Kotouce

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 05.01.2008 do 29.02.2008, založil/a Řízek
řadit dle data
10:40:44
29.02.2008
Labros
-> Saky: Tak mi řekni rozměry a na jaký auto to má bejt a kolik za ně dáš :) ovšem překupník nejsem jsem programátor
12:02:09
28.02.2008
Pilot 105
Saky 28.02.08 07:10:27 napsal: -> Pilot 105: no ono i kdyz mas slevu treba 20pct (coz uz je celkem dost na ELIT) a musis je presoustruzit, prevrtat udelat propojky atd tak stejne zjistis ze se ti to nevyplati..

Souhlasím.....
12:00:59
28.02.2008
Pilot 105
-> Labros: Nevím jak to chodí ohledně slev v Elitu, nenakupuji tam.
11:26:22
28.02.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Saky: No vím moc dobře jak to ohledně dílů chodí, proto se vůbec divím, že to tady někdo řeši. Stejně mě to levněj jak u tebe ve finále nevýjde.
10:20:59
28.02.2008
Saky
-> Tomicraw: no to mas sice pravdu.. ale pro bezneho smrtelnika prodavaji za jejich cenu a smuvnim partnerum davaji slevu 10-30pct a kdyz neni jinej prodejce Bremba tady tak ti stejne nezbejva nez koupit u nich a pak je velikost slevy samozrejme dulezita.. a nebo snad nekdo znate nekoho jineho kdo prodava Bremba levneji nez ELIT? jina vec je treba kolbeni s pistama ty maj katalogovou cenu treba 1000 za kterou prodavaj vsem, kdo se ozve dostane slevu 10-15pct hned a neni dulezity jestli je prodejce nebo koncak.. pokud kupujes pravidelne tak se dostanes na slevy az 50pct.. ale u toho elitu je to trosku jinak a s beznejma koncakama se nebavej.. a maly servisaci maj tak 15 Stagl coz je velkej kseft ma 25 na kotouce..
10:02:54
28.02.2008
Ono je jednoduchý si na kotouči nahodit 75% marže a pak dát slevu 30% a budete dobří 1
10:01:39
28.02.2008
Saky
-> Labros: ale kdyz myslis ze je sezenes levneji tak me je sezen klidne je budu brat od Tebe, nebo od nekoho jineho.. faktury nechci tak vydelate DPH..
10:00:02
28.02.2008
Saky