skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ferodo Racing alebo O.z. Zimmermann??
20:11:45
29.11.2007
29.11.2007

Pan Kutil
-> keny110: no já nehodlám s motorem dělat nic, takže to mám defakto na efekt:)... no eště to musim promyslet...
19:27:02
29.11.2007
29.11.2007

keny110
-> Pan Kutil: ..no ja som sa uz rozhodol..tak o 2-3 tyzdne objednavam tie Feroda vrtane..myslim, ze nema velky zmysel investovat do nejakych strasne brutalnych brzd..(Tygrove stali okolo 7 tis. ako mi napisal)..predsalen jedna sa o Favo..ak by som mal v plane totalne vymakat motor na povedzme 130 a viac koni..tak budis..ale myslim ze seriovy motor, pripadne upraveny tak do tych 90k bude skrotitelny aj s tymi Ferodami..beriem to tak..do teraz som mal uplne serie..ktore som sice neraz "ustval" ze sa z nich az dymilo..
..no tieto su chladene aspon tym vrtanim..a pouzivaju sa dost aj v hobby relly na Favach a Feldach..myslim ze budem spokojny..a zas..pri cene 1 044,- ceskych za par je to absolutne bezkonkurencny pomer cena / kvalita si myslim..
..


12:36:39
29.11.2007
29.11.2007

Pan Kutil
hmm tak jim to nefunguje... tak přes výběr vozu se proklikat:)
12:35:22
29.11.2007
29.11.2007

Pan Kutil
tak sem našel ale nevim zda to bude totožné s tim co má tygr:).. obchod.autoprima.cz/index
.php?PHPSESSID=...
23:00:12
26.11.2007
26.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> keny110: Tygrovo faker 

19:09:04
26.11.2007
26.11.2007

keny110
-> Pan Kutil: ..sakra..no vidim ze skoncim s tymi vrtanymi Ferodami..inak su aj kotuce QH HPR..a vyzeraju strasne vymakane (ale na nete som nenasiel ziaden schopny e-shop..
..)

09:25:54
26.11.2007
26.11.2007

Pan Kutil
-> keny110: právě, tohle mi ödpověděli: Dobrý den, tam PowerDisc není, jen vrtané Zimmermanny, ale to je za 1400,- kus...
rači bych drážky, tak ty brembo max, ale ty na feldu snad nejsou vůbec... a golf má jinej průměr střední díry...
rači bych drážky, tak ty brembo max, ale ty na feldu snad nejsou vůbec... a golf má jinej průměr střední díry...
18:47:20
23.11.2007
23.11.2007

keny110
-> Pan Kutil: ..no ale v katalogu ich maju sakra..
..a inak..uz tyzden presiel a stale sa mi neozvali..zacina ma to stvat..




14:43:26
23.11.2007
23.11.2007

Pan Kutil
já psal na mjauto.cz a napsali mi že powerdisk na feldu neni, jedině ty vrtaný oz...
19:28:17
20.11.2007
20.11.2007

keny110
-> U-Geen: ..prave som ich kontaktoval ohladne tych Powerdiskov..tak uvidime..
..inak vdaka za tip..


11:33:20
15.11.2007
15.11.2007

Pan Kutil
Zdravim všeci... já přemejšlim o Powerdisc + 4-pístky! co vy na to?

18:14:10
10.11.2007
10.11.2007

keny110
..hmm..no ak to nema ziadny prinos, len ten, ze mozem povedat "kamo ja tam mam vrtane kotuce" tak na to potom kaslem a pojdu tam serie..nejake Lucasy alebo co bude v mototechne..
22:28:16
09.11.2007
09.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> keny110: Hazard to není, jezdí s tím dost lidí i v amaterském rally a jak říkám pár mých kamarádů mělo vrtané kortouče na děličce doma. Když se Ti nepotkají dvě díry nad sebou, tak to nepraskne. Ale já bych si to na auto nedal.
22:19:08
09.11.2007
09.11.2007

