
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mezizávitové gumy
10:02:16
07.02.2008
07.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milos: Teď když to čtu, tak to mělo být spíš jen na Rabbita

23:11:11
06.02.2008
06.02.2008

Milos
-> Tuner#2: ja sem prave vyvracel rabbitovi to ze kdyt bude mit v kufru zatez ze to bude spatne zatacet, samozrejme ze ta vaha navic tam spravi + k dobru,
nevim proc bych se mnel tomu smat, hm
nevim proc bych se mnel tomu smat, hm
21:32:58
06.02.2008
06.02.2008

Kapřík
-> Vojta:
tak dneska sem je dával na auto...na zadek. Potřeboval jsem to lehce zvýšit tak jsem zkusil ty gumy. Šlo to navrch o centimetr, možná dva
A nasazování je fakt porod. ... moc se tomu tam nechce





20:31:47
06.02.2008
06.02.2008

Vojta - zrušená registrace
Mezizavitove gumy nejak extremne ten zadek nezvednou..neco malo jo..pocitam ze jich tam nenarves nekolik..to uz snad ani nema cenu komentovat..i to jsem videl
Jinak hodne dobrych nervu pri nasazovani tech gum :) ja to delal na aute bez vyndanych tlumicu adt..ale slo to
Jinak hodne dobrych nervu pri nasazovani tech gum :) ja to delal na aute bez vyndanych tlumicu adt..ale slo to

18:45:22
06.02.2008
06.02.2008

Kapřík
-> Tuner#2: jj, to s tebou souhlasím. Nejhorší je jet s lehkým předkem po dálnici kde jsou vyjeté koleje
To je to pak skoro neřiditelný


16:23:38
06.02.2008
06.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Jak jsi myslel jako utrhne předek? že to nebude zatáčet? zmáčknu spojku a ono se to chytí (snad :o) a když ne, tak ručka s vymáčlou spojkou funguje taky.
16:18:00
06.02.2008
06.02.2008

DuriQ
Tuner#2: ono zalezia tie jazdne vlastnosti od viacerych faktorov ale jeden z hlavnych je ta vaha predku... ale treba si uvedomit aj jednu inu vec ked ten predok bude tazky a utrhne sa ti na smyklavom povrchu je horsie ho dostat spat do stopy... s predokolkou NP supnes rucaka kola das do smeru kam chces ist a pridas... ale prehodit ten tazky zadok okolo predku neni to iste ako s predohrabom : )
10:34:43
06.02.2008
06.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rabbit: -> Milos: Chlapi Vy se tomu smějete, ale rozebíral jsem kufr a jeden zesík 6, druhý 7kg, baterka 20kg, držák baterky a zesíků taky něco váží, pak kapacitor, kabely a když to sečtu tak jsem na 40 - 45kg v kufru a proti tomu jak se auto chovalo bez toho při poryvech větru a hlavně při brždění a v zatáčkách, tak je to nebe a dudy. Teď je auto krásně neutrální narozdíl od nedotáčivostí s lehkým předkem hlavně na mokru a o brždění ani nemluvě.
09:46:29
06.02.2008
06.02.2008

Milos
-> Rabbit: praveze to nesune bokem, ale zataci jak na pozadani

21:00:05
05.02.2008
05.02.2008

Rabbit
kaprik faster:
Taky možnost
. Ale pak se blbě zatáčí.
Taky možnost


20:30:59
05.02.2008
05.02.2008

Kapřík
-> Rabbit: a nebo dát do předu rovnou pytel cementu, předek se sníží a je to. Sice to nebude chtít jet ale aspoň to nebude motorovej člun

19:28:43
05.02.2008
05.02.2008

Rabbit
kaprik faster:
Předek nesnižovat. Pak do kufru naložíš pytel cementu a budeš mostem hoblovat asfalt. Ale jinak máš recht, ty gumy to trochu zvednou.
Předek nesnižovat. Pak do kufru naložíš pytel cementu a budeš mostem hoblovat asfalt. Ale jinak máš recht, ty gumy to trochu zvednou.
18:38:11
05.02.2008
05.02.2008

Kapřík
www.romanis.cz
Na zadek jsou to ty střední velikost.
Když je tam dáš tak to trochu zadek zvedne. Hlavní je ale snížit předek...
Na zadek jsou to ty střední velikost.
Když je tam dáš tak to trochu zadek zvedne. Hlavní je ale snížit předek...
18:03:41
05.02.2008
05.02.2008

kobli
Ahoj, chci zvednout zadek škodovky, aby netrpěla syndromem motorovýho člunu. Pomohou mezizávitové gumy? Máte někdo s nimy zkušenosti? Pořípadě jakou velikost? Jedná se o klasickou 125L r.v.89