Horní uložení převodovky-klady/zápory

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 18.10.2007 do 29.10.2007, založil/a ondie
řadit dle data
13:28:34
29.10.2007
Boga
-> DuriQ: díky moc myslel jsem si že ta příčka nebude takhle silná pro nic za nic....dík
13:20:34
26.10.2007
DuriQ
este drobnost bez ramu alebo bez zadnej vzpery by som neodporucal vyhadzovat priecku prevodovky v tomto pripade... a ked ju vyhodis a das tam aj ram tak treba vystuzit plech pod sedackamy atd. a tym padom presunut nadrz dopredu alebo inde :P
13:17:00
26.10.2007
DuriQ
Boga: a na kasnu sa varia len vystuhy na ktore pridu drziaky LR ramien... ktore su pri sikmych ramenach nastavovatelne...
13:15:16
26.10.2007
DuriQ
Boga: niekde mam obkreslene a nakotovane drziaky a vyztuhy pre LR ramena ked som to skladal ale kde to budem muset pohladat... niekde mam foto-dokumentaciu montaze :P ako nato :P ked bude trochu viac casu tak to pohladam :P
17:45:59
25.10.2007
Boga
nepoužil jste někdo to jejich řešení Lr ramen...zajímalo by mě kam přesně se to vaří a jesli se náhodou ten držák jeste pak nevaří do kastle to by pak mohlo vydržet.
13:43:38
25.10.2007
Boga
hmm díky moc, kdyby to těm z tcr nevypadalo tak vachrlate tak bych do toho i sel, ale bohuzel nemam cas laborovat potrebuju nasadit a jet
12:59:09
25.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Boga: Tak to nemá asi nikdo. U Mkové kasle by šel použít možná držák z LRa, u erka je to to asi trochu jinak.
11:59:04
25.10.2007
Boga
-> Tuner#2: díky a náhodou technickej výkres a další podrobnosti k tomu prosím nemáš...nebo aspon nejaky smer kde bych měl pohledat. dík
10:57:24
25.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Boga: To už je dávno vyřešené a není na tom co by jsi řešil. Díky tomu jde štělovat i na vlečce odklon kola.

skoda.130rs.cz/gallery/im age_show.php?path=.%2Fi...

10:23:58
25.10.2007
Boga
Skoda že někdo porádne nedořešil kombinaci vlečky horního držáku převodovky a uchytů ala LR aby šla příčka ůplně vyhodit....ale kombinace toho uchyceni převodovky by nemusela bejt špatná, ikdyž mě jde spíš o tu hmotnost takže pro mě asi zbytečná investice...ale až mi rupne tak si pořídím celej zadek od molčana a budu mít pokoj s laborováním
13:19:06
23.10.2007
ondie
-> vhml: ..myslíš nechat radši dvojmo kdyžuž ?
23:41:06
22.10.2007
vhml
-> ondie: Proč upalovat silenblok??? Váhově získáš minimum a zničíš další bod kde máš převodovku upevněnou...
21:07:49
22.10.2007
ondie
-> Boga: ..já bych do toho u vlečky i šel..ten držák silentbloku upálit a jen horní držení...věřim,že jak psal VHML že nevypadávaj kvalty při přejezdu dírou,že je to celkem smysluplný..

U tý kyvky by se mi líbilo nemít příčku vůbec,ale bylo by to zbytečnýho laborování pro nic 6
20:48:23
22.10.2007
Boga
Ondi promin že se ti sem do toho seru ale mám silentbloky na motoru uchyceny svisle, co myslíte má cenu dělat horní uchyt převodovky když stejně příčka nezmizí z důvodu vlečky? Myslím s ohledem na jizdní vlastnosti a jestli to nebude delat pordel serie a upravy? dík
18:38:26
22.10.2007
CERHY - zrušená registrace
->Štěpán:No to bude asi nejlepší.Já jen myslel jestli to třeba někdo nedělá že bych měl usnadněnou práci1
00:26:56
22.10.2007
ondie
-> Štěpán: jejich LR držáky zadních ramen jsou opravdu k zasmání 3
22:35:30
21.10.2007
Štěpán
-> CERHY: TCR maji hezke obrazky svaru:-)))) kdyz si to svaris sam,vis co a jak varis ne? tak kup 2silentbloky a plech a udelej si to sam :-)
21:45:53
21.10.2007
magor-no1
víhodou toho od TCR je že se nemusí vařit , má velmy jednoduchou výrobu a je okopírován z původních soutěžáků
19:41:37
20.10.2007
vhml
-> ondie: tak treba pri zavode je v aute takovej kraval ze nejaky rezonovani jednoho dilu vubec nepoznas. Ale na prejezdech nejsou slyset nikde zadny zvuky navic...
18:54:14
20.10.2007
CERHY - zrušená registrace
Jinak sem myslel tohle.Je to od TCR Ale vzhledem k tomu co sem se o nich dověděl hlavně o tom vaření tak bych radši něcö jinýho..
zvětšit Horní uložení převodovky-klady/zápory - obrázek od CERHY - zrušená registrace vložen 20.10.2007 18:54:14
18:50:51
20.10.2007
CERHY - zrušená registrace
->ondie:Já víám jak to vypadá,už sem to viděl.Spíš bych potřeboval ty nákresy.Nebo nevíte jestli to někdo dělá popř prodává??
13:50:03
20.10.2007
ondie
-> vhml: ..a jak moc to rezonuje do kastle ?? ..kor třeba při závodě ?

