skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapeklita otazka s favo motorom
12:19:49
14.10.2007
14.10.2007

King
-> Jakub M.: Netřeba, stačilo by myšlenku malinko rozvést (kvůli nám, momentálně zavostalejm :)
18:44:54
13.10.2007
13.10.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> King: na umna o tak nebude a dufam ze vysledok sa prejavy



18:27:42
13.10.2007
13.10.2007

spartra
jedině klínky jsou problémy alespoň u mě víc so otlačujou, nevím zda to není ovlivněnou kvalitou dílu
17:06:09
13.10.2007
13.10.2007

Jakub M.
-> King:
taktéž děkuji za recenzi, příště vyjádřím jednoznačnost jednoznačněji
taktéž děkuji za recenzi, příště vyjádřím jednoznačnost jednoznačněji

00:27:57
13.10.2007
13.10.2007

King
-> Jakub M.: Děkuji za recenzi
Na oplátku bych podotknul, že úspornost pánova projevu je na úkor jednoznačnosti sdělení

Na oplátku bych podotknul, že úspornost pánova projevu je na úkor jednoznačnosti sdělení

19:47:41
12.10.2007
12.10.2007

hany
nakládal jsem fávo motoru na klasický kyvce na 4q i 5q převodovce a nic to neudělalo žijou oboje stále
19:23:36
12.10.2007
12.10.2007

CERHY - zrušená registrace
No viděl sem kyvku s favo motorem co nepraskla ale normálně se ohly poloosy...
Ale řidič je dobytek
Ale řidič je dobytek

19:16:57
12.10.2007
12.10.2007

Jakub M.
-> King:
vždyť jsem napsal, že to záleží na jejím opotřebení ne?.. no jinak poměrně vtipná slohová práce (tedy vtipná slohovostí, nikoliv obsahem)

vždyť jsem napsal, že to záleží na jejím opotřebení ne?.. no jinak poměrně vtipná slohová práce (tedy vtipná slohovostí, nikoliv obsahem)



14:53:32
12.10.2007
12.10.2007

King
-> 12MOLS: Pokud ti nejde o "pálení gum", pak problémy mít nebudeš. 742.136 i 781.136 jsou až na pár detailů úplně stejný motory. Detailista by jistě dodal, že je jiná vana a sací koš, rozdělovač, věnec setrváku, fávomotoru chybí ložisko pro opření se mrkve do klik. hřídele, jiná pumpa atd., ale to jsou věci, který se na favomotor přehoděj z původního motoru....
13:18:15
12.10.2007
12.10.2007

MOLSO
Nepotrebujem sekat frajera a palit gumy
, ale chcem te krasne akceleracne schopnsti 130 motora
Len som mal pochybnosti ze ked ma kazda 130 uz vlecku ci s tym nebudu problemy. Inak je nejaky rozdiel medzi favo 136 a skoda 136 motorom??? (okrem takych veci ze blok, sacie a vyf. potrubie,)


11:06:28
12.10.2007
12.10.2007

King
-> gabo00000: Vlečka je sice za pár šupů, ale její zástavba a repase vč. převodovky zas taková prdel není. Samozřejmě že se najde mlamoj, co koupí komplet vlečku s převodovkou a bez
repase to flákne za odpoledne na auto, ale výsledky bejvaj ještě žalostnější, než kyvková varianta.
repase to flákne za odpoledne na auto, ale výsledky bejvaj ještě žalostnější, než kyvková varianta.
10:58:58
12.10.2007
12.10.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> King: ja som bol s kyvkou spokojny..mal som na nej 15ky a relativne dobre iducu LSu a v pohode sa s tym dalo blazdnit az sa mi o par mesiacov urhol klin na pravej poloosi aj ked bol bubon novy a pri nasadeni tam nebol avôla a bolo to dotiahnute dostatocne silne..ale tak vlecka je vlecka...hlavne v cr nie je problem ju zohnat za relativne lacny peniaz tak preco nie...
10:51:31
12.10.2007
12.10.2007

King
-> Jakub M.: A smím se zeptat jakej může mít kyvka problém s 120LS motorem s ukrutným krouťtákem 85Nm?
A pak konstatuješ, že 135/94Nm je při běžným ježdění OK :)
Ano, souhlas, sám jsem s favomotorem na kyvce namotal asi 50tkm a ani převodovka či poloosy s tím problém neměly. Jenom jsem koukal po demontáži na vůli v kamenech na jedný straně, ale ta náprava už měla 230tisíc najeto, takže to je omluvenka :)
Jinej příběh ovšem je, když se mldý chlapec z radosti nad nově nabytými kW začne předvádět po vzoru F&F. Obzvláště efektní (leč trapná :) gumovačka na zaprášený cestě při rozjezdu zakončená prudkým nabytím trakce zadních kol po nájezdu na čistej asfalt je pro kyvku a poloosy poukázkou na kovošrot. Nejmenovaný mladší kámoš, kterej si implementoval 136tku do shade současně se mnou, degradoval tímhle testosteron stajlem 4q převodovku na úroveň spotřebního materiálu, protože ji měnil v cca měsíčních intervalech :)

