-> gabo00000: Taky si to myslim ... :) Tam by to bylo o neco problematictejsi ... ale taky by to slo :)
21:13:59 05.03.2008
jack51
-> gabo00000: ja si teda myslim ze vlecny je podelny
21:12:03 05.03.2008
gabo000000 - zrušená registrace
tyvole ale on chcem manit silenty vlecneho ramena...vlecne sa nerovna pozdlzne alebo vzperne...vlecne je sikme nie?
20:47:32 05.03.2008
DJMajk
Dik
20:44:13 05.03.2008
Jakub M.
-> DJMajk:
tak to kecají asi jako všude... 130covej poznáš podle toho, že má v sobě zalitý ještě dva plechy navíc
20:32:40 05.03.2008
jack51
-> DJMajk: na garde je tvrdsi, tak jako na vsechny uhlovky
20:25:10 05.03.2008
DJMajk
Ďakujem za radu ale ešte by som chcel vedieť v čom spočíva rozdiel medzi silenblokom na Š12O a Š-Garde.V predajni na náhradné súčiastky tvrdia,že sú rovnaké.
19:50:35 05.03.2008
Jakub M.
zvedneš auto (nezvedat za rameno nápravy!), povolíš silentblok, vyndáš ty středící podložky, pak si vezmeš druhej hever a podložíš jím rameno v místě pružiny, tím vytvoříš jakousi páku a zároveň odlehčíš sílu, kterou na silentblok vytváří pružina a tlačí jej do karoserie. Poté to celé podélné rameno vyhoupenš pod auto, silentblok odvrtáš, neprve malým a pak vrtákem 10mm, do nového silenbloku vytvoříš stejně velké díry(podotýkám, že je nutné mít silenblok stejný jako do škody 130!) pak už jen všemu dáš potřebnou povrchovou úpravu a smontuješ.. vše dáš dohromady... pak povolíš spoj šikmé/podelné rameno a nastavíš zpět správnou geometrii !!! to je dost důležité! protože pokud to nebude OK, může dojít k vypadávání poloosy (pokud nemáš Löbra) a nepravidelnému opotřebení pneumatik
19:07:08 05.03.2008
DJMajk
Pozdravujem škodovakov a hneď úvodom by som chcel od Vás poradiť.Potrebujem na Škode Garde vymeniť silenblok vlečeného ramena,je kvoli tomu nutné demontovať nápravu?