
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Seriove zapojeni rucni brzdy
15:30:07
28.07.2008
28.07.2008

darabos
-> petr s: Madarska 

14:32:41
28.07.2008
28.07.2008

petr s
-> darabos: Divná řeč
14:31:16
28.07.2008
28.07.2008

darabos
14:30:21
28.07.2008
28.07.2008

darabos
-> TTomas: cau no nasiel som ten clanok, keby daco nebolo jasne z obrazkov mozem Ti z casti aj prelozit a aj gabo00000
ovlada rec nasho kmena 


11:22:40
27.07.2008
27.07.2008

TTomas
-> Tomicraw: ja nikde netvrdim, ze se to musi pulit. Ja to prave ani pulit nechci. Jiste ze se to pouziva, proto se ptam, jakej valec tam mam dat. Jde mi hlavne o zkusenost

09:33:31
27.07.2008
27.07.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> TTomas: To není pravda, že se vždy muselo na zadku půlit obložení, to co myslíš se taky už dávno používalo.
skoda-virt.cz/cz/.../4777 1-rucni-brzda-130lr
skoda-virt.cz/cz/.../4777 1-rucni-brzda-130lr
00:30:31
27.07.2008
27.07.2008

Pavel P@nkáč
-> TTomas: na co omezovac a vahadla?
10:56:47
26.07.2008
26.07.2008

TTomas
-> jezkos: Tak je teda zpetnej ventil soucasti valce? Pripadne nekdo o solo ventilu nevite?
-> petr s: Prebrzden zadek nebude..mam tam vahadla a jeste omezovac brzdneho ucinku, takzo to urcite doladim.
-> petr s: Prebrzden zadek nebude..mam tam vahadla a jeste omezovac brzdneho ucinku, takzo to urcite doladim.
23:17:21
25.07.2008
25.07.2008

jezkos
řešení je stejné jako když se dělá hydraulická ruční brzda na bubnové zadní brzdy např. u š100,používá se spojkový válec ze škodovky
22:40:01
25.07.2008
25.07.2008

PetrDNX
-> petr s: Budu to muset vyzkoušet,už mi to vrtá hlavou hrozně dlouho.
22:32:41
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> PetrDNX: Má to jinak vedeno
22:30:21
25.07.2008
25.07.2008

PetrDNX
-> petr s: když ale zatáhnu za ručku,tak by to nemělo mít důvod se vracet, nema přeci kudy,nebo se pletu?
22:19:11
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> PetrDNX: Ten je proto aby ti kapalina šla do brzd a né zpět do hlavního válce a nádobky
22:13:55
25.07.2008
25.07.2008

PetrDNX
Ten zpětnej ventil mi přijde jako blbost,vždyť by pak ten zadek neodbrzdil ne ?
19:52:25
25.07.2008
25.07.2008

105
-> gabo00000: vsak jop me taky musi nekdo nekdy neco vysvetlit 100x to je normalni 

19:42:40
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
myslim viacerych rôznych
19:42:25
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> 105:
ale to je tak..ludia sa tu velakrat zhodnu an viacerych veciach

19:05:50
25.07.2008
25.07.2008

105
-> U-Geen: -> petr s: to byl boj



18:49:41
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> gabo00000: Pochopil
18:46:26
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace


18:45:05
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> gabo00000: Prohnout se neprohne ale když budeš brzdit polovinou destičky tak se sjede do klínu
18:44:29
25.07.2008
25.07.2008

U-Geen
-> gabo00000: ale ona se neohne. ona bude tlacena ke kotouci sikmo.
18:42:47
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: -> U-Geen: no ja to chapem ale tu se raz resilo v jednom temat prave to a dle fyziky sme dosli na to ze pri takovej hrubke sa to nemôze prehnut ta dosticka a sla pôsoviaca na tu dosticku v jednom bode by mala byt aj tak rovnomerna

18:41:11
25.07.2008
25.07.2008

U-Geen
-> gabo00000: ach jo. tak si vem do ruky treba obal od cd, a podepri ho zhruba v 1/4 delky. co udela?
18:40:51
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> gabo00000: Protože se sjíždí do klínu je to vidět na autě kde jeden pístek nefunguje
18:39:07
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> U-Geen: no ja chapem ale preco nemôzu tlacit na tu samu dosticku 2 a 2piestiky?
18:35:50
25.07.2008
25.07.2008

U-Geen
-> gabo00000: prevapive proto, zby sla kazda cast desticky na svuj jeden pistek.
18:29:23
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: no to je jasne ale nechapem preco by sa to malo poltit
18:27:10
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> gabo00000: Nožní brzdíš častěji jako ruční
18:25:33
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: a vono kdy jdu 2 pistky tak to jde do klinku? ja bych ani nerek..ja taky planujem hydraulicku rucnu z nadobkou ale pultit desticky neplanuju

