Zapeklita otazka s favo motorom

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 09.10.2007 do 14.10.2007, založil/a MOLSO
řadit dle data
12:19:49
14.10.2007
King
-> Jakub M.: Netřeba, stačilo by myšlenku malinko rozvést (kvůli nám, momentálně zavostalejm :)
18:44:54
13.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> King: na umna o tak nebude a dufam ze vysledok sa prejavy6 4
18:27:42
13.10.2007
spartra
jedině klínky jsou problémy alespoň u mě víc so otlačujou, nevím zda to není ovlivněnou kvalitou dílu
17:06:09
13.10.2007
Jakub M.
-> King:
taktéž děkuji za recenzi, příště vyjádřím jednoznačnost jednoznačněji 6
00:27:57
13.10.2007
King
-> Jakub M.: Děkuji za recenzi4
Na oplátku bych podotknul, že úspornost pánova projevu je na úkor jednoznačnosti sdělení 2
19:47:41
12.10.2007
hany
nakládal jsem fávo motoru na klasický kyvce na 4q i 5q převodovce a nic to neudělalo žijou oboje stále
19:23:36
12.10.2007
CERHY - zrušená registrace
No viděl sem kyvku s favo motorem co nepraskla ale normálně se ohly poloosy...
Ale řidič je dobytek3
19:16:57
12.10.2007
Jakub M.
-> King:
vždyť jsem napsal, že to záleží na jejím opotřebení ne?.. no jinak poměrně vtipná slohová práce (tedy vtipná slohovostí, nikoliv obsahem)3 3 3
14:53:32
12.10.2007
King
-> 12MOLS: Pokud ti nejde o "pálení gum", pak problémy mít nebudeš. 742.136 i 781.136 jsou až na pár detailů úplně stejný motory. Detailista by jistě dodal, že je jiná vana a sací koš, rozdělovač, věnec setrváku, fávomotoru chybí ložisko pro opření se mrkve do klik. hřídele, jiná pumpa atd., ale to jsou věci, který se na favomotor přehoděj z původního motoru....
13:18:15
12.10.2007
MOLSO
Nepotrebujem sekat frajera a palit gumy 69 , ale chcem te krasne akceleracne schopnsti 130 motora 136 Len som mal pochybnosti ze ked ma kazda 130 uz vlecku ci s tym nebudu problemy. Inak je nejaky rozdiel medzi favo 136 a skoda 136 motorom??? (okrem takych veci ze blok, sacie a vyf. potrubie,)
11:06:28
12.10.2007
King
-> gabo00000: Vlečka je sice za pár šupů, ale její zástavba a repase vč. převodovky zas taková prdel není. Samozřejmě že se najde mlamoj, co koupí komplet vlečku s převodovkou a bez
repase to flákne za odpoledne na auto, ale výsledky bejvaj ještě žalostnější, než kyvková varianta.
10:58:58
12.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> King: ja som bol s kyvkou spokojny..mal som na nej 15ky a relativne dobre iducu LSu a v pohode sa s tym dalo blazdnit az sa mi o par mesiacov urhol klin na pravej poloosi aj ked bol bubon novy a pri nasadeni tam nebol avôla a bolo to dotiahnute dostatocne silne..ale tak vlecka je vlecka...hlavne v cr nie je problem ju zohnat za relativne lacny peniaz tak preco nie...
10:51:31
12.10.2007
King
-> Jakub M.: A smím se zeptat jakej může mít kyvka problém s 120LS motorem s ukrutným krouťtákem 85Nm?4 A pak konstatuješ, že 135/94Nm je při běžným ježdění OK :)
Ano, souhlas, sám jsem s favomotorem na kyvce namotal asi 50tkm a ani převodovka či poloosy s tím problém neměly. Jenom jsem koukal po demontáži na vůli v kamenech na jedný straně, ale ta náprava už měla 230tisíc najeto, takže to je omluvenka :)
Jinej příběh ovšem je, když se mldý chlapec z radosti nad nově nabytými kW začne předvádět po vzoru F&F. Obzvláště efektní (leč trapná :) gumovačka na zaprášený cestě při rozjezdu zakončená prudkým nabytím trakce zadních kol po nájezdu na čistej asfalt je pro kyvku a poloosy poukázkou na kovošrot. Nejmenovaný mladší kámoš, kterej si implementoval 136tku do shade současně se mnou, degradoval tímhle testosteron stajlem 4q převodovku na úroveň spotřebního materiálu, protože ji měnil v cca měsíčních intervalech :)
18:25:51
11.10.2007
Jakub M.
-> 12MOLS:
nechci nic říkat, ale kyvka má problém už s obyčejnou LSkou... (ale záleží to na jejím opotřebení a celkovém stavu) mno a pokud tam dáš nějakou 135 a ještě ke všemu sériovou.. no dobře, získáš krouťák... ale kyvka to při normálním ježdění vklidu snese...
16:14:25
11.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: a ked to chces mat tak a nevadi ti ze s kavkou nemôzes napr spustit zadok awta ...a to veddenie kolesa...tak si tam to favo daj..a ked je ta kyvka v pohode ...nic necerka...medzi bubnom a loziskom nie je vôla ..kamienky su ok...tak to bude v pohode..kamarat ma na 4qmokrej 1.4ku s ostrou vackou a velkymi ventylmi na 40kach vebroch a este poloos neutrhol....diferak vsak meni pravidelne 3 3
12:54:50
10.10.2007
MOLSO
>havlik Kazdy nema doma COcko, priestor a cas.....
22:50:17
09.10.2007
Zaki
-> 12MOLS: chlapec kludne tam nehaj kyvku a nic sa jej nestane, ten favo motor nema 300 koni aby ti lamal polonapravy...
21:42:17
09.10.2007
Tuxik
-> PeterP136: 3
19:46:08
09.10.2007
PeterP136
-> havlik: No predsa treba zlozito ufiklit kaslik na baterku ;).
14:48:40
09.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: tunel na 5q tam das v pohode..neikto kto vie zvarat a ma nieco hlave, ma dom co cko a kus plechu a nic komplikovane...a ked uz tak tak tam mozes dat aj vlecku z 4q z garde
13:29:00
09.10.2007
VeTeV
jestli si neplete zastavbu 5ti vlatu do uzovky 4
13:26:12
09.10.2007
Nwkt
-> havlik: To by mě taky zajímalo
13:18:44
09.10.2007
havlik
-> 12MOLS: co je tam za složitý zásahy do karoserie?9
13:15:57
09.10.2007
petr s
-> 12MOLS: Tak tam nech kyvku a ten motor ti poloosy určitě neukroutí
13:12:15
09.10.2007
MOLSO
ja vlecku nexcem (zlozite zasahy do karoserie)
13:04:48
09.10.2007
Nwkt
-> Juro/12MOLS: Tak to tam dej rovnou vlečku 4
11:50:25
09.10.2007
MOLSO
a to znamena co?? ziadne hrabacky a tak??? (mama rad ked ma strycove favo tlaci do sedacky :-D) 1 1 1
11:12:34
09.10.2007
vhml
Pokud budeš jezdit jako člověk tak ta poloosa nemá sebemenší důvod k prasknutí...
10:33:08
09.10.2007
MOLSO
Ked dam do 120 (kyvka, užovka) favo motor 136 môže mi dotrhať poloosi?? inak idem teraz jednu menit kupil som 2 700 za jednu. Ako zistim ci nie su z polska alebo turecka??? 10 10 10
Extreme Tyres