Brzdový prasátky

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 12.10.2007 do 19.10.2007, založil/a Kapřík
řadit dle data
14:30:07
19.10.2007
Syny
-> Labros: Toz to ja... Uz se do toho moc zamotavam... Taze na to seru 3 Proste na 2p bych dozadu 22prasate nedaval ve spojeni s 19THV :)
13:58:55
19.10.2007
Labros
-> Syny: No 19mm THV způsobí větší tlak v celým systému, na předek i na zadek, změnu poměru sil na pístek to přece nezpůsobí
13:38:03
19.10.2007
Syny
-> Vojtik: Ale ma na to vliv... Kdyz mas vepredu 4p a vzadu 19 prasatka tak s cim to bude vrzdit lip? S 19 nebo 22 THV? 4 To se te bude menit pomer na zadek a predek...
11:08:50
19.10.2007
Vojtik
-> Labros: Já se nebudu hádat, ale mám na několika autech odzkoušené to, co jsem už popsal výše, ale ať si tam dává kdo chce co chce, já to dělám tak, aby to co nejlíp brzdilo...
10:13:11
19.10.2007
Labros
-> Vojtik: sice ti neberu to o poměru brzdných síl, ale ve fabrice to asi spočetli tak, že prasátka 19mm jsou i ke čtyřpístům lepší.
10:11:41
19.10.2007
Labros
-> Vojtik: nesouhlasím, od roku 84 se ke čtyřpístům dávaly zase prasátka 19mm.
10:11:12
19.10.2007
Vojtik
-> Syny: to je nějakej výmysl těch servisáků, neni žádná souvislost mezi průměrem THV a zadních válečků, nýbrž jen mezi pření a zadní nápravou a pak mezi THV a celým brzdovým systémem celého podvozku. průměr THV do toho vůbec netahej, ten na poměr brzdné síly mezi předkem a zadkem nemá lautr žádnej vliv, když nepočítám starší typy s ventilem pro zbytkový tlak a podobné kuriozity1
09:22:56
19.10.2007
Syny
-> Vojtik: Mno co ja vim tak se davali vzdycky stejny prasatka jako THV... Aspon mi to tvrdili servisaci a je fakt ze myslim ze i rapid ma 19ky... To co pises je sice pekne logicky ale jde o to jestli to tak opravdu bylo 1 Na 2p bych dozadu urcite 22 nedaval kdyz je valec 19 pac to by bylo na mokru a v zime zajimavy 1 K tem 4p bych se toho asi nebal, ale nemyslim si ze by se to takhle davalo od vyroby...
09:02:04
19.10.2007
Vojta - zrušená registrace
na rapidosovi jssem vymenil origo 19 za 22 a je to znat..doporucuju.
08:40:37
19.10.2007
Vojtik
-> Syny: nezáleží na THV, ale na poměru ploch předních a zadních pístů mezi sebou. Poměr plochy pístu THV a ploch pracovních pístů ti udává, že u 4pístů a 22mm prasatech ti to bude brzdit daleko líp už při malé síle na pedál, ale při zanedbatelně delší dráze, což konkrétně mě vyhovuje víc. Když máš dvoupísty a vzadu 19 mm prasata, tak to brzdí sice na kratší dráze, ale musíš k dosažení brzdné síly působit na pedál větší silou. Tolik k vysvětlení vlivu průměru THV, ale my zde řešíme poměr ploch předních a zadních pístů. Když máš dvoupísty o určité ploše pístů, tak k nim jsou předurčeny zadní válečky 19 mm a brzdí to tak nějak vyrovnaně, tak nemůžeš použít stejné válečky ke 4pístum, kde je daleko větší plocha, páč by se ještě více přebrzdil už tak přebržděnej předek, proto se do zadu dávaj 22mm válečky, aby zůstal zachovanej poměr ploch pístů mezi přední a zadní nápravou4
20:05:26
18.10.2007
Syny
-> Vojtik: tak u 4p nevim teda, ale u 2p to bylo stejny jako THV... Ale stejen je to naky divny ze by mela 19THV a 22 valecky...
