Ot brzdice:)brzdova soustava

prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 15.12.2007 do 20.12.2007, založil/a exwrcteam
řadit dle data
23:06:14
20.12.2007
DuriQ
laminatak: ked chces dojdi si ju zmerat ja sam neviem nastavoval som to tak dlho kym to nebolo OK a podla mojich predstav... volu som nemeral proste som to robil stylom "ne ... este ne ... skoro ... uz" 40
20:51:16
20.12.2007
laminatak
-> DuriQ: a jakou máš teda vůly mezi posilovačem a válcem
13:14:52
20.12.2007
DuriQ
mne nejde do hlavy ze naco cpete mega posilovace... ked staci akurat doladit brzdy... ja mam v predu chladaky zo 4p a v zadu kotuce tiez zo 4p delenym... brzdi to uplne ukrutne silno ... zatial len kamosov voyager sa tomu priblizil... staci sa vyhrat s tym cudlikom co sa opiera z posilovaca o THVcko s tym sa treba vyhrat a bude to brzdit jak svina... zatial co som sa stretol tak ked isili dopredu chladaky na 4p tak brzdilo horsie a bolo treba sa pohrat s touto k*k*cinou tot vsio 4
18:36:07
17.12.2007
exwrcteam
-> Saky: brzo udelame nejakej byznys.. jen co se sebehne vejplaticka:D
09:48:04
17.12.2007
Syny
-> TUNER: vono kolikrat staci zrepasovat ten origo 40
08:51:38
17.12.2007
TUNER
Přesně.Zabejval bych se taky většim posilovačem.Ono už ten o málo větší z favorita udělá divy...4
23:49:51
16.12.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> laminatak: tusim, ze 1300/ks ale nevim to presne, a myslim ze to bylo bez DPH, bral jsem to pres znamyho na motorsport, tak sem DPH neplatil.
22:43:49
16.12.2007
Saky
-> exwrcteam: zadek vyroba novych nabojku s rozteci jakoukoliv prumeru max 108 /na 130ku roztec uz nejde dat oktavkovej brzdic) stoji 3700 k tomu cena brzdicu a kotoucu.. brzdice stojej kolem 1000-1500 par a kotouce nove asi 1000
a predek tam je sada drzaky a nove nabojky taky asi za 3500 kotouce jsou k tomu asi 2000 chlazene a brzdice stojej kolem 1000oba.. tzn ze zadek vyjde komplet asi na 6000 a predek asi na 6500.. pokud nekdo chce kotouce dozadu a chce i zmenu roztece treba na 5x100 tak v podstate to vychazi levneji nez nejaka klasika
22:29:41
16.12.2007
laminatak
-> Saky: a posilovač nechavaš jak pod původnim uhlem
22:26:32
16.12.2007
laminatak
-> Peklo-Evo-Luboš: a kolik tě stali ty girlinng
21:55:29
16.12.2007
exwrcteam
-> Saky: predek z ochcavky + zadek a chladaky na predek na kolik to vyjde +-?
21:14:48
16.12.2007
Saky
-> exwrcteam: zalezi co kdo chce.. delam oboje.. posilovac je narocnejsi nebot to znamena celkovou destrukci prepazky.. problem je ze nalezato tak jak je skodovackej se vetsi nevejde bez rezani a pokud ho das svisle tak zase musis predelat celou konzoli atd..
20:54:43
16.12.2007
exwrcteam
-> Saky: predek i zadek ochcavka? nebo jen zadky? posilovac pripadne jakej?:)
20:36:44
16.12.2007
Saky
ja bych spis polozil otazku nez cim brzdit.. cim posilovat.. nebot to je ten pravej duvod na co si lidi stezujou.. neni potreba zvetsovat plochu brzd u skodovky vic a vic.. jakekoliv novejsi auto brzdi o poznani lip a plocha brzdovych pistku jsou daleko mensi jak vepredu tak vzadu.. ja dneska davam komplet brzdy z oktavek a brzdi to uplne stejne jako 4p a je to levnejsi... a ma tto i lanovodnou rucku.. kdyz se to doplni o vykonejsi posilovac je to stejne jak moderni auta
20:06:24
16.12.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> exwrcteam: zatim co tilton ti omezuje brzdny ucinek, tzn kdyz ho mas treba na zadek, tak predek brzdi porad stejne, ale se zadkem si muzes hybat. Kdyz mas vahadlo, tak to znamena, ze mas dva brzdovy valecky, ktery jsou sprazeny vahadlem (takovou tyckou). A muzes habat na ktery misto na ty tycce budes pusobit silou pedalu. Cim bliz k jednomu valecku, tim vic ten valecek brzdi a druhy tim min.
-> laminatak: Girlinng 15.8mm s integrovanou nadobkou.
13:26:26
16.12.2007
laminatak
-> Peklo-Evo-Luboš: a jaký jsi použil valce
13:21:07
16.12.2007
exwrcteam
-> Peklo-Evo-Luboš: v cem sou dobry vahadla vim ze to je blba otazka ale nikdy sem nestudoval jejich funkci a princip tak se zeptam:)
11:00:21
16.12.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> laminatak:
laminatak 15.12.07 21:13:46 napsal:
prěsně tak,ale je to docela drahá pološka,koupil jsem ho ve speedpru a stal mě něco kolem 4000kč,ale je to lepší řešení neš dělat vahodlo


