Mkové nápravy do stovky

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 29.11.2007 do 03.12.2007, založil/a CERHY - zrušená registrace
řadit dle data
22:47:06
03.12.2007
kubo980
venni 03.12.07 14:17:07 napsal: -> Syny: no beru protože jsem to dával do erka jako celek a když to chce dávat do stovky tak to taky bude brát taky celý,ale o tom trnu jsem nic nevěděl...

Ak hovoríte o mne tak ja nechávam pedálovú konzolu stovkovú.. Nechcem davť do kila posilovač... brzdy zostávajú nedotknuté...
22:28:45
03.12.2007
Fifa
-> CERHY: Ja zabudovaval komplet Mka i s posilovačem do MB, podivej ke mne na auto nebo i na s110r mam priblizny postup.Jen jeste nemam poradnej kryt díry pro volantový hřídel, ten je třeba udělat nový.Otočení o 180° nic neřeší. Já navařoval džák uložení volantového hřídele ze 105
18:30:21
03.12.2007
CERHY - zrušená registrace
Tak celej komple,přední náprava i s pedálovou konzolou bude 130 takže žádný zkoumání z čeho to vlastně je.ještě tu zadní nápravu tam z toho dát ale do toho se mi nechce40
14:17:07
03.12.2007
venni
-> Syny: no beru protože jsem to dával do erka jako celek a když to chce dávat do stovky tak to taky bude brát taky celý,ale o tom trnu jsem nic nevěděl...
14:06:18
03.12.2007
Syny
-> venni: Ty beres posilovac a pedalovou konzolu jako celek? Mezi snekem a hrebenem je jina pedalova konzola a mezi 19 a 22 THV je jinej trn v posilovaci... Takze jdou udelat 4 kombinace na ktery je dobry si dat bacha 40
14:03:05
03.12.2007
venni
-> Syny: no jasně že jde o tohle :) Já jen napsal že jsem dával kdysi M nápravy a posilovač jsem si sehnal z jinýho Mka,jenže ten posilovač byl ze šnekový nápravy tudíš mi vadily pedály u tyče řízení když jsem to dával do erka a až pak nás trkolo že tam musí být posík z hřebenu 4
13:55:45
03.12.2007
petr s
01.12.07 16:41:40: Zatím o nic
13:53:58
03.12.2007
Syny
Tady jeden mluvi o koze a druhej o voze... Vo co teda de? Narvat hrebenovou eMkovou napravu do kila?
11:30:24
03.12.2007
venni
-> petr s: jj maj jinak zakřivený pedály,myslím teda jen brzdovej...
22:31:27
02.12.2007
petr s
-> Syny: Ale mu jde asi o pedály aby to nějak vyšlo
22:29:38
02.12.2007
Syny
-> venni: Zalezi na trnu v posilovaci - je jinej na 22 a 19 THV... Ale po rozebrani posiku (kterou pred montazi stejne doporucuju) se da v klidku vymenit 4
22:26:51
02.12.2007
venni
-> CERHY: ještě si dej bacha,já když jsem dával posilovač s Mkovou nápravou tak jsem měl posilovač ještě z prvního typu M kterej měl šneka a ten tam moc dobře neseděl 1
19:22:41
02.12.2007
kubo980
p.b. 02.12.07 19:01:33 napsal: -> kubo980: jo bude to vychazet

Diki.. Tak to tam dufam narvem bez problémov :)
19:08:18
02.12.2007
CERHY - zrušená registrace
->p.b.:To zjistim až to tam budu cpát1
19:06:49
02.12.2007
p.b.
-> CERHY: Myslím že to tam je, kdyby nebylo něco konkrétního jasnýho tak se ptej, zas tak složitý to není...
19:03:55
02.12.2007
CERHY - zrušená registrace
->p.b.:Tam už sem se díval ale nenašel,skusim to projet ještě raz.
19:01:33
02.12.2007
p.b.
-> kubo980: jo bude to vychazet

-> CERHY: Musíš na něj vyřezat místo zabudovat a natahat nový trubky k brzdám a spojce (delší) na skoda110r je o tom tusim clanek a na davesovejch stránkách taky.
11:33:45
02.12.2007
kubo980
Syny 02.12.07 03:27:21 napsal: -> kubo980: Tak zalezi do ceho zejo 1