13:30:26
18.10.2007
Labros
-> Vojtik: a já mám na zadku prasátka 19 a normální pakny a zadek se mi utrhne při každým prudším zabrždění na asfaltu, nevim co je špatně, možná gumy nějaký micheliny a fuldy 175/70
12:54:35
18.10.2007
Vojtik
winterkára měla 4 písty
12:52:46
18.10.2007
Vojtik
-> Syny: nechci se hádat, ale na 136 GL mý přítelkyně mám celý brzdy po GO a v sérii, vzadu 22 prasata, vepředu 4písty a nemůžu si to vynachválit, když jsem to zkoušel v zatáčce, tak se utrhne celý auto stejně, když jsem měl na winterkáře vzadu 19 mm, tak se vždycky utrhnul jen předek a jelo to rovně a když jsem brzdil tak, aby předek nešel šupem, tak zadek jen symbolicky přibržďoval, zvláště na mokru, nebo na sněhu je to velice markantní rozdíl, jestli ti zadek brzdní, nebo nebrzdí. Když jsou brzdy v pořádku, tak to funguje tak jak má a nic nejni přebržděný, mám to odzkoušený. U svý 105 1400 mám vzadu navíc sport pakny a vepředu obyč feroda a zadek je nenápadně přebržděnej, ale nic hroznýho, na asfaltu to brzdí současně, jen na trávě jsem koukal, že zadní jdou do smyku nenápadně dřív, ale taky jak kdy, takže max. spokojenost. Logicky dávám ke 2 pístum 19 mm a ke 4 pístum 22mm a žádná jiná kombinace mi nikdy dobře nefungovala
00:26:22
18.10.2007
Pilot 105
Ono bohatě stačí nesouměrné brždění, které má dnes 90 % Škodovek obzvlášť na zadku.6
23:15:48
17.10.2007
Syny
-> jezkos: jestli tam mas 19 THV tak to se vubec nediv... To bych to spis dal opacne...
23:14:46
17.10.2007
Syny
-> Karel. 17.10.07 21:51:36: Jasny ale zkus nekdy zaslapnout vic brzdu az pojedes do mokry zatacky 4
22:57:48
17.10.2007
jezkos
já mám na š1000mb vepředu 19prasátka a vzadu 22,normální jednookruh a je to jako když před zatáčkou zatáhnu ručku:)
21:51:36
17.10.2007
Karel.
-> kaprik faster: já jsem měl z toho favorita a poznal jsem to, zadek byl líp bržděnej............
21:48:44
17.10.2007
Syny
-> Vojtik: skutecne to je kvuli prebrzdeni... Davali se mensi z toho duvodu aby vetsi ucinek sel dopredu...Respektive 19ky prasata se zacali davat s nastupem 19kou THV takze pomer 22 ku 22 byl predelan na 19 ku 19, tkaze brzdnej ucinek na zadek se zachoval, ale zvetsil se na predek...
21:38:54
17.10.2007
Crestik
-> Vojtik: oni už ve fabrice mysleli na řezače předních pružin, tak rači dali víc na předek, aby pak "tuneři" nelítali po cestě jak hadr po linu 6
20:26:06
17.10.2007
Antony - zrušená registrace
-> kaprik faster: Dneska jsem koupil zmi(y)ňované prasátka 192,-/ks a mám klid. Jsou to: BV 22,2 (370 200 11), výrobce FRAGOKOV Prešov určeno pro Š 130,garde a rapid, toť vše z krabičky 4
18:25:27
17.10.2007
Vojtik
-> Labros: to bych chtěl vidět, když je sériové obložení i destičky a vzadu 22mm prasata, tak je stále krapet přebržděnej předek
16:04:05
17.10.2007
Labros
-> Milos: pokud vim tak právě proto že zadek byl přebržděnej
-> kaprik faster: Taky někdo dává 22m z Pick-upa (Favorita)
15:15:40
17.10.2007
Milos
a preco sa potom preslo z 22 vzadu na 19ky ?
15:04:16
17.10.2007
vhml
-> Labros: Urcite ne... ten zadek je oproti predku hrozne tezkej....
-> kaprik faster: Pride sdo mototechny a ze reknes ze chces prasatka na 120 ale s prumerem 22mm... davali se asi do nekterejch rapidu... u nas jsou bezne k sehnani
13:12:37
17.10.2007
Kapřík
a ty prasátka 21 mm jsou vlastně z čeho?? Jaké mám shánět? A jaká je zhruba cena? Dík
12:54:58
17.10.2007
Labros
-> vhml: a určitě ti zadní kola při brždění neflekujou dřív, než přední?
08:27:38
13.10.2007
vhml
Podle zakonů hydromechaniky by měla jít na zadní pakny síla vetší o cca 34%(jestli si to správně pamatuju). Tudíž se 4pístama to je veskrze nutnost. Já to mám i na stovce s 2p a zadek stejně není přebržděněj. Až na 120ctce kde jsou vepředu seriový 4písty a vzadu 22mm se závodním obložením se to při tvrdým brždění na kluzkým povrchu chová lehce přetáčivě....
07:09:31
13.10.2007
venni
-> kaprik faster: já mám najeto zatím pár km,ale abych řekl pravdu rozdíl jsem zatím nepocítil (možná malinkej) 1
23:27:30
12.10.2007
Antony - zrušená registrace
Taky se na to chystám. Kor když jsou vepředu 4pístky, tak 19mm vzadu nestíhaj a předek je krapet "přebržďenej" 4
23:19:53
12.10.2007
Kapřík
Vyplatí se dát na zadní buben brzdový prasátka průměr 21 mm místo origo 19 mm? Poznám rozdíl?
4
Extreme Tyres