Motor otoceny o 180°

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 18.01.2008 do 30.01.2008, založil/a Jaseba
řadit dle data
23:16:07
30.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
Tak tohle mně bude nejspíš čekat.. Tak až to budu realizovat tak popíšu co a jak sem řešil a jaká je taky možnost to udělat40
20:08:00
20.01.2008
Jaseba
konecne nejake foto
18:18:32
20.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Bedřich: jj je tam problém s vyhnutím se poloose apod... Toho jsem si taky vědom... Bylo by to docela solidní harakyry napáchat to aby to bylo funkční a mělo to alespoň původní "přesnost" řazení40
12:10:24
20.01.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Bagrr: U toho auta byl problem v tom že by jsi to musel tahat přes celý motor bud´ spodem nebo vrchem.A na to tam nebylo místo.Tak se to udělalo jednou tyčí která byla mírně prohnutá a bylo po problému.
11:54:09
20.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Bedřich: JJ... Dalo by se to i na pravou ruku pomocí tý kardanky přetáhnout... Kardanka je mocná zbraň1 3
11:51:03
20.01.2008
Bedřich - zrušená registrace
A autem které má otočané řazení už jsem jel.Ale bylo otočené takovým způsobem, že se řadilo levou rukou.A musím říct, že to je jenom o zvyku.To auto to mělo udělané jak píše Bagr.Mělo upravé víko převodovky a stajně to vyšlo na levou ruku.Ale problém v tom nebyl.
10:39:45
20.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> FORM: Rozložení kvaltů je mi dalo by se řící i někde jinde než v prioritách (na to by se dalo zvyknout)... Spíš je problém s tím dostat to vůbec ke kulise40
09:54:52
20.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Bagrr: aha, já myslel, že ti jde jen o rozložení kvaltů
09:50:31
20.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> FORM: Tady de o to jak dostat osu řazení do +- osy fofrklacku:-) To by se mohlo vyřešit tak jak navrhuju.... Pak by se to před motorem pomocí kardanky z řízení stáhlo do osy tunelu a konzola řazení by se ev mohla taky upravit pro správné rozlžení kvaltů...
09:44:06
20.01.2008
FORM - zlomená ojnice
a nebylo by tedy potom jednodušší předělat konzolu řazení?
09:19:53
20.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
A což takhle úprava vydliček, víka, a samotný hokejky:-D Sem nad tim už taky přemejšlel a kdyby se udělalo nový víko kde by hokejka byla otočená o 180st a byla jakoby na straně vyvedená a otočili se vydličky aby byla zaručena její včnost tak by to bylo asi nejsnazší:-D Sice by se muselo udělat sakra přesný víko ale to už je jen detail:-D
20:56:08
19.01.2008
Boga
Da se vyřešit klasickým tahlem...treba takovy ty masinky na obraceni lnu to maji takhle presne řešeny
17:16:34
19.01.2008
xtuner
takhle to má řešený ta formulka v muzeu v MB... lepší fotku buhužel nemám
zvětšit Motor otoceny o 180° - obrázek od xtuner vložen 19.01.2008 17:16:34
10:51:56
19.01.2008
Zazaa
razeni se da resit tahlama v bowdenu ... nejjednoduseji to cele vzit z nejakeho auta s motorem uprostred (MR2, Fiero, mozna x1/9)
10:26:32
19.01.2008
Majklsto
diky za tie fotky,teraz viem akym smerom sa mam uberat
09:03:43
19.01.2008
kuko
09:03:06
19.01.2008
kuko
mam 2 zabery takehoto usporiadania, ale neni tam vidiet vsetko, je to riesene pevne uchytenym kardanom pri prevodovke, takze to nebude len ohnuta tycka
zvětšit Motor otoceny o 180° - obrázek od kuko vložen 19.01.2008 09:03:06
00:54:03
19.01.2008
m8rinek
nekde v diskuzi na skoda110r.cz se to probiralo, byly tam i fotky ale hledat se mi to nechce4
00:14:44
19.01.2008
Majklsto
ja som to tak spravil na mojej bugine ,ze som otocil motor a teraz mam problem,vyriesit to radenie,radi to ale strasne nepresne.nikde som nenasiel ako to ma byt urobene tak som vymyslel vlastny system a ten za vela nestoji.ak by mal niekto foto toho mechanizmu tak by som sa potesil
21:18:45
18.01.2008
Kuladmin
-> Jaseba: Tak bys z toho vlastne udelal predohrab 3 3
20:50:25
18.01.2008
Jaseba
to viem, inak bolo by to zaujimave a rychle cuvanie na 5ke
20:47:21
18.01.2008
petr s
-> Jaseba: Ale taky musíš otočit diferák aby to mělo víc rychlostí dopředu
20:44:34
18.01.2008
Jaseba
len som bol zvedavy, netreba sa hned rozculovat, videl som to na fotkach takze pre niekoho to asi ma nejaky vyznam
20:43:14
18.01.2008
Milan 136
-> FORM: to je můj případ passat 1.8 T do rapida
20:42:18
18.01.2008
Jaseba
takze je len ohnuta a rychlosti su trosku inak usporiadane, zaujimave
20:40:30
18.01.2008
FORM - zlomená ojnice
Nevím no, toto otáčet mi nepřipadá moc produktivní, něco jiného by to bylo při použití velmi výkonného motoru a převodovky z předohrabu jako auto postavené na sprinty. No nebudu kafrat, nerozumím tomu.
20:39:15
18.01.2008
p.b.
-> Jaseba: Takhle má motor formulka co stojí v MB v muzeu a táhlo razeni je proste jen šikovně naohybaná trubka, která je nakonci zahnutá k převodovce, jestli si to dobře pamatuju. Podle mě je to moc práce absolutně k ničemu...
20:37:11
18.01.2008
m8rinek
-> FORM: razeni se neresi kloubově, ale tyčí co to celý obejde...ale musíš se umět naučit řadit 4
20:34:00
18.01.2008
FORM - zlomená ojnice
samozřejmně, kvůli rozložení váhy mezi nápravami, ale nedokážu si představit, proč otáčet v rapidu škodovácký motor s převodovkou, ani by to dost dobře nešlo, mysela by se monstrozně řezat a vyztužovat kastle, řešit nějaké kloubové řazení a tak
20:33:50
18.01.2008
Jaseba
to biele kilo som videl, ale zaujimal by ma sposob radenia rychlosti u takto otoceneho motora
20:32:14
18.01.2008
p.b.
20:30:24
18.01.2008
petr s
-> FORM: Formule je taky mají uprostřed
20:29:18
18.01.2008
FORM - zlomená ojnice
nechápu, proč by jsi měl chtít otáčet motor? To snad jedině že by jsi chtěl namontovat nápravu s motorem a převodovkou z jiného auta
20:27:29
18.01.2008
Jaseba
Patram patram a nic moc som nenasiel, nema s tym niekto skusenost? Ako sa roby radenie? Prispeje to aspon trosku k zlepseniu jazdnych vlastnosti??
Extreme Tyres