skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uložení zadní nápravy
22:51:35
13.04.2008
13.04.2008

Wena
taky jsem přemejšlel nad svařencem od Molčana ale jde o to aby mi pak stim pustily na závody.
14:20:25
11.04.2008
11.04.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena: Hmm, tak to je docela síla. Jako deathcat

13:41:10
11.04.2008
11.04.2008

deathcat
-> Wena: To je lidová cena, když připočteš cenu ramena, tak si skoro na ceně jedné strany svařence od Molčana
11:13:38
11.04.2008
11.04.2008

Wena
Tak jsem volal do Kalmáru a neni to unibal z ramenem ale věci na jeho úpravu. Tak že unibal nějaká zálvačka atd a výstuhy na rameno tak že rameno musíš mít svoje a ta cena je 2000kč za jednu stranu.
00:26:22
09.04.2008
09.04.2008

Peklo-Evo-Luboš
-> sep: no dyt jasne, Schwarz taky porad jen pritvrzoval a pritvrzoval a vidis jaky uspechy se dostavily :-D
17:31:45
08.04.2008
08.04.2008

Wena
No já to chci na závodní kilo ale tam nevim jak by se to dalo vystužit když to stejně je ještě přes ty držáky a pak teprve do kastle na 4šrouby.
17:07:55
08.04.2008
08.04.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: nj..len este tu tvrdu buchtu nemam
ale verim ze to bude OK


17:04:25
08.04.2008
08.04.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena: Obecně na unibal musí být opravdu dobře vystužené uložení v kasli a hlavně zdravé, opačně se to může časem vytrhnout. Trochu se mě nelíbí, že tu výstuhu nemá do konce pod pružinu a místo spoje s šikmým, protože tam se rameno nejvíc bortí. Ale to už se dá doma dovařit.
17:02:16
08.04.2008
08.04.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Já si myslím, že to bohatě stačí pro běžné účely, tak proč se mračit? S tvrdou želvou to ani moc geometrii nemění.
17:01:46
08.04.2008
08.04.2008

Wena
tak že ty od Kalmara jsou moc tuhé a hodně se kroutí kastle?
16:55:47
08.04.2008
08.04.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: nj..ja som zvolil vystuzeny uchyt a L/A vystuhy

16:22:46
08.04.2008
08.04.2008

sep
Jen vyztužujte,řežte pružiny,místo tlumičů závitovou tyč a místo stabilizátoru kolejnici,zbytek auta (v 99% série vyztužená maximálně tlumexem) vám poděkuje.
16:15:41
08.04.2008
08.04.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: A to co sem říkal je pravda. Je otázka co je lepší, zničené rameno a nebo hnutá kasle?
16:11:45
08.04.2008
08.04.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Taky tyhle ramena jsou pro auta typu 130L/A pro tvrdé zacházení v rally a je tam předpoklad vystužených nosníků v kasli. Ptal jsem se na to i Šimurdy a měl s tím zezačátku problémy.
16:05:12
08.04.2008
08.04.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: mne si vravel ze to vystuzenie do konca nie je najstastnejsie lebo nemas deformacnu cast ked s tym vychytas nejaku dieru abo do niecoho nabijes kolo
15:37:07
08.04.2008
08.04.2008

Wena
A nevíte někdo kolik stojí ten unibal od Molčana? Nějak se snim nemůžu spojit.
15:17:11
08.04.2008
08.04.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> fido06: Přesně tak, jiný rozdíl v tom není.

15:16:14
08.04.2008
08.04.2008

fido06
15:15:01
08.04.2008
08.04.2008

fido06
-> Wena: rozdíl je v tom že Kalmar to dodává s celým vyztuženým ramenem, a to rameno je vyztužené až k unibalu...takže to zřejmě bude lepší řešení
10:56:45
08.04.2008
08.04.2008

Wena
to vim že jsou to unibali. Jen by mě zajímalo jestli je to stejný nebo nee už na pohled vidíš že od kalmaru je uchycení jiné a molčan má na způsob serie.
10:42:24
08.04.2008
08.04.2008

petr s
Je to stejné - unibally
10:31:31
08.04.2008
08.04.2008

Wena
A tohle od Kalmár motorsport
10:29:36
08.04.2008
08.04.2008

Wena
Tohle je od p.Molčana
10:29:11
08.04.2008
08.04.2008

Wena
Mam takovej dotaz jaké jsou rozdíly v těchto uložení??