Ale tady jsi to psal :-) Na montaz je to skoro stejne protoze to tam das i s pedalovou konzolou:-) Vahadlovy brzdy mel i kit car, tak to zase nemuze bejt tak zly :-) Ikdyz kyz jsem to poprve videl v chodu, tak me to pripadalo takovy vachrlaty :-) Me to vahadlo vyslo na necelych 1000, a delal jsem si ho sam..
09:55:03
16.12.2007
laminatak
m8rinek 15.12.07 23:53:34 napsal:
-> laminatak: stejna otazka jako Peklo-Evo
ja neříkam že to je třeba lepší, to je jenom muj názor,ale určitě to je snadnější montáš a cenově to vyjde nastejno
23:53:34
15.12.2007
m8rinek
-> laminatak: stejna otazka jako Peklo-Evo
23:43:33
15.12.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> laminatak: proc je to lepsi nez vahadlo ?
23:42:44
15.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: to mas jastne....ale aj tak by som do zadu nedaval 2p
23:37:27
15.12.2007
exwrcteam
-> Syny: tezkej motor....vykon... potrebuju to nejak brzdit:D
21:44:56
15.12.2007
laminatak
ja mam ten tilton
21:36:21
15.12.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
No ty krávo dobře uznávám je to něco jiného 3
21:34:42
15.12.2007
deathcat
-> Kalibán123: Ze zlata nejsou ale fungují o trochu lépe než u fáčka

shop.ipracingshop.com/ind ex.php?oddeleni_i...
21:27:36
15.12.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
-> deathcat: tak to jo, ale i tak je tam teda bud ohromný rozdíl nebo jsou ze zlata když stojí o tolik víc
21:18:55
15.12.2007
deathcat
-> Kalibán123: Tyhle omezovače jsou o něčem jiném4
21:16:47
15.12.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
-> laminatak: Cooo? Tolik? Když si vezmu, že Favo má taky omezovače tlaku pro zadní brzdy a jeden novej ten bazmek stojí do 500 tak mi 4000 přijde úděsná představa.
21:13:46
15.12.2007
laminatak
prěsně tak,ale je to docela drahá pološka,koupil jsem ho ve speedpru a stal mě něco kolem 4000kč,ale je to lepší řešení neš dělat vahodlo
21:10:03
15.12.2007
Syny
-> laminatak: omezovac brzdnyho ucinku? Nemyslis takovou tu vec co nejak rovna pomery mezi brzdenim zadku a predku? Nebo neco takovyho...?
21:03:22
15.12.2007
laminatak
ja mam vzadu 4pist pulený a ve předu mam taky 4pist,hlavní valec průměr 19 a moc to nebrzdilo a tak jsem koupil omezovač brzdnýho učinku a je to lepší ale hodně zaleží na brzdových destičkách
20:55:06
15.12.2007
Syny
-> laminatak: A nebo 4pist na bzdy a pak jeste 2 pistky ze 4 pistku na brzdu a 2 na rucku 1 A pak slapne na brzdu a bude ve smyku... Ja myslim ze na zadek oproti bubnum uz ty 2 pistky ze 4 pisku sou az az 1
20:51:56
15.12.2007
laminatak
nebo tam dej 4píst na provozní brzdu a ještě 2 píst na ručku ,kamoš to tak má a je stím spokojenej,ale zaleží na co to auto máš,jestli na závody tak to je zbytečný
20:23:27
15.12.2007
Syny
-> gabo00000 15.12.07 20:20:25: prumer pistku na 4 a 2p je teda pomerne znat! 2p ho maj mnohem vetsi...
20:21:01
15.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: do zadu podla mna bohate staci polka 4p4
20:20:25
15.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> exwrcteam: ten priemer je len nepatrne vecsi....a u 4 p mas 2x take dosticky
20:20:16
15.12.2007
Syny
-> exwrcteam: tak samozrejme ze 2p bude brzdit mnohem vic nez pulka 4p... Otozkou je na co te to bude vzadu...
20:18:53
15.12.2007
exwrcteam
nehlede na to ze ma 2 pist veci prumer...
20:16:34
15.12.2007
exwrcteam
to sem mel uz ... tedka resim jen jestli bude fungovat pripadne 2pist stejne jako pulka desky ze 4 pist...
19:31:29
15.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
popripade laborovat s dostickami...
19:06:33
15.12.2007
Syny
Tak tak - dozadu 4p, pac 2 pisty brzdi normalne a 2p na rucku... a do predu takzted 4p s chlzenejma (delenejma) kotoucema a musi to brzdit jako dabel...
19:02:59
15.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
tak ked chces do zadu dat 2p tak nemas kam zapojit rucnu...ale ked ju nechces...tak to uz je na tebe
18:33:16
15.12.2007
exwrcteam
lidisti kdo z vas ma jaky trmeny na predku a na zadku?zkousel uz nekdo kombinaci 4 pist v predu a 2 pist v zadu? pripadne rozdeleney brzdny sily 50 50.. pro rejpaly..pouze provozni brzdy..
Extreme Tyres