skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stáhnutí bubnu-kyvka
19:34:05
19.08.2007
19.08.2007

petr s
-> Pedros 19.08.07 19:31:36: Za šrouby a neboj že se ohnou
19:32:09
19.08.2007
19.08.2007

Pedros
trubka jsem taky 

19:32:09
19.08.2007
19.08.2007

Pedros
trubka jsem taky 

19:31:36
19.08.2007
19.08.2007

Pedros
-> CERHY: jak to chceš zapříčit trubkou,když v tom stahováku není díra 

19:17:54
19.08.2007
19.08.2007

CERHY - zrušená registrace
trubko=trubkou

19:17:23
19.08.2007
19.08.2007

CERHY - zrušená registrace
No já sem to vždycky zapříčil ňákou trubko.Jinak moment dávám 200Nm a u všech v poho

19:15:21
19.08.2007
19.08.2007

Pedros
Tak dneska jsme se Synym bojovali s bubnama,leč neúspěšně..Nejdřív Syny zjistil,že nemáme 42 klíč a 32 ořech do goly,tak po útrapách a vejletu do Plzně jsme splašili ten ořech,a klíč jsme vyřešili hasákem..Syny měl dva typy stahováku,jeden co se našroubuje na poloosu a druhej co chytí za 4 štefty a osovým šroubem se tlačí na poloosu,s tím jsme pracovali. No a když jsme buben o kousínek povolili,tak se začla točit celá poloosa s bubnem,na který byla zařazená jednička..Jak se to má povolit? To se má nějak podepřít ta poloosa proti otáčení jako je nakresleno v Andrtovi? A další je utahovací moment matice bubnu,kolik to má být? V Andrtovi píšou 170 Nm,v Cedrychovy 250 Nm