáhnu za ručku,tak by to nemělo mít důvod se vracet, nema přeci kudy,nebo se pletu?
22:19:11
25.07.2008
petr s
-> PetrDNX: Ten je proto aby ti kapalina šla do brzd a né zpět do hlavního válce a nádobky
22:13:55
25.07.2008
PetrDNX
Ten zpětnej ventil mi přijde jako blbost,vždyť by pak ten zadek neodbrzdil ne ?
19:52:25
25.07.2008
105
-> gabo00000: vsak jop me taky musi nekdo nekdy neco vysvetlit 100x to je normalni 4
19:42:40
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
myslim viacerych rôznych
19:42:25
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> 105: 40 ale to je tak..ludia sa tu velakrat zhodnu an viacerych veciach
19:05:50
25.07.2008
105
-> U-Geen: -> petr s: to byl boj 3 3
18:49:41
25.07.2008
petr s
-> gabo00000: Pochopil
18:46:26
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
1 jo takze v kazdom pripade sa musi poltit? a aby to tam nehrkalo a nezasekavalo sa tak sa musia spravit alebo kupit do toho trmena take cuda..neviem ako to nazvat1
18:45:05
25.07.2008
petr s
-> gabo00000: Prohnout se neprohne ale když budeš brzdit polovinou destičky tak se sjede do klínu
18:44:29
25.07.2008
U-Geen
-> gabo00000: ale ona se neohne. ona bude tlacena ke kotouci sikmo.
18:42:47
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: -> U-Geen: no ja to chapem ale tu se raz resilo v jednom temat prave to a dle fyziky sme dosli na to ze pri takovej hrubke sa to nemôze prehnut ta dosticka a sla pôsoviaca na tu dosticku v jednom bode by mala byt aj tak rovnomerna8
18:41:11
25.07.2008
U-Geen
-> gabo00000: ach jo. tak si vem do ruky treba obal od cd, a podepri ho zhruba v 1/4 delky. co udela?
18:40:51
25.07.2008
petr s
-> gabo00000: Protože se sjíždí do klínu je to vidět na autě kde jeden pístek nefunguje
18:39:07
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> U-Geen: no ja chapem ale preco nemôzu tlacit na tu samu dosticku 2 a 2piestiky?
18:35:50
25.07.2008
U-Geen
-> gabo00000: prevapive proto, zby sla kazda cast desticky na svuj jeden pistek.
18:29:23
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: no to je jasne ale nechapem preco by sa to malo poltit
18:27:10
25.07.2008
petr s
-> gabo00000: Nožní brzdíš častěji jako ruční
18:25:33
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: a vono kdy jdu 2 pistky tak to jde do klinku? ja bych ani nerek..ja taky planujem hydraulicku rucnu z nadobkou ale pultit desticky neplanuju8
17:29:19
25.07.2008
105
-> TTomas: takze ty potrebujes aby kdyz zatneš rucku aby vzadu na jednym trmenu fungovali 4 pistky ale aby ty pistky fungovali aj na provozni.... mylsim ze neco podobnyho meli okruhovy fava meli tam nejakej zpetnej ventil mozna kecam jen sem to slysel
16:42:08
25.07.2008
petr s
-> TTomas: Všechny bude přebržděn zadek ale jinak jedině ventilem
16:38:42
25.07.2008
TTomas
-> petr s: Tak ted asi oba myslime neco jineho. Nebo ti nerozumim. Mluvim o tom, kdyz zapojim na zdaku vsechny 4pistky na rucku i na nohu a potrebuju vyresit jakej valec na rucky aby to fungovalo tak jak ma. To znamena netlakovalo zpet dopredu.
16:27:47
25.07.2008
petr s
-> TTomas: Řezali se proto aby se nesjížděli do klínu a nejjednodušší je tam dát nádobku s jedním vývodem
16:17:58
25.07.2008
TTomas
-> darabos: Takze teoreticky se da pouzit skoro jakykoli pracovni valec? Proc to teda tenkrat zapojovali paralelne a rezali deksky a brzdice?

-> gabo00000: Jeste to nemam dodelane...resim to nejdriv v teoreticke rovine. Nerad bych neco vymyslel a pak zjistil ze ot nefunguje. Precijenom jsou to brzdy.
15:58:29
25.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TTomas: smiem vediet rpeco to nie je dobre tak ako to mas?
15:55:52
25.07.2008
darabos
Nazdar!

Ja som videl take riesenie na Lade v HUN a v pribehu mesiaca chcem aj ja vyskusat, ide jedna zila do zadu a do obehu je zapojeny hlavny spojkovy valec zo skovky. Do pripojky kde je normalne nadobka pripojena je vstup z HVB a vystup je vystup proste dozadu do rozdvojky. A je v tom zabudovany spatny ventil a ten zablokuje tlak smerom naspat k HVB. Ked najdem ten clanok tak sem nalinkujem fotky...
11:48:18
25.07.2008
TTomas
Jeste pridam odkazy co jsem nasel.

Tady ten valec za 630Euro:(

www.isa-racing.de/20082/. ../Seite-079.htm

a toto je schema zapojeni o kterem mluvim

www.isa-racing.de/20082/. ../Seite-026.htm
11:45:22
25.07.2008
TTomas
Obracim se na Vas s prosbou ohledne zapojeni brzd. Vpredu mam vahadla s valcema girling(po jednom vyvodu). Jeden pres rozdvojku zapojen na predek. Druhy tazen jednou zilou dozadu. V kabine zapojen omezovac brzdneho tlaku a rucka. Dal pres rozdvojku do brzdicu. POkudy bych vynechal v tomhle zapojeni rucku pripojil jenom dva pistky(rozpulil desky a brzdic) a rucku pripojil paralelne nebyl by zadny problem. Mel bych to stejne jako LR evo. Ja mam ale hlinikovej brzdic, kterej ma jenom jeden vstup a je propojeny uvnitr, takze toto reseni odpada. Potreboval bych teda nejspis neco jako zpetny ventil. Aby pri seslapnuti pedalu brzdy kapalina normalne prochazela, ale pri zatazeni rucky sla jen na zadek. Nasel jsem nejake specialni pracovni valce pro tuto aplikaci nicmene nasel jsem jenom Ap racing a cena je vic nez ohromna. Za jakykoli nazor budu velice vdecny.
Extreme Tyres