keny110
..hmm..no ak je pravda, ze tie FERODA su obycajne serie, do ktorych proste len navrtali diery, tak to je docela hazard, ze mozu prasknut nie??..
..ved to ze je kotuc vrtany pripadne drazkovany nieje iba o tom, tie diery a drazky tam urobit, ale musia byt pouzite aj ine materialy predsa..
..a keby aj bol pouzity vhodny material..hovorite, ze nieje velky rozdiel..akurat to neprijemne vibruje..a potom len esteticka zalezitost..
..tak to potom kaslem..uznavam, ze mat tam vrtany, pripadne drazkovany kotuc je dobre na vyzor, no ja chcem 100%-nu funkcnost v prvom rade..hmm..zeby som tam dal opat seriu a proste sa s tym zmierit, ze sem tam "prehori"..




21:40:54
09.11.2007
09.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Spíš to dělají ty domorobo děrovaný kotouče navíc jednoduchý, takže se kroutí víc než když jsou v celku. U Porsche si divnch zvuků a nebo vibrací do pedálu nikdo nestěžuje a taky jsou děrovaný, ale dvojitý, takže se nekroutí.
19:51:38
09.11.2007
09.11.2007

Saky
no na skodovce i na facku ve predu to dela.. vzadu sem to jeste nezousel tak nevim.. ja to mel asi 150km a vyhodil sem to nebot me to strasne stvalo a stejne to nebrzdilo lip-)
19:30:20
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
-> Saky: me to ty zadni nedelaj, zvlastni.
19:23:31
09.11.2007
09.11.2007

Saky
derovany kotouce vydavaj takovy divny zvuky a takovy neprijemny vibrace do pedalu vzdy at je to na favo nebo na skodovku..
18:48:40
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
na mjato maj ty Powerdiscky, akorar nemaj psanou cenu, tak jim leda napsat.
15:11:14
09.11.2007
09.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: To určitě ne, ale je otázka zda to OZ Zimmerman vůbec je :o) Pokud ano, tak bych to viděl jako dobrou volbu.

15:06:53
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
-> Tuner#2: OZ Zimmermann k tomu nemaj duvod ne? to nejsou takovy strelci :)
14:20:05
09.11.2007
09.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
A foto těch Zimmermanů bych chtěl vidět, aby to zas nedopadlo jak u Renovaku navrtáním série.
14:19:03
09.11.2007
09.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
Přesně jak píše Luboš, ronovak vrtá SÉRIOVÝ kouče Ferodo a nebo Lucas - jak tu teď byla debata je to v podstatě stejný. Takže ten co má děličku, tak to udělá za pár korun. U nás to mělo hodně kluků navrtávaný doma, ale mě se to nelíbilo. Kotouče se dost kroutí už sériový a při brždění intezivnějším to dost hušelo a vibrovalo. Ale bylo to na škodovce, která má kotouč slabší, fávo ho má silnější, tak to možná bude fungovat.
11:59:51
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
-> Labros: nebudou delat nic, jednak maj sikmy hrany, druhak je desticka vcelku tvrdej material. mam drazkovany kotouce a pohoda, desky neubejvaj nijak extremne, najeto cca 30kkm
11:44:15
09.11.2007
09.11.2007

Labros
-> U-Geen: nevim asi je to předsudek, ale co budou dělat ty díry s destičkama si nedovedu představit.. Nerad bych měnil destičky každejch půl roku.
11:27:16
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
-> Labros: proc neriskoval :)
11:25:17
09.11.2007
09.11.2007

Labros
zimmermany (tyhlety vrtaný) jsem slyšel chválit na hondaclubu, ale sám jsem je nezkoušel a asi bych to ani neriskoval...
11:01:05
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
-> venni: jj, mam je na predku na toledu, prumer 280... na zivotnost desticek nejspis negativni, ale prijdou mi brzdy daleko citlivejsi, cili maji dal limit zaseknuti, a neni to jenom moje zkusenost.
10:55:54
09.11.2007
09.11.2007

venni
-> U-Geen: powerdisc dělá ATEčko ne?ale někde jsem četl že ty drážky nemaj ani tak velkej vliv na chlazení kotouče,ale spíš na životnost kotouče a destiček.
10:45:42
09.11.2007
09.11.2007

