skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Posilovač brzd???
22:17:14
14.04.2008
14.04.2008

radab
-> Syny: diky za radu myslel jsem si to.
22:06:33
14.04.2008
14.04.2008

Syny
-> radab: mas blbe vymezenou vuli v trnu mezi posilovacem a THV - to nastavis az budes menit tne THV kterej te tece a proto mas brzdovku na posilovaci :)
16:24:11
14.04.2008
14.04.2008

radab
kdyz uz tu mluvite o brzdach tak mam taky mensi problem s brzdami, konkrtne mi jde o to ze kdyz sednu do autu a seslapnu pedal brzdy tak mi jde tak cca 2-3cm docela dost lehce a az potom to jde ztuha. A jeste jeden problem nejak se mi objebuje brzdovku v lemu posilaovace cim by to mohlo byt cim myslite ze by to mohlo byt vsem diky za rady. 

15:17:43
14.04.2008
14.04.2008

palinator
Ještě jsem zanalyzoval, že při vypnutým motoru při šlapání na brzdu syčí i třeba po 20 zdvihách. A nevytvrdne!
16:09:33
31.03.2008
31.03.2008

Syny
-> palinator: hele ale tohle dela i me... Karburator je rovnej a pretesnenej, hadice nova, posilovac zrepasovanej a jak spalnu na brzdu kdyz jedu an sytic, tak chcipne... Do ted nevim co to dela 

15:57:01
31.03.2008
31.03.2008

palinator
hele, mas pravdu...kdyz se jede za dost studenyho motoru bez sytice na volnobeh, tak to tak nejak bezi, ale pri seslapnuti brzdy nejcastejc chcipne (zarazenim dvojky pokracujem v ceste
)

14:03:00
31.03.2008
31.03.2008

Syny
-> palinator: mno tka te uchazi prepousteci ventilek - tohle mi delali 3 posilovace z 5ti... Nevim jestli na to skodovky trpi, ale asi jo akorad to malokdo resi... Zacne se prisavat vzduch zvenku skrz ten ventilek... Tim padem podle nastaveni smesi motoru te klesnou nebo stoupnou otacky... Takze bud rozebrat a vyndat ten ventilek (pripadne vymenit cely to teleso v posliovaci a rovnou vsecko zrepasovat) a nebo vymenit posilovac celej a doufat ze bude ungovat :)
13:57:03
31.03.2008
31.03.2008

palinator
Noo, prave ze syci kdyz se na nem stoji a pedal ma nezvykle dlouhej chod, ale kdyz se na nej dupne, tak flekuje.
20:21:26
30.03.2008
30.03.2008

Syny
-> Paul: propadavajici pedal ma casto na svdomi THV. Muze ses stat ze se brzdovka castecne vraci do nadobky po seslapnuti pedalu, ovsem to bys poznal ze by to i na prd brzdilo... Taky jdou ruzne stelovat vule 2ma trnama - jedne nahore a druhej dola na posiku...
20:20:03
30.03.2008
30.03.2008

Syny
-> palinator: kdyz se pohybuje s pedalem je to normalni - pokud ale syci i kdyz je pedal seslapnutej a nehejbe se, tak to je spatnej ventilek vevnitr :)
12:24:23
30.03.2008
30.03.2008

palinator
Tak jsem zjistil, ze pri proslapnuti (celkem hoodne dlouhej chod) posilovac syci. Co je to za zavadu, co to zpusobi???
10:17:09
30.03.2008
30.03.2008

Paul
no po vyslapani podlaku je cítit,že je pedál tvrdší.ale pořád se mi propádává
23:48:39
29.03.2008
29.03.2008

Syny
-> Paul: pokud je vyplej motor a pedal je hned tvrdej po vypnuti motoru, tka ztraci podtlak. Pokud je tvrdej az po vyslapani podtlaku, tka je ok...
23:47:10
29.03.2008
29.03.2008

Paul
A když šlapu na pedál a pedál neztvrdne,tak je špatný posilovač?HBV mám nový
00:17:44
29.03.2008
29.03.2008

