Nápravy, řízení a převodovky

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 22.08.2007 do 24.08.2007, založil/a ptaky
řadit dle data
00:53:57
24.08.2007
Pilot 105
-> Gryzly: Taky pěkný nálet.:)
Já kupoval auto v roce 94 a to už mělo najeto 200 tkm (služebák), ale bylo v té době za pěkných 7 tkč (zůstatková hodnota), od té doby s ním jezdím já, ale nevím kolik má přesně najeto, protože mi asi 2 roky nešlo počítadlo a to jsem zrovna jezdil na vejšku do Prahy, takže kilometry rychle přibývaly.
23:33:53
23.08.2007
Syny
-> borrico: nene davali ho tam dyl - to je fakt ale 86ky uz ho maj - mam jednu kuchlou na zahrade a s hrebenem 4
23:27:43
23.08.2007
borrico
-> Pavel P.: Nj, hold nemůžu věřit všemu, co si někde přečtu. 42
23:25:16
23.08.2007
Pavel P..
-> borrico: já ho měl ve 105S r.19861
23:23:21
23.08.2007
borrico
-> Syny: Někde jsem četl, že do 105-tek se hřebenové řízení začalo dávat až od r. 1987 a pouze do modelů od L-kové výbavy nahoru.
23:17:33
23.08.2007
Syny
-> Tom.t: Az tam das 165/80 R13 tak se budem bavit 3
22:31:54
23.08.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: jak sám, co sám 3 já s tim jezdim pres celou čechoslovakii a pohoda1 a stabilitu jsi mohl videt na hrocháči u slalomu, kam se hrabou mka, zlatá užovka 2 3
07:24:47
23.08.2007
Gryzly
-> Pilot 105 23.08.07 00:24:54: to je slušnej nášup.
todle je zadní strana techničáku jedné Š120LS z roku 84, za rok dokázala najezdit i 60 000km a za deset let najezdila 364 000km. pak dalších ještě deset let sloužila ve stejné firmě než ji koupil tatík.
Já myslím že pulmilonářka to je.
zvětšit Nápravy, řízení a převodovky - obrázek od Gryzly vložen 23.08.2007 07:24:47
00:40:47
23.08.2007
Pilot 105
-> Syny: Já vim, jeden čas jsem se šnekem jezdil.;)
-> Tuner#2: Taky už je to na ní pěkně znát, ikdyž se člověk snaží, ale časem jí dopřeji novou karoserii.
00:39:34
23.08.2007
Syny
-> Tuner#2: jj pri parkovani je to lahudka... A pri projizdeni zatacek taky - klasicky 165/80 R13 + snek s vuli k tomu 47 To je adrenalin panacku... Kam se serou eMka 3
00:34:46
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: JJ užovka to je jiné ródeo - hlavně při parkování, to mě tahá za volat i Máša, aby jsme s tím hnuli 1
00:33:50
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: Prostě masakr - nechápu, jak tohle mohla vydržet 1
00:33:08
23.08.2007
Syny
-> Pilot 105: Ale to je eMko panacku a jeste k tomu hreben - to ani nevis o co prichazis 3
00:24:54
23.08.2007
Pilot 105
-> Tuner#2: Na ten sem zapomněl. :) Prostě 105ka r.v. 86, najeto něco mezi 350 a 400 tkm :)
00:20:47
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: Ty nemáš hřeben?
00:17:23
23.08.2007
Syny
-> Pilot 105: S tim co sem popsal? Tak to uprimnou soustrast...
00:07:54
23.08.2007
Pilot 105
-> Syny: Jak sám, já s tím jezdím už 13 let.3
23:59:27
22.08.2007
Syny
ja bych dal sneka, a mokrej 4q na 105kovej motor - at v tom nejsem sam 3 3 3
22:12:31
22.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: I to je možný, taky jsem měl 4q skoro suchý, ale ona tam nějaká ta mastnota zůstane 3
22:05:14
22.08.2007
Nwkt
-> Tuner#2: 40 to jsi mi tak připomněl, že mi už auto nědělá loužičky v garáži, asi z převodovky už všechno vykapalo 3
22:03:12
22.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Tak se suchým 5q, by jsi ujel tak možná 50km - v převodovce by měl být olej, ale jinak jsem taky pro suché poloosy 1
21:34:31
22.08.2007
Nwkt
Hřebenový řízení, široký Mkový nápravy, suchej 5q s vlečkou a 136 motor 1
21:32:31
22.08.2007
ptaky
Ahoj. Nejsem tak znalý škodovek tak se chci zeptat. Jaký druh řízení je lepší a proč? A jaký druh nápravy? A mokrá nebo suchá převodovka? Prostě co je lepší. Díky za rady.
Extreme Tyres