ako spraviť Ačko na prednej naprave

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.02.2008 do 26.02.2008, založil/a JAroslav F
řadit dle data
16:40:17
26.02.2008
Milos
-> JAroslav F: ale neee, zase ? tak budeme muset zopakovat celu akcioo.1
16:31:55
26.02.2008
Milos
-> DuriQ: ale ne ?! vazne 9 1
09:02:00
25.02.2008
DuriQ
Milos: sak vcecra si mi to sam vravel 3
22:50:55
24.02.2008
JAroslav F
tak to mi budete musiet vysvetlit
17:00:42
21.02.2008
Milos
min, ako spraviť Ačko na prednej naprave ?
11:41:45
21.02.2008
minno
-> Milos: kery? mne chyba novy uz len jeden veeelky diel a vola sa Skoda 136 GL3
10:21:29
21.02.2008
Milos
-> minno: ten co ti chyba, a novy
23:55:19
20.02.2008
minno
-> Milos: aký diel mi za toto super poučenie teraz na oplátku pošleš?3
23:26:01
20.02.2008
Milos
-> minno: aha, no uz som mudrejsi
23:24:35
20.02.2008
minno
-> Milos: rieš, a nechaj riešiť4 1
22:48:05
20.02.2008
Milos
-> minno: co ma znamenat ten smail ? hm
22:12:55
20.02.2008
minno
-> Milos: 159
22:04:52
20.02.2008
Milos
minno 20.02.08 21:47:07 napsal: -> Tuner#2: tak na to by som sa vyprdolsory mino ale na toto sa da odpovedat nasledovne, sa tiez niekedy cudujem/e ze co ty riesis, ci teoreticky ci prakticky, tiez by som/sme sa na to vyprdli4
22:03:24
20.02.2008
Milos
-> minno: sak praveze preto ze to tak nestoji tak to tak chcem aby to tak stalo, proste ja som tazsi ako ty 1 a este ked som si sadol do auta, tak ta jedna strana ide dole viac, zaprve je to nevkusne, mne sa to proste nepaci a urcite to ma akytaky vplyv aj na jazdne a ine vlastnosti...
21:47:07
20.02.2008
minno
-> Tuner#2: tak na to by som sa vyprdol3
21:35:10
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Budeš se divit, ale já měl rozdíl 6mm a bylo to viditelný jako blázen pouhým okem. Ono když je ta díra 15cm v sérii, tak se tam 1cm ztratí, ale když tam máš jen 3cm, tak je pak každý mm na lemu znát. Takže to vypodložíš a máš auto rovně. Podmínka je to měřit na absolutně rovné podlaze/silnici.
20:21:15
20.02.2008
DuriQ
Bedřich: tak bez pripravku jedine tak ze si omeras rozdiel medzi dorazom a spodnym ramenom este na zatazenom aute, fixnes si tak vybratu napravu, treba mat daku rovnu platnu, velky uhlomer a funguj... neni to presne ale je to presnejsie ako tam hadzat podlozky od oka : )
19:13:11
20.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> DuriQ: Jak se to dá proměřit?
19:07:42
20.02.2008
minno
-> Milos: na co si dvihol a preco len jednu stranu o 15 mm?
Aj tak sa mi vidí ako sa tu stále bavíte o výške a vzdialenosťach kolies od lemov tak presne v mm a vypodkladávate ked je jedna strana o 5 mm v inej výške ako druhá 3
nechápem ako to tak presne robíte, šak auto nestojí úplne na chlp rovnako rovno P/L strany nikdy aj keby človek neviem ako chcel....
18:01:52
20.02.2008
Milos
-> minno: veru poznat, ja vidim V hned, aj na mojej naprave teraz, zdvihol som jednu stranu o 15mm hore a veru naprava budemuset ist von
13:48:27
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: 1
13:46:22
20.02.2008
DuriQ
Tuner#2: ten andrt toho nakeca 3 ja som chcel minovy dopriat lepsie jazdne vlastnosti a ty mi to takto pokazis 1
13:45:01
20.02.2008
DuriQ
JAroslav F: treba skusat sa vyhrat s podlozkamy... skus tam nalozit 1.5cm... ked sa v blizkom case stretneme tak ti vysvetlim ako to mozes zbezne pomerat. ono pokial nemas v aute nalozene brzdove trubky tak vyberat tu napravu je celkom pohoda...
13:43:40
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Není. Sériový odklon je dle Andrta +1°s tolerancí 0,30" a L/A má +0,30 - 0°.
13:39:12
20.02.2008
DuriQ
minno: ta hodnota na predku je seriovo 0stup. to by si uz mohol vedet ked tak dlho repasujes napravy 1
10:50:29
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Z 1°do -0,75°je to skoro dva a můžu Tě ujistit, že to znát je. Řízení se více samovolně rovná, lépe to sedí a vede předek přesně tam kam chci. S Véčkama se předek sunul i po asfaltu. Samozřejmě beru to jako srovnání při razantní jízdě a nebo slalomu, za normálního okolností klidné jízdy to až tak nepoznáš.