Syny
-> palinator: ja mel posiku v aute uz asi 5 a co kus to original. Reknu te to takhle: Dal sem tam jeden a ten sle uplne zlehoucka a jak ses ty brzdy dotknul tak auto skoro flekovalo - uplne krasny, ale posilovac "uchazel" - zkratka prisaval vzduch. Kdyz sem dal neposkozenej (ten co mel ok ten ventylek) tak pedal byl jak beon, muselo se slapnut na brzdu vic, ale flekovalo to taky. Pak sem mel testovaci posilovac - ten sel taky zlehoucka, ale taky prisaval (ma to pak vliv i na volnobeh). Tak sem dal zas jinej a ten mel opet tvrdej pedal, ale nerpisaval :) Zalezi dost na brzdach. Pokud mas 2p + 19mm prasatka a 19mm THV, tak to proste pujde vic ztuha :)
23:42:55
28.03.2008
28.03.2008

palinator
Tohle neni normalne tuhy chod brzd Š120 - dedova totiz jde lehceji (vetsi rozdil pri behu motoru a pri "vyfoukani"), kdezto u my je ten rozdil mensi, v tuhosti chodu pedalu jsou mensi rozdily, tudiz ze posilovac asi mene posiluje...
23:40:17
28.03.2008
28.03.2008

palinator
Tohle neni normalne tuhy chod brzd Š120 - dedova totiz jde lehceji (vetsi rozdil pri behu motoru a pri "vyfoukani"), kdezto u my je ten rozdil mensi, v tuhosti chodu pedalu jsou mensi rozdily, tudiz ze posilovac asi mene posiluje...
22:04:07
28.03.2008
28.03.2008

Syny
-> 12MOLS: tak to je v pohode :)
21:18:39
28.03.2008
28.03.2008

MOLSO
-> Syny: ked brzdím nesyčí ... ale ked napr vypnem motor tak tie 2 - 3 x zasyči ale posiluje ,... a potom holt prd trba tlačit na brzdu
21:12:53
28.03.2008
28.03.2008

Syny
-> 12MOLS: muze na to mit vliv podtlak... ve 3000ot je podtlak vetsi nez pri volnobehu. Nemelo by to mit moc velky vliv, ale stat se to dle me muze... Pokud to brzdi a slisitelne neuchazi, tak celkem na tom neni co se podelat...
21:06:53
28.03.2008
28.03.2008

MOLSO
-> Syny: no ja mam posilovač, novu hadicu, po vypnutí motora 2 - 3x brzdí na posilovač a potom ide stuha .... ale keď sedím v aute potichu tak počujem z posilovača také pomalé vrzgavé zvuky .... nie je to na závadu ??? a ešte niečo ... v meste mi pedál ide stlačiť napr 5 cm ... keď ho uvoľním a stlačím znova ide len 3cm a brzdí lešie .... a ešte ked idem naprr po ceste a točím motoru dlhší čas, (bez brzdenia a motor napr 10 min v režime okolo 3000 ot) tak pri brzdení má pedál velký chod a aj brzdný účinok ... je to na závadu alebo čo ?? 

20:44:27
28.03.2008
28.03.2008

Syny
-> palinator: je to ok... Brzdy u shade (pokud mas 2pistky) jdou proste ztuha. Pokud to brzdi tak je to ok. To ze pri vyplim motoru ztuhne je normalni. Pokud si chces overit funkci tak udelej tohle: Vypni motor slapej na brzdu. Pokud 2-3x pujde zlehka a pak ztuhne je ok. Nebo jeste jeden pokus. Vypni motor a nech to bejt - k autu jdi treba za hodinu a pokud i pak pujde treba 1-2x zlehka a pak vytuhne (s vyplim motorem samo) tak je v pohode... Za jizdy nesmi sycet pokud mas nohu na brzde. Kdyz s pedalem hejbes tak jo, ale kdyz treba stojis na krizovatce na brzde, tak nesmi sycet.
15:40:55
28.03.2008
28.03.2008

Kuladmin
Tak jako prvni bych zkontroloval hadici podtlaku co jde od sani. To znamena ty 4 metry hadice :o). Nebo dal rovnou novou. Sundej ji z posilovace nastartuj a musi ti nasavat kdyz ji ucpes prstem musis to cit pokud minimalne tak je nekde prdla / zpuchrela.
14:25:55
28.03.2008
28.03.2008

palinator
Zdravim.
Mam dotaz: na Š120 r.v.1989 jde jiz dlouho ponekud ztuha brzdovy pedal. Nebrzdi zle, ale jen je treba vyssi sily, zda se, ze posilovac je bud v poradku nebo jen funguje castecne, protoze pri proslapani pedalu s vypnutym motorem jeste vice ztuhne. Nevite co s tim? Diky
Mam dotaz: na Š120 r.v.1989 jde jiz dlouho ponekud ztuha brzdovy pedal. Nebrzdi zle, ale jen je treba vyssi sily, zda se, ze posilovac je bud v poradku nebo jen funguje castecne, protoze pri proslapani pedalu s vypnutym motorem jeste vice ztuhne. Nevite co s tim? Diky