Převaření příčky vlečky

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 06.02.2008 do 09.02.2008, založil/a vhml
řadit dle data
05:32:45
09.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> J3STER: Prakticky to samý co navrhuju já, akorát ztíženo o nastavvování:-D Takhle si to nastaví jednou pro vždy tak jak potřebuje1
16:09:25
08.02.2008
J3STER
-> vhml: Samozřejmě pak podle toho vyrobit nové uši a navařit na místo těch původních.
16:07:38
08.02.2008
J3STER
-> vhml: Já bych ty uši neodřezával. Jen bych díru v uších proříznul tak, aby se čep šikmého ramene mohl posouvat ve svislé ose směrem nahoru. A pod hlavu a matku čepu bych dal podložky, které se po nastavení geometrie přivaří k uchu. Inspiroval mě tento obrázek.4
zvětšit Převaření příčky vlečky - obrázek od J3STER vložen 08.02.2008 16:07:38
21:41:13
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> vhml: Ne-e na ten jekl by se navařili dva plechy který by byli pod určitym úhlem (kolmo, nebo podle požadovaného odklonu) který by se přišroubovali na buben, a tím bys ,měl zafixovánu geometrii. Protože jinej způsob mě nenapadá jak tu geometrii zafixovat aby se ti to nehlo než to věšchno zavaříš...
21:32:02
06.02.2008
vhml
-> Bagrr: tima závitovkama si myslím že se trefím tak aby byly stažený na obou stranách stejně. Načež bych sundal kolo, přiložil jekl k bubnu a na vodováze chytnul nulu...
21:20:27
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> vhml: Nejlepší by bylo udělat si přípravek z jeklu a dvou plechů kterej bys našrouboval místo kol a bylo by tam nastavená potřebná geometrie. Tim by sis jí i zafixoval a měl bys jistotu že při stažení závitofkama budeš mít obě kola tak jak maj bejt a nebudeš tudíž riskovat že budeš mít jedno kolo když to přeženu v negativu a druhý v pozitivu (odklonech)
21:15:39
06.02.2008
vhml
-> Bagrr: inu dobrá. snad to bude tak... uvidím až bude nějakej volne víkend co mi z toho vyleze
21:08:42
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
06.02.08 21:07:48 a pak to jen navaříš v tý poloze kam se ti to vyhne...
21:07:48
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> vhml: Tak jak píšu já.. Když nastavíš geometrii a nebudeš mít uši pevně u příčky přidělaný tak se ti to samo nádherně vyšteluje tak jak to má bejt...
21:05:23
06.02.2008
vhml
Pánové tak se dohodnite jak teda :-)
20:41:21
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> gabo00000: Výš a i natočit podle toho jak si to určí to šikmý rameno po zafixování kol v potřebné geometrii:-) Však sem ti to už jenou vysvětloval40
20:40:00
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> vhml: a díky tomu že ty uši nebudou přvařený na příčce se ti to srovná že ty osy budou protínající se4
20:39:33
06.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: nevidel si ze co som pisal a reakciu tunera2?...je to blbost...skus si to nacrtnut...zbytocne nahas ramena a aj silentblok v sikmom ramene bude trpiet...co ja viem...ja by som to dal len vyzsie4
20:38:33
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> vhml: Musí by se protínat v buchtě. A vařit podle toho jak ti to bude vycházet. Prostě uřízni uši, nastav si geomku tak jak chceš a pak to navař zpět nebo podle toho udělej nový uši.
20:05:59
06.02.2008
vhml
-> Bagrr: a maj ty dvě osy být rovnobežné nebo se protínat v buchtě. aneb vařit jenom vejš nebo i šikmo???
19:59:56
06.02.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> vhml: To co jsi napsal jako poslední je nejlepší varianta... Změřit si na kolik je stlačená pružina při zatíženym autě, stáhnout pak na přesnou hodnotu pružinu pomocí závitofky a nastavit geometrii tak jak uznáš za vhodné, podle toho kam ti po odřezání bude vycházet úcat a osa šikmého ramene (malinkatý Áčka neuškodí).
19:52:33
06.02.2008
vhml
Teď jsem nad tím poslední dobou přemejšlel zda-li převařovat úchyty šikmých ramen výš nebo ne. Jelikož jezdíme hodně slalomy, tak je auto docela nízko(295pružiny a kyvkový domky). Různě jsem se po foréch dočetl, že je problematika ,aby se protínali osy kývaní. Takže mi napadá otázka jestli úchyty jenom zvednout(horizontální osy rovnoběžné ve dvou hladinách) nebo zvednou a dát trochu šikmo(osa kývání šikmého ramene protíná osu buchty v jejím středu).... co z toho je lepší a způsobí menší paseku???
A dál jsem přemejšlel nad tím o kolik to zvýšít. Napadlo vyndat tlumič, dát auto na zem, místo tlumiče závitovou tyč a stáhnout to. Pak zvednout auto, odpojit šikmé rameno a nastavit si je přibližně do výšky kdy bude odklon 0...
Co vy na to???
Extreme Tyres