17:29:19
25.07.2008
25.07.2008

105
-> TTomas: takze ty potrebujes aby kdyz zatneš rucku aby vzadu na jednym trmenu fungovali 4 pistky ale aby ty pistky fungovali aj na provozni.... mylsim ze neco podobnyho meli okruhovy fava meli tam nejakej zpetnej ventil mozna kecam jen sem to slysel
16:42:08
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> TTomas: Všechny bude přebržděn zadek ale jinak jedině ventilem
16:38:42
25.07.2008
25.07.2008

TTomas
-> petr s: Tak ted asi oba myslime neco jineho. Nebo ti nerozumim. Mluvim o tom, kdyz zapojim na zdaku vsechny 4pistky na rucku i na nohu a potrebuju vyresit jakej valec na rucky aby to fungovalo tak jak ma. To znamena netlakovalo zpet dopredu.
16:27:47
25.07.2008
25.07.2008

petr s
-> TTomas: Řezali se proto aby se nesjížděli do klínu a nejjednodušší je tam dát nádobku s jedním vývodem
16:17:58
25.07.2008
25.07.2008

TTomas
-> darabos: Takze teoreticky se da pouzit skoro jakykoli pracovni valec? Proc to teda tenkrat zapojovali paralelne a rezali deksky a brzdice?
-> gabo00000: Jeste to nemam dodelane...resim to nejdriv v teoreticke rovine. Nerad bych neco vymyslel a pak zjistil ze ot nefunguje. Precijenom jsou to brzdy.
-> gabo00000: Jeste to nemam dodelane...resim to nejdriv v teoreticke rovine. Nerad bych neco vymyslel a pak zjistil ze ot nefunguje. Precijenom jsou to brzdy.
15:58:29
25.07.2008
25.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> TTomas: smiem vediet rpeco to nie je dobre tak ako to mas?
15:55:52
25.07.2008
25.07.2008

darabos
Nazdar!
Ja som videl take riesenie na Lade v HUN a v pribehu mesiaca chcem aj ja vyskusat, ide jedna zila do zadu a do obehu je zapojeny hlavny spojkovy valec zo skovky. Do pripojky kde je normalne nadobka pripojena je vstup z HVB a vystup je vystup proste dozadu do rozdvojky. A je v tom zabudovany spatny ventil a ten zablokuje tlak smerom naspat k HVB. Ked najdem ten clanok tak sem nalinkujem fotky...
Ja som videl take riesenie na Lade v HUN a v pribehu mesiaca chcem aj ja vyskusat, ide jedna zila do zadu a do obehu je zapojeny hlavny spojkovy valec zo skovky. Do pripojky kde je normalne nadobka pripojena je vstup z HVB a vystup je vystup proste dozadu do rozdvojky. A je v tom zabudovany spatny ventil a ten zablokuje tlak smerom naspat k HVB. Ked najdem ten clanok tak sem nalinkujem fotky...
11:48:18
25.07.2008
25.07.2008

TTomas
Jeste pridam odkazy co jsem nasel.
Tady ten valec za 630Euro:(
www.isa-racing.de/20082/. ../Seite-079.htm
a toto je schema zapojeni o kterem mluvim
www.isa-racing.de/20082/. ../Seite-026.htm
Tady ten valec za 630Euro:(
www.isa-racing.de/20082/. ../Seite-079.htm
a toto je schema zapojeni o kterem mluvim
www.isa-racing.de/20082/. ../Seite-026.htm
11:45:22
25.07.2008
25.07.2008

TTomas
Obracim se na Vas s prosbou ohledne zapojeni brzd. Vpredu mam vahadla s valcema girling(po jednom vyvodu). Jeden pres rozdvojku zapojen na predek. Druhy tazen jednou zilou dozadu. V kabine zapojen omezovac brzdneho tlaku a rucka. Dal pres rozdvojku do brzdicu. POkudy bych vynechal v tomhle zapojeni rucku pripojil jenom dva pistky(rozpulil desky a brzdic) a rucku pripojil paralelne nebyl by zadny problem. Mel bych to stejne jako LR evo. Ja mam ale hlinikovej brzdic, kterej ma jenom jeden vstup a je propojeny uvnitr, takze toto reseni odpada. Potreboval bych teda nejspis neco jako zpetny ventil. Aby pri seslapnuti pedalu brzdy kapalina normalne prochazela, ale pri zatazeni rucky sla jen na zadek. Nasel jsem nejake specialni pracovni valce pro tuto aplikaci nicmene nasel jsem jenom Ap racing a cena je vic nez ohromna. Za jakykoli nazor budu velice vdecny.