U-Geen
-> Peklo-Evo-Luboš: taky mam en dojem...
sel bych do tech OZek, mam je na zadku na Toledu... ale nevim jesi to bude mit extra prinos, spis bych koukal po necem drazkovanym - Powerdisc nebo Brembo Max, krkni do katalogu na mjauto.cz
sel bych do tech OZek, mam je na zadku na Toledu... ale nevim jesi to bude mit extra prinos, spis bych koukal po necem drazkovanym - Powerdisc nebo Brembo Max, krkni do katalogu na mjauto.cz
10:19:29
09.11.2007
09.11.2007

Peklo-Evo-Luboš
-> keny110: bacha na ty feroda, je to normalni ferodackej kotouc, a v renovaku do nej akorat vyvrtaji diry. Kdyz si koupis novej a vyrtac na delicce diry, budes na tom levnejc a bude to uplne stejny..
21:54:27
08.11.2007
08.11.2007

Saky
no me zmatla ta fotka toho chlazenyho.. to proste jinak nez takhle na facko nejde .. (se seriovym trmenem) a je spousta ldi co to ma a divi se ze se jim kroutej kotouce.. bodejt by ne kdyz uz jsou ackoliv nove tak hodne pod min rozmerem.
21:49:59
08.11.2007
08.11.2007

keny110
-> Saky: ..jo..tak taku "upravu" by som nedovolil..
..tieto co som tu dal su urcene na Fava alebo Feldy a maju prislusne rozmery teda 236mm na priemer a su silne 12,9 tusim to ma byt..proste staci menit kus za kus..bez podobnych prasarin..

21:32:04
08.11.2007
08.11.2007

Saky
je ted sem si vsiml ze to je pouze ilustrativni fotka.. tak beru zpet... nicmene i ty chlazene jak pisu se daj poridit ale jsou drahe a je to smejd.. z nize uvedenych duvodu
21:24:56
08.11.2007
08.11.2007

Saky
co se tyka chlazenych kotoucu do facka tak na to nejsou prizpusobeny brzdove trmeny...proste se neda takhle sirokej kotouc do trmenu.. musi se bud sehnat jinej brzdic coz jsou vicenaklady a nebo jeden nejmenovany prasotuner vymyslel metodu ze seriovy brzdice profrezuje aby se tam kotouc vesel zfrezuje desky proste tak aby tam zbyla mezera asi 18mm a dava kotouce taky pouze takto slabe, ktere jsou sice chlazene ale vetsina kotoucu je silnejsich.. nevim co je tohle za kotouce, ale neznam zadne seriove ktere by byly takhle slabe na facko.. takze zminovany prasotuner to dela tak ze vezme kotouce myslim z golfa to neni dulezite se sirkou 22mm a presoustruzi je na tech 18mm coz je asi tak 2mm pod minimlanim dovolenym rozmereem kotouce.. takze ne vse co se tvari na oko dobre ve skutecnosti dobre je.. takze moje rada kdyz chlazene kotouce tak jine brzdice nez takovejhle bastl..
20:27:23
08.11.2007
08.11.2007

keny110
-> U-Geen: nasiel som iba tieto 2..
20:09:25
08.11.2007
08.11.2007

U-Geen
nedela ATE Powerdiscy na Facko?
20:06:21
08.11.2007
08.11.2007

keny110
..ktore by ste tam dali??..nejake skusenosti s nimi??..a este takto..do predu by som dal jeden z nich..so seriovymi dostickami..vzadu nechavam bubny..bude to mat nejake pozitiva??..
20:03:34
08.11.2007
08.11.2007

keny110
O.Z.Zimmermann sportovní děrované vrtané kotouče. Škoda Favorit. Cena za par 2 850,-Kč. /Ilustrativna fotka, tieto su tiez len vrtane, nie chladene/
20:02:17
08.11.2007
08.11.2007

keny110
Sportovní děrované kotouče Ferodo Škoda Favorit. Cena za par 1 044,- Kč