skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dotažení matic hřídelů-převodovka Fa
23:19:22
19.11.2007
19.11.2007

Nepér
-> Kuladmin: Dyť to říkám.
23:09:51
19.11.2007
19.11.2007

Kuladmin
Tak cucim do cedricha a pise ze lozisko je ve stalem dotyku - takze se pravdepodobne toci porad. Takze kdyz clovek stoji na spojce tak je vic namahany a neni slyset - je zatizeny a na neutral bez spojky je odlehceni a kulicky v tom litaj a to slysim - aspon ja to tak mam na 99 procent. Takze ja mam uz jasno 

21:54:38
19.11.2007
19.11.2007

BAMBUS
ja jediny co vim že lozisko to nejni urcite ale neco na tech hridelich bo mi to delalo taky a prevodovka letela zatim co spojika je furt stejna
21:47:59
19.11.2007
19.11.2007

Nepér
Jenže já tu spojku měnil relativně nedávno (no, už to budou skoro 2 roky
), i s ložiskem, ale je možný, že mi dali nějaký béčkový. Nicméně převodovku kvůli tomu znova sundavat nehodlám.

21:41:11
19.11.2007
19.11.2007

Kuladmin
-> Nepér: Ze jo?
Facko=felda
Jako dle zvuko to tipuju ze nemuze byt nic jineho jen doufam ze se nevysipe driv nez to pujdu udelat.


21:38:53
19.11.2007
19.11.2007

Nepér
-> Max: Mám pocit, že u fáčka se točí pořád.
20:54:02
19.11.2007
19.11.2007

Kuladmin
-> Max: A nemuze se ani trosku pootacet? Myslim tim samo od sebe jak je na hrideli. Alespon ja mam takovy zvuk jako kdyz clovek vezme vybehany suchy kulickovy lozisko a roztoci to. Tak me nestraste ze je to neco jinyho :O)
06:32:51
19.11.2007
19.11.2007

Max
ale ložisko když neni zatížený (sešlápnutej pedál) tak se vubec netočí.... tak kromě toho že se klepe,neni duvod aby chrastilo. Mužou bejt vytahahný pružiny v přítlačnym talíři.
20:07:24
18.11.2007
18.11.2007

Kuladmin
-> Nepér: Nevim jak u tebe ale u me je to na 99 procent spojkovy lozisko. Tak se skus zamerit taky na nej. Urcite to bude to samy.
19:27:38
18.11.2007
18.11.2007

Nepér
Já už jsem to zalepil, volný to nebylo. Prý se to pozná, že ta plechová hvězdice pod horní matkou je volná. U mě nebyla.
18:39:14
18.11.2007
18.11.2007

Kuladmin
Tak to se pridam mam to samy na felde kdyz seslapnu spojku tak je ticho ale kdyz necham neseslapnuto a na neutral tak to chrasti jak blazen ale taky jsem si myslel ze je to spojkovy lozisko proste je pak odlehceny a jak je volne na hrideli tak se sni taky pootaci - tot muj nazor. Dle zvuku proste tipuju na to lozisko taky mam uz dost natocino pravdepodobne porad original (96tis km).
PS doufam ze to vydrzi do leta pristiho roku a poleti - pak budu mit jistotu :o) Todle v prevodovce se mi moc nezda. Kdyztak nekdo poradte ci vyvratte - DIKY.
PS doufam ze to vydrzi do leta pristiho roku a poleti - pak budu mit jistotu :o) Todle v prevodovce se mi moc nezda. Kdyztak nekdo poradte ci vyvratte - DIKY.
16:58:24
18.11.2007
18.11.2007

Nepér
Právě no...
16:53:13
18.11.2007
18.11.2007

Tiff
Kdyby to bylo spojkový ložisko, tak by to chrastilo právě když sešlápne spojkový pedál, zatimco v tomhle případě to ustane.
16:44:56
18.11.2007
18.11.2007

Esso
-> Nepér: ale taky ti m,uze chrastit spojkovy lozisko
16:20:32
18.11.2007
18.11.2007

Nepér
Ty šipky jsou ve směru os hřídelů.
16:19:02
18.11.2007
18.11.2007

Nepér
Mám dole víko... prej když převodovka chrastí na N a při sešlápnutí spojky to přestane, je to tím, že jsou volný hřídele, s tou spodní za kolo nehnu, s kolem na horní lehce ano-je tam znát trochu vůle. Když vezmu horní hřídel za matku, volná se mi nezdá. Otázkou tedy je, jestli mám odjišťovat tu matku a snažit se jí utáhnout (žel mám jen stranovej klíč a nechci to vojebat a pak zjistit, že to nejde).