Sorry zabudol som.. do kila.. Chcem tam dat M napravu a neprerabať brzdy na posilovač... Konzola s pedalmi zostava z kilečka... Bude to vychádzať či nie?
10:30:42
02.12.2007
CERHY - zrušená registrace
Jo na to bych málem zapoměl,chtěl bych tam i posilovač1 Tam se musí dělat jaký úpravy??
09:16:46
02.12.2007
p.b.
-> kubo980: Většinou to vychází, ale velmi těsně, možná budeš muset brzdovej trochu přihnout...
03:27:21
02.12.2007
Syny
-> kubo980: Tak zalezi do ceho zejo 1
23:31:46
01.12.2007
kubo980
Ked davam Mkovu napravu s hrebenom tak musim volačo robiť aj s pedálmi (brzdou) alebo nič bude to vychádzať??
16:41:40
01.12.2007
CERHY - zrušená registrace
->Pavel P@nkáč:Ještě ne ale už jí mám vyhlídlou.Teď na ní nemám prachy1
Když mě se ty stovky zamlovaj3
16:14:04
01.12.2007
Pavel P@nkáč
-> CERHY: ty jsi poridil jeste stovku jo? ty jo3
15:19:38
01.12.2007
CERHY - zrušená registrace
->Syny:Tak to já teda moc urychlovat nemůžu,tři auta už je prostě moc3
15:16:51
01.12.2007
Syny
-> CERHY: jde o zvyk, ale je pravda ze ted po tom co jezdim s tim eMkem se mi bude presedat tezce 1 Asi tu stavbu hrebenu urychlim 40
15:09:51
01.12.2007
CERHY - zrušená registrace
->Syny:mě teda vadí oboje1
15:07:25
01.12.2007
Syny
-> CERHY: Ja ho mam taky jen docasne a budu skladat hreben... Ani mi na sneku nevadi ule (kterou tam mam opravdu jen mimimalni nutnou na to aby slo zatacet), ale to ze na miste proste s volentem temer neotocim... Tad co jezdim s hrebenem myslim ze az dodelam cervenou tak umru za tim volentem...
14:57:20
01.12.2007
CERHY - zrušená registrace
->p.b.:Ok díky
->Syny,Bogy:Šneka tam nechci1 To bude jen v nejhorším případě4
11:16:42
01.12.2007
Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
-> Syny: 4
00:51:04
01.12.2007
Syny
-> Bogy 30.11.07 16:31:42: 47 47 47 Tady nekdo uvazuje jako ja 3
23:04:49
30.11.2007
p.b.
-> CERHY: Mně to připadá zbytečně složitý. Zkrať jen tu spodní část tyče, vyklepni zajišťovací kolík, sundej ten kloub s tisícihranu, zkrať tu tyč a v nejlepším případě nech udělat novej tisícihran, vyvrtej díru pro kolík a zaklepni ho zpátky. V horším případě jí zkrať, obruš a zavař. Je to jednoduchý a funčkní.
20:26:11
30.11.2007
CERHY - zrušená registrace
našel sem tohle,co na to říkáte??
zvětšit Mkové nápravy do stovky - obrázek od CERHY - zrušená registrace vložen 30.11.2007 20:26:11
16:31:42
30.11.2007
Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
este je jedna moznost nechat tam maticove riadenie a prednu napravu len rozsirt
+ mensi zasah
- maticove riadenie miesto hrebena
08:41:48
30.11.2007
Eidy
Plech kolem hřídele snad pasuje původní, pouze se otočí o 180°. Ale tim si nejsem jistej, protože jsem si vyráběl svůj vlastní. Volantová hřídel se musí upravit, resp. dolní část zkrátit. O kolik přesně ti neřeknu, protože existuje lomená hřídel do užovky a do eMka a každá je jiná a ještě záleží jak přesně to uložíš do kastle. Zkrácení lze provést buď opětovným svařením nejlépe do trubky (jako já) nebo vyfrézování nových drážek. Držák řízení musíš použít ze 120 apod. a buď si vyrobíš mezikusy ke kastli a nebo jako já, že na trubku navaříš úplně nové držáky, které si vyrobíš přesně na míru. Nejdřív si usaď do kastle právě ten resp. trubku a pak teprve zkracuj hřídel. jinak se nedobereš dobrého výsledku. Kdyby ještě něco ozvi se do SZ.
19:17:38
29.11.2007
CERHY - zrušená registrace
Tak vzadu je to jasný jde mi o předek.vyndáte tu zátku a hřeben se tam vleze ale co dát aby mi netáhlo na nohy??Plech a průchodku??
A co volentová tyč??
Extreme Tyres