skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vlečka s kykovejma pruzinama
13:04:44
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Tak jo díky moc za pomoc...měj se
12:45:20
24.06.2007
24.06.2007

Vrba
-> Boga: To už by bylo hodně nízko s těma 130kovýma.Jestli budeš převařovat příčku,udělej to o 10mm,ja jsem udelal 15 a to už jsou kola rovně.Radši at je tam malý ačko,do 1,5 stupně se to jeste sjíždět nebude a bude to líp sedět.
12:29:07
24.06.2007
24.06.2007

Boga
s tím že se uchyty na příčce vyvyří výš se počítá...o kolik si to vyvařoval ty?
12:22:01
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Jo top je fakt...pude to na doraz do kastle
12:21:25
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Takže pokud bych tam nechal 130domky tak bude snížení jeste vetsí ze jo...jinak by se tím nemelo nic zmenit ne?
12:20:48
24.06.2007
24.06.2007

Vrba
-> Boga: Nekurví,proč by mělo?doraz te napravy nikak neposouváš aby to mlatilo o doraz tlumiče.
12:20:19
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Jo tak dík... a nekurví to pak tlumic? ten je prece o dost delsí?
12:19:23
24.06.2007
24.06.2007

Vrba
-> Boga: Doporučuju zesílit ty dvě packy co tam jsou a dodělat další 2 ,nebo vyřešit podvěs nějak jinak než přes ten tlumič.Třeba tím textilním páskem jako to mela gardečka.
12:19:03
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Jo tak dík... a nekurví to pak tlumic? ten je prece o dost delsí?
12:17:43
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Takže 120 domky s tím že budou ovařený?
12:11:21
24.06.2007
24.06.2007

Vrba
-> Boga: No ta miska ze 120ky má takový 2 packy,aby nevypadl ten vnitřek s tím silentblokem a tlumičem ven.Protože to vlastně přes ten tlumič tvoří podvěs,tak je potřeba ty packy zesílit a dovařit tam jeste 2 nové aby bylo zajištěný že to třeba pri skoku nevyletí z kastle ven.Určitě by to fungovalo i bez té upravy,ale ja jsem to tam pro jistotu dovařoval.
12:08:09
24.06.2007
24.06.2007

Vrba
-> Boga: Podívej se na Ivanovu 105ku,tam jsou i ty maličký 13ky a je tam kyvková pružiny.Jízdní vlastnosti budou minimalně o třídu lepší,ale budeš mít na zadní nápravě ačka asi 2,5 stupně a budou se ti sjíždet pneu zevnitř.Ja jsem to vyřešil převařením úchytů ramen na příčce převodovky,tím odstaníš ačka,sjíždění pneumatik,ale shoršíš jízdní vlastnosti v zatáčkách.To si musíš vybrat co chceš,ja jsem šel cestou delší životnosti pneumatik a mírně horších jízdních vlastností,takže jsem převařoval příčku....
12:04:27
24.06.2007
24.06.2007

Boga
-> Vrba: Jak máš upravenou tu misku...tím myslíš domeček nahoře?
12:00:42
24.06.2007
24.06.2007

Vrba
-> Boga: Mám to takhle řešený na zadní nápravě z důvodu,že 120kova pružina je tvrdší než 130kova a zadek se tak moc nenaklání.Je to sestaveny z upravené misky ze 120ky,120ková pružina a 130kovy přitvrzený tlumič.
11:50:58
24.06.2007
24.06.2007

Matsoft
-> havlik: ano, dopredu by se hodily o neco kratsi 

11:43:35
24.06.2007
24.06.2007

havlik
-> Matsoft: to víš ono stačí přehodit vepředu pružiny

11:42:49
24.06.2007
24.06.2007

Matsoft
-> Boga: bud rad ze mas zadek vysoko. vetsina z nas se potyka s efektem motoroveho clunu....
11:35:30
24.06.2007
24.06.2007

Boga
Ahoj možná budu vypadat jak blbec ale myslím že tady někdo měl na vlčce kyvkvý pružiny kuli tomu aby to dostal co nejníž...máte s tím zkušenosti? Vím že jsem to nějak po začátku zkoušel a bylo to docela na nic 130 tlumic byl moc dlouhej. Jaký musí byt tlumice 120/130? Domky 120 nebo 130...dík za každou dobrou radu...vím že na jízdní vlastnosti to nebude mít zrovna dobrej vliv ale mám ten zadek strasne nahore....poprípade bych poprosil o volnou dýlku 130 pruziny aby to bylo akorát ke kolům R13 a 45profil...