ALL: nemá teda někdo laborantskou fotku kyvky bez příčky ???
13:47:32
20.10.2007
ondie
-> CERHY: Tak na vlečce si myslim,že by to bylo celkem jednoduše sestrojitelný ..příčka musí zůstat,ale odříz bych z ní držák na silentblok..
Horní uložení přes ty dva silentbloky (tušim,že to sou ty z příčky motoru) sem taky viděl,ale fotku nemám..
12:57:05
20.10.2007
vhml
-> ondie: pouzivam presne to uchyceni co mas na fotce. Je to sice pouzity na vlecce, ale hlavni duvod byl kvuli vypadavani kvaltu na rozbitych soutezich a funguje to naprosto perfektne. od montaze nevypadnul kvalt na sebevetsi dire nebo hupu
21:01:35
19.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> ondie: na nejaky odpruzeni bych se vyprdnul a dal tam treba 5mm pasek gumy mezi spoj.
-> Fifa: to naklaneni si myslim ze neni ani tak kvuli motoru, jako kvuli trakci. Auto bez spery pry lip odjizdi ze zatacky (ma lepsi prilnavost) kdyz neni az tak tvrddy (ovsem to nejsou moje osobni zkusenosti).
19:09:59
19.10.2007
CERHY - zrušená registrace
A nemáte někdo náres na horní uložení převodovky přes dva silentbloky motoru??Popř by mě taky zajmalz klady a zápory ale na vlečce.Bylo by ta na závoďáka a zároveň i tuhý silenbloky na motoru.Díky..
16:20:34
19.10.2007
ondie
no čím dál víc si říkám,že na to asi prdnu.. -> Peklo-Evo-Luboš: ..ten tvůj nápad s hliníkovou tyčí pod převodovkou proti bočním výkyvům by stejně vyžadoval nějaké odpružení mezi tyčí a převodovkou ne? ..kvůli rezonanci
16:09:07
19.10.2007
DuriQ
ondie: hmm ako nechapem co tym ziskas na vahe ked odstranis priecku prevodovky uuu 5kg ? pokial nestavas special tak ti to moze byt uplne jedno... ja mam v aute takto zavesenu prevodovku klady ani zapory to nema, ale aj tak som si tam supol priecku ale len ako priecnu vyztuhu kedze ram nemam 1
14:08:28
19.10.2007
Fifa
-> ondie: prave ze timhle zamezis pohybu vpred/vzad ale nezamezis stranovemu.ono to neni tak hodne sklopene smerem dolu,jen jsem to nakreslil hodne sikmo aby to bylo videt.Kazdopadne to bez pricky je nepouzitelne. Jeste jedna verze horniho uchytu je v upravach Š105-136 od Plška, to je taky reseni presne ktery pouzivali.
13:46:22
19.10.2007
ondie
13:45:43
19.10.2007
ondie
Takže když se nebudem bavit o smysluplnosti celého "projektu" 1 ..ale o jeho proveditelnosti,aby vše chodilo jak s příčkou,ale bez ní.. můžu použít tento držák (viz foto) plus ještě dodělat ty boční vzpěry(které si zatim nedokážu představit),o který mluvil Vojtik a Luboš?
13:42:43
19.10.2007
ondie
-> Fifa: jj..chápu jak to myslíš,ale právě tím,že tam budou ty silentbloky ze svisláků dva tomu ten pohyb dopředu/dozadu dovolíš ne??
13:39:11
19.10.2007
ondie
tu úsporu hmotnosti berte tedy spíš jako slepý výstřel do tmy 1

-> Vojtik: tomu horní uložení už si celkem začínám představovat,ale co myslíš těmi bočními vzpěrami ?? ..neměl by někdo fotku ?
13:38:07
19.10.2007
Fifa
Ty valcove casti jsou silentbloky.Nejjednodusej ze svislaku..
13:33:39
19.10.2007
ondie
-> Vojtik: -> Peklo-Evo-Luboš: ..a jo..to mě vůbec nedošlo,že by vlastně poloosy,který sou závisle uložený na převodovce by s ní mrcasili do stran..