00:32:58
20.02.2008
minno
-> Milos: 3 ale hej, ale tak ten jeden stupeň ani nepoznať4
15:03:51
19.02.2008
Milos
-> minno: vidis to, clovek sa stale uci, ale povedz ako moze mat seria Acka vpredu, sak to neni okruhovka1
10:55:46
19.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Tak je to tak, v sérii je to do V4
20:17:21
18.02.2008
minno
-> petr s: tak to je pre mňa celkom novinka, som vždy myslel že do A
17:38:45
18.02.2008
petr s
-> minno: serie je do V
17:33:38
18.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Podívám se doma do Andrta a do L/A plánů a dám vědět a nebo pokud je máš, tak tam je to vše uvedeno.
17:26:13
18.02.2008
minno
-> Milos: -> Tuner#2: Aha, takže sériovo má byť odklon 1 st. do "V"? To sa mi teda moc nezdá.
16:36:40
18.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: JJ je to tak, stačí číst andrta, ale kde vzít ten přípravek a vyndavat nápravu víckrát z auta je opruz. Já se naštěstí vešel do tolerance a šlo to nastavit excentrama.
16:35:07
18.02.2008
petr s
-> Milos: Základní odklon bys měl nastavit než dáš nápravu do auta excentrem jde jenom minimum
16:34:16
18.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milos: Taky mám každou stranu jinou, na jedné mám excentr na max. Áčko a na druhé je skoro opačně aby byli odklony stejně. On ten excentr moc neudělá, myslím že tu někdo psal 0,25°?
16:32:48
18.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milos: JJ to jsem mu chtěl naznačit, ale nevěděl jsem na 100% jaké parametry má mít série4 Jinak L/A dokumentace i popisuje nejideálnější nastavení a je tam myslím kolem 0 (což je ale obecně) a na sfaltu a do vrchů se jezdí víc až tak co píše Gemini.
16:30:38
18.02.2008
Milos
-> minno: inak ja ked som repasoval napravu tak som daval podlozky tiez ako maju byt, a zajujimave je to, ze sa mi na lavej strane nedalo vojst do tolerancie, ale, jak to niekto pisal, co skodofka to original, to je proste SKODA reci a roboty1
16:28:48
18.02.2008
Milos
-> minno: to bude asi tak ze ty mas +1 v podstate odklon, a on ma -0,75 takze by s to dalo nazvat ze priklon, resp negativny odklon, ak sa mylim, opravte ma
15:25:25
18.02.2008
Gemini
-> JAroslav F: videl si na nejakej zavodnej skodovke take odklony ?? ja veru este nie a pokial chces auto zdemolovat v 3 zakrute tak prosim....

max 3.5°
14:56:21
18.02.2008
minno
-> Tuner#2: no odklon má byť sériovo 1 st. smerom do A, a ty máš teda 0,75st. do A? To sa mi nezdá, na 7mm podložiek to musí byť viac.
14:39:43
18.02.2008
m8rinek
-> Syny: přesně to mě napadlo taky 1
14:20:52
18.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Negativ? Já už jsem to dlouho nestudoval, ale myslím že ne. Já to teda blbě napsal, mělo to být asi takhle -0,75°. Nevím jastli se to takhle uvádí, když to dělá lehce Áčka.
14:02:01
18.02.2008
minno
-> Tuner#2: 9 9 Ved na seriovych kolesách a pružiných má byť odklon 1 st. Ja som dal na novú nápravu podložky na odklon ako tam boli pred repasom nápravy, na jednej strane 1 x 3 mm, na druhej strane 2 x 1 mm. Tak som zvedavý, aké budem mať odklony na sériových pneu a pružinách 260 mm.
13:25:46
18.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Necelý 1° (0,75°) ale co auto to originál. TUNER má na autě větší Áčka, ale je pravda, že to má víc snížený, což se na odklonech taky projeví.4
21:55:27
17.02.2008
JAroslav F
staviam auto na vrchy chcel som vedieť či bude stačiť prehodiť ramena a dostať tak Ačko na prednej náprave pri max znížení pretože pomocou geometrie sa mi to zdá dosť málo a na zadnej naprave je zas moc vela tak hladam idealny kompromis na nastavenie aby som potom s ujom Pepom nematuroval ako truba kedže máme niekedy protichodné názory na takéto riešenie hlavne to má byť na jazdu dlhú max 5 km takže žiadne seriové jazdenie..
20:57:18
17.02.2008
Samantus
mno ja to tak mam uz tri roky a udelal sem to vystelovanim odklonu na spodnich ramenech.. a gumy se nesjizdej
18:51:54
17.02.2008
minno
-> Tuner#2: kolko stupnov mas ty teraz odklony s tymi 7 mm?
03:17:08
17.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Ty voe to by byly snad okolo 20st áčka:-O Mno to by asi bylo neukočírovatelný:-D
23:33:36
16.02.2008
Syny
Hmm takovy eMkovy rameno dole a uzovkovy nahore - ty by byly Acka jak vysity 1
Extreme Tyres