skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uchycení ala Lr
19:24:32
21.06.2007
21.06.2007

Boga
Děkuju za názory...jako řešení se to nezdálo špatné ale to provedení mě taky odrazovalo hned od začátku...přece jen se v tom nechci zabít.
16:58:14
21.06.2007
21.06.2007

Saky
-> Čokin: no urcite to konstrukteri zkouseli-) ja si myslim ze na prejizdeni po garazi by to fungovalo-)
16:09:06
21.06.2007
21.06.2007

Čokin
-> Saky: Pul kolá? Mě z toho zebe jen když to vidím, to musí jít ohnout snad i v ruce, tohle se musí urvat na sérii na volnoběh, přívlastek LR bych vůbec nevzpomínal.
11:24:04
21.06.2007
21.06.2007

Saky
to na ty fotce je nejakej funkcni vzorek? ja sem myslel ze je to nejakej pripravek na odzkouseni-) jestli tohle nekdo nabizi tak si koleduje o to ze se s tim nekdo zabije.. vzdyt je to nejaka dvojka plech a cely to drzi na par svarech.. podivejte se jak vypada original drzak k LRe to je masa matrose. takhle to vypada kdyz nekdo kdo ma pakovy nuzky svarecku a sverak se pusti do neceho.. se divim ze jeste neusetrili na sroubech proc jich tam je tolik-) ale jednu vyhodu bych v tom videl tady nehrozi jako u LRy ze se to vytrhne z kastle-) ale ptej se panu konstrukteru kolik s tim uz najeli.. ja kdyz neco nabizim tak s tim najedu tisice km nekde po lese nebo to vezmem na rally trat a pokud to vydrzi tak to na seriovym aute na silnicich je neznicitelny.. tomuhle bych daval zivotnost tak pul kola-)
10:09:24
21.06.2007
21.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Boga 21.06.07 01:12:32: Tak takhle bych to nasmrkal i já a na jedné straně to drží tak 1,5cm, na tom bych nejel ani pro rohlíky do krámu, nehledě na to, že u auta bez rámu, tak příčka ten zadek celkem významě zpevňuje, takže bez příčky a bez rámu se to bude kroutit ještě víc než série...
09:54:13
21.06.2007
21.06.2007

Peklo-Evo-Luboš
Ty vnitrni drzaky jsou uzavrene skoro ze vsech stran, aby se co nejmene kroutily a stejne se krouti.
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
Tohle musi byt hned jak to pustis ze zvedaku do vrtule. Ja bych na tom nejezdil ani za zlaty prace. Nechapu proc jsou ty plochy pod tim upaleny. Je mozny ze to je proto ze se to tam nevejde, ale v tom pripade je rozhodne bezpecnejsi nechat to seriove. Ja mam drzaky podle origa, pod nimi 3mm vyztuznou desku na ktere se dela geometrie a stejne mam strach ze se to bude kroutit.
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
Tohle musi byt hned jak to pustis ze zvedaku do vrtule. Ja bych na tom nejezdil ani za zlaty prace. Nechapu proc jsou ty plochy pod tim upaleny. Je mozny ze to je proto ze se to tam nevejde, ale v tom pripade je rozhodne bezpecnejsi nechat to seriove. Ja mam drzaky podle origa, pod nimi 3mm vyztuznou desku na ktere se dela geometrie a stejne mam strach ze se to bude kroutit.
09:46:34
21.06.2007
21.06.2007

havlik
no nevim v podstatě je to řešení za převařenou příčku ale to bych radši udělal tu příčku tohle je fakt hnus v podstatě žádný výztuhy nic. ona ta příčka nebude masivní pro nic za nic
09:08:49
21.06.2007
21.06.2007

lubor
Udělané je to opravdu hnusně, měl bych strach na tom jezdit i po důkladném dodatečném obvaření.Soudě podle prvního dojmu mi to příjde jako skoro životu nebezpečné, a to kdoví jaké vlastnosti má ještě ten materiál.
08:53:04
21.06.2007
21.06.2007

aDAm
no me se moc nezdaji ty svary
01:13:39
21.06.2007
21.06.2007

Boga
c
01:12:32
21.06.2007
21.06.2007

Boga
b
01:11:51
21.06.2007
21.06.2007

Boga
a
01:03:41
21.06.2007
21.06.2007

Boga
Chci se zeptat jakej názor máte na držáky ala LR po technický stránce který nabízí kluci z tcr.cz....zajímal by mě názor SAKYho nebo podobně technicky zběhlejch lidí....pokud někdo máte praktickou zkušenost sem s ní? Myslím si že pokud by se převařily i silenbloky na příčce motoru že by to nemuselo bejt špatný.
Teoreticky by to mohlo vyřešit áčka, usnadnit výměnu převodovky a i odlehčit auto a rozhodně bude mnohem tužší ne?...co vy na to?
Teoreticky by to mohlo vyřešit áčka, usnadnit výměnu převodovky a i odlehčit auto a rozhodně bude mnohem tužší ne?...co vy na to?