-> SOMALECEK (martin120): ..což to by stačila obyčejná vlečka třeba na ten silent,co má molčán..já ale laboruju na kyvce..
13:28:30
19.10.2007
Fifa
Ja mam informace od zkuseneho soutezaka I.Mazůrka co delal mitfaru B.Plskovi. Rikal ze horni uchyt prevodovky na kyvce pouzivali i se spodni prickou z duvodu zamezeni pohybu agregatu smerem dopredu/dozadu POZOR ale tato uprava ma smysl pouze pri pouziti tuheho uchyceni podelnych ramen-oni pouzivaly kulovy kloub z nakladni Tatry nebo Liazky, proste velkej kulak. Bez tohoto nema smysl uvazovat o hornim uchytu. Spis je lepsi se zamerit na predni napravu a poradne ji stabilizovat a vyztuzit. Naopak naklaneni do stran se snazili zachovat, to je pry potreba, myslim ze kvuli nutnosti zachovat naklaneni motoru. Nakreslil jsem mizerne to uchyceni ale snad to bude trochu jasne
zvětšit Horní uložení převodovky-klady/zápory - obrázek od Fifa vložen 19.10.2007 13:28:30
09:58:40
19.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> SOMALECEK (martin120): nechapu na co by na kyvce potreboval drzaky LR ramen?? Jinak drzak prevodovky se dvema tvrdymi silentbloky ma necely kilo. Vyztuzny plechy jsou 2 kusy o rozmerech 3x70x90mm. Myslis ze to cely dohromady vazi stejne jako pricka ? 4 ja myslim ze je to o dost lehci... 3

-> ondie: jinak na kyvku se pouzival drzak se silentblokem ze svislaku, prave proto aby se to moc nehybalo do stran. Jeste v tomu musely byt udelany ty vyztuzny trubky jak pise vojtik. Idealni vzit kus hlinikovy trubky, v prostredku udelat bud drzak na prevodovku navarenim, nebo ji zplacatit a chytit prevodovku na to zplacateni. Konce trubky chytis do mist po puvodni pricce. Vaha je porad mensi nez u ser.pricky ale mas o malicko vetsi svetlost. Otazka je jestli se to vyplati...:-) Osobni zkusenosti s timhle resenim nemam, ale na tom silentbloku ze svislaku to pry je trosku hlucnejsi..
08:38:55
19.10.2007
SOMALECEK (martin120)
musel bys použít držáky LR ramen, výhodou je, že získáš možnost nastavení odklonů kol na zadní nápravě. O úspoře hmotnosti těžko mluvit vzhledem k tomu že musíš karoserii vyztužit v místě uchycení nových držáků+váha samotných držáků.
08:13:52
19.10.2007
Vojtik
-> ondie: to snížení hmotnosti bych neviděl tak horký , páč kromě horního uložení ještě musíš u kyvky udělat boční vzpěry jakoby místo příčky, aby ta převodovka nechodila do boku, páč jsou o ní poloosy opřené. U kyvky by toto řešení dle mš žádné zlepšení nepřineslo, používá se to u LR nápravy a podobných, kde příčka není v podstatě krom nadnášení převodovky potřeba
23:52:48
18.10.2007
ondie
..moje vize je že se trošičku sníží hmotnost o tu příčku (i když vim,že zanedbatelně)...pak že třeba v kombinaci s tvrdejma silentblokama na příčce motoru se oba agregáty pevněji uchytí v kastli..a auto bude tvrdší při přejíždění nejrůznějších nerovností
23:47:45
18.10.2007
ondie
V jednom autě mám kyvku a přemejšlim nad timhle řešením...láká mě to kvůli vyhození příčky pod převodovkou...
Chtěl bych ale vědět pár informací,nebo ještě lépe zkušeností..jak se to chová,jestli to nějak nerezonuje do kastle,jestli se to v kastli,v místě uchycení musí nějak vyztužovat a pak taky kde takovou věc pořídit...vim že molčán něco nabízí,ale víc nic...
Tak jestli máte nějaké zkušenosti s touto úpravou,nebo víte o dalších výrobcích,kteří to vyráběj..budu vděčnej za váš příspěvek.. (popřípadě kdyby se to někomu nevyužitý válelo doma...koupim)
Extreme Tyres