Ano, souhlas, sám jsem s favomotorem na kyvce namotal asi 50tkm a ani převodovka či poloosy s tím problém neměly. Jenom jsem koukal po demontáži na vůli v kamenech na jedný straně, ale ta náprava už měla 230tisíc najeto, takže to je omluvenka :)
Jinej příběh ovšem je, když se mldý chlapec z radosti nad nově nabytými kW začne předvádět po vzoru F&F. Obzvláště efektní (leč trapná :) gumovačka na zaprášený cestě při rozjezdu zakončená prudkým nabytím trakce zadních kol po nájezdu na čistej asfalt je pro kyvku a poloosy poukázkou na kovošrot. Nejmenovaný mladší kámoš, kterej si implementoval 136tku do shade současně se mnou, degradoval tímhle testosteron stajlem 4q převodovku na úroveň spotřebního materiálu, protože ji měnil v cca měsíčních intervalech :)
18:25:51
11.10.2007
11.10.2007

Jakub M.
-> 12MOLS:
nechci nic říkat, ale kyvka má problém už s obyčejnou LSkou... (ale záleží to na jejím opotřebení a celkovém stavu) mno a pokud tam dáš nějakou 135 a ještě ke všemu sériovou.. no dobře, získáš krouťák... ale kyvka to při normálním ježdění vklidu snese...
nechci nic říkat, ale kyvka má problém už s obyčejnou LSkou... (ale záleží to na jejím opotřebení a celkovém stavu) mno a pokud tam dáš nějakou 135 a ještě ke všemu sériovou.. no dobře, získáš krouťák... ale kyvka to při normálním ježdění vklidu snese...
16:14:25
11.10.2007
11.10.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: a ked to chces mat tak a nevadi ti ze s kavkou nemôzes napr spustit zadok awta ...a to veddenie kolesa...tak si tam to favo daj..a ked je ta kyvka v pohode ...nic necerka...medzi bubnom a loziskom nie je vôla ..kamienky su ok...tak to bude v pohode..kamarat ma na 4qmokrej 1.4ku s ostrou vackou a velkymi ventylmi na 40kach vebroch a este poloos neutrhol....diferak vsak meni pravidelne



12:54:50
10.10.2007
10.10.2007

MOLSO
>havlik Kazdy nema doma COcko, priestor a cas.....
22:50:17
09.10.2007
09.10.2007

Zaki
-> 12MOLS: chlapec kludne tam nehaj kyvku a nic sa jej nestane, ten favo motor nema 300 koni aby ti lamal polonapravy...
21:42:17
09.10.2007
09.10.2007

Tuxik
-> PeterP136: 

19:46:08
09.10.2007
09.10.2007

PeterP136
-> havlik: No predsa treba zlozito ufiklit kaslik na baterku ;).
14:48:40
09.10.2007
09.10.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: tunel na 5q tam das v pohode..neikto kto vie zvarat a ma nieco hlave, ma dom co cko a kus plechu a nic komplikovane...a ked uz tak tak tam mozes dat aj vlecku z 4q z garde
13:29:00
09.10.2007
09.10.2007

VeTeV
jestli si neplete zastavbu 5ti vlatu do uzovky 

13:26:12
09.10.2007
09.10.2007

Nwkt
-> havlik: To by mě taky zajímalo
13:18:44
09.10.2007
09.10.2007

havlik
-> 12MOLS: co je tam za složitý zásahy do karoserie?

13:15:57
09.10.2007
09.10.2007

petr s
-> 12MOLS: Tak tam nech kyvku a ten motor ti poloosy určitě neukroutí
13:12:15
09.10.2007
09.10.2007

MOLSO
ja vlecku nexcem (zlozite zasahy do karoserie)
13:04:48
09.10.2007
09.10.2007

Nwkt
-> Juro/12MOLS: Tak to tam dej rovnou vlečku 

11:50:25
09.10.2007
09.10.2007

MOLSO
a to znamena co?? ziadne hrabacky a tak??? (mama rad ked ma strycove favo tlaci do sedacky :-D)




11:12:34
09.10.2007
09.10.2007

vhml
Pokud budeš jezdit jako člověk tak ta poloosa nemá sebemenší důvod k prasknutí...
10:33:08
09.10.2007
09.10.2007

MOLSO
Ked dam do 120 (kyvka, užovka) favo motor 136 môže mi dotrhať poloosi?? inak idem teraz jednu menit kupil som 2 700 za jednu. Ako zistim ci nie su z polska